Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
83461/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoli alas: älä hae taloon

Nuoli ylös: anna mennä.

Tekis mieli hakea taloon. Olen 3 lapsen äiti. Takana raju menneisyys huumemaailmassa. Selvinnyt ja saanu uuden elämän.

Hampaat huonot, kama syövyttänyt aikanaan. En meikkaa kuin harvoin ei ole leikelty. Muutama ruma tatska otettu nuorena sekasin ja rumat lävistysreiät jääny ikuisesti. Ois hyvä nuorten nähä kannattaako lähtee leikkimään aineiden kans. Esimerkki miten ei kannata elää, toisaalta taas siitä että jos oikeesti haluat elävien kirjoihin, se on mahdollista. Silti kiitollinen elämästä. Tehny paljo virheitä ja oppinu niistä. En tuomitse ketään paitsi lapsiin kohdistuvat rikokset.. Siinä menee raja

Ihanaa syksyä kaikille. Pike.

Älä hae taloon. Tuolla on ensinnäkin naisen vaikea voittaa jos ei ole kaunis ja huoliteltu. Miehellä huonot hampaat on vain plussaa, mutta sinä naisena saisit kuulla talossa ja keskustelupalstoilla irvailuja ulkonäöstäsi. Ei ole mitään järkeä lähteä pahoittamaan tuonne mieltään, jos ei ole mitään mahdollisuutta voittaa. Sinusta muistettaisiin vain että olit sen yhden kauden alkupäässä häädetty jolla oli huonot hampaat.

Vierailija
83462/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuota Rahalaitosta ja hemmetin "rahnaa" ole jo mainostettu ihan riittävästi. Antakaa nyt hyvä tuotanto häädössä oleville omat vaatteet ja kosmetiikka, ettei tarvi kyltytakissa tai lököverkkareissa ulos talosta kävellä. Törkeetä.  Muutenkin ois kiva jos tonne saisi jo normikalusteet ja tavarat paikoilleen. 

Ei kun olis just hyvä jos äänestettäisiin pihalle noin. Joutuihan Amandakin aikoinaan pihalle taivas- ja helvetti viikkotehtävästä paskasena ja bikineissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83463/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä kohtauksen Krisse sai sen jälkeen, kun saivat tietää, ketkä ovat häädössä? Hän vääntelehti lattialla ilmehtien toisten jaloissa. Muut seisoivat jutellen kiinnittämättä mitään huomiota häneen. Se tilanne oli jotenkin niin nolo. Olisi sopinut jollekin pienelle lapselle, ei 21-vuotiaalle. 

Sekos kun kuvitteli taas liikoja!

tai sitten se oli joku pingviinien rituaali juttu.

Vierailija
83464/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni kaikki tupakkaa jatkuvasti tuprutelevat "BB-tähdet" tulee äänestää pois televisiostani.

BB-taloon laskeutuisi syvä hiljaisuus.

En äänestele näissä leikeissä, mutta minulla on sellainen näppituntuma että Krisse on saanut tarpeekseen ja lähtee.

Kuka viitsii katsella Krissen makoilua, hiusten haromista, hampaiden pesua yms, ja suurimmaksi osaksi hiljaa oloa. Sen yhtäkkiset intoilut on niin karmaisevia pikkulapsen tasolla olevia juttuja. 

Vierailija
83465/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmaampaa ei löydy kirjoitti:

Olis kamala skenaario, jos huojuva torni voittais BB:n. 

Just näin.

83466/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtäviä asukeille niin syntyisi pohdittavaa ja paljon puhuttua sisältöä tälle ohjelmalle. Meillä on sentään koko ajan vapaus valita joko katsoa ja tuoda sitten sitä kontenttia tälle pohdiskelulle. Kun asukit eivät joudu tekemään mitään, niin eipä synny täälläkään mielenkiintoista kommentoitavaa. Porukan maneerien käsittely "tyhjässä" tilassa ei tuota juuri mitään uutta. Tehtävien kautta syntyisi ainakin enemmän mielipiteitä kuin nyt.

Vierailija
83467/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon tykännyt Krissestä tähän saakka mutta nyt voisi kyllä tuon oudon kävelytyylinsä takia lähteä. Tajusin mitä se muistuttaa, pingviiniä, töpöttää eteenpäin ja kädet jäykkinä sivuilla.

Oikeasti ja todellako olet tuota mieltä? Krisse ois sun suosikki siis edelleen, jos hänellä olisi toisenlainen kävelytyyli.

Niinpä😂

Kyllä nää kommentit kertoo enemmän niiden kirjoittajista kuin kohteista!

