Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Krissellä heilahtanut koo päähän vai onko se aina ollut noin jankuttava besserwisser? Olen hypännyt seuraamaan 247 vasta viime aikoina niin en tiedä. Mut tän viikon tehtävän perusteella Krisse vaikuttaa juuri sellaiselta henkilöltä, josta talon aikuiset esim. Marko, OP ovat häntä arvostelleet. Itsekkäät edut edellä ja kapinavaihe vielä kesken, pitää kyseenalaistaa auktoriteetteja kuten Markoa. Väittää ja vänkää ja neuvoo vasten parempaa tietoaan hyvin mielellään. Sit ostaa eka tavaraksi taloon huulirasvan. Voi luoja, sanon mä.
Krisse selviää vähällä, ainoa synti talossa että osti itselleen huulirasvan.
Onhan ne ihan hienot ne pinkit lasit päässä katsella BB.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painotettu yläaste ja Hgissä niitä on paljon. On matematiikka painotuss,teknologia,urheilu,ilmaisutaide jne
Siellä on kyllä enemmän mahdollisuuksia. Täällä muutaman sadan oppilaan koulu ja lähes kaikki ottivat valinnaiseksi käsityön, kotitalouden ja liikunnan, ettei esim ATK-ryhmää tullut ollenkaan, kun oli liian vähän tulijoita. Siinä jäi paljon tärkeää tietoa saamatta.
poika itse valitsi painotetun yläasteen. Teknologiakasvatus. Mm fysiikka ja tietotekniikka ja kylkiäisenä tuli kuvataide sekä tekninen- ja tekstiilikäsityö. 2 ensiksi mainittua minkä takia halusi.
Niin?
Timolla eilen keltainen lanka ja nyt vaaleenpunainen. Sain jonkun aloittaman. Ei päässyt keltaisella alkua pitemmälle.
Eivät oo vielä syöneet.
Liikuttavia nää eilisetkin angstaajat, jotka tekee nyt puikot viuhuen 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo paikkaillut vaatteita enkä parsinut sukkia. Napin oon neulonut ja saumaa kun ratkennut.
Voikun tältäkin palstalta saisi nämä ihan turhanpäiväiset palstan täyttäjät häätöön!
Täällä voitaisiin keskittyä 24/7 kommentointiin pelkästään. Säilyisi mielenkiinto lukea.
Ootte varmaan huomannu että Timon häädetyn herja asu sama kuin Viime vuoden mummolla. Mekko ja virkattu huivi.
Kumpa joku opettaisi Joelille miten kädet pitää rentoina neuloessa niin ei kädet kipeytyisi kun jännittää kädet ylhäällä.
Se, että Krisse osaa keskustella useista asioista ja tietää myös asioista laaja-alaisesti, ei tee mielestäni hänestä pätijää.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut koko ajan Krissen puolella johtuen ilmiselvästä syrjinnästä ja eristämisestä muiden talolaisten taholta. Eetun ollessa samassa huoneessa Krisse tuntui ihan fyysisesti pienentyvän entisestään, ei uskaltanut suutaan aukaista nälvimisen pelossa. Nyt kun Eetu on poissa, olen jo tässä parissa päivässä huomannut, että Krisse ei enää piilottele huonoja puoliaan, joita ovat tietynlainen ylimielisyys mm Juliaa kohtaa (huomasin eilen useammankin tilanteen) ja tuo hillitön pätemisentarve kaikessa. Ei inhokkia sentään hänestä tee, mutta ei ole enää suosikkini. Niinhän siinä monesti käy, että kun kiusattu pääsee olemaan vapautuneesti ilman kiusaajaa, alkaa näkyä muutakin kuin kiusatturessukka-puoli ihmisessä.
Onneksi Krisse ei ole ressukka, eikä varmaan varsinaisesti koe itseään kiusatuksi. Ainahan se on osannut sanoa vastaan tarvittaessa, ei mitenkään ilkeästi, mutta sanoa kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Itkeekö tuo Vili...?
Osallistuu keskusteluun
Vasemmistoliitto Weks! Hyvä idea!
Aurinko paistaa ainakin Hgissä ja vois lähtee fillaroimaan kun tuli ylensyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se Joelikaan täysin puhdas pulmunen ole vaikka talossa on saanut hänestä sellaisen kuvan. Jos Timo näkisi tämän videon niin loppuisi aika nopeasti kaveeraus Joelin kanssa vaikka kuinka olisi vitsillä heitetty.
Onkohan Julia tietoinen siitä, miten Joel huo**ttelee naisia? Kuten Krisseä bileiden jälkeen. Tuskin olisi noin läheisissä tekemisissä sen kanssa jos tietäisi.
