Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tuo Arttu jotenkin kehitysvammainen, tuo outo toljottava katse aina ja älyvapaat jutut.
Ei ole korrektia pilkata. Artulla on diagnoosi ja hoitotasapaino kunnossa
Sama lääkitys Paulalle että pysyis monttu ees joskus kiinni.
Kannattaa aina tarkistaa se oma lääkitys ensin ennenkuin alkaa muitten lääkityksistä huolta kantamaan.
Juu ei ole vielä kohdillaan mutta tätä täytyykin säätää loppuelämä.
Vierailija kirjoitti:
Mietin, onko tää joku Timon juttu kun kaikkien keskellä alkaa puhumaan että "sitten kun Joppe, Arttu ja Krisse mennään sinne Afrikkaan niin...."
Meinaan eikö tuo nyt ole vähän epäkohteliasta toisia kohtaan, onko muita edes ns. kutsuttu?
Vai olenko se vaan minä jonka mielestä on mautonta alkaa laukoon jotain sisäpiirijuttuja muiden ihmisten keskellä? Näitä kyllä näkee ihan irl.
On se mautonta, tarpeettomasti tehdään muiden edessä selväksi, että tietyllä porukalla lähdetään sitten reissua viettämään, reissua, jonne kaikkia ei haluta kutsua. Lähinnä se kertoo Timon tilannetajun puutteesta.
Vierailija kirjoitti:
Saisiko nuo kengät, nin pääsisivät ulos kävelemään.
Saisihan ne, mutta useimmiten ovat ostaneet kaljaa ja tupakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Joppe ja Arttu osaavat vetää oikeesta narusta. Kehuvat Krisseä, jotta eivät saisi häätöpisteitä siltä. Ovelia ovat.
Nimeämiset oli jo eilen. Taisivat vain vihjailla, että Krissen kannattaisi käydä suihkussa useammin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy vaan toivoo, et asukkaat on jatkanu Krissen nimeämistä häätöön. Mikä helv*tin järki on pitää tuolla ihmistä, joka sanoo yhden pari sanaa muutaman tunnin sisään? Mitä viihdettä kyseinen tyyppi tarjoaa tälle formaatille, kun kyse on persoonakilpailusta? Nytkin ollu pitkään tuolla hiljaa makoilemassa olkkarissa ja kuunnellu vaan muitten juttuja. Positiivista tässä kai on se, ettei sentään taas eristäytyny makkariin.
Mikä siinä on vaikeaa ymmärtää, että kaikki ihmiset eivät ole kovaäänisiä tyhjänpälpättäjiä, joiden on pakko olla äänessä koko ajan vaikka mitään järjellistä sanottavaa ei ole (esim. Sasa)? On sivistystä osata olla hiljaa ja kuunnella toisia välillä. Henkilö voi olla mielenkiintoinen persoona, vaikkei olisi puhelias.
Nimenomaan. Äänestän itse voittoon hiljaisinta ja söpointä asukasta tänä vuonna. Kaunista myös. Muut asukkaat ovat vaan liiaksi ärsyttäneet. Vaikka olisi mykkä, äänestäisin hänet voittoon. Kausi on ollut vaan niin surkea. Pari hyvääkin viikkoa. Silencio on parempi. Krisse voittoon ennen niin montaa muuta paapattajaa. Voi katsoa taulua, tai krisseä. Minun ääneni menee.
Krissellä vähän nälkä. odottaako että joku tekis jotain ruokaa hänelle. Muutkin ottaa itse.
Vierailija kirjoitti:
Krissellä vähän nälkä. odottaako että joku tekis jotain ruokaa hänelle. Muutkin ottaa itse.
Itsehän tuo tuolla kokkaa, ihme läyhäämistä ja tyhjänpäiväistä panettelua. Ihan tällaisten trollien takia äänestän Kristiinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy vaan toivoo, et asukkaat on jatkanu Krissen nimeämistä häätöön. Mikä helv*tin järki on pitää tuolla ihmistä, joka sanoo yhden pari sanaa muutaman tunnin sisään? Mitä viihdettä kyseinen tyyppi tarjoaa tälle formaatille, kun kyse on persoonakilpailusta? Nytkin ollu pitkään tuolla hiljaa makoilemassa olkkarissa ja kuunnellu vaan muitten juttuja. Positiivista tässä kai on se, ettei sentään taas eristäytyny makkariin.
