Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Nyt vois tulla joku rempseä lesbo-Leena taloon seuraavaksi.
Ahaa, nyt on otettu taloon aikuisia ja koulutettuja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin perustylsiä nää kaksi ekaa. Ei hyvin alkanut. Jotain räiskyvämpää, kiitos.
Minä aina ihmettelen että miten nämä pääsee näin hyvin juttuun heti ensimmäisenä päivänä toistensa kanssa vaikka ovat täysin tuntemattomia. Jos esim. työpaikalle tulee joku uusi henkilö niin mulla menee kuukausia vähintään ennen kuin pystyn mitään chit chattia hänen kanssa juttelemaan esim kahvihuoneessa, toki sanon käytävällä moi ja jos jotain työhön liittyvää asiaa on mutta siinäpä se sitten onkin.
Olet introvertti rajoittunein sosiaalisin taidoin?
Vierailija kirjoitti:
Vaikea seurata päälähetystä ja streamissa talon asukkaiden keskustelua yhtä aikaa. Harmittaa, kun jotain menee ohi.
Päälähetyksen voi kattoo jälkikäteen netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arttu on kyllä komea. Toivottavasti on mukavakin.
Takakireä persuhan toi on, samanlainen kuin se lappajärveläinen viime vuonna.
Ja tämä neljäskin joku ihme hiihtäjä??
Ei vaikuta takakireältä, ja sanoi itse olevansa ymmärtäväinen. No seuraillaan. Minusta vaikutta leppoisalta. Persuus kaan ei välttämättä ole negatiivista, jos hän sellainen sattuisikin olemaan.
Noi kaikki miehet näyttää Janne Virtasilta!
Tosi mielenkiintoisia nää ensimmäiset. Aikuisen tasapainoisen ja fiksun oloisia. Monipuolisia erilaisia taustoja.
Toivottavasti tämä kausi ei ole samanlainen friikkishow ku viimeks. Vielä vaikuttaa ihan järkeviltä, mut laittaa varmaan tavikset ekana sisään
Kukahan se some-ihminen on? Toivottavasti ei kukaan alle 20-v tubettaja.
Missä viipyy tummaihoinen kehopositiivinen interektioaalinen feministi?
Vierailija kirjoitti:
Väitti olevansa 25 ja ruudussa luki 22. Pelle taitaa ollakin.
Pelle olet sinä. Tuskin nyt lähtee valehtelee ikäänsä noin, ehkäpä moka oli nelosen puolella.
Tulisipa joku , joka ei suostuisi puhumaan muille.
Tämä Joel on sellainen maaseudun poika, joka kuvittelee olevansa eteväkin stand up -koomikko. No kenties siellä pussikaljalla maitolaiturilla saa irrotettua kavereiltaan parit naurut, mutta siihen se jää.
Hirmu tavalliset 4 ekaa, oon tästä hämmästynyt. Karisma ei vielä loista.
Vierailija kirjoitti:
Okei mistä näitä superihmisiä sikiää...
Hyvä vaan, että on muitakin kuin pelkkiä elämänkoululaisia.
Siis onko tuo Joel nyt 22 24 vai 25? Eri ikä eri paikoissa. Yrittääkö Joel olla Krisu2, samanlainen tyyli "ei kiinnosta mikään"?
Vaikuttaa aika pirteiltä tyypeiltä ja normaaleilta
... Milloin saapuu eka outo lintu?
Nyt tekisi terää saada tuonne asukkaaksi joku hoikka, isotissinen, tiimalasikroppainen 18-20v blondipissis tai miksei brunettekin. Olisipa sellainen vielä tänä iltana tulossa.
Joel on tämän kauden Krisu?