Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
73141/104451 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusin just että jos Ella olis tavallinen nainen, niin nuo kanssa-asujat vihais sitä käytöksen vuoksi.

Eihän Siniäkään vihattu

73142/104451 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä35996 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä35996 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti Marko imee korvapuikkoja ja kaivaa korviaan, ällöttävä turjake, en ole moista tavannut. Korvien kaivelu muutenkin turhaa, ikinä en ole kaivanut ja puhtaat on.

Niinhän sinä luulet.

Ihan on lääkäri kehunut tooodella puhtaiksi

Laitoitko kunniamaininnan kehyksiin ja seinälle?

Ei tartte laitella, sä voit niillä korvavaikkupalleroillas vaikka liimata perskannikkas yhteen, turjake.

Korvien lisäksi jätät myös p*rseen puhdistamatta/pesemättä? Ei normaalin hygieniasta huolehtivan ihmisen "perskannikat" liimaudu yhteen.

Katsos urpo kun ne korvat ihan suihkussa huuhtelemalla pysyy puhtaina, ei tarvi kaivella, sä voit työntää juntti vaikka puutarhalapion korviisi, sillä saat paskat irti.

Väsy jo.

En väsy silloin kun olen oikeassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73143/104451 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tänään on vaan huutokauppa eikä muuta meininkiä niin sanon ruman sanan. Siis oikeesti mua vtuttaa maksaa ruutu plussasta kun ei tuu vastinetta rahalle.

Vierailija
73144/104451 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NO ei ollu kummosia ne halloween-hahmot. Julia ja Ella luuli että pelkkä venäläinen aksentti on tarpeeksi pelottava. Vili blaah. Joppe njääh, pilkkamista eikä pelottavaa. Sanoisin että Paula oli paras. Tai Timo. Ehkä Timo.

Marko oli paras

Vierailija
73145/104451 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi sille yhdelle kirjoittajalle, jota Markon murre häiritsee oman naapurin huutelun takia, että Säkylä ei ole Varsinais-Suomessa.

Vierailija
73146/104451 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua tympii kun Julia kokoajan kysyy "ai mitä", kun joku jotain selittää. Kuuntelis loppuun ja kysyis sitten. Jatkuvasti kertoja joutuu alottaa alusta selvityksen kera.

Vierailija
73147/104451 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusin just että jos Ella olis tavallinen nainen, niin nuo kanssa-asujat vihais sitä käytöksen vuoksi.

Hups, jos mä olisin työpaikalla tai perheessä tavallien mies, vihaisko ne mua käytökseni vuoksi? Mutta ku oonki nainen.

Vierailija
73148/104451 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin töistä ja avasin 247. Mit vit! Porukka makaa sohvalla ja tunnelma on AIIIVAN kuollut. Onko tuolla tapahtunut koko päivänä yhtään mitn? Voi Juma, eihän tuota kukaan jaksa katsoa. BB vuoksi ei kyl 247 kannata maksaa!

Vierailija
73149/104451 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Ella juo kaakaon lusikoimalla koko juoman suuhun? Miksi ei voi juoda?

Kuvittelee, että se lusikan imeskely kumihuulien välistä on jotenkin seksikästä. 

Vierailija
73150/104451 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä aina kamalasti arvostellaan talon salasyömisiä ja ruokaan liittyviä asioita muutenkin, mutta itse olen taas puolestani katsellut noita aterioita, että usein syövät vain yhden lämpimän aterian päivässä, ja vaikka toki liikkuvatkin vähän, niin moni asukas on kuitenkin isokokoisia miehiä, joilla on luonnostaan jo reilu energiankulutus. Itse ainakin olisin talossa varmasti jatkuvasti nälkäinen, kun ruoka on tuolla niin säänneltyä. 

No en minä  kyllä kotonakaan vapaapäivinä syö kuin yhden lämpimän aterian päivässä. Ja minä en nassuta sipsejä enkä tee iltapalaksi kuutta toastia tai tortillaa kahdella makkaralla. 

Vierailija
73151/104451 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaijai Joppe the kiusaaja. Eikös nyt ole aika tuomita ja kivittää Joppe tän päivän Kessu-imitaatiosta? Mitä pilkkaamista!

Mun mielestä tuo oli tavallaan kunnianosoitus. Kessu oli iso persoona. Imitaatio täytyy ansaita, sitä ei anneta mitättömille persoonille.

Just näin. Kessu on ihan takuulla otettu.

Kessuhan on jokaisessa haastattelussa talosta tultuaan korostanut että "älkää loukkaantuko minun puolestani, en voi sietää sitä". Samaten on sanonut että kaikki talossa ovat aikuisia, ja tuo on peli. Pelissä sattuu ja tapahtuu.

Katselin just viime perjantaiyönä hetken Nikon instaliveä, jossa oli paikanpäällä mukana Roope, ja kotoaan käsin osallistui myös Kessu. Niko ja Roope olivat käyneet aiemmin illalla yhdessä syömässäkin, ja noilla kaikilla kolmella - joilla voisi olla kovakin biiffi päällä (vrt esim the mökkiriita, ja miten sitä onkaan täällä puitu) - oli aivan älyttömän hyvä tunnelma keskenään.

Ja Kessu vilpittömän aidon oikeasti NAUTTII siitä että hänet muistetaan, ja että häntä jopa kunnioitetaan imitoimalla. Joten jos ei todellakaan viitsittäisi loukkaantua hänen puolestaan, kuten hän niin kauniisti pyysi.

