Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
En tajuu tota syömistä. Siis olen kyllä itsekin ruoan ystävä, mutta tuolla talossa nuo syö koko ajan!
Esim. tänään oli se tehtävä, että hallituksen piti pitää sitä kylttiä. Ensimmäisenä alkoivat pyytelemään, että muut tuo niille pizzaa. Ne kerkes seistä siinä 5min kun oli pizzaa tuotu lautasilla ja ne siinä toisella kädellä mätti pizzaa naamaan kuin ei ikinä olisi ruokaa nähneet. Kaiken kaikkiaan seisovat siinä noin tunnin ja sitten taas syömään.
Nyt taas keittiössä ruokaorgiat menossa.
Parempi ruokaorgiat, kuin seksiorgiat vai...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo Kristiina tarvitse mitään leikkauksia kun kaunis jo valmiiksi on!
Varmasti olisi ollut ilman nenäleikkauksiakin.
Se vaan jos ei vieläkään ole tyytyväinen itseensä 😔🙁 nenä jos vaivasi ymmärrän mut ei hänen leuassa mitään vikaa ole. Nätit silmät ja nätit kasvon piirteet. Tsemppiä kristiinalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä Paulalle oli tehty silmiin. Yläluomi leikkaus vai kaihikeikkaus
Laserleikkaus.
Eli ollut huono näkö ettei tarvi käyttää lasrja vai??????
Ei ientulehdus haise. Paula sanoi niin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa kun Krissellä ja Ellalla on tuollainen kehokuvanhäiriö.... johtaa noihin lukuisiin leikkauksiin vaikka vikaa ei ulkonäössä olisi.
Jokainen toimenpide on riski😡Hyviä esikuvia nuorille naisille olevinaan. Kun jokainen paikka pitää leikata.
Kehittäisivät pään sisältöä ja itsetuntemusta. Ovat niin pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä.
Krisse ei sentään pönkittä huonoa itsetuntuaan muihin haukkumalla muita
Ei se tee tuosta hänen toiminnstaan yhtään järkevämpää, jos joku muu ihminen käyttäytyy huonosti. Miten se edes liittyy Kristiinan leikkauksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juntti eetun kanssa menossa temppareihin, just juu, tommoisia mätäläjiä ei edes huolittaisi.
Et vissiin oo katsonu uusinta kautta :D
Taso ei ole valitettavasti korkealla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä Paulalle oli tehty silmiin. Yläluomi leikkaus vai kaihikeikkaus
Laserleikkaus.
Eli ollut huono näkö ettei tarvi käyttää lasrja vai??????
Liikunnalliselle ihmiselle hyvä ratkaisu
Onko Kristiina hävittänyt nenälappunsa, tietääkö kukaan?
Krisse kysyi artulta äsken ällöttääkö sitä kalan Harjuinen ryppyreik* ? Mitä ihmettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa kun Krissellä ja Ellalla on tuollainen kehokuvanhäiriö.... johtaa noihin lukuisiin leikkauksiin vaikka vikaa ei ulkonäössä olisi.
Jokainen toimenpide on riski😡Hyviä esikuvia nuorille naisille olevinaan. Kun jokainen paikka pitää leikata.
Miksi pitää kaikki muuttaa nykyään itsessään rinnoista nenään?
Koska yksilö pääsee vertaamaan itseään kaikkiin muihin, ja etenkin niihin hyvän näköisiin julkkiksiin ja jo muokattuihin ihmisiin tai kuviin. Ja koska se muuttaminen on mahdollista ja suhteellisen helppoa. Ennen ei ollut näin.
Ella enää talossa kolme
Päivää
Vierailija kirjoitti:
En tajuu tota syömistä. Siis olen kyllä itsekin ruoan ystävä, mutta tuolla talossa nuo syö koko ajan!
Esim. tänään oli se tehtävä, että hallituksen piti pitää sitä kylttiä. Ensimmäisenä alkoivat pyytelemään, että muut tuo niille pizzaa. Ne kerkes seistä siinä 5min kun oli pizzaa tuotu lautasilla ja ne siinä toisella kädellä mätti pizzaa naamaan kuin ei ikinä olisi ruokaa nähneet. Kaiken kaikkiaan seisovat siinä noin tunnin ja sitten taas syömään.
Nyt taas keittiössä ruokaorgiat menossa.
Marko, Julia ja OP teki ne pizzat ennen ku kyltinkannattelu tuli. Pizzat olivat uunissa nii kai halusivat itse syödä omat pizzansa
Vierailija kirjoitti:
Nukkuuko Kristiina öisinkin peili kädessä?
