Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Miksi tää ohjelma on tämmönen "tylsyyden markkinat"? Eikö tuotannossa ole ihan hyväpalkkaisia käsikirjoittajia? Vähän draamaa nyt!
Oisko loppunut rahat ja käsikirjoittajat saaneet kenkää? Viihde on nyt täysin asukkaiden "tuottaman sisällön" varassa. En mä kyllä tätä varten maksanut Ruutu plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Toimiikohan noilla suoli ollenkaan tuollaisella ruokavaliolla. Mulla ei ainakaan toimis.
Miksi ei syö sitten gluteenitonta. kun sitä kerran vaatii. Oliko niin kova nälkä ettei jaksanu sitä kakkua oottaa
ja otti sitä tavan kermakakkuakin lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua rupes vetuttaa toi Vilin ravaaminen.
Minä ymmärrän Viliä koska teen tuota samaaa kotona jos en pääse ulos ja haluan jonkinlaista liikuntaa silloin kierrän pöytää kun ei ole noin isoa tilaa kuin Vilillä.
Saa se Vili talossa viipottaa ja partaansa nyhtää. Itse voisin pahoin, jos läheinen noin käyttäytyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ymmärrän Viliä koska teen tuota samaaa kotona jos en pääse ulos ja haluan jonkinlaista liikuntaa silloin kierrän pöytää kun ei ole noin isoa tilaa kuin Vilillä.
Miksi sä et pääse ulos?
Mies ei päästä.
Menikö mun päivä tässä, kun odotin, että tuolla tapahtuisi jotain? Luulin, että jotain tapahtuisi. No nukuin kyllä välillä.
Varovainen toive, et toi oven lukitus viittais ulkona odottaviin juhlajuomiin 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tää ohjelma on tämmönen "tylsyyden markkinat"? Eikö tuotannossa ole ihan hyväpalkkaisia käsikirjoittajia? Vähän draamaa nyt!
Oisko loppunut rahat ja käsikirjoittajat saaneet kenkää? Viihde on nyt täysin asukkaiden "tuottaman sisällön" varassa. En mä kyllä tätä varten maksanut Ruutu plussaa.
Eihän sen pitäis tuotannolle maksaa mitään, kun olutvalmistaja sponssaa niitä, sais juomat ilmaseks..
Onko tietoa onko noilla nyt ulko-ovi kiinni, nuoli ylös jos on
Mitä ihmiset ajattelee? Minkä henmetin takia pelastuspisteet meni Markolle????
Marko pitää saada veks. Ihan juntti ukko.
Tosin ekana vois lähteä Arttu ja Paula, sen jälkeen Marko ja Timo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä et pääse ulos?
Joskus sateen takia joskus liukkauden koska jos kaadun en pääse ominavuin ylös ja joskus nivelreuma vaivaa niin pahoin että en tahdo saada vaatteita päälle. Mutta haluan kuitenkin liikkua sen minkä pystyn edes jotenkin.
Eivät oo päässeet aikoihin syöpäkääryleitä polttamaan.
Levottomia miehiä Arttu ja Vili.
Keskustelua kotona viihtymisestä jne.
Eivät viihdy ollenkaan yksin, aina kavereitten luo ja jonnekin menossa.
Tuollaisia miehiään jotkut nai ja sitten valittaa, kun eivät ole koskaan kotona.
Vierailija kirjoitti:
On kiinni. Sen lisäksi lukossa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmiset ajattelee? Minkä henmetin takia pelastuspisteet meni Markolle????
Marko pitää saada veks. Ihan juntti ukko.
Tosin ekana vois lähteä Arttu ja Paula, sen jälkeen Marko ja Timo.
Älä ny. Margoa o dosi hiano äijä.
Ei ossaa ees buhhuu sillai, tiäks.
Krisse kyllästyi Paulan bileisiin ja paineli pehkuihin. Ei kyllä mikään ihme, olisin minäkin lähtenyt noista juhlista lätkimään.
Siellä on se hemmetin kaljakaappikin täynnä juomista, joku laski että siel on 46 pulloo per hylly.
Ja nuo ei saa niitäkään ottaa.
Virtanen kumppaneineen odottaa kauden loppumista että saavat kantaa ne kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Menikö mun päivä tässä, kun odotin, että tuolla tapahtuisi jotain? Luulin, että jotain tapahtuisi. No nukuin kyllä välillä.
Järkyttävän tylsää, kristal osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kiinni. Sen lisäksi lukossa.
😂 niin juuri sitä tarkoitin onko lukossa
Olen samaa mieltä mutta miten Joel on ilmaissut ettei pidä siitä???
Täällä kirjoitettiin että Joel jotenkin paheksui, miten??? Mitä tapahtui?