Vierailija
73152/104451 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän Siniäkään vihattu

Ehti olla talossa 6 päivää.

Vierailija
73153/104451 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

eetu-tyttöilijä kirjoitti:

AIVAN sama. Ella-poju on puomen vittumaisin ja ilkein ihminen. piste.

angrybirds-naama.E kirjoitti:

Eetu-ella on törkeän inhottava ihminen. Miten se voikaan olla noin pirullinen, kade ja ilkeä ?

käärme-ella kirjoitti:

Munanteippaaja eetussa asuu pahuus. Ei oo ilkeempää ja itsekkäämpää otusta. yök.

No sinä et ainakaan kauas taakse jää...

Vierailija
73154/104451 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäs tulla onnistuneesta päivätehtävästä bileet, mutta tuskin tulee kun halloween meni jo, kesti alle 30min. Huomenna päivätehtävänä ois voinu olla huutokauppa, siinä ois ilta aikaa toteuttaa ostoksia. Kyllä tää on taas niin arsesta ja syvältä.

Niinpä. Tänään ois voinu olla Halloween-bileet ja huomenna sitten olisivat voineet ostaa huutokaupasta krapulan helpotukseen tuotteita.

Huomennahan oli se "Halloween" ,  joten varmaan silloin bibikset. Lauantai parempo päivä.

Vierailija
73155/104451 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko jotenkin outo, mut mun mielestä OP on talon kuumin mies. Sen kanssa lähtisin kaljalle, sen jutuille nauraisin ja sen pokaisin (jos olisi vapaa) baarissa. Ihan mun tyyppiä. 

Vierailija
73156/104451 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu äsken sano että kaikki talon muijat lähteneet. Onhan siellä Ella neito.

Vierailija
73157/104451 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi hahmoa ( Julian ja Ellan ) puhuu venäjäää murtaen, aika ajattelematonta kun Krisse on paikalla. Onneksi olivat todella surkeimmat hahmot. 

Ellan äiti on aito venakko.

Näyttelikö Ella siis äitiään tuossa hahmossa? Entä harakan asenne? Tuleeko suvusta?

Vierailija
73158/104451 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee näköjään ihon alle nuorisolla se fakta, että sukupuolella leikkiminen ja sen kyseenalaistaminen on selvästi lisääntynyt ja nykyään muotia. On se. Tästä on tehty tutkimuksia, eikä kaikki voi olla kiinni siitä, että nyt saa "luvan kanssa" olla trans. Psykiatrit ovat todenneet että sukupuoliahdistuksen ja korjausleikkausten räjähdysmäinen kasvu, ei voi perustua vain siihen, että kyse olisi synnynnäisestä kokemuksesta, jota toki pieni prosenssi väestöstä on, vaan tämä liittyy nuorison ahdistukseen ja psyyken pahoinvointiin ja rajattomuuteen ja kulttuuriin.

Suurin osa ihmisistä kuitenkin kokee olevansa sitä sukupuolta, mihin on syntynyt. Nuorison kaaos asian kanssa kertoo kyllä ahdistuksesta ja muoti-ilmiöstä. Tähän se sukupuolettomuus ja jatkuva neutraaliuden korostaminen johtaa. Myös uhriutumiskulttuuri on edesauttanut tätä kehitystä. Mulla ei ole mitään fobiaa vähemmistöjä kohtaan, mutta kyllä näen tässä tendenssin.  Jossain vaiheessa tämäkin menee ohi, tulee antiteesi. Näin se historian valossa on aina mennyt, seuraava sukupolvi tekee uudet säännöt, jotka usein ovat vastakkaisia olemassa oleville. Seuraava askelma on varmaan aitous ja biologian korostaminen.

Mutta mietipä sitä miltä oikeista trans-ihmisistä tuntuu, kun niitä epäillään? 

Iso osa sukupuolidysforiasta kuitenkin tutkimusten  mukaan menee ohi, joten viime kädessä on ihan kaikkien etu, että "epäillään". 

Ei sitä pahalla tehdä, eikä sitä pitäisi edes sanoa epäilyksi, vaan sen selvittämiseksi mistä asiat johtuvat. Jos menet tk-lääkärille ilmoittamaan, että mullon syöpä, niin kyllä se ensin määrää erikoislääkärille ja sitä kautta tutkimuksiin. Onko se kans epäilyä? 

Ihan kaikki maailmantuska ei ole yksin transihmisten, muutkin joutuvat tuskiensa kanssa diilaamaan, eikä niitä pidä väheksyä. Eikä trans-tuska saa ajaa järjen ja tieteen ohi. 

Voihan sitä tutkia. Mutta lopulta se on se ihminen itte joka sen oikeasti tietää. Ja miks jotku heterocisihmiset on niitä joita niin kiinnostaa miltä siitä transihmisestä tuntuu? Tuleeks joku kysymään heterocisihmiseltä, että ooks sä nyt varma? 

Luulen että Artultakin moni kysyy ohjelman jälkeen ootko varma että oot hetero?

Vierailija
73159/104451 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

möhmöhmöhmöh..mietin vaan omia kaverreita..

Vierailija
73160/104451 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuo puhuu siitä aina että häädöstä ryyppäämään...? Eihän tuolta voi kadota kun hotelli, psykologi, haastattelu. Entisaikaan oli toki jotkin ihme juhlat / jatkot joka sunnuntai mutta niitähän ei edes ole nyt vai miten?

Ketju on lukittu.