Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
85921/104451 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisse kauppaan tällä viikolla, näyttäis noille mistä kana pissii :DD

Niin just, olisi oikeus ja kohtuus katsojiakin kohtaan.

Tuossa kävisi vain niin, että ostaisi hän mitä tahansa, niin urputusta seuraa...

Vierailija
85922/104451 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierail tmiija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krissellä taas pazka asenne viikkotehtävään. 

Kerrotko miten? Mun nähdäkseni osallistui eilen ihan siinä missä muutkin, sai jopa äänen, kun äänestettiin parhaiten suoriutunutta.

Nyt ei olisi halunnut vetää kumista uimalakkia päähän, ennen kuin hiukset on kuivuneet. BB:n huomautuksen jälkeen teki sen. Miten tämä kertoo pazkasta asenteesta viikkotehtävään? Lähinnä kertoo mun mielestä siitä, että ei haluaisi hautoa märkää tukkaa hengittämättömän lakin alla.

Märkä tukka katkeaa/venyy/muutoin vahingoittuu kuivaa helpommin ja ainakin silikoniuimalakki on ykis hiusten surma ainakin itselleni. Mut BB-talossa on BB:n säännöt, ja kyllähän se tukka kasvaa.

Olet siis selvästi yli30vuotias ja mietit silti jonkun hiuksia. Jullella on paksu tukka mutta eihän ihminen voi sitä itse valita. Ei varmaan paksuja reisiäkään. Pidetäänkö miestenarvosteluviikko seuraavaksi? 

Kristiinalla onkin muuten ihan kiva tukka, ja mukavaa, ettei ole pidennyksiä.

Kristiinan tukka on todella ohut.

Hiusten ohuus- tai paksuus on karannut käsistä, kun niin monilla on hiuksissaan lisäkkeitä ja jatkoja. Vaikuttaa hiusten paksuuteen valtavasti. Luonnollisella tukalla on paha kilpailla niitä, joilla on nippu paksumpitukkaisten geeneillä kasvatettua hiusta oman lisäksi, vastaan.

Minusta Kristiinalla on hyvät hiukset, toki ei ole tasaillut kovin ahkerasti, eli latvavaikutelma ei ole tasainen, mutta sopii Kristiinan tyyliin.

Julialla ei oo osaperuukkia vaan omat aidot hyvälaatuiset hiukset.

Se on totta, olin ihan yllättynytkin, että hänellä on tosiaan noin paksut, tasaiset ja hyvässä kunnossa olevat hiukset. Ei ole katkeilleet, toisin kuin itselläni. 

Mut se on elämää, ja jokaisella on sellainen tukka kuin on. Ymmärrän tietysti, että kampaamoyrittäjille tämä muoti on pieni kultakaivos, mutta hommaan liittyy paljon epäeettisyyttä ja lisäksi tukkaa on pakko koko ajan värjätä, taitaa olla aika harvinaista, että jatkot ja omat olisivat samanvärisiä.

Julia itse kertoi kun selvitti takkuja päästään viime viikkotehtävän aikana (kun ei ollut hoitoainetta) että hänen hiuksensa ovat vaalennusten jäljiltä todella huonossa kunnossa. Jokainen myös voi itse nähdä miten haperot latvat hänen hiuksissaan on. Vaalennetuista hiuksista ei oikein ikinä voi sanoa että ovat hyvässä kunnossa koska vaalennusprosessi kuluttaa niin paljon.

Nykyään on niin helppo saada huonokuntoiset hiukset näyttämään sileiltä kun on kaiken maailman seerumeita sun muita silottavia aineita. 

Julialla on ihanat paksut hiukset. Vaikka ihanahan se on koko tyttö.

Paksut on kyllä, mutta se ei ole sama kuin että olisivat hyväkuntoiset niin kuin täällä väitettiin. 

Kauniit terveet hiukset. Joelkin oikein ihasteli Julian hiuksia niitä letittäessään.

