Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
82721/104451 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Silmälasit liikahti lattialla" ja menivät huuruunkin kuulemma sano timo kristiinan pierusta.

"hyi vttu" sano arttu

"Kuulostaa kuin maahan olis tullut reikä" sano julia

ja Op:lla oli hauskaa.

Ja tuo nirppanokka vain jatkaa makaamista, ja sanoi kohta pierreensä aas, se ei onneksi kuulunut.

Vierailija
82722/104451 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisse sanoo: käätävä tarkoittaen käytävä, aakuinen tarkoittaen aikuinen, naanen tarkoittaen nainen,

yms.  Mitähän murretta se lienee?

Minäkin eilen mietin, että onko Jopen murre tarttunut. Ei mitään slangia tai Porin murrettakaan ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
82723/104451 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muutkaan synttärisankarit ole tuolla juhlia saaneet, miksi ihmeessä Paulan pitäs??

Markon ja Artun synttärit osu sunnuntaille, ei tuotanto anna niiden häätölivessä olla jurrissa. Artun synttäriviikonloppuna oli muutoinkin jotkut juhlat perjantaina, oliko festivaali vai mikä..

Vierailija
82724/104451 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa mäkin ekaa kertaa sanoisin Krissestä jotain.

Miksi sillä on jonkun verran murretta puheessaan? Omien sanojensa mukaan on vantaalainen syntyjään, kävi porissa vuoden verran opiskelemassa ja takas Vantaan Hakunilaan.

Vai onko hänelle tarttunut muilta asukeilta jotain sanoja?

Minuakin ihmetyttää tuo keskisuomen kaltaisen murteen vääntäminen, toki hyvin vaikeasti puhuu muutenkin ja vaikea saada selvää, taitaa olla s- ja r vika aivojumien lisäksi ja kuulostaa kuin olisi ruokaa suussa.

Onko ollut laitoksissa, vaikuttaa kummalliselta, ei ihan normaalilta ikäiseltään.

Ikäistään kypsemmän oloinen 21 vee

Tämä oli kaiketi sarkasmia. 

Vierailija
82725/104451 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34428 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sillä on jonkun verran murretta puheessaan? Omien sanojensa mukaan on vantaalainen syntyjään, kävi porissa vuoden verran opiskelemassa ja takas Vantaan Hakunilaan.

No ei ole itse kertonut olevansa vantaalta kotoisin! Kertoi itse että synytynyt ja asunut Pieksämäellä ennen Poriin muuttoa.

Krisse on Vantaalta kotoisin. Väillä asunut lyhyen pätkän Porissa. Porin murretta Krisse ei puhu eikä luultavasti edes 'osaa'. Krisse on tuolla talossa alkanut puhua vähän huomaamattaan 'sekamurteita' kun tuolla on porukkaa sieltä sun täältä. Tänäänkin sanoi hauskasti että nyt sitä kakun pohjaa kosteuttammaan...

Ja sitten asiaan. Mitä helvettiä tuolla talossa oikein kärvistellään? Todella syvältä asukkaille ja vähintään yhtä syvältä maksaville katsojille. Nyt kun oksennuskone, eli siis Eetu, joka ei osaa käyttää alkoholia ollenkaan, on poistettu talosta, niin kunnon bileet pystyyn ja heti, paljut ja sauna lämpimäksi! On Paulan synttärit ja lisäksi saivat viikkotehtävänkin suoritettua onnistuneesti läpi. Aivan perseestä toi Isoveljen muka -'kontentin' luominen. Mieluummin selaan Tikkurilan värikarttaa kotona kuin tätä p@skaa. Rahat menee 24/7:ssa täysin hukkaan. Koko päivän olis voinut katsoa pikakelauksella ja silti tohu olis haukotuttanut.

Vierailija
82726/104451 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka saa sen vadelman kakusta.  Krisse sanoi: mä, eiku paula.

Vierailija
82727/104451 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua rupes vetuttaa toi Vilin ravaaminen.

Vierailija
82728/104451 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18.01  (en saa pysäytettyä täysin oikeaan kohtaan) päästää kristiina järkyttävän maanjäristyspierun. 

Kamera yksi. 

On se ihana.  :(

Pistäppä mikki tähtiporttiis ja äänitä niin kuunnellaan sun magnitudi voimakkuus.

Vierailija
82729/104451 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina taitaa olla liian kallista vai mikä maksaaaa

Nyt jos ei ole pelle hermannia kutsuttu niin ihme synttäri on kyllä

Vierailija
82730/104451 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiikohan noilla suoli ollenkaan tuollaisella ruokavaliolla. Mulla ei ainakaan toimis.

Vierailija
82731/104451 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on tylsä päivä taas

Vaikka tänä iltana juhlat tulisi ei se enää pelasta onnettoman huonoa , tylsää, merkityksetöntä, onttoa ja huonosti käsikirjoitettua viikonloppua.