Vierailija kirjoitti:
Liikuttavia nää eilisetkin angstaajat, jotka tekee nyt puikot viuhuen 😅
Eilen oli huono pvä. Toki Arttu yksin kovasti yritti ja kiroili. Oli liikaa silmukoita ts tiukkaa. Eikö kantti kestänyt pyytää apua.
Arttu odottaisi tunteja meikkaamista😁laittautumista. Kuvaamista eri asennoissa, nettiin kuvia. Kokkareilla ravaamista, muoti liikkeissä, tyhjäpäisten ulkonäkökeskeisten kaverien kanssa bailaamista. Vuosien psykiatriset hoidot, hormonihoidot, leikkaukset alakertaan, rintojen leikkaukset. Ei Arttu jaksaisi tuommoista ns glamour elämää. Ovat niin erilaisia. Arttu tykkää kitata lähipubissa kaljaa, käydä töissä. En näkisi heillä minkäänlaista romanttista tulevaisuutta.
Vili ja Krisse siellä nuolemassa taas Arttua - oo mun kaa oo mun kaa, tykkää musta, tykkää musta.
Toisaalta Joppe yrittää yhtä epätoivoisesti Juliaa. Heh.
En tajua miten Arttu ja Ella oikeasti kuvittelee saavansa suhteensa toimimaan ulkomaailmassa.. Jos nyt oikeasti edes kuvittelevat. Miettikää nyt Arttua Ellan pintoliitoblondien seurassa Teatterin VIPissä istumassa. Arttu siellä kiroilis ja huutais lisää bisseä. En usko että on Ellan classy VIP kavereiden mieleen. Ja sitten taas miettikää Ellaa jossain pikkupaikkakunnnalla Artun kavereiden kanssa pubissa istumassa.. ööh.. kyllä siellä kieroon Ellaa katsottaisiin, se on varma...
Noi lopettais koko uskonnon uskonnot maailmasta.
Karl Marx vainaa sanoi aikoinaan "uskonto on oopiumia kansalle"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Krissellä heilahtanut koo päähän vai onko se aina ollut noin jankuttava besserwisser? Olen hypännyt seuraamaan 247 vasta viime aikoina niin en tiedä. Mut tän viikon tehtävän perusteella Krisse vaikuttaa juuri sellaiselta henkilöltä, josta talon aikuiset esim. Marko, OP ovat häntä arvostelleet. Itsekkäät edut edellä ja kapinavaihe vielä kesken, pitää kyseenalaistaa auktoriteetteja kuten Markoa. Väittää ja vänkää ja neuvoo vasten parempaa tietoaan hyvin mielellään. Sit ostaa eka tavaraksi taloon huulirasvan. Voi luoja, sanon mä.
Kristiina on mennyt ulkoisella olemuksella näin pitkälle mutta tuo vänkääminen on viihdyttävämpää kuin meikkaus ja, että ottaa sen huulirasvan ja sängyn. Miehethän tuolla on yhteiseen hyvään ottaneet, ei naisista kukaan.
Markon tietämys yhtään mistään ei ole ymmärtääkseni mitenkään poikkeuksellinen. Ei kymmenen vuotta enemmän ikää tee merkittävää eroa, enemmän vaikuttaa omat mielenkiinnonkohteet.
Kristiina ja oikeastaan kaikki tuolla talossa (Timoa lukuunottamatta, eläin- ja luontotietämys on erinomainen, ja nimenomaan muistinvarainen) ovat nykynuoria siinä mielessä, että yksityiskohtia ei ole opeteltu ulkoa, ja tiedonhallinta keskittyy kokonaisuuksiin, kun kaiken voi aina tarkistaa. Työelämässäkin huomaan, että se on ihan tavallista, että harvoin käytettyjä yksityiskohtia ei muista tarkasti ulkoa.
Krissen jutuissa on monesti se, että ne ovat vähän sinne päin faktojen osalta, ja huomaan itsessäni nuorena ihmisenä ihan samaa.
Tuolla juuri nyt esim. Arttu totesi, että jos uskontoja ei olisi, niin juhlittaisiin "niillä perinteisillä" tai jotain. Krisse totesi, että onhan pakanauskontojakin.
Aika paljon ihmisessä tekee sekin miten puhuu, jos puhuu kovin itsevarmasti, vaikuttaa uskottavalta, mutta jos puhe on polveilevaa ja epävarmanoloista, vaikutelma on huono.
Kyllä, Krissellä menee joskus yksityiskohdat sekaisin jutuista. Niin menee tuolla ihan jokaisella, ja ovat paljonkin puhuneet talossa siitä, että kun ei voi tarkistaa netistä, niin keskustelu on vähän sellaista muistinvaraista haparointia.
Itkeekö tuo Vili...?