Eiköhän Julia itse tiedä mistä puhuu kun kertoi hiuksensa olevan huonossa kunnossa. Et ilmeisesti tiedä mitä vaalennus tekee hiuksille.

Hänen hiuksensa menevät myös pahaan takkuun jos ei laita hoitoainetta ja sitä ei normaalisti tapahdu jos omaa suorat ja hyväkuntoiset hiukset. Toki hiukset saattavat mennä hiukan takkuun, mutta se linnunpesä mitä Julia minuuttitolkulla selvitteli oli kyllä liikaa.

Tiedoksi vain myös että nykyään on seerumeita ja muita hiuksia silottavia aineita joilla saa huonokuntoisistakin hiuksista pinnaltaan kiiltävän ja sileän näköiset. 

Joel on ihastunut Juliaan, tottakai hän kehuu Juliaa. Joel on itse kalju joten tuskin hän on kovin hyvin selvillä Julian hiusten kunnosta, haluaa vain ihastella nättiä tyttöä.

Turhaa tämä väittely jostain hiuksista on, mutta huvittaa kaikki sokeat fanit jotka vänkää terveistä hiuksista vaikka jo pelkkä blondaus todistaa että hiukset ovat kaukana terveistä. Fanit varmaan kiistävät vaalennuksenkin ja uskottelevat itselleen että Julia on luonnostaan noin vaalea. Uutinen kaikille teille: ei ole. 

Ja ei, en vihaa Juliaa, tykkään hänestä kovastikin, mutta näin kampaajana uli 30 vuotta toimineena halusin oikaista tuon virheellisen väitteen terveistä hiuksista.

Olet siis selvästi yli30vuotias ja mietit silti jonkun hiuksia.  Vitsikästä. 

Jullella on paksu tukka mutta eihän ihminen voi sitä itse valita. Ei varmaan paksuja reisiäkään. Pidetäänkö miestenarvosteluviikko seuraavaksi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
85923/104451 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas tänään tullut varsin vähän viestejä tähän ketjuun, vain 11 sivullista. Joko väki on laiskistunut vaiko osa jo lopettaneet BB-fanituksen?

Tai sitten moni ei jaksa olla täällä ilkeilyketjussa.

Itse olin hyvinkin ahkera kommentoija täällä mutta nämä Krissefanaatikot jotka haukkuvat törkeästi kaikki muut kilpailijat saivat minut siirtymään BB Plazalle. Siellä on hiljaisempaa mutta eipä näy törkyviestejä.

Käyn täällä nykyään vain silloin tällöin toteamassa että sama meno jatkuu.

On nykyään mukavampi katsoa 24/7 kun ei lue törkykommentteja samalla. Tähän palstaan ehti koukuttua mutta onneksi se on loppu nyt.

Nyt ei edes kukaan asukkaista ärsytä enää. Ainoastaan Vili aiheuttaa pientä hampaiden kiristelyä välillä, mutta ei kovin pahasti.

Ainoat todella törkeät kommentit täällä heittää nimenomaan Kristiinan vihaajat, niin törkeitä että poliisitutkimus paikallaan.

Ja sinä tulet tänne syyllistämään Krissefaneja törkykommenteista? Voi huoh....

Hohhoijaa mitä tuubaa, krisse vihaajat tuskin haukkuvat arttua, timoa, paulaa, viliä, joelia, op, juliaa, joista sivukaupalla törkyä löytýy, ja se ei näytä yhtään haittaavan, viittaa tiettyyn ryhmään eli krissefaneihin.

Vierailija
85924/104451 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Vili pyörii ympyrää, onko tuo päivätehtävä?

Vierailija
85925/104451 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai hitto, kun sais tuon 27v poikamies kailottajan ulos tuolta.

Omaa niin ruman luonteenkin, että huh.

Kuka niistä? Paula, Arttu vai Vili?

