Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella sanoi Krsisselle keittiössä kun kävi Ellan ja Artun väliin istumaan, että metrin pätkä vei paikan. Arttu komensi sanomalla "ELLA"! OP nauroi ilkeästi, muut olivat hiljaa ja vaivautuneita. Krisse vastasi Ellalle että "metri viiskymmentä". Krisse on best, ei lähe Ella vatipään paskajuttuihn mukaan. Ella on kuvottava.
Miten voi olla noin käsittämättömän epäsivistynyt ihminen, joka näkee oikeudekseen arvostella muiden ulkonäköä ja kokoa. Jopen nimittely norpaksi ulkomuodon perusteella ja Krisseä metrinpituiseksi hukkapätkäksi ovat jo röyhkeydeltään sitä luokkaa, että Ellallekin voisi pamautella ruokapöydässä miehekkäästä vartalosta tai viiksistä. Eihän kukaan peruskäytöstavat omaava tämmöistä sanoisi, mutta Ella on katsonut oikeudekseen näin tehdä. Markon heittämästä rintakommentista on kiukutellut jo viikon, joten mitenhän kävisi jos joku kohtelisi häntä samalla tavalla. Krissellä on pää sen verran kasassa ettei provosoidu, mutta on parin päivän aikana myös puolustanut itseään Ellan hyökkäyksiltä. Krissen ja Julian tiimiytymien antaa voimaa vastustaa tommoista negailua, sekä riepoo Ellaa näemmä aivan sietämättömän paljon!
Koska vähemmistö. Nyyh. Kaikki on sallittua, koska vähemmistö.
Vierailija kirjoitti:
Krisse, olet vähän onneton kun et huutanut itsellesi sviitti-iltaa Julian kanssa, pizzaa, leffaa, karkkia, sipsejä ja oma rauha. Ja varmaan se tärkein, nukkua ilman litinää. Ja tutustua toiseen paremmin.
Vasta jokunen tovi sitten luin täältä koottuna ne perustelut (jotka on jo kaksneljäseiskasta moneen kertaan kuultukin), mitkä Krisse itse on kertonut; miksi hän valitsi näin kuin teki, ja miksi on myös valintoihinsa tyytyväinen.
Eikä kadu eikä harmittele.
Meillä on erilaisia mieltymyksiä sen suhteen mitä juuri nyt kaipaamme, tai miten vaikkapa haluaisimme viettää iltaa. Ehkä sinä olisit itse nauttinut juuri tuollaisesta illasta, mutta mielestäni Krissen perustelut ovat erittäin hyvät, miksi hän taas ei välttämättä olisi.
Ne oli siinä kommentissa sen verran kattavasti lueteltu, etten edes yritä lähteä muistelemaan kaikkia.
Mutta eikö se riitä että Krisse itse todellakin on tyytyväinen niihin valintoihinsa?
Milloinkohan se Krissen mysteeriviesti tulee?
Mahtavaa!! BB vaan paranee!
Jeeee!!!! Olun varma kun tuli että vaan 2 häädössä että Ella ei ole mut hurraa!!!!!
JJJEEEEESSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Vierailija kirjoitti:
Ketkä ovat häädössä?
Näet kohta neloskanavalta sen.
nyt päästään ellasta!!!!!!!!!!!!!!!!!
Voi tätä onnen päivää!!!!!! Eetu ja Paula kaksistaan häädössä!!
Oielämä ella tai paula lähtee! Ihana uutinen!
Takakireä tuo Paula vaikka OP:n kanssa voisi olla kivaakin.
Jee, Ella ja Paula häädöstä :D
Paula ja Ella häädössä. Jes. Ella ulos.
Vierailija kirjoitti:
Krisse sanoo aina perään, mun mielestä ja puhuu perkele päälle tuolla.
Minkäs teet että lapsen pitää päteä koko ajan. Kuvittelee saavansa sillä kavereita ja et häntä ei äänestetä seuraavalla viikolla. Miten inhottava, laiska ja välinpitämätön ihminen hän voi olla?
Ketkä ovat häädössä?