Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellalla on henkiksen kasvun paikka edessä..kun lähtee talosta
Tuskinpa kasvaa.
Minä luulen että tulee nopea syöksykierre: päihteitä ja sen sellaista. Voi käydä huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Onko muita, joita vähän ärsyttää Julia? Joka asiaan pitää sanoa jotain, vaikka ei olisi asiaakaan. Se kimeähkö äänikin. Vaihdan usein kameraa ihan hänen takiaan, mutta siellä sitteen luuraa Ella 😫 Voi juma.
Ei ärsytä. Mukava ja kaunis nuori nainen. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellalla on henkiksen kasvun paikka edessä..kun lähtee talosta
Tuskinpa kasvaa.
Minä luulen että tulee nopea syöksykierre: päihteitä ja sen sellaista. Voi käydä huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina ei mee nallekarkit tasan, punaisten puolue ainoa jota kiinosti edes koko viikkobudjetti. Muut halus p*rseilllä kaikki rahat. Nyt punaset vielä koittaa saada edellisen hallituksen k*semat rahatt takasi.
Markoki vielä tietää et muut on viikkobudjetin nostamisen sijaan käyttäny aikansa ja energiansa siihen, että juonii Markoa ulos.
Ketuttaakohan yhtään?Bb talo ei ole reilupaikka, siellä ei jaeta nallekarkkeja tasan kaikkien kesken vaan kysytään kestokykyä.
Isoveli laski että katsotaan miten pitkälle punaiset ovat oikeasti valmiit kärsimään kaikkien puolesta, nyt otetaan miehestä mittaa.
Ens viikolla sitten kuunnellaan Markon katkeraa nillitystä kuinka minä uhrauduin ja tein muut vaan perseili.Millon Marko on nillittänyt katkerasti jostai?
Vaikka Marko on tuolla aina tehnyt paljon enemmän yhteisten asioiden eteen ku suurin osa muista, nii en kyllä muista että olisi ikinä valittanut siitä.
Kyllä se muistaa sanoa ne tekemisensä. Monta kertaa. Joka kerran kovemmalla äänellä.
BB:ssä ei olla koskaan pärjätty taloustöitä tekemällä. Toiset ajattelee, että se nuolee katsojia.
Ella oli aluks mun suosikki. Ja Roope myös, mutta Ella ykkönen. Nytkin, vaikka toivon, että Ella häädetään, mä siltikin haluun, että Ellalla menee hyvin ja että se on loppuenlopuks "hyvä ihminen".
Mun eka ajatus Ellasta oli se, että se on sellanen Instagram-tyyppi ja tänhetkisen "pop-kulttuurin" edustaja. Jos kattoo esim. YouTube'a, niin sieltähän oppii sen, että mennään jonnekin Aasiaan hakemaan kauneusleikkauksia. Nykyisin nuorilla on enemmän rahaa. Mediasta saa helposti sen kuvan, että pitää kaikki saada heti. Nuorena puoli vuotta on pitkä aika. Ella on ollu avoimesti trans vasta vähän aikaa. Ja elämässä tapahtuu muutaki. Miks Ellalla pitäis olla selvät sävelet, kun ei kaikilla muillakaan oo? Ella on kuitenki vasta 23. Mä ainakin siinä iässä halusin käydä ulkona, enkä osannu kuvitella aikaa kun en aina haluis. Nuorelle ihmiselle kauneus, suosio, raha tarkottaa sitä, että ihmiset välittää ja menee hyvin.
No, sitte tämä Ellan äärimmäinen narsistinen käyttäytyminen. Sitä helposti alkaa puolustelemaan ihmistä ja selittelemään sen tekosia, ja samalla se ihminen vaan jatkaa sitä hommaa. Oli hyvä, että Ella näki, että läyhääminen ei ookkaan vaan hauskaa viihdettä. Ellan queen bitch-imago on se minkä taakse se piiloutuu ja se mistä se saa turvallisen olon.
Ei mulla oo suosikkia tänä vuonna. Mutta Ella on se ihminen jonka mä toivon oppivan paljon. Musta Ellan jutut on usein vitsiä. Tosin ei kovin hauskaa vitsiä (niinku se, että sanoo Timolle eläimistä jotain inhottavaa). En usko, että puoletkaan Ellan jutuista on sanottu vakavissaan. Mun toive on, että Ellan käyttäytyminen on vaan "act" ja oikeesti siitä on parempaan.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkään en ymmärrä alun jakoa taloon ja mökkiin. Miksi alun talolaiset eivät koskaan joutuneet mökille ja mikä oli perusteena tuolle jaolle? Sillon alussa seurasin vain mökkiläisiä, vaikutti paljon kiinnostavammalle.
