Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Minna puhui englantia koska näki ekana M amu Nikon.. Luuli ettei ole suomalainen
Mökkiläiset tervehti Hello hello, siihen vastasi.
Karseeta porukkaa nuo mökkiläiset, paljon ärsyttävämpiä kuin talolaiset.
Ja Minna halus sitten antaa heti alkuun itsestään tosi omituisen hiipparin kuvan kun meni tuonne... :/
Minna on ihan pihalla tuolla mökissä, vielä vähemmän porukkaan kuuluva kuin talossa. Ja nuo mökkityypit ne vasta ilkeitä ja kieroja onkin!
N. klo 00:15 talolaiset olivat pihalla, ja Arttu ja Sini saivat loistoidean röyhtäillä kilpaa.
Artulla loppuivat röyhtäykset kesken, ja Sini paljastikin, että pystyy röyhtäisemään käskystä – loputtomiin. Röyhtäili useita kymmeniä sekuntteja putkeen, saaden Sasan lähes oksentamaan.
Huomatessaan Sasan pahoinvoinnin, Sini senkun löi lisää vettä myllyyn ja meni kyykkyyn Sasan eteen ja jatkoi röyhtäilyään. Sasan yökkäilystä huolimatta Sini lopetti vasta KUN KUSI HOUSUUNSA. Sini vaihtoi äkkiä kyykystä istuma-asentoon ja nauraa rääkäisi "MÄ KUSIN HOUSUUN! MÄ OIKEASTI KUSIN HOUSUUN!"
Muut asukkaat yrittivät varmistella "et kai oikeesti...", johon Sini vain jatkoi "NO JOO JOO!"
Myöhemmin makkarissa Ella kommentoi Sinille: "Mä en kestä et sä oikeesti jäit tutkailemaan sitä länttiä ja hinkkaamaan sitä" tjsp.
Vielä iltapesullakin puitiin tätä Sinin talenttia, ja käytiin mm. oheinen sananvaihto:
Ella: "Nainen on kauneimmillaan–"
Sini: "...kun se röyhtäilee ja kusee housuun samal."
N. 00:40 Sini vaihtoi makkarissa alushousunsa (täysin näkysällä) – JA HEITTI KUSIALKKARINSA ARTUN NISKAAN.
00:45 Sini pyydettiin päiväkirjahuoneeseen... :D Oli siellä melkein yhteen asti, tuli itkien pois, ja pääsikin oitis Artun kainaloon.
Striimistä näkee vielä näitä jälkimaininkeja, kelaa vain 6h taaksepäin.
Sini päättää jäädä Artun kainaloon nukkumaan.
Sasa, heitettyään Sinille tyynyn: "Otatko peiton?"
Sini: "En mää kun tulee kuuma."
Kirjaimellisesti 10 sekunttia myöhemmin:
Sini: *menee Artun peiton alle* "Tulikin kylmä."
Ja Arttu sen kun silittää ja hipsuttelee Siniä. :D
Somen mukaan Sini oli sanonut pk-huoneesta tultuaan, ettei liity Arttuun mitenkään ja "tekis mieli luovuttaa".
Artun silitellessä Siniä:
"Arttu kiitos tosi paljon :(("
"Joo ei mittään"
"Jatka vaikka kaks tuntia"
"Ai niin vähän aikaa?"
"Jatka vaikka neljä tuntia"
"Nonni"
"... ei sun oikeesti tarvii neljää tuntii jatkaa", Sini siirtää Artun käden ylitseen halaukseen.
"Kyl mää tiiän"
"Ei kai tää haittaa?"
"Ei haittaa"
"Oikeesti?"
"Ei haittaa"
"Kiitos paljon :(("
Vähän ajan päästä Sini kääntyy Arttua päin, ovat suunnilleen nenät vastakkain. Pian kuitenkin jo näyttää siltä, että Sini kääntyy tuijottamaan kattoa...
Vierailija kirjoitti:
N. klo 00:15 talolaiset olivat pihalla, ja Arttu ja Sini saivat loistoidean röyhtäillä kilpaa.
Artulla loppuivat röyhtäykset kesken, ja Sini paljastikin, että pystyy röyhtäisemään käskystä – loputtomiin. Röyhtäili useita kymmeniä sekuntteja putkeen, saaden Sasan lähes oksentamaan.