Paula tietenkin.

Tosin Arttu ja Vili lähtis sitten seuraavaksi.

Vierailija
85926/104451 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomisen päivätehtävä: Tehkää tofusta 4 erilaista ruoka-annosta.

Vierailija
85927/104451 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Vili pyörii ympyrää, onko tuo päivätehtävä?

Yrittää saada ajatuksiaan kiinni.

Vierailija
85928/104451 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tofu on hyvää ja on protskuja.

Vierailija
85929/104451 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs taas jaksetaan tuosta tofusta jauhaa. Mikä ihme niitä siinä mättää? Arttukin tuolla suuna päänä huutaa, että tofu on kieltolistalla!

Jos olisin tuolla talossa ja mä pääsisin ostoksille, niin ostaisin salettii tofua Artun kiusaks.

Sama, ostaisin koko budjetilla tofua. Vaikka en sitä itse syökään kun ei maistu mun makuun.

Vierailija
85930/104451 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tainnut huomata, että isoveli huuteli monta kertaa Möttönen, eikä Kekkonen.

Vierailija
85931/104451 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu olisi voinut sekottaa porukkaa tuohon videoon. Taas samat henkilöt tekevät yhdessä.

Vierailija
85932/104451 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että Arttu pisti luun kurkkuun Krisse hurmosjoukolle.

Vierailija
85933/104451 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vili kuvittelee voittavansa bigbrotherin.

Vierailija
85934/104451 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas tänään tullut varsin vähän viestejä tähän ketjuun, vain 11 sivullista. Joko väki on laiskistunut vaiko osa jo lopettaneet BB-fanituksen?

Tai sitten moni ei jaksa olla täällä ilkeilyketjussa.

Itse olin hyvinkin ahkera kommentoija täällä mutta nämä Krissefanaatikot jotka haukkuvat törkeästi kaikki muut kilpailijat saivat minut siirtymään BB Plazalle. Siellä on hiljaisempaa mutta eipä näy törkyviestejä.

Käyn täällä nykyään vain silloin tällöin toteamassa että sama meno jatkuu.

On nykyään mukavampi katsoa 24/7 kun ei lue törkykommentteja samalla. Tähän palstaan ehti koukuttua mutta onneksi se on loppu nyt.

Nyt ei edes kukaan asukkaista ärsytä enää. Ainoastaan Vili aiheuttaa pientä hampaiden kiristelyä välillä, mutta ei kovin pahasti.

Ainoat todella törkeät kommentit täällä heittää nimenomaan Kristiinan vihaajat, niin törkeitä että poliisitutkimus paikallaan.

Ja sinä tulet tänne syyllistämään Krissefaneja törkykommenteista? Voi huoh....

Hohhoijaa mitä tuubaa, krisse vihaajat tuskin haukkuvat arttua, timoa, paulaa, viliä, joelia, op, juliaa, joista sivukaupalla törkyä löytýy, ja se ei näytä yhtään haittaavan, viittaa tiettyyn ryhmään eli krissefaneihin.

Eli mielestäsi ne samat tai sama joka syytää törkeätä törkeämpää tekstiä Kristiinasta eivät voi tehdä sitä kenestäkään muusta asukkaasta? Just just

Taidat olla itse noiden törkykommenttien suoltaja.

Vierailija
85935/104451 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisse on kyllä sairaalloisen ulkonäkökeskeinen. 

Peilaa kymmenesosan siitä mitä eetu, sasa, julia.

Käsittämätöntä miten sokeita te krissefanit olette, tai sitten olette vain yhtä kovia valehtelemaan kuin suosikkinne.

Krisse on talon turhamaisin peiliin tuijottelija, joka kerta peilin ohittaessaan jää peilailemaan. 