Että niistä hitsautuisi kaksi tiivistä ryhmittymää, jotka sitten jatkossa olisivat napit vastakkain. Jonkin aikaa se toimikin ja sitten kaikki taas alkoi hitsautumaan yhteen ja nyt ovat uusia vastaan yhdessä.
Oma kohtainen pointti tai ilo tuossa jaossa oli se, että jengi oli hajautettu. Pystyi paremmin seuraamaan, kuka on ketä... eikä ollut sitä infernaalista älämölöä, jota yleensä koko seurueen yhdessä olo teettää. Hyvin katsoja ystävällinen aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Ella: Mistä kokaiini tehdään?
Ei sen tarvii tietää kun sillä ei oo varaa kolaan kuitenkaan.
Timo on kyllä jotenki vähä jännä persoona, siinä on joitain sellasia erikoisia piirteitä mistä en tykkää yhtään.
Vaikka päällisin puolin vaikuttaa sympsattiselta tyypiltä ja hänellä on kyllä tosi hyviä heittoja ja hyvää huumoria.
Hän ei kestä yhtään kritisointia, eikä jotenki kykene tarkastelemaan toisten mielipiteitä heidän kannaltaan. Tuntuu että hänellä on tietyt ulkoaopitut jutut ja menetelmät, jotka on hänelle tärkeitä, ja joita hän osaa puolustaa tosi hyvin.
Mutta jossain asioissa tuntuu olevan vaikea nähdä muiden näkemyksiä. Esimerkiksi tuo litinä lotina homma.
Samaten tulee yhdeltä päivältä yksi tapahtuma mieleen, ku Marko alko putsaamaan hämähäkin seittejä makkarista. Timo oli heti jyrkästi sitä vastaan että ei missään nimennä niitä siivota, mitä ne ketään haittaa. Minä ymmärrän toki tämän Timonki näkökulman, mun mielestä myös hämähäkit saa elää rauhassa. Sitte osa porukasta sano et mun sängyn päältä saa ja pitää ainaki ottaa ne pois. Timo oli jälleen tosi passiivisagressiivinen Markoa kohtaan, ku meni siivoamaan toisten sänkyjen yläpuolelta seittejä pois. Heittipä jotai nimeämispisteistäki Markolle, ja en osannut tulkita että oliko ihan puhdasta läppää vai oliko totuutta mukana. Tässä just tämä, että ihan kuin Timo ei osaisi asettua muiden asemaan, että jotakin voi häiritä ne hämähäkin seitit.
Jotenki tulee mielikuva että ne on vaan oikeita tapoja mitä ja miten Timo tekee. Timolle on ok seistä 6 tuntia pitämässä kylttiä, mutta ei ymmärrä että kaikille se ei välttämättä ole niin helppo keissi. Taas joku toinen asia voi olla Timolle vaikea ja jolleki OPlle helppo nakki.
Ylistää niitä ihmisiä, jotka ei kritisoi hänen tekemisiään ja sanomisiaan millään tapaa. Kuten Arttua ja Joelia. Arttukin on suoraan sanonut että ei halua suututtaa Timoa, ku varmasti pelottava suuttuessaan. Vilistä taas ei tykkää yhtään, kun Vili kritisoi Timon tekemisiä tai puhumisia.
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuuko tänään enää mitään? Onko kauppa ja nimeämiset vasta huomenna?
Ei oo rahaa mennä kauppaan
Vierailija kirjoitti:
Julia makkariin astuessaan tokaisi Artulle ja ”Ellalle”, pilke silmäkulmassa, - mitäs paskaa täällä jauhatte?
”Ella” - ei me mitään tietystä ihmisestä. ( puhui itseasiassa totta, koska puhuivat yleisesti ihanista ihmisistä blaablaa)
Julia - älä jauha paskaa.
”Ella” meni niin hämilleen, tiennyt minne katsoo, eikä sanaakaan enää suustaan.
Ai oikeesti? Monelta tuo tapahtui? Kukaan ei ole aiemmin uskaltanut(?) Ellalle sanoa mitään, niin jopas. Julia on kyllä aika saatanan badass. Ei alistu, vaikka uutena olisi voinut niin helposti käydä, kun Ellan/Paulan tapainen käy kimppuun. Moni yrittäisi - ainakin aluksi - mielistellä tai purkaa tilannetta varovaisesti. Joka ei noiden käärmeiden kanssa toimi. Jullelle 5/5 pisteet!
