Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
8661/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketähän Sini nyt alkaa kiusaamaan?

Veikkaan, että Katia alkaa työntää ulkopuoliseksi, hän on vähiten Sinin lumoissa naisista. Arttua on varoiteltu jo mutta hän on saippuaa ja Joelissa ei ole sellaista heikkoa kohtaa johon iskeä, varjele jos se löytyy.

Vierailija
8662/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eniten pettynyt Paulaan ja hänen nega-asenteeseensa Minnaa kohtaan. Taitaa yrittää raivata kaikki muut naiset pois tieltään kun pisteetkin menivät mökin ainoille naisille hänen lisäkseen.

Paula oli hiljainen, mutta en minä nähnyt mitään erityisen v-mäistä. Ennenminkin ajattelin että tarkkaili tulijaa. Mökkiläisille ei jäänyt yhtään aikaa käsitellä Tiian lähtöä, mikä jo yksistään voi olla iso asia, mökin dynamiikka muuttuu. Tunteet siitä että on ollut antamassa ääniä ja yksi joutuu lähtemään, vaikka kaikki tietää että se on pelin henki. Sen sijaan mökkiin pälähti uusi tulija, josta piti heti lähteä ottamaan selvää. Jos Paula olisi ollut oma rempseä itsensä olisi se voinut olla jo liikaa myös Minnalle.[/quote

kun minna ei ollut paikalla kamala haukkuminen ja miten ei pidä tästä

Eivät haukkuneet, vaan totesivat mm. että joku ei pidä Minnasta, Minna ei sovellu joukkoon. Nämä olivat ensivaikutelman tuotoksia, vibat jotka lähtivät Minnasta itsestään. Samalla kuitenkin totesivat, että antavat Minnalle mahdollisuuden, varsinkin Roope johti puhetta että kohdeltaisiin Minnaa niinkuin itseä haluttaisiin kohdeltevan uutena asukkaana. Samaa mieltä olivat kaikki ja siten toimivatkin.

Noillahan on vähintäänkin alitajuisesti ennakkokäsityksiä Minnasta, joissa Minna on ärsyttävä tai Minnassa ”on jotain vikaa”, koska he tietävät että talolaiset äänestivät Minnan ensimmäisenä pois. Ei ollenkaan reilu tilanne Minnalle tulla mökille valmiiksi ryhmäytyneeseen porukkaan, joka kaiken lisäksi tutkailee Minnaa sillä silmällä, että mitä vikoja Minnassa on, kun hänet haluttiin heti talosta pois. Eiväthän he tiedä miten muut ovat Minnaa talossa kohdelleet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8663/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään kestäisi Minnaa ja sen piipitystä

Vierailija
8664/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ovatko nyt jotkut mökkiläiset haukkuneet minnaa?

Ainakin omassa porukassaan hyvin aggressiivisesti ilmaisseet, etteivät pidä. Ensin epäilivät näyttelijäksi, sitten muuten vain feikiksi. Ja tekivät nämä "joo en pidä" "joo en tulis siviilissä toimeen" -päätelmänsä n. tunnin tutustumisen jälkeen.

Näistä reaktioista huolimatta Roope ja Kristiina kuitenkin puhuivat keskenään, että "kohdellaan nyt kuitenkin toista miten haluis et itseä kohdeltais". Markokin yritti pääasiassa olla ystävällinen ja auttavainen eilen illalla. Kessua Minna epäilyttää, "pitää vähän kaivella mitä se on oikeesti asioista mieltä", vaikka olikin ensitutustumisella lähimpänä Kessun arvomaailmaa.

Niko sen sijaan on keksinyt, että Minna on orjuuttaja ja rasisti (koska ei kuulemma tarpeeksi katsonut Nikoa silmiin, sanonut Nikolle "saat anteeksi" tämän kiroiltua... jne).

Niko on kestänyt kouluaikoina paljon kiusaamista, varmaan pelkää että Minna alkaisi jotenkin tuomita häntä.

Vierailija
8665/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sini oli toisen kerran päiväkirjahuoneessa klo 01:35-01:58.

02:02 Kati nousi sängystä, ja muutkin vähän pyörivät ja nostelivat päitä, ja huomasivat Sinin vielä puuttuvan.

Sasa: "Ei täst tuu mitään."

Joel: "Ei kyllä jotenkin väsytä ees."

Siirtyivät nukkumaan lähemmäs toisiaan, ja hassuttelivat/hempeilivät hetken.

02:05 Kati palasi makuuhuoneeseen.

02:13 kamera väläyttää vessassa hampaitaan harjaavaa Siniä, sitten sängyssä hereillä makaavaa Arttua.

02:24 Sini palasi sänkyyn.

Sini: "Voin sanoo ettei liity suhun mitenkään."

Arttu: "Joo."

Sini: "Nyt tekis niin mieli luovuttaa. Tekis niin mieli luovuttaa."

Arttu otti Sinin syleilyyn, ja hetken päästä kamera oikein zoomasi kohti nukkuvaa paria. :D

Ja siihenpä loppui meikäläisen striiminseurausinto, joku kelailkoot klo 02:30 eteenpäin jos kiinnostaa.

Vierailija
8666/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoisempaa, jos asukkaat yhdistettäisiin. Olisi enemmän erilaisia ihmisiä koolla. 

Taitaa katsojat ja äänestäjät olla aika vähissä.   Ketä se BB  enää kiinnostaa.

Sekin on täysin selvä juttu, kumpi putoaa Minna, vaiko Tiia, kun putosi Tiia. 

Ihan turhaa oli äänestäminen. 

