Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Eläinrakkaana ihmisenä tykkään tosi paljon kuunnella kun Timo kertoo käärmeistä, kilpikonnista, sammakoista, jne. Mielenkiintoista!
Mun mielestä Timo sanoi siinä puhetehtävässä hyvin, jotenkin niin että jos voi rakastaa eläintä, niin voi rakastaa ihmistäkin.
Jos välittää eläimistä, niin se kertoo että kykenee aitoon välittämiseen. Eläimiä ei tarvitse mielistellä välttyäkseen ikäviltä seurauksilta itselle, toisin kuin ihmisiä.
Häätöäänestys on käynnissä!
Jos haluat Minnan jäävän:
Äänestysnumero:
6
Äänestä Minnaa, (1€/ääni)
Lähetä tekstiviesti 6 numeroon 173005
Soita numeroon 0700 79 106
Äänestä netissä: https://tvaani.fi/bb?c=6
Voit myös äänestää ilmaiseksi hybridi-TV:n kaukosäätimen sinisellä napilla.
Miksi Minna ei voi pitää auki hiuksiaan kun piti kiharat tehdä. Pinneillä survoo kiinni hatun alle
Vois Minna itsekin opetella hiuksensa ja naamansa laottaa. Aikuinennainen.
Vierailija kirjoitti:
Se on tyypillistä kun yksi on erilainen, siihen ei osata suhtautua ja sitä aletaan syrjiä.
Ellahan on erilainen. Minna on jutellut tuolla kaikkien kanssa. Loisti oikein kun jutteli Artun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä kutsutaan Ellaa Eetuksi, kun Eetu ei yksinkertaisesti ole hänen nimensä. 🙄😒 Voin jo arvata, että Eetu on varmasti hänen entinen nimensä, mutta se on nimenomaan _entinen_. Uskomatonta, ettei aikuisen ihmisen nimenvaihdosta voida kunnioittaa. Kutsutaanhan muitakin asukkaita heidän oikeilla nimillään. (Tosin Sasan nimi näköjään aiheuttaa sekaannuksia kuin myös v-tuiluakin, mutta kyllä häntäkin pitäisi silti pyrkiä kutsumaan oikealla nimellään)
Minä en ymmärrä tätä toisten puolesta pahastumista. Kukaan täällä ei ole varmaankaan päin naamaa kutsunut Tatua Patuksi tai Cacua Cucuksi. Asukkaiden on varmaan parempi olla näitä keskusteluja lukematta, ja jos he päättävät lukea, voivat sitten tulla tänne itse kertomaan, jos väärien nimien käyttö heitä loukkaa. Ja jos oikeasti pahastuu siitä, että nettifoorumeilla tulee kutsutuksi (ei edes erityisen loukkaavilla) nimenväännöksillä, ehkä tuo ohjelma ei ole oikea paikka.
Jos tietoisesti päättää kutsua toista ihmistä väärällä nimellä, niin miten se ei muka ole loukkaavaa tai epäkunnioittavaa? Eikö oikean nimen käyttäminen kuulu ihan niinku... peruskäytöstapoihin? Ella ei ole koskaan (ainakaan ohjelman aikana) edes esitellyt itseään Eetuna niin miksi häntä pitäisi sitten kutsua Eetuksi? Se vaan on epäloogista.
Minua ei kiinnosta, millä nimellä minua kutsutaan, kun en ole paikalla. Varsinkaan, jos se on tyyliin joku (viaton) muunnos nimestäni. Asukkaat eivät näihin keskusteluihin osallistu. Jos myöhemmin osallistuvat, he voivat itse ilmaista mielipiteensä asiasta. Onko joku asukas pyytänyt sinua tänne valvomaan nimensä käyttöä?
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten ette enää anna ääniä Minnalle säälistä. Ulos koska on tapetti. Pilaa koko Bigbrotherin niinkuin Ville viimevuonna, ULOS
Ville oli kaikkea muuta kuin tapetti. Villeähän on jopa toisinaan ikävä, vaikken mitenkään uskossa ole.
Minna on tapettia, mutta kun suunsa avaa, niin asiaahan sieltä tulee. HÄnellä on myös ihan hyvä huumorintaju."täällähän vois kokeillakin juomista, kun kaikki dokumentoidaan".
Kuitenkin toivon, ettei nyt roikoteta Minnaa säälistä loppuun saakka.
Musta tuntuu että Minna tajuaa syrjintänsä ja se tuo hänestä vahvemman puolen esiin. Se on hienoa.
- MItä siellä tapahtuu ?