Mikä siinä on vaikeaa ymmärtää, että kaikki ihmiset eivät ole kovaäänisiä tyhjänpälpättäjiä, joiden on pakko olla äänessä koko ajan vaikka mitään järjellistä sanottavaa ei ole (esim. Sasa)? On sivistystä osata olla hiljaa ja kuunnella toisia välillä. Henkilö voi olla mielenkiintoinen persoona, vaikkei olisi puhelias.
Kuka tässä on mitään kovaäänisyydestä puhunu? Tai edes siitä, että pitäis olla "koko ajan" äänessä? Pointti on lähinnä se, että jos henkilö on enimmäkseen hiljaa ja seuraa vaan muiden keskusteluja, mikä sen ihmisen anti tälle ohjelmalle on?
Krissee vois hyvin verrata vaikkapa Viliin, Vilikään ei noista ole niin paljoo äänessä, mut on tuonu tässä lyhyessä ajassa enemmän puhuttavaa omalla persoonallaan mitä moni muu asukas.
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten meni naama nutturalla tekemään, kun kukaan muu ei mennyt
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuolla puhu kuin paula, joskus vili.
Minä olen suvaitsevainen ihminen enkä tuomitse, mutta äsken kun Joppe hieroi päätään niin huomasin, että onhan sillä kyllä aika pienet kädet. Ihmisellä saa olla minkä kokoiset kädet tahansa. Ei se tee ihmisestä yhtään sen huonompaa.
Ihmisellä on pienet kädet niin sillä on pienet kädet. Ei se ole keneltäkään pois.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo vieras studiossa heiluu ja hytkyy ja puhuminenkaan ei onnistu.
Oliko Vehviläinen eilen kännissä koosteessa?
Vierailija kirjoitti:
Mites eilen kauppareissulla Marko ja Paula ostivat kaikille muille valmispitsoja mutta kun Marko etsi Krisselle sopivaa sanoi Paula heti tehekööt Krisse itse pitsansa, jopa Timolle löytyi kasvispitsa mutta Krisselle sopivaa ei viitsitty etsiä. Toinen maatkoon vatsakivuissa sängynpohjalla saapahan täällä trollit vettä myllyynsä.
Vierailija kirjoitti:
BB sivulla lukee siihen malliin, että juhlat illalla tulossa. Aavistelin jo eilen, että tänään olisi.
Eihän sielä sanota muuta kuin että seuraa syntymäpäivien etenemistä 24/7. Ei saa säikyttää krapulaista😂
Noloa toi noiden into heitellä faktoja muille. Ja muut on sit että ohhoh. Tänäänkin Krisse kertoi että Hohto elokuvan äiti lopetti kokonaan näyttelemisen rankan kokemuksen vuoksi. Joo lopetti yli 20 vuotta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen suvaitsevainen ihminen enkä tuomitse, mutta äsken kun Joppe hieroi päätään niin huomasin, että onhan sillä kyllä aika pienet kädet. Ihmisellä saa olla minkä kokoiset kädet tahansa. Ei se tee ihmisestä yhtään sen huonompaa.
Ihmisellä on pienet kädet niin sillä on pienet kädet. Ei se ole keneltäkään pois.
Joel on tyypillinen suomalainen mies: lyhyt, kalju, paksu, naisellinen ja leveä peppu, naisellinen pyöreä naama ja pienet kädet. Suomalaiset miehet kaukana miehekkyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsendähän tuo lainaamasi puhuikin jo pussiin. Jatkuva puhe = persoona.
Ohhoh!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joel on tyypillinen suomalainen mies: lyhyt, kalju, paksu, naisellinen ja leveä peppu, naisellinen pyöreä naama ja pienet kädet. Suomalaiset miehet kaukana miehekkyydestä.
Panisin
🐍 palautettiin takas asukkaille, Timo aivan intopiukeena.
Saivat muutoinkin neulomansa tuotteet itselleen Vilin shortseja lukuunottamatta. Korotti jo ääntään, kun hermostu niiden puuttumisesta.