No täällä otetaan kaikki kommentit niin tosissaan eikö koskaan tule mieleen että jotku kommentit on kirjoitettu ihan vaan ärsytysmielessä Krisse faneille jotka vetasee herneen nenään välittömästi.

minä en ole Krissefani, mutta minua ärsyttää nuo kommentit tasan sen takia, että niiden spämmääminen kuihduttaa muun keskustelun kokonaan. Ketään ei kiinnosta, mitä jauhat kävelytyyleistä tai nenäteipeistä, mutta kun tuntuu, että täällä kukaan ei enää jaksa keskustella mistään muusta, kun joka juttu käännetää Krissefanien valheiksi. Vaikka kirjoittaisi pitkän kommentin, jossa ei puhuta sanaakaan Krissestä eikä mitään häneen liittyvästä, aina jonkun sekopään pitää tulla länkyttämään, miten harhaisia Krissefanit ovat. 

Vierailija
83468/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitettinkö nuo pihalle ja normi alkaa kuten päättelin että tänään loppuu?

Vierailija
83469/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marko on kyllä teennäisin BB asukas vuonna 2020,jos Timoa ei lasketa. Lisäksi suosittelen tuotantoa poistamaan Markon välittömästi talosta ja viemään keuhkosairauksien erikoislääkärin tutkimuksiin. Kuulostaa vakavalta tuo tupakkayskä ja joku tupakan aiheuttama keuhkosairaus hänellä aivan varmasti diagnosoidaan. Toivottavasti ei ole se kaikista pahamaineisin.

Tää on hauska, ku koitetaan keksiä väkisin jotain haukkumista inhokista. Sitte ku ei enää oikeen muuta keksi, niin aletaan keksimään tällaisia ihme perusteluita häädölle, kuten keuhkosairaus :D

Ajattelen vain Markon parasta. Kuuntelepa itse Markon yskää ja tuu sitten kertoon yritänkö keksiä jotain väkisin:( Nopea diagnoosi on todella tärkeää, että hoito voidaan aloittaa. T Keuhkosh

Itse poltin 35 vuotta ja paljon päivässä..nuorena yskin kanssa törkeesti kuin keuhkotautinen..vanhempana yskä loppui vaikka röökiä vedin yhtä paljon,nyt reilu vuoden ollut polttamatta ja ihme oli kun ei lopettamisen jälkeen irronnut limaa eikä yskäkään vaivannut vaikka kuuluu vierotukseen?Eli tuskin on keuhkotautinen vielä..

Nämä asiat ei uskonasioita. Ja jos se sun yskä ei ollut keuhkosairaus ei tarkoita sitä, että jollakin toisella se yskä ei vois olla oire keuhkosairaudesta. Olen 20 vuotta hoitanut tupakoineita ja siitä sairastuneita keuhko-osastolla ja tiedän, että niitä sairastuneita on ja paljon.

Vierailija
83470/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies Trumpin puolella ja minä Bidenin. Noh jouduin myöntämään, että nyt juttu haisee. CNN julkisti Bidenin voittajaksi, vaikka asia liittovaltion tuomioistuimessa. Olemme molemmat juristeja. On selvää, että Pressamme ymmärtää juristina, ettei vaalivoittajaa julista media vaan kansan äänet. Nyt äänet tarkistetaan, sillä missään osavaltiossa ei voi äänestysprosentti olla yli 100 %. Odotellaan siis oikeuden päätöstä, mutta kyllä asiassa on jotain vialla....

Vierailija
83471/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku kirjoittamaton sääntö että Marko tekee aina ruuan, vai eikö kukaan muu vaan ehdi/jaksa aloittaa ennen Markoa ruuanlaittoa?

En oo pitkään aikaan nähnyt kenenkään muun tekevän kunnon ruokaa itse kuin Markon

Marko haluaa itse tehdä ruuan koska nikotiiniaddiktina tarvitsee koko ajan jotain sormiensa väliin. Kokkaillessa se tupakan korvike on soppakauha. Muuten siinä ois koko ajan tupakka ja niitä ei oo loputtomiin.

Vierailija
83472/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni kaikki tupakkaa jatkuvasti tuprutelevat "BB-tähdet" tulee äänestää pois televisiostani.

En äänestele näissä leikeissä, mutta minulla on sellainen näppituntuma että Krisse on saanut tarpeekseen ja lähtee.

Kuka viitsii katsella Krissen makoilua, hiusten haromista, hampaiden pesua yms, ja suurimmaksi osaksi hiljaa oloa. Sen yhtäkkiset intoilut on niin karmaisevia pikkulapsen tasolla olevia juttuja. 

Pitäiskö sun hakee itelles jotain apua?

Vierailija
83473/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julia ei tiennyt ketkä on USA:n vaaleissa vastakkain ja Paula sentään ties, että vaalit on näinä päivinä.

