Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
74561/104451 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tällä viikolla ole ollenkaan äänestystä häädöstä???

Illan lähetyksessä julkistetaan häädössä olijat ja siitä alkaa häätöäänestys, joka jatkuu aina huomiseen liveen saakka?

Vierailija
74562/104451 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mit vit, Markolle mennyt tämän viikon pelastuspisteet!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
74563/104451 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lisään vielä että mun mielestä artulta rohkeaa että on Ellan kanssa vaikka ihan varmaan tietää että tulee kommenttia ja huutelua asiasta, Toivottavasti voi asettua huuteluiden yläpuolelle

Arttuhan ei ole aikaisempia vuosia katsonut, niin ei välttämättä tajua kuinka heidät näytetään julkisuuteen.

Vierailija
74564/104451 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Glamour Ella nyppii partaa, buahhaaa.

No hahhahjdjd

Vierailija
74565/104451 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmää tänä päivänä homotella (a&e touhu) Arttu pitää ellaa naisena ja Ella pitää itseään naisena, ni miks sitä tarvii sen enempää määritellä mitä aikuiset keskenään touhussa, heidän oma asia.

Koska on olemassa faktojen kyllästämä todellisuus sekä todellisuuspakoinen mielikuvitusmaailma. Voit ihan itse päätellä, kumpaa todellisuutta nämä sankarit elävät.

Vierailija
74566/104451 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lisään vielä että mun mielestä artulta rohkeaa että on Ellan kanssa vaikka ihan varmaan tietää että tulee kommenttia ja huutelua asiasta, Toivottavasti voi asettua huuteluiden yläpuolelle

Arttuhan ei ole aikaisempia vuosia katsonut, niin ei välttämättä tajua kuinka heidät näytetään julkisuuteen.

Nii no se voi olla. Mut luulis nyt tyhmemmänkin tajuavan että jotain otsikoita repii toi touhu🤔

Vierailija
74567/104451 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joppe on kyllä joviaalinen. tulee toimeen vähän kaikkien kanssa. Krissekin on ihan innoissaan, kun se joskus myös intoutuu (alistuu) juttelemaan Krissen lapsellisista kommenteista. Eihän tuolla olekaan oikein muuta Krisselle sopivaa seuraa, kun se on niin omituinen höpöttäjä.

Vierailija
74568/104451 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi mitään sille, että Ellan läsnäolo ruudussa imee jotenkin mun energiat nolliin. Samoi Artun, mutta Ellan enemmän. Tunnen olevani itsekin krapulassa ja negatiivinen ja raskas.

Vierailija
74569/104451 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin heterona tuo viime yön miesten välinen rakkaus tuntuu epämiellyttävältä. Toisaalta ihan sama mitä keskenään tekevät, mutta ei vaan halua nähdä sitä. Katsoin siis pätkän, joka oli BB:n sivuilla, ja se riitti, kiitos.

Minä taas olen oppinut ymmärtämään että on ihmisiä kuten ella jotka todella kokevat olevansa jotain muuta kuin miksi ovat syntyneet. Ei varmasti ole helppo asia käy läpi. Minä näen Ellan naisena.

Minusta on ihailtava miten Arttu on Ellan kanssa ja hyväilee kuin naista.

Kuin naista? Eiköhän sitä nyt ihmiset, jotka välittävät toisiataan, hyväile toisiaan välittävästi sukupuolesta riippumatta? Homofobia ei oo kivaa. Ei mulla muuta tästä aiheesta.

Kiitos kommentistasi, voi olla että suvatsevaisuuteni ottaa askeleen taaksepäin kun heti ollaan piikittelemässä. Ei mulla muuta.

Toivottavasti ei. Mulle ei sinänsä ole väliä luokitteluilla, ihan vaan tartuin tuohon ilmaisuun, koska minusta se ilmentää sitä, että sukupuoliroolit on minusta ylipäätään yhteiskunnassa typerällä tavalla liian tiukat.

Kaikki tarttee joskus voimakasta, suojelevaa rutistusta.

Vierailija
74570/104451 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siis tuotantonhenkilö mennyt taloon pelastamaan ella, nyt on mahdolista että ella on altistunut koronaviirukselle.

Onko jossain sanottu, että sinne meni tuotannon henkilökunta? Ellahan oli ihan tajuissaan oksentaessaan, toisin kuin viime kerralla.

.

Kun kuvaus oli siirtynyt virtahepoon, kuului aikamoista pauketta ja kolketta, sitten äänitys päättyi.

Ajattelin, että tuotanto tuli sisään toisesta wc:n  seinustalla olevasta ovesta, jossa lukee pääsy kielletty.

Oven edusta oli naamioitu ja varmaan sen edessä oli huonekaluja, jotka siirtyivät tieltä.

Vierailija
74571/104451 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin heterona tuo viime yön miesten välinen rakkaus tuntuu epämiellyttävältä. Toisaalta ihan sama mitä keskenään tekevät, mutta ei vaan halua nähdä sitä. Katsoin siis pätkän, joka oli BB:n sivuilla, ja se riitti, kiitos.