Sillon kun krisseä matkittiin niin ehtivät olla hetken olkkarissa ennen vessaan menoa, arttu hyvin istahti siihen nojatuoliin peilin eteen ja alkoi katselemaan kasvojaan itseään kosketellen. Juuri sellanen on krisse.

Sinä olet turhamaisin ja turhin asukas koko maapallolla.

Vierailija
85936/104451 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä miten sokeita te krissefanit olette, tai sitten olette vain yhtä kovia valehtelemaan kuin suosikkinne.

Krisse on talon turhamaisin peiliin tuijottelija, joka kerta peilin ohittaessaan jää peilailemaan. 

Sillon kun krisseä matkittiin niin ehtivät olla hetken olkkarissa ennen vessaan menoa, arttu hyvin istahti siihen nojatuoliin peilin eteen ja alkoi katselemaan kasvojaan itseään kosketellen. Juuri sellanen on krisse.

Olipa fiksu kommentti, melkein yhtä fiksu kuin krissen jutut.

Vierailija
85937/104451 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierail tmiija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krissellä taas pazka asenne viikkotehtävään. 

Kerrotko miten? Mun nähdäkseni osallistui eilen ihan siinä missä muutkin, sai jopa äänen, kun äänestettiin parhaiten suoriutunutta.

Nyt ei olisi halunnut vetää kumista uimalakkia päähän, ennen kuin hiukset on kuivuneet. BB:n huomautuksen jälkeen teki sen. Miten tämä kertoo pazkasta asenteesta viikkotehtävään? Lähinnä kertoo mun mielestä siitä, että ei haluaisi hautoa märkää tukkaa hengittämättömän lakin alla.

Märkä tukka katkeaa/venyy/muutoin vahingoittuu kuivaa helpommin ja ainakin silikoniuimalakki on ykis hiusten surma ainakin itselleni. Mut BB-talossa on BB:n säännöt, ja kyllähän se tukka kasvaa.

Olet siis selvästi yli30vuotias ja mietit silti jonkun hiuksia. Jullella on paksu tukka mutta eihän ihminen voi sitä itse valita. Ei varmaan paksuja reisiäkään. Pidetäänkö miestenarvosteluviikko seuraavaksi? 

Kristiinalla onkin muuten ihan kiva tukka, ja mukavaa, ettei ole pidennyksiä.

Kristiinan tukka on todella ohut.

Hiusten ohuus- tai paksuus on karannut käsistä, kun niin monilla on hiuksissaan lisäkkeitä ja jatkoja. Vaikuttaa hiusten paksuuteen valtavasti. Luonnollisella tukalla on paha kilpailla niitä, joilla on nippu paksumpitukkaisten geeneillä kasvatettua hiusta oman lisäksi, vastaan.

Minusta Kristiinalla on hyvät hiukset, toki ei ole tasaillut kovin ahkerasti, eli latvavaikutelma ei ole tasainen, mutta sopii Kristiinan tyyliin.

Julialla ei oo osaperuukkia vaan omat aidot hyvälaatuiset hiukset.

Se on totta, olin ihan yllättynytkin, että hänellä on tosiaan noin paksut, tasaiset ja hyvässä kunnossa olevat hiukset. Ei ole katkeilleet, toisin kuin itselläni. 

Mut se on elämää, ja jokaisella on sellainen tukka kuin on. Ymmärrän tietysti, että kampaamoyrittäjille tämä muoti on pieni kultakaivos, mutta hommaan liittyy paljon epäeettisyyttä ja lisäksi tukkaa on pakko koko ajan värjätä, taitaa olla aika harvinaista, että jatkot ja omat olisivat samanvärisiä.

Julia itse kertoi kun selvitti takkuja päästään viime viikkotehtävän aikana (kun ei ollut hoitoainetta) että hänen hiuksensa ovat vaalennusten jäljiltä todella huonossa kunnossa. Jokainen myös voi itse nähdä miten haperot latvat hänen hiuksissaan on. Vaalennetuista hiuksista ei oikein ikinä voi sanoa että ovat hyvässä kunnossa koska vaalennusprosessi kuluttaa niin paljon.

