Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timo on AINOA, joka ajatteli koko yhteisön hyvää. Epäitsekkäin siis. Timo voittakoon koko kauden! Ja minä en aiemmin edes noteerannut häntä!
Tupakat minä juuri ja juuri ymmärrän, kun ovat nikotinisteja, mutta huulirasva tai yksi olut!!! EI HEMMETTI!
Ilman Jpen ostamaa kattilaa olis jäänyt lounaan makaronit syömättä ja röökitkin on hyödyttänyt jokaista koska jämiä on jätetty kaikille ja pahimpien tupakoitsijoiden hermot on säästynyt romahdukselta. Paula ja Juulia tarvitsi jotain lämmintä päällensä koska olivat alusvaatteillaan ja Paula on jakanut peittoaan yhden jos toisenkin kanssa.
Ainoa täysin itsekäs ja järjetön hankinta oli Krissen huulirasva ja joku bisse jos sellaisen joku osti.
Hyviä pointteja! Ymmärrän nyt paremmin Paulan ja Juulian tarpeen. Se oluen ostaja oli muuten Joppe! Eli vaikka kattilatilaus oli Jopelta hyvä veto, niin sen jälkeen meni plörinäksi. Ja ITSEKKÄIN ja TYPERIN tilaus on ollut juurikin tuo huulirasva. Vilinkin sänky vaikuttaa itsekkäältä tilaukselta; se palvelee vain häntä.
Ihminen voi olla MINÄ-MINÄ-MINÄ tai ME-ME-ME (eng. US-US-US). Tai jopa jostain siltä väliltä, kuten ME-MINÄ-MINÄ (Joppe). Minä valitsen voittajaksi ME-ME-ME:n, ME-ME-MINÄ:n tai pitkin hampain ME-MINÄ-MINÄ:n. En kuitenkaan koskaan MINÄ-MINÄ-MINÄ:ä.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs Timo nyt töksäyttelee Julialle kaikesta, lankavideon jälkeen Julia kysyi jotain niin kyymies vastasi tylyllä äänellä ettei tarvii kysellä kun tekee vaan. On mustis Jollesta ja siksi tiuskii.
itse kysyy koko ajan joelilta eikä ole saanut mitään aikaan, julia on neulonut ja tehnyt markollr alun
Miksi nuo eivät neuvo Joppea ja Timoa. Ne jotka osaavat voisivat laittaa neuleen alkuun ja näyttää miten puikkoja pidetään ja miten kudotaan. Mutta liikuttavaa: päivällä alettiin väkertää "tikuilla" "narusta" vaatteita. Pienellä langalla on kuulemma helpomi tehdä kuin isolla langalla,
Vierailija kirjoitti:
Onko Vili esittänyt jonkin syyn sille, miksi ei osallistu viikkotehtävään? Ei näemmä edes yritä.
ei vaan halua, julia kysyi miksei yritä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi ymmärtää, että jotkut oikeasti on ostanut tupakkaa tai sytkäreitä kun kaikki perustarpeet on poistettu, en ikinä äänestäisi sellaista ihmistä voittoon. Tupakoitsijat on tyypillisesti maailman itsekkäimpiä ihmisiä, mutta olisi voinut käyttää hieman pelisilmää nyt. Ei kukaan voi kuolla tupakan puutteeseen.
Mutta huulirasvan ymmärrät? Noita tupakkatuotteita on sentään jaettu muiden kesken.
Eiköhän huulirasva ole terveellisempi kuin tupakka ja olut?
Vierailija kirjoitti:
Miksi noille nyt vasta näytettiin silmukoiden luominen?! Haloo tuotanto!
On se näytetty monet kerrat pitkin päivää, video pyörinyt tunteja uudelleen ja uudelleen kun joillekin ei vain mene jakeluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljosta lyödään vetoa että Ella antaa häädetyn herjan Kristiinalle? Meinaan vaan että juuri tänä aamuna ja päivänä sattui tulemaan sen verran Kristiinan vastaisia kommentteja ja täsmälleen saman verran kuin mitä Ellan rakastajia oli eilen ja toissapäivänä tällä palstalla valehtelemassa Ellan hyvyydestä, että Ella on varmaan koko viime yön lukenut nettipalstoja ja soittanut koko hovinsa että nyt pienellä joukolla mustamaalaamaan Kristiinaa.
Jaa-a, enpä usko että kehtaa nimetä Krisseä kun on varmaan kuullut/nähnyt videon missä Krisse pelastaa hänet oksentaessaan. Ei myöskään nimennyt Ellaa häätöön. Kyllä se herja kuuluisi OP:lle joka masinoi Ellalle häätöäänestykset kabinetissa.
Kyllä ne ohjaa, että tulee sellaiselle joka ei ole saanut, eivätkä Kristinalle mitään vaikeaa laita. Paulalla ja Joelillakin oli helppo.
No Markolle on mennyt jo kaksi herjaa, vaikka kaikille ei vielä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hermojen koossapitämisviikkotehtävä.
Tai sitten tuotanto, joka ei itsekään tiedä neulomisesta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Onko Vili esittänyt jonkin syyn sille, miksi ei osallistu viikkotehtävään? Ei näemmä edes yritä.