Vierailija
83474/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo Julia taas ottaa hermoon. Hänen suustaan ei tule mitään muuta kuin itsestäänselvyyksiä. Tuossa mietittiin, mitä ruokaa voi syödä ja porukka puhui toasteista, kun nyt on tarvikkeita (juustoa ja makkaraa). Tämä sitten taas tohkeissaan selittää, että voitaisiin tehdä sellaisia leipiä, joissa on vaalea leipä ja sen päälle makkaraa ja juustoa ja sitten uuniin. "Me tehdään aina sellaisia ja ne on tosi hyviä." Niin? Taas toiset olivat jo päättäneet, että tehdään sellaisia, niin tämä ehdottaa samaa asiaa ihan uutena ideana. 

Jonain päivänä Paula sanoi, että päivätehtävänä voisi olla tuolileikki ja kaikki sanoivat, että juu, sekin voisi olla kiva. Sitten Julia siihen hetken päästä näppäränä keksii, että "hei, sehän voisi olla hauskaa, että on tuoleja yksi vähemmän kuin asukkaita ja sitten aina yksi jää ilman istuinta". Kyllä Julia, sitä juuri kutsutaan tuolileikiksi. 

Eihän hän itse tuolle tietysti mitään voi eikä hän mitään pahaa tarkoita, mutta todella raskasta kuunnella tuollaista. 

Vierailija
83475/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon tykännyt Krissestä tähän saakka mutta nyt voisi kyllä tuon oudon kävelytyylinsä takia lähteä. Tajusin mitä se muistuttaa, pingviiniä, töpöttää eteenpäin ja kädet jäykkinä sivuilla.

Oikeasti ja todellako olet tuota mieltä? Krisse ois sun suosikki siis edelleen, jos hänellä olisi toisenlainen kävelytyyli.

Niinpä😂

No täällä otetaan kaikki kommentit niin tosissaan eikö koskaan tule mieleen että jotku kommentit on kirjoitettu ihan vaan ärsytysmielessä Krisse faneille jotka vetasee herneen nenään välittömästi.

minä en ole Krissefani, mutta minua ärsyttää nuo kommentit tasan sen takia, että niiden spämmääminen kuihduttaa muun keskustelun kokonaan. Ketään ei kiinnosta, mitä jauhat kävelytyyleistä tai nenäteipeistä, mutta kun tuntuu, että täällä kukaan ei enää jaksa keskustella mistään muusta, kun joka juttu käännetää Krissefanien valheiksi. Vaikka kirjoittaisi pitkän kommentin, jossa ei puhuta sanaakaan Krissestä eikä mitään häneen liittyvästä, aina jonkun sekopään pitää tulla länkyttämään, miten harhaisia Krissefanit ovat. 

Minä en ole koskaan kirjoittanut kenenkään kävelystä enkä henkilökohtaisista ominaisuuksista koska niille ei kukaan mitään voi, käytöksestä olen maininnut useammankin asukkaan kohdalla. Toin vain asian esiin että ärsytysmielessä tehtyjä kirjoituksia esiintyy useinkin ihan tarkoituksella ja mitä kiukkuisemmin niihin vastaa sen useimmin niitä esiintyy.

Vierailija
83476/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö sun hakee itelles jotain apua?

Sun pitäs hommata silmälasit, jos et sitä huomaa.

Vierailija
83477/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa kaksi lähtijää, Arttu ja Paula. Artun hirnumista, leuhkimista ja uhoamista ei jaksa. Kiroilee jatkuvasti ja on itsekäs, kaikki on pashaa. Paula kiero ja näyttelee, nuoleskelee kaikkia ja sakin uteliain.

Vierailija
83478/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä😂

Minä en ole koskaan kirjoittanut kenenkään kävelystä enkä henkilökohtaisista ominaisuuksista koska niille ei kukaan mitään voi, käytöksestä olen maininnut useammankin asukkaan kohdalla. Toin vain asian esiin että ärsytysmielessä tehtyjä kirjoituksia esiintyy useinkin ihan tarkoituksella ja mitä kiukkuisemmin niihin vastaa sen useimmin niitä esiintyy.

Et ole koskaan kirjoittanut tuollaisia kommentteja, mutta silti puolustelet ja perustelet, miksi sellaisia kirjoitetaan? Okei. Itse en ole koskaan ymmärtänyt, miksi kukaan selittelee toisten p*rseilyjä, jos itse ajattelee ja toimii toisin. 

Vierailija
83479/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joppe lämmitä mun kädet..."

-Timo

Vierailija
83480/104451 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timon jutut Joppelle taas sitä luokkaa

"lämmitä mun kädet"