Minä taas olen oppinut ymmärtämään että on ihmisiä kuten ella jotka todella kokevat olevansa jotain muuta kuin miksi ovat syntyneet. Ei varmasti ole helppo asia käy läpi. Minä näen Ellan naisena.

Näet naisena ihmisen joka on mies ok

Vierailija
74572/104451 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Ella olisi oikeasti transnainen hän olisi huomannut sen itsessään jo lapsena eikä vasta yli kakskymppisenä niin kuin nyt teki.

Oikeasti itsensä naiseksi tunteva ei tunne olevansa homo eikä lähde homosuhteisiin.

Ella on tasan varmasti homopoika joka mennyt päästään sekaisin jostain ihme glamourista jota kuvittelee naisten värkillä paremmin saavansa.

Siksi se on jostain thaikuista menossa hoidotkin hakemaan kun tajuaa ettei mene psyykkisistä tutkimuksista läpi, eikä sedes halua sellaisiin mennä, haluaa vain nopeasti sen pil lun.

Artun kanssa sviitissä jutteli että Thaimaassa nips naps ja viikon päästä hotellin uimaaltaalla yhdessä shampanjalasi kädessä toipumisloma.

Niin nopeeta ja kivutonta?

Vierailija
74573/104451 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten noilla voi olla jatkuvasti homeista ja pilaantunutta ruokaa jääkaapissa.

Arttu esimerkiksi ei pese käsiään olleenkaan, sorkkii käsineen joka puolella ja ahmii jääkaapista suoraan sapuskaa. Kyllä sellaisesta alkaa tuotteisiin nopeasti tulemaan hometta yms. 

Vierailija
74574/104451 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ella sanoi Krsisselle keittiössä kun kävi Ellan ja Artun väliin istumaan, että metrin pätkä vei paikan. Arttu komensi sanomalla "ELLA"! OP nauroi ilkeästi, muut olivat hiljaa ja vaivautuneita. Krisse vastasi Ellalle että "metri viiskymmentä". Krisse on best, ei lähe Ella vatipään paskajuttuihn mukaan. Ella on kuvottava.

Vitsi nää ellan kommentit.. eilen taisi vielä sviitissä puhua että on mukava ihmisille jos hänelle ollaan mukavia ja aina pitää olla mukava. Mielestäni Krisse on on ollut mukava joten miksi Ella on noin töykeä?

Vierailija
74575/104451 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi mitään sille, että Ellan läsnäolo ruudussa imee jotenkin mun energiat nolliin. Samoi Artun, mutta Ellan enemmän. Tunnen olevani itsekin krapulassa ja negatiivinen ja raskas.

samaa mieltä, mutta koska tämä on Ella+Arttu-show ja tuotanto huolehtii että ne on koko ajan toisessa kamerassa, varsinkin Ella, ei siltä voi välttyä. Kukaan ei saa niin paljon ruutuaikaa kuin Ella. 

Vierailija
74576/104451 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmää tänä päivänä homotella (a&e touhu) Arttu pitää ellaa naisena ja Ella pitää itseään naisena, ni miks sitä tarvii sen enempää määritellä mitä aikuiset keskenään touhussa, heidän oma asia.

Sehän on totta , samoin on typerää ilkkua kun Ellalla on teipit tai kun Ella nyppii karvoja ym.  MUTTA sen käytös ja rumat puheet mitkä ovat saaneet ihmiset vihastumaan.

Vierailija
74577/104451 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Ella käynyt intin? Tai sivarin? Vai onko ihan kehäraakki C-mies (mies lainausmerkeissä)

Käynyt miehenä intin .. taisi alussa sanoa

Vierailija
74578/104451 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä viime yön parhaita keskustelun helmiä:

Arttu: "Voi että, kitaramussiikkia, voi että mää rakastan kitaramussiikkia! Akustinen kitara, ihana!"

Ella:"Tulispa wet ass pyssy."

Voi että nää on niin samalla aaltopituudella että aivan kateeksi käy.

Vierailija
74579/104451 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel se jaksaa yrittää.

Arttu: Minä tatuoin teiän naamat selekääni!

Joel (samalla katsoen intensiivisesti Krisseä silmiin): Joo, tatuoi siihen Krissen etunimi ja minun sukunimi.

Lakkaa Joppe yrittämästä liikaa niiden akkojen kanssa, ne säikähtää sitä. Ota mallia Artusta, joka esittää ettei vonkaa keltään eikä välitä, potkaisee akat pellolle saman tein aktin jälkeen, ja seuraa petipuuhiin tuntuu riittävän. Ole helppo, vaivaton. Älä anna stalkkeri- tai takertujavibaa. Ei romanttista länkytystä kuin vasta sitten kun on päästy oikealle asteelle, sitten niille romanttisille heitoille on kysyntää sitäkin enemmän.

Vierailija
74580/104451 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tulee varmaan Bb vaihto. Ella lähetetään Bangkokiin ja sieltä tulee joku ladyboy Suomeen.

Ketju on lukittu.