Vierailija
82732/104451 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan Timo pitää kättään Jopen hartioilla, ällö lima. Miksei muiden?

Timo meni Artun ja Joelin väliin kun he leikkisästi koskettelivat toisiaan.

Vierailija
82733/104451 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tää ohjelma on tämmönen "tylsyyden markkinat"? Eikö tuotannossa ole ihan hyväpalkkaisia käsikirjoittajia? Vähän draamaa nyt!

Vierailija
82734/104451 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo Arttu lausuu englantia??? Ja miten joku ymmärsi sitä. Jouduin kuuntelemaan viisi kertaa ennenkuin ymmärsin mitä mongersi.

Vierailija
82735/104451 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34428 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole itse kertonut olevansa vantaalta kotoisin! Kertoi itse että synytynyt ja asunut Pieksämäellä ennen Poriin muuttoa.

Krisse on Vantaalta kotoisin. Väillä asunut lyhyen pätkän Porissa. Porin murretta Krisse ei puhu eikä luultavasti edes 'osaa'. Krisse on tuolla talossa alkanut puhua vähän huomaamattaan 'sekamurteita' kun tuolla on porukkaa sieltä sun täältä. Tänäänkin sanoi hauskasti että nyt sitä kakun pohjaa kosteuttammaan...

Ja sitten asiaan. Mitä helvettiä tuolla talossa oikein kärvistellään? Todella syvältä asukkaille ja vähintään yhtä syvältä maksaville katsojille. Nyt kun oksennuskone, eli siis Eetu, joka ei osaa käyttää alkoholia ollenkaan, on poistettu talosta, niin kunnon bileet pystyyn ja heti, paljut ja sauna lämpimäksi! On Paulan synttärit ja lisäksi saivat viikkotehtävänkin suoritettua onnistuneesti läpi. Aivan perseestä toi Isoveljen muka -'kontentin' luominen. Mieluummin selaan Tikkurilan värikarttaa kotona kuin tätä p@skaa. Rahat menee 24/7:ssa täysin hukkaan. Koko päivän olis voinut katsoa pikakelauksella ja silti tohu olis haukotuttanut.

Kuka pelkää Paulaa.

Vierailija
82736/104451 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ymmärrän Viliä koska teen tuota samaaa kotona jos en pääse ulos ja haluan jonkinlaista liikuntaa silloin kierrän pöytää kun ei ole noin isoa tilaa kuin Vilillä.

Vierailija
82737/104451 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ymmärrän Viliä koska teen tuota samaaa kotona jos en pääse ulos ja haluan jonkinlaista liikuntaa silloin kierrän pöytää kun ei ole noin isoa tilaa kuin Vilillä.

Miksi sä et pääse ulos?

Vierailija
82738/104451 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vili on väärinymmärretty ja täysin väärin esitetty bb:ssa!

Ekana päivänä Vili oli vielä kaikille hyvin ystävällinen ja asiallinen. Sitten Timo otti hänet hampaisiinsa ja väitti Vilin nimitelleen tyhmäksi ym.

Ketkä näkivät 24/7 :sta ko episodin tietävät, miten asiat oikeasti etenivät! Timo hyökkäili Viliä vastaan, keskeytti koko ajan ja laittoi sanoja Vilin suuhun. Jälkikäteen väitti muulle porukalle, että Vili haukkui muka hänet!

Koska ulkopuolisesta on hyvä tehdä syntipukki, kääntyivät muutkin sen jälkeen Viliä vastaan.

Tällaisen kohtelun jälkeen kiusatun Vilin eloa on ollut kurja seurata. Toivottavasti Vili saa jatkossa esim. Paulasta enemmän tukea!

Ja todellakin, Vilin aika ei ole vielä lähteä talosta!! Päästetään mieluummin Timo takaisin käärmeidensä pariin.

Vierailija
82739/104451 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34428 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoi parisuhteestaan silloin... eli olivat rinnakkaisilla luokilla yläasteella Vantaalla. Olivat pitkään jo olleet kavereita. Krisse lähti Poriin amikseen ja jollain lomalla kävi kotona Vantaalla ja silloin tää poika oli kysynyt, että pitäskö alkaa seurustella. He alkoivat. Krisse vuoden pori kokemuksen jälkeen vaihtoi Variaan opiskelunsa.

Joo, kovin sekava tausta tuntuu olevan. Vaikuttaa laitosnuorelta myös tapoineen.

Mikähän laitos kyseessä? Laitapas oma "cv"

Vierailija
82740/104451 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jumalauta, nyt toi teletappi pääsi jäätävän munapierun, kuulu puheenkin yli.

Makasi vain kuin ei mitään ja sanoi "Sori, ei ollut gluiteenitonta kakkua" vai mitä se sanoi.

WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Toi on kyllä tainnut kasvaa ilman tyystin vanhempia, ei mitään häpyä.

Viime vuoden voittaja oli myös aikamoinen megapierijä.

Ketju on lukittu.