Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
77921/104451 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat myrkyttää pihalla ja naiset ja Arttu ahkeroi.

Vierailija
77922/104451 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää viikkotehtävä oli ihan alusta asti tuhoontuomitto. Hyvältäkin ompelijalta yhden paidan kutomiseen menee 2-3 päivää joten ihan mahdotonta olettaa noiden kutovan kaikki kamppeet noille mannekiineille.

Noita on kuitenkin 9 ihmistä ja saavat tehdä vaikka yötä päivää. Heidän ei myöskään tarvitse tehdä kovin hienoja luomuksia. Esimerkiksi naiselle riittää bikinit ja minihame. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
77923/104451 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tilassa olisitte itse, jos että olis syöneet ettekä juoneet kuin vettä vaan koko päivänä? Itse en olisi enää pystyssä, tod.

No aika heikosti menee, jos yhden päivän syömättömyyden takia ei olisi enää pystyssäkään.

Eihän nuo edes liiku tai tee ylipäätään mitää tuolla, joten kuluttavatki olemattoman vähän.

Onko nykyään ihmiset noin hemmoteltuja, että tuollaista pidetään aivan hirveänä asiana.

Niinpä, monta päivää voi olla pelkällä vedellä. Noi tuskin on päivää pitempään. Nimiä mainitsematta tuolla parille tekee oikein hyvää vähempi ruokamäärä.

Vierailija
77924/104451 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitä tupakkaa osti?

Vierailija
77925/104451 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää viikkotehtävä oli ihan alusta asti tuhoontuomitto. Hyvältäkin ompelijalta yhden paidan kutomiseen menee 2-3 päivää joten ihan mahdotonta olettaa noiden kutovan kaikki kamppeet noille mannekiineille.

Älä ny, jos Oopee neuloo tuota vauhtia niin vaatteet on valmiit alta aikayksikön. Varsinkin jos jaksaa neuloa myöhään joka päivä. Ja tuleehan muidenkin tilkuista tarpeita hynttyisiin kun harjoittelevat ahkerasti. Ei ollenkaan mahdoton, varsinkin jos lopettavat valittamisen.

Vilistä ei kyllä ole mitään hyötyä.

Vierailija
77926/104451 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo miehet tupakalla ovat kyllä niin ihania kun suunnittelevat positiivisella fiiliksellä viikko-ohjelman onnistumisesta, paitsi Arttu puuttuu, mutta eiköhän hänkin kohta jo hiffaa miten neulotaan.

Vierailija
77927/104451 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kai, pitäs varmaan olla hyvä neulojakin vielä... 

Sori, oli pakko piikitellä. Onhan tuo tietysti taas aika hankala tehtävä, mutta ei minusta mitenkään mahdoton. Jos saavat myöhemmin paksumpaa lankaa ja paksummat puikot, alkaa peittävää neulosta tulla nopeasti. 

Vierailija
77928/104451 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kaurapuuro ja suomalaista marjaa ja ladi rasvatonta maitoa. Lounaaksi protskujauhoja ja banaania ja jukurttia tehosekoittimeen. Päivällinen valmiita kasviksia uuniin ja mustapääpapu pihviaä.

Tehosekoittimeen taas jukurttia mustaherukkaa ja banaania. Voin kertoa että vatta täysi. Noi ei oo vielä tänään syöneet.

Vierailija
77929/104451 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tilassa olisitte itse, jos että olis syöneet ettekä juoneet kuin vettä vaan koko päivänä? Itse en olisi enää pystyssä, tod.

No aika heikosti menee, jos yhden päivän syömättömyyden takia ei olisi enää pystyssäkään.

Eihän nuo edes liiku tai tee ylipäätään mitää tuolla, joten kuluttavatki olemattoman vähän.

Onko nykyään ihmiset noin hemmoteltuja, että tuollaista pidetään aivan hirveänä asiana.

No ehkä minäkin olen sitten hemmoteltu, kun todellakin tuo olisi minulle hirveä paikka. Varsinkin, jos pitäisi vielä palella ilman kunnollisia vaatteita. 

Vierailija
77930/104451 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

OP näyttää oikeasti meditoivalta jeesukselta, kun tyynesti tuossa kutoo pinkkiä villapuseroa. Ehana! Ja Joppe -kulta, laita ne kädet oikein, niin alkaa sujumaan. 

Vierailija
77931/104451 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just katsomaan kuinka paljon noi on saanut aikaan. Miten Op on ainoa joka näyttäs saaneen edes jonkun rievun tehtyä? Kyllähän parissa tunnissa pitäisi olla jo vaikka kuinka paljon materiaalia? Mitä noi muut oikeen tekee?

Vierailija
77932/104451 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artun hajoilua on mukava seurata, lähteekö se päiväkirjahuoneen vai parvekkeen kautta.

Vierailija
77933/104451 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koominen toi Arttu :DDD

Vierailija
77934/104451 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon juonut kahvia vaan tänään. Kohta puoliin alkaa ruoka maistumaan.

Kaksi kuppia kahvia ja vettä muutama lasillinen. Kohta käyn kaupassa ja teen salaatin.

Joutuuhan esim verikokeitakin varten paastoamaan ja ihan hyvin jaksaa.

Vierailija
77935/104451 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin Kristiinan tehtävä, sehän tekee noille kaikille vaatteet yksin.

Kyllä tuo OP lta näyttää parhaiten sujuvan. Aina oot nostamassa Krisse jalustalle. Just sen takia en kestä Krisse, fanit niin ärsyttäviä. KRISSE ei niinkään mut te fanittajat, teidän takia toivon et lähtee pian ulos.

Vierailija
77936/104451 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Joppe meni lyömään vetoa 99! Ei hyvä heilu..

Antoivat Jopen päättää, niin eipä tuosta mitään "heilu".

Vierailija
77937/104451 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toi neulominen nyt mitään rakettitiedettä ole. Äkkiäkös sen oppii ja siitä se lähtee sitten nopeasti sujumaankin. Paitsi että ei?

Vierailija
77938/104451 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kai, pitäs varmaan olla hyvä neulojakin vielä... 

Sori, oli pakko piikitellä. Onhan tuo tietysti taas aika hankala tehtävä, mutta ei minusta mitenkään mahdoton. Jos saavat myöhemmin paksumpaa lankaa ja paksummat puikot, alkaa peittävää neulosta tulla nopeasti. 

OP:llahan tuossa onkin jo iso pala valmiina. Pari tuntia vielä, niin tuossa on jo toisen lapsen paidan etupuoli. 

Vierailija
77939/104451 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois itekki neuloa tässä katsellessa :)

Vierailija
77940/104451 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittikö Ella sunnuntaina studiossa kauhee tukka ,kun näki Artun ? Miksei koskaan sanonnut kasvotusten kun kumminkin hieroi kynsillään sen päätä.Vai johtuiko siitä kun Kristiina oli laittanut jätkän tukan.

Ketju on lukittu.