Ei nuku 247 jota kyttään
Ei jumalauta eikö tuolla tapahdu taaskaan mitään! Kohta taas se maailman ärsyttävin "pisut ja pesut" ja saatte mennä nukkumaan. Kyllä on viihdyttävää.
Pojat vääntää taas tousteja keittiössä, meinaavat että on kohta patterinvaihto ja nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timolla on häiritsevä hyökkäävä ja piiloaggressiivinen tapa olla eri mieltä ja yrittää siten tukahduttaa toisen mielipide. Katsokaa klippi BB-sivuilta, jossa OP, Julia ja Marko yrittää rakentevasti puhua Ellalle siitä että hyölliset äänet häiritsevät. Niin Timo käy naama punaisena, silmät palaen, puolustamaan Ellaa ja Arttua, että minua ei ole se häirinnyt! Argumentoi vihamielelisin ilmein ja elein. Juliakin yrittää sanoa Timolle että ihmiset ovat erilaisia, toisia ärsyttää ja toisia ei, mutta enemmistöä pitäisi kuunnella. Timon on vaikea hyväksyä vastakantoja. Siksi en laittaisi häntä finaaliin. On takakireä.
Mä oon hämmästellyt tätä samaa, kun tuli vähän puskista. Tänäänkin kävi kuumana hallitusneuvotteluissa ja tuntuu, että aggressiivinen tapa hyökätä "vääriä" mielipiteitä vastaan kohdistuu etenkin Julian ja Vilin sanomisiin. Myös Marko sai tänään osansa, mutta Ellalle tai Artulle ei taas sano mitään. Jännä piirre Timossa, jonka perusteella voittajasuosikkini pisteet laskussa.
Timo taitaa pitää kiinni alkuperäisestä talojengistä. Mietin myös, että lieköhän oikeasti aikoo äänestää kabinetissa juonitun mukaisesti Paulaa ja Ellaa, vai oliko se vain vanhan ketun omaa juonittelua vrt. Kessun valinta bileisiin. Samoin pohdin Markon kohdalla, että nytkö muka uskoo OP:ta ja lähtee sen kelkkaan nimeämisissä? Marko on kuitenkin ääneen puhunut huomanneensa OP:n kieroilevan tavan hämmentää eri porukoiden välillä ja lietsoa riitaa.
Sanoivat vormula Niko Rosbergia 30 v. 35 v ja ei kai enää aja vormulaa. Hän on srn keke keke keken poika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timo on kyllä jotenki vähä jännä persoona, siinä on joitain sellasia erikoisia piirteitä mistä en tykkää yhtään.
Vaikka päällisin puolin vaikuttaa sympsattiselta tyypiltä ja hänellä on kyllä tosi hyviä heittoja ja hyvää huumoria.
Hän ei kestä yhtään kritisointia, eikä jotenki kykene tarkastelemaan toisten mielipiteitä heidän kannaltaan. Tuntuu että hänellä on tietyt ulkoaopitut jutut ja menetelmät, jotka on hänelle tärkeitä, ja joita hän osaa puolustaa tosi hyvin.
Mutta jossain asioissa tuntuu olevan vaikea nähdä muiden näkemyksiä. Esimerkiksi tuo litinä lotina homma.Samaten tulee yhdeltä päivältä yksi tapahtuma mieleen, ku Marko alko putsaamaan hämähäkin seittejä makkarista. Timo oli heti jyrkästi sitä vastaan että ei missään nimennä niitä siivota, mitä ne ketään haittaa. Minä ymmärrän toki tämän Timonki näkökulman, mun mielestä myös hämähäkit saa elää rauhassa. Sitte osa porukasta sano et mun sängyn päältä saa ja pitää ainaki ottaa ne pois. Timo oli jälleen tosi passiivisagressiivinen Markoa kohtaan, ku meni siivoamaan toisten sänkyjen yläpuolelta seittejä pois. Heittipä jotai nimeämispisteistäki Markolle, ja en osannut tulkita että oliko ihan puhdasta läppää vai oliko totuutta mukana. Tässä just tämä, että ihan kuin Timo ei osaisi asettua muiden asemaan, että jotakin voi häiritä ne hämähäkin seitit.
Jotenki tulee mielikuva että ne on vaan oikeita tapoja mitä ja miten Timo tekee. Timolle on ok seistä 6 tuntia pitämässä kylttiä, mutta ei ymmärrä että kaikille se ei välttämättä ole niin helppo keissi. Taas joku toinen asia voi olla Timolle vaikea ja jolleki OPlle helppo nakki.