Timo Matti Nykäs vainaan näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Olli-Pekan mielestä Krisse on kuin kävelevä zombie. Entäs Op itse? Tommonen puli-ukko.
Tiedätkö? OP ei vihjannut tavullakaan Krissen ulkonäöstä, vaan siihen, ettei siitä saa enää irti sitä vähääkään. Se on mennyt kuoreensa ja pysyy siellä.
Naiset ei ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vili keitti potit kuorineen ja lohkoi ne kun laittoi kiehumaan. Kuoriko kuoret kun teki muussin.
Kaikki kehui ruokaa maasta taivaisiin, joten mitä välii
Ihan mielenkiinnosta vaan että kuoriko. Suoraan pussista kattilaan. Jos tarpeeksi pehmeiksi keittää kai ne kuoretkin pehmenee muussin sekaan.
Hyvä että Julia ei alkanut mielistellä Ellaa. Julia kai näkee jotenkin Ellan läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julia makkariin astuessaan tokaisi Artulle ja ”Ellalle”, pilke silmäkulmassa, - mitäs paskaa täällä jauhatte?
”Ella” - ei me mitään tietystä ihmisestä. ( puhui itseasiassa totta, koska puhuivat yleisesti ihanista ihmisistä blaablaa)
Julia - älä jauha paskaa.
”Ella” meni niin hämilleen, tiennyt minne katsoo, eikä sanaakaan enää suustaan.Ai oikeesti? Monelta tuo tapahtui? Kukaan ei ole aiemmin uskaltanut(?) Ellalle sanoa mitään, niin jopas. Julia on kyllä aika saatanan badass. Ei alistu, vaikka uutena olisi voinut niin helposti käydä, kun Ellan/Paulan tapainen käy kimppuun. Moni yrittäisi - ainakin aluksi - mielistellä tai purkaa tilannetta varovaisesti. Joka ei noiden käärmeiden kanssa toimi. Jullelle 5/5 pisteet!
Olisko n. 17.40 ja kamera 2(?). Arttu viikkailee paitojaan sängyn vieressä ja Eetu makoilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkähänlainen rääväsuu Artun äiti mahtaa olla kun poika on niin kiinnostunut noista törkysuisista naisista?
Miks pitää vetää asukkaiden vanhempia tähän ja niitäkin arvostella
Ella itse on kertonut vanhemmistaan ja rivien välistä voi paljon päätellä. On kertonut myös vanhempien hulppeasta huvilasta, että rahaa on. Taisipa kutsua asukkaita kyläänkin. Olisi pitänyt vaan suuta soukemmalla.
Köyhillä ei oo rahaa.
Miksei vanhemmat sitten jo ole maksaneet poikansa munanpoistoleikkausta?
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen Julian henk. koht. ja moni asia mitä siitä tääl puhutaan on kyl ihan oikeesti totisinta totta.
Bileissä ollu sen kans useesti ja kyl mua ainakin on välillä suoraan sanottuna jopa pelottanu toi sen mies...
Varsinki se, et mihin suuntaan Julian elämä on kääntyny ku ne kaks rupes tapaileen.
Nii et jos Joel vokottelee Juliaa talos niin voi sen läski alkaa tummuu aika huolel talon ulkopuolel?
Vierailija kirjoitti:
Arttu ei tykännyt kun Timo kommentoi Artun lempipuolueen tyhjiä lupauksia siitä, ettei koulutuksesta leikata. Piti heti alkaa kyselemään missä viipyy vappasataset. Arttu ei myöskään ymmärrä, että korona-aikana on poikkeusolot ja vähän pakko ottaa lainaa, ettei yritykset menisi nurin.
Se vappasatanen tarkoittikin sitä, että verot ja maksut nousevat satasen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että Julia ei alkanut mielistellä Ellaa. Julia kai näkee jotenkin Ellan läpi.
Jos Julia olisi ollut alusta asti, hän olisi varmaan Ellan enkeli. Tuskin uskaltaisi ainakaan sanoa mitään poikkipuolista. Se on nyt helppo tiuskia Artulle ja Ellalle, kun tietää mikä tilanne ulkomaailmassa on.
ei BB Milla, vaan se varusmies tyttö.