Vierailija
8667/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa muistuttaa jotain körttiläisten kokoontumista. 

Vierailija
8668/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaikki menee kumminkin hyvin minnalla. Tulevassa äänestyksessä hänellä on varmasti immuniteetti. Ja uskon että sen jälkeen porukka yhdistyy. Harmittaa kyllä vähän että minnalla ei ole oikein ketään hengen heimolaista mökissäkään. Mutta katsotaan mitä tuleman pitää

Vierailija
8669/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minna kehui kaikkia talossa. Ja sanoi että siellä oli kaikilla kivaa. Kehui Siniä. Kehui myös itseään ja paljon.

Itsekehua kyllä riitti, se särähti korvaan. Toistuvasti kertoi ylpeillen kauraleivistä ja kuinka hän viritti jonkun vesilaitteen sähköntuottamiseen, hänen ansiostaan sitä ja tätä. Pikkuminna selitykset itsestään eivät myöskään olleet ihan parhaita sepustuksia ensikohtaamishetkiin.

Vierailija
8670/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minna on ns hiirulainen ja kiltti tyttö.. Mä en vaan jotenkin pidä hänestä yhtään. En siis tässä nyt puolustele jos häntä on kiusattu vaan ihan vaan totean etten viihtyisi ollenkaan hänen seurassa

Osa ihmisistä reagoi noin tuon kaltaisiin ihmisiin. Itse ainakin jonkun verran keskustelen ja kuuntelen vaikka onkin vähän erilainen kuin minä ja en väitä että itse olisin ns normaali ja oikeaoppisesti sosiaalinen mutta silti erilainen kuin hän. Hän on tavallaan jollain lailla "not cool" ja herättää ne yläastevibat, kun kaikkien piti olla samanlaisia.

Vierailija
8671/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

bb-mira puhuu instassa entä jodelissa(porin+) luki oliko sini laittanut artun käden housuihinsa

En ole varma onko juuri tuosta kohdasta kyse, mutta 02:50 näkyy kun Sini riuhtaisee Artun käden suht aggressiivisestikin ympärilleen peiton alle. Joelkin ihan säikähti. :D

Vierailija
8672/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatteko tosissaan Minnan? Se on näyttelijä. Paistaahan se läpi. Koko ajan enemmin ja enemmin. Mökkiläisetkin jo huomanneet. Vaihto roolia muutamaa tuntia ennen häätöä ja mökillä laitto toisen vaihteen päälle

Vierailija
8673/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös niiden faniäänestyksen voittajien pitänyt saada jokin palkinto? En ole huomannut, että sellaista olisi annettu, tuleeko koskemattomuus seuraavassa äänestyksessä.

Onkos siellä talossa neljä vapaata vuodepaikkaa kahdeksan käytössä olevan lisäksi? Sen perusteella yhdistymistä ei ole aikoihin odotettavissa.

Vierailija
8674/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai Mökkiläiset oli aluksi epäleväsiä uuden asukkaan suhteen, eihän he tosiaan alkuun tienneet että onko edes Minna oikeasti ollut toisella puolella. Ja olihan sisääntulo noh varsin erikoinen ja hämmentynyt. Ja mökkiläisillä on ollut nii hyvä buugi kokoajan että tällästä kyllä säikähtää ja voi tulla vähä harkitsemattomia kommentteja.

Niko kyllä menetti nyt mun silmissä pisteitä, todella rumaa käytöstä taas ja järkyttäviä ennakkoluuloja. Nikolla tuntuu olevan kaksi roolia, joko hirvee uhoaminen tai vetäytyminen.

Niko heittäyty mun mielestä kans lapselliseksi ku Markolle vaahtos : "jätkä on rakastunu!" mun mielestä vaa hyvää ja kohteliasta käytöstä et ottaa uuden hyvin vastaan ja näyttää paikkoja yms.

Toinen johon oon vähä pettynyt on OP, inhottavia kommentteja tuli häneltäki selän takana.

Paulan reaktio oli kans iha ok mun mielestä, todella ymmärrettävä.

Marko ja Kessu taas nosti pisteitä! Toki Kessulla varmaan helpotus ku oli samanhenkinen kuin itse. Marko esitteli kohteliaasti paikkoja ja meni auttamaan lakanoiden laitossa yms. Otti myös porukassa kokoajan Minnaa huomioon ja otti vitseihin mukaan.

Mut Jännä nähä et miten tää päivä etenee..

Vierailija
8675/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nh:lla on klippi, missä Sini laittaa Artun käden lantiolle/lähelle jalkojenväliään 😳

Vierailija
8676/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Sinin viime yönä tekemä toiminta ei ole sallittua naimisissa olevalle naiselle. Halauilu on ok, mut se että tunkee toisen käden lähelle sukupuolielimiään ei ole ok. Mahtaa miehestä tuntua nyt hyvältä tää Sinin toiminta.

Vierailija
8677/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää odottaa herätystä. Minnakin nukkuu kuin tukki vielä

Vierailija
8678/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa vaan mua lapselliseksi mutta viime yönä nauroin maha kippurassa noille mökkiläisten pierujutuille 😂

Vierailija
8679/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sius onko Sinin ja Artun välillä tapahtunut oikeasti jotain?

Vierailija
8680/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pointti olisi jollain näyttelijällä BB:ssä? Tai että tuotannon puolelta olisi palkattu näyttelijä sinne, voihan se muuten olla vaikka harrastajateatterissa. Melko teatraalinen saapuminen mökkiin pukeutumista, kuikuilua ja enkunkieltä myöten.

Ketju on lukittu.