Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Nyt tekisi terää saada tuonne asukkaaksi joku hoikka, isotissinen, tiimalasikroppainen 18-20v blondipissis tai miksei brunettekin. Olisipa sellainen vielä tänä iltana tulossa.
No nyt. Kelpaako trans?
Ihana Ella! Tähän mennessä paras
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin perustylsiä nää kaksi ekaa. Ei hyvin alkanut. Jotain räiskyvämpää, kiitos.
Minä aina ihmettelen että miten nämä pääsee näin hyvin juttuun heti ensimmäisenä päivänä toistensa kanssa vaikka ovat täysin tuntemattomia. Jos esim. työpaikalle tulee joku uusi henkilö niin mulla menee kuukausia vähintään ennen kuin pystyn mitään chit chattia hänen kanssa juttelemaan esim kahvihuoneessa, toki sanon käytävällä moi ja jos jotain työhön liittyvää asiaa on mutta siinäpä se sitten onkin.
Ei tarvitse ihmetellä, on ne toisensa nähneet monesti pitkin kevättä. Niillä on valintaprosessissa vaikka mitä ryhmätehtäviä ja tutustumisleirejä.
Noniin tulihan se vähemmistön edustaja sieltä.
Sieltä se yksisarvinen nyt tulee.
Trans no niih. Nyt riittää taas Vauvalla juttelunaihetta. :)
No nyt pamahti, tämä Ella!! Seuraava Henry Harjusalo? Tai mikä se toinen oli, Juha/Sofia?
Nyt joku av-mamma taloon! Olen pettynyt, jos tällaista asukasta ei ilmesty taloon.
No niin, Ella! Saatiin pissis, homo ja nuori blondi samassa paketissa 👌🙄
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tämä kausi ei ole samanlainen friikkishow ku viimeks. Vielä vaikuttaa ihan järkeviltä, mut laittaa varmaan tavikset ekana sisään
Kylläpä se toivo pitkään kestikin.
Sieltä se tuli: bimbo + vähemmistön edustaja yhdistettynä!