Nykyään on niin helppo saada huonokuntoiset hiukset näyttämään sileiltä kun on kaiken maailman seerumeita sun muita silottavia aineita. 

Julialla on ihanat paksut hiukset. Vaikka ihanahan se on koko tyttö.

Paksut on kyllä, mutta se ei ole sama kuin että olisivat hyväkuntoiset niin kuin täällä väitettiin. 

Kauniit terveet hiukset. Joelkin oikein ihasteli Julian hiuksia niitä letittäessään.

Eiköhän Julia itse tiedä mistä puhuu kun kertoi hiuksensa olevan huonossa kunnossa. Et ilmeisesti tiedä mitä vaalennus tekee hiuksille.

Hänen hiuksensa menevät myös pahaan takkuun jos ei laita hoitoainetta ja sitä ei normaalisti tapahdu jos omaa suorat ja hyväkuntoiset hiukset. Toki hiukset saattavat mennä hiukan takkuun, mutta se linnunpesä mitä Julia minuuttitolkulla selvitteli oli kyllä liikaa.

Tiedoksi vain myös että nykyään on seerumeita ja muita hiuksia silottavia aineita joilla saa huonokuntoisistakin hiuksista pinnaltaan kiiltävän ja sileän näköiset. 

Joel on ihastunut Juliaan, tottakai hän kehuu Juliaa. Joel on itse kalju joten tuskin hän on kovin hyvin selvillä Julian hiusten kunnosta, haluaa vain ihastella nättiä tyttöä.

Turhaa tämä väittely jostain hiuksista on, mutta huvittaa kaikki sokeat fanit jotka vänkää terveistä hiuksista vaikka jo pelkkä blondaus todistaa että hiukset ovat kaukana terveistä. Fanit varmaan kiistävät vaalennuksenkin ja uskottelevat itselleen että Julia on luonnostaan noin vaalea. Uutinen kaikille teille: ei ole. 

Ja ei, en vihaa Juliaa, tykkään hänestä kovastikin, mutta näin kampaajana uli 30 vuotta toimineena halusin oikaista tuon virheellisen väitteen terveistä hiuksista.

Olet siis selvästi yli30vuotias ja mietit silti jonkun hiuksia.  Vitsikästä. 

Jullella on paksu tukka mutta eihän ihminen voi sitä itse valita. Ei varmaan paksuja reisiäkään. Pidetäänkö miestenarvosteluviikko seuraavaksi? 

Olen yli 50 vuotias ja mietin ammatikseni monenkin ihmisen hiuksia. Käyt varmaan itsekin kampaajalla, eikö hän ole yhtään kiinnostunut hiuksistasi? Sori vaan jos sua haittaa että tykkään ammatistani ja jopa vapaapäivänäni mietin hiuksia.

Tiedoksi vain että tässä viestiketjussa muutkin kommentoivat eli "miettivät" jonkun hiuksia.

Vierailija
85938/104451 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vili pääsee kyllä lähimmäksi kekkosen arvailluissa. Timo olisi ehkä tiennyt. Jodelissa muuten huhutaan että timo tulisi olemaan mukana jossain uudessa luontodokkarissa.

Ei mikään ihme. Olihan se tehnyt Luontoiltaa jo Peteliuksen aikoihin.

Vierailija
85939/104451 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä matkimistehtävässä tuli aika paljon samoja maneereita, joita katsojatkin ovat huomanneet. Ainoa, joka ei tainnut tykätä omastaan näytti olevan Julia. Hän ei nauranut mukana.

Vierailija
85940/104451 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa fiksu kommentti, melkein yhtä fiksu kuin krissen jutut.

Ja kuitenkin tuhannesti fiksumpi kun sinun typerät läyhäyksesi.

Ketju on lukittu.