Ylistää niitä ihmisiä, jotka ei kritisoi hänen tekemisiään ja sanomisiaan millään tapaa. Kuten Arttua ja Joelia. Arttukin on suoraan sanonut että ei halua suututtaa Timoa, ku varmasti pelottava suuttuessaan. Vilistä taas ei tykkää yhtään, kun Vili kritisoi Timon tekemisiä tai puhumisia.
Tää varmaan kuulostaa kamalalta, mutta mä näen Timossa sosiopaattisia piirteitä (siis en kutsu sosiopaatiksi, vaan näen niitä piirteitä). Sosiopaatit voi olla tosi hurmaavia. Timo välittää eläimistä, mutta muuten on kuitenkin suht itsekeskeinen. Vähän sellanen niinku poikakodin kasvatti-mentaliteetti - "kukaan ei musta pitäny huolta, ei tartte edelleenkään pitää huolta, kyllä mä pärjään". Timo muistuttaa ihmistä, jonka tunsin. Sellanen nukkuva tulivuori. Turistit tykkää, mutta aina on vaara, että räjähtää.
Et oo tosissas. Ihan rauhallisestihan se on ollut kun sille on esim. haastettu riitaa tuolla. Ärsyttää tämmöinen asioiden väkisin paisuttelu ja mustamaalaus.
Ei ollu tarkotus vettää arviota överiksi. Mutta Timossahan on kaksi puolta. Timo itte puhui tappeluista - sillon kun oli nuorempi. Psykologiassa asiat ei oo kauheen mustavalkoisia - on paljon harmaata. Ollaan kaikki siellä jossain janalla. Timo osaa olla mukava, mutta on kuitenkin aika rajoittunu kanssakäymisissä ihmisten kanssa.
Menneet on menneitä. Päihteet muuttaa ihmistä, silloin kun on päihteiden vaikutuksen alaisena, ei ole lainkaan sama ihminen. Varsinkin kun sekakäyttöä. Tiiän mistä puhun ja oon nyt ite töissä psykiatrisella osastolla. Mikään ei oo mustavalkoista. Jokainen on myös yksilö. Tuolla ei vaan oo kauheen saman henkistä ihmistä hänelle, jolle oikeesti vois avautua. Timo on kuitenkin avoin ja herkkä, tuo talossa kökkiminen ja toksisessa porukassa oleminen tuskin tekee hyvää, ja ei oo niitä voimaannuttavia eläimiä ja luontoa. Ymmärrän kyl Timoa.. Kunpa sen dogit tulis vierailulle Varmasti ikävä ystäviään ja lemmikkejä
Tämä juuri. Onneksi on noin ymmärtäväisiä siellä töissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää kaikki muuttaa nykyään itsessään rinnoista nenään?
Koska yksilö pääsee vertaamaan itseään kaikkiin muihin, ja etenkin niihin hyvän näköisiin julkkiksiin ja jo muokattuihin ihmisiin tai kuviin. Ja koska se muuttaminen on mahdollista ja suhteellisen helppoa. Ennen ei ollut näin.
Olen itse muuttanut rintojani koska itselläni ei luonnostaan kasvanut ja tunsin itseni mieheksi, muuten olin todella itsevarma ennen ja jälkeen leikkauksen. Leikkauksen jälkeen itsetunto nousi mutta olen monta kertaa todennut että haluisin silikonirinnat jo pois. En koe että minun pitäisi enää muuttaa itseäni, ja olen sinut vaikka ei rintoja olisikaan joten voisin niistä vaikka siis luopua. Olin tuolloin nuori kun otin ja siittäkkin minulle kettuiltiin että otin ne muka koska haluan huomiota niillä ja pelkästään pinnallisista syistä, ja sain kuulla monia haukkumisia vuosien varrella. Jouduin joskus jopa piilottelemaan että omistan ”silarit” koska se hävetti ennakkoluulojen perusteella koska minua alettiin haukkua sen takia mikä ei pitäny paikkaansa. Oman itsekuvani takia sain osakseni sitten sellaista. Myös siittä kuulin monesti kettuilua ja naurua että maksoiko isi Tallinnassa silikonit.. ja musta aika loukkaavaa koska näin ei ollut, naureskelijoille vastasin takaisin että ei maksanut isi enkä käynyt tallinnassa enkä huvin vuoksi. Ihan itse maksoin omasta palkka pussistani ja Helsingissä kävin operaatiossa. 👍🏼 Se hukkuminen ja nauru ei ollut mukavaa. En silti menisi enää jatkamaan tai muokkaamaan muuten itseäni. Tässä oma kokemukseni.
Missä kohtaa Vilin kokkailu oli? Tekikö ilman paitaa?