Huomatessaan Sasan pahoinvoinnin, Sini senkun löi lisää vettä myllyyn ja meni kyykkyyn Sasan eteen ja jatkoi röyhtäilyään. Sasan yökkäilystä huolimatta Sini lopetti vasta KUN KUSI HOUSUUNSA. Sini vaihtoi äkkiä kyykystä istuma-asentoon ja nauraa rääkäisi "MÄ KUSIN HOUSUUN! MÄ OIKEASTI KUSIN HOUSUUN!"
Muut asukkaat yrittivät varmistella "et kai oikeesti...", johon Sini vain jatkoi "NO JOO JOO!"
Myöhemmin makkarissa Ella kommentoi Sinille: "Mä en kestä et sä oikeesti jäit tutkailemaan sitä länttiä ja hinkkaamaan sitä" tjsp.
Vielä iltapesullakin puitiin tätä Sinin talenttia, ja käytiin mm. oheinen sananvaihto:
Sini: "...kun se röyhtäilee ja kusee housuun samal."N. 00:40 Sini vaihtoi makkarissa alushousunsa (täysin näkysällä) – JA HEITTI KUSIALKKARINSA ARTUN NISKAAN.
00:45 Sini pyydettiin päiväkirjahuoneeseen... :D Oli siellä melkein yhteen asti, tuli itkien pois, ja pääsikin oitis Artun kainaloon.
Onko hän jotenkin rajaton? Alkaa olla sillä hilkulla toi käytös, että pitäiskö poistaa talosta.
Vierailija kirjoitti:
Somen mukaan Sini oli sanonut pk-huoneesta tultuaan, ettei liity Arttuun mitenkään ja "tekis mieli luovuttaa".
Olikohan aviomies saanut infarktin Sinin touhuista?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, näin kuiskasi. Arttu oli vaan hiljaa ja pussasi päätä.
Mistä luovuttamisesta Sini nyt puhuu?
Luulee siis että olisi vielä 30 000e.syrjässä kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sini: "...kun se röyhtäilee ja kusee housuun samal."N. 00:40 Sini vaihtoi makkarissa alushousunsa (täysin näkysällä) – JA HEITTI KUSIALKKARINSA ARTUN NISKAAN.
Onko hän jotenkin rajaton? Alkaa olla sillä hilkulla toi käytös, että pitäiskö poistaa talosta.
Sini kusee housuun:
EI OKSENNUSHERKILLE!!! (Esim. misofoniasta kärsiville, sisältää niitä röyhtäilyjä.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, näin kuiskasi. Arttu oli vaan hiljaa ja pussasi päätä.
Eikö musta pidennys jäänyt roikkumaan teipistään lapasen huuleen?
Hyi ällö millaista touhua talon puolella, Sini. Taloa en ole seurannut, kun sitä teennäisyyttä ei vaan pysty kuuntelemaan. Mökkiläiset ei sietäisi sinin käytöstä ollenkaan.
Varmasti liittyy mieheensä tämä pk vierailu yöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sini kusee housuun:
EI OKSENNUSHERKILLE!!! (Esim. misofoniasta kärsiville, sisältää niitä röyhtäilyjä.)
Voi helvetti 🙈 🙉
Miksi nuo hyppii talossa epävakaimman ihmisen pillin mukaan? Olisi ihan painajaista joutua tuollaisen porukan kanssa suljettuun tilaan.
Sini katselee kattoon, raapii hetken kaulaansa ja siirtää sitten käden kasvoilleen, ja aloittaa yksinpuhelun:
"V***u mikä paikka tää on."
"Kaikki on ihan hyvin..."
"V***u..."
Sasa nousee hetkeksi ylös ja katsoo Siniä, ja ottaa tätä kädestä.
Vähän ajan päästä Sini kääntyy takaisin Arttuun päin, ja kysyy tältä:
"Väsyttääkö?"
Arttu puistaa päätä.
"Miksei?"
Sini ei saa Artulta vastausta, joten jatkaa yksinpuheluaan:
"Voi v***u..."
01:35 Sini nappaa mikkinsä ja nousee hirveällä ryminällä sängystä, muut heräävät/valpastuvat tästä, ja alkavat puimaan mistähän on kyse.
Vähän ajan päästä kuuluu päiväkirjahuoneen ovenavausääni.
noi mökkiläiset oli ihan kauheita , varsinkin niko, yhyy toi pitää mua varmaan orjana, kun minna lähti "makkarasti" pois pierasi perään ja huutonauraa
Markoi sanoi toisille, että otetaan nyt hyvin vastaan.