Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
ja kiusaaminen jatkuu toisella puolella
Niin milläköhän tavalla?
Ei ei ei ei ei ei eiiiii mä en kestä, Minna on just päässyt yksistä kiusaajista eroon ja nyt mökkiläiset on ihan näreissään tästä twististä ja juonivat omiaan. EI MÖKKILÄISET, nyt olkaa kilttejä Minnalle!
Toivottavasti ei oo nyt liikaa pyöritystä tää kaikki Minnalle, et sitten jossain vaiheessa kostautuu. Yleensä BB-talo, kiusaaminen talolla, yhdessä illassa ujosta suntiosta kuoriutuminen itsevarmaksi kaunottareksi, oli häädössä ja luuli tippuvansa, ei tippunutkaan vaan siirrettiinkin uuteen porukkaan. Kunhan nyt vielä paljastavat et on ollut yleisön suosikki.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko varmoja ettei OP tarkoittanut, että saivat paRemman vaihdossa? Sillähän on puhevika varmaan jokaiseen kirjaimeen niin ei aika saa selvää mitä se sanoo 😅
Miksi muuten OP hypähtelee jatkuvasti siellä terassilla? Yksi päivä/ilta oli pelkässä pyyhkeessä ja odotin koko ajan että pyyhe putoaa. Sitten haki mikrofonisysteemin vyöksi. Silloin luulin, että on kylmissään siinä ulkona, kun muilla toppatakit päällä.
Hypähteli keskenään myös peppi pitkätosuna pride-päivänä.
Onko tuo joku OP:n oma juttu, jänis istui maassa..?
Erkkikään ei usko mökillä että Minna on suntio
ne uskoo minna on tuotannon näyttelijä mutta huijaavat ammateista
Uskomatonta, että Minnan kiusaaminen jatkuu mökilläkin...
Vierailija kirjoitti:
En ole aikoihin nauranu noin paljon vedet silmissä (surullista ehkä 😂), kun tälle enkunkieli-episodille.
Ai äm Kessu. 😂😂😂
Cessuhan jatkoi, et and juu aar main 😂😂
Yhtäkkiä kiinnostaa todella paljon enemmän mökkiläiset kuin talolaiset. Minna vetää puoleensa!
Törkeää. Kiusattu joutuu vaihtamaan Suomessa koulua. Samoin kiusattu joutuu lähtemään. Olisivat laittaneet Sinin mökille!
Se olisi ollut paras rangaistus.
Minäkin tuomitsen Sinin käytöksen täysin. Mutta te iso osa palstalaisista ette ole yhtään sen parempia, haukutte täällä Sinin täysin pystyyn ja puhutte hänestä asiattomasti, syyllistytte itse ihan samallailla kiusaamiseen, aivan sama, onko kyseessä vain nettikommentti, se on silti kiusaamista ja täten yhtä tuomittavaa!
Ja loogisesti, en tällä tarkoita kaikkia kommentteja, joissa Sini mainitaan. Mutta täälläkin valitettavan moni teistä kiusaa itse, vaikka olette niin tuomitsevanne Minnan kiusaamisen, miksi näin? Varmasti jokainen tunnistaa omasta kommentistaan ihan itse, onko siinä kiusaamisen sävy.
Onko ajatuksena se, että jos ihminen on kiusaaja, häntä saa kostoksi kiusata takaisin? Jos näin on, ette ole yhtään sen asiallisempia kuin Sini. Toivottavasti ette opeta lapsillene tätä samaa elämänfilosofiaa.
Minä olen ollut kauan kiusattu, enkä koskaan hyväksy kiusaamista. Aivan sama, keneen tai missä se kohdistuu. Kiusaaminen on aina väärin, ja sitä ei kuulu puolustella sillä, että tämä nyt oli vaan mun mp nettipalstalla, tai mitä ikinä keksittekään sitä puolustaaksenne.
Jos MInna tästä myllystä selviää, niin loppusuoralla ollaan.
Kessu ja Marko on päälliköitä!
Minna parka jos hän ei saa immunneniteettia. Ensinnäkin se, että hän tulee uutena porukkaan missä muut tuntevat toisensa. Toisekseen mökkiläisten kuvaan Minnasta vaikuttaa varmasti ainakin alitajuntaisesti se, että talon asukkaat olivat halunneet hänet ulos talosta. Ajattelevan todennäköisesti, että Minnassa on jotain "vikaa" tms, koska hänet äänestettiin ulos.
Pitäisköhän sen Minnan ihan oikeasti lähteä kotiin tuolta, kun siitä ei saa edes puhua, kun se heti on kiusaaamista.
Aah menee jo hermot mökkiläisten spekulointiin ja vainoharhaisuuteen.
Ja niin tippui Pauln pisteet mun silmissä!! Joku kysyi sopeutuuko porukkaan? Paula " eiii..!! "