Sitä ei vaan hotsita osallistua. Armeijassa näki vastaavaa lusmuilua eli aina samojen velttojen ja pilalle hemmoteltujen laiskureiden haluttomuutta osallistua ja tehdä yksilön kannalta epämiellyttäviäkin asioita yhteisten päämäärien eteen. Vaikka se on jokaisen etu että kaikki puhaltavat yhteen hiileen ja kestävät epämukavuusalueillaan oloa sen pienen hetken mitä vaaditaan.
Mitä muuta Krisse on ostanut kuin huulirasvan? Ruokaa niinku O. P. ja Marko, jonku keittiötarvikkeen niinku Joel, jonku yhteisen huonekalun? Tupakkia tai kahvia kaikille? Vai oliko muutkin hänen ostoksensa vain hänelle itselleen kun voi luottaa siihen että muut tuo ruoat ja yleistavarat epäitsekkäästi takaisin taloon...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi ymmärtää, että jotkut oikeasti on ostanut tupakkaa tai sytkäreitä kun kaikki perustarpeet on poistettu, en ikinä äänestäisi sellaista ihmistä voittoon. Tupakoitsijat on tyypillisesti maailman itsekkäimpiä ihmisiä, mutta olisi voinut käyttää hieman pelisilmää nyt. Ei kukaan voi kuolla tupakan puutteeseen.
Mutta huulirasvan ymmärrät? Noita tupakkatuotteita on sentään jaettu muiden kesken.
Ei tee yhtään ymmärrettävämpää tupakasta että sitä vielä jaetaan muiden kesken. Tupakoitsijat on vaan ihan helvetin itsekästä porukkaa. Nytkin kun muut tekee töitä, niin nuo nikotiinipellet hyppää tupakkatauoilla. Tuo tupakka oli todella itsekäs ja typerä ostos.
Joelilla hyvä tyyli kutoa yhdellä puikolla.
Vierailija kirjoitti:
BB bibiksistä. Olen ihmetellyt miten kukaan voi tulla noin känniin parista kaljasta.
Arttu loihe lausumaan päivällä, että nyt muutama kalja niin tulis heti känniin ku ei olla syöty mitään.
Arttu voittaa, ehdottomasti...Sitä ennen panee paikan muijat, järjestään...Sekös puutteessa eläviä av-mammoja ärsyttää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se näytetty monet kerrat pitkin päivää, video pyörinyt tunteja uudelleen ja uudelleen kun joillekin ei vain mene jakeluun.
Ai, minä olen katsonut 24/7 melkein koko päivän ja tämä oli ensimmäinen kerta kun näin silmukoiden luomisesta videon. varsinaisen suoran neuleen ohjeen olen nähnyt kyllä useamman kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mää kyllä ymmärrän ihan täysin noitten turhautumisen, mä opetin pari vuotta sitten miehen neulomaan, hän ei ole siis aikaisemmin neulonut mitään.
Siinä menee aikaa, varsinkin jos ei ole aikaisemmin neulonut. Kun puikkojen pitäminenkin on alkuun todella hankalaa. Osalla miehistä on vielä niin onnettoman pienet puikot ja ohut lanka.
Siihen päälle vielä tuo nälkä ja muutenki p*ska fiilis, niin en yhtään ihmettele jos ei onnistu vaikka kuinka yrittäs. Tuo harjoittelu kannattas tehdä pienissä sarjoissa, vaikka 15min harjoittelee sitte tekee vähän jotain muuta. Kävelee tms.
Ja sit yrittää uusiksi. Lopettaa aina ennen kun alkaa liikaa turhauttaa.Toi kuulosti ihan samalta mitä tapahtui kun aikoinaan opetin rakkaalle jääräpää koiralleni (R.I.P) istumista ja tassun antamista. Ei mennyt jakeluun millään, piti pitää taukoja vähän väliä kun se hermostui. Käytiin välillä kävelyllä ja leikittiin ja sitten jatkettiin. :D
Ostit sitten tyhymän koiran. Kuulkaas kuulkaas nyt meni jo rankemman huumorin puolelle
Miksi pitää ilkeillä tuostakin. Eikö ole muuta tekemistä kuin haukkua toisen ihmisen edesmemennyttä lemmikkiä? Tämä palsta on kyllä uskomattoman julma. 😞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse ahmi Juliankin leivän, on se hävytön. Luuli että se on ylimääränen........voi juma mikä tyyppi
ois ees kysyny
Miten Krisse voi olla noin itsekäs? On kuitenkin jo 21-vuotias eli ei mikään lapsi enää. Tosin monet lapsetkin osaavat ottaa muut huomioon.
Ensin valitsee itselleen huulirasvan ja sitten syö Julian leivän. Nämä siis vain tämän päivän aikana.
Trolli taas valehtelemassa!
Noinhan se meni. Itsekkäästi on Kristiina tänäänkin toiminut talossa. Yllättävän hyvin nuo muut jaksaa sitä.
Arttu panis varmaan vaikka jalatonta oravaa, sitä mieltähän se oli jo Ellan aikaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tee yhtään ymmärrettävämpää tupakasta että sitä vielä jaetaan muiden kesken. Tupakoitsijat on vaan ihan helvetin itsekästä porukkaa. Nytkin kun muut tekee töitä, niin nuo nikotiinipellet hyppää tupakkatauoilla. Tuo tupakka oli todella itsekäs ja typerä ostos.
Tekee paljon enemmän järkeä kun kaikki noista polttaa jopa gurusi Krisse. Tupakat on kaikille, huulirasva vain pissikselle.
Haluan sun lääkkeet.