- No siellä vit tu helsinkäläiset näkee kimalaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläinrakkaana ihmisenä tykkään tosi paljon kuunnella kun Timo kertoo käärmeistä, kilpikonnista, sammakoista, jne. Mielenkiintoista!
Mun mielestä Timo sanoi siinä puhetehtävässä hyvin, jotenkin niin että jos voi rakastaa eläintä, niin voi rakastaa ihmistäkin.
Jos välittää eläimistä, niin se kertoo että kykenee aitoon välittämiseen. Eläimiä ei tarvitse mielistellä välttyäkseen ikäviltä seurauksilta itselle, toisin kuin ihmisiä.
Komppaan teitä. Kerroin tuon kisulleni tänään kun silitin häntä.
Vierailija kirjoitti:
Sasulla taas nälkä 😳
Kuka v***n Sasu?
Vierailija kirjoitti:
Minna feikkaa luonteensa.
Se on sata kertaa pahempaa kuin meikit ja tekohiukset.Minna ei joudu vielä ylos, koska hysteerikot häntä äänestää, mutta Minna joutuu pian ulos, koska narsisti ei jaksa oikeaa luontoaan kauaa piilotella.
Kuunelkaapa miten tuo ihminen puhuu itsestään. Kuvittelee olevansa jonkunlainen erutyislahja katsojille.
Totta!!!
Timo on hassu, kun hän on aina täysillä mukana keskusteluissa :D
Kun joku toteaa jotain, niin Timo "Ohhoh!, Onko näin?! Ahaa! tms. Ja aina oikein ihmettelevällä tai innostuneella äänensävyllä. Aika hellyttävää. Tykkää muuten jutella paljon Joelin kanssa.
Mistä asukkaat aina tietää, milloin kannattaa aloittaa lähetykseen valmistautuminen? Kun ei ole kelloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sini kehuu, että hänellä on hieno sukunimi.
Perään korjaa, että sairaan hieno sukunimi.Oma sukunimi voi olla tyyliä Möttöinen.
Sinin alkuperäinen sukunimi Knuuti. Ei mikään kauheen hehkee. Liljeqvist selkee ero alkuperäseen
Liljeqvist hyvinkin tavallinen ruotsalainen sukunimi. :D
Joel sano, että hänen sukunimensä on harvinainen. Heitä on muutama kymmen. Sillä ei suostunut kertomaan nimeään.
Ella on otettu taloon vain siksi, koska on transu. Mitään muuta mielenkiintoista ei hänessä ole. Viime kauden Kevinissä sentää oli persoonaa.
"Kyllä mä haluaisin katsella reality:tv:ssä humppaavaa suntiota!"
Minna
Näin tämä "hyvin vaatimation introvertti nöyrä muita ajatteleva" suntio tokaisi Katille tänään pihakeinussa.
Eikä siinä ollut pisaraakaan leikkimielisyyttä, hän ihan tosissaan ajattelee näin.
Eipä kukaan oikeasti vaatimaton saati "koulukiusattu" ihminen töräyttäisi jatkuvaa itsekehua suustaan.
En ihmettele jos muut asukkaat ei oikein jaksa..
Onko cessu tarjonnut vielä mitään kontenttia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sini kehuu, että hänellä on hieno sukunimi.
Perään korjaa, että sairaan hieno sukunimi.Oma sukunimi voi olla tyyliä Möttöinen.
Sinin alkuperäinen sukunimi Knuuti. Ei mikään kauheen hehkee. Liljeqvist selkee ero alkuperäseen
Liljeqvist hyvinkin tavallinen ruotsalainen sukunimi. :D
Joel sano, että hänen sukunimensä on harvinainen. Heitä on muutama kymmen. Sillä ei suostunut kertomaan nimeään.
12 elossa olevilla. Kuten sanottu, pienellä paikkakunnalla kaikki tietää hänet, ja pitää hyvänä tyyppinä :)
Ihan rehellinen mielipiteeni on, että Minnalla on kyllä upea asu.
Makkarissa käytiin keskustelua siitä, ettei talon asukkaat välttämättä tapaa Tiia, jos hänet häädetään tänään. Tähän Sasa tokaisi Minnalle, että nopeammin sinä sen tapaat kuin kukaan muu meistä. Hups. Jälkiänkytys oli kiusallisinta, mitä olen vähään aikaan nähnyt. Ei saanut puhuttua itseään siitä kuopasta.
Minna tajusi täsmälleen, mitä Sasa tarkoitti, mutta totesi vain joviaalisti, että vaihdetaanko vain puheenaihetta.