Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krissellä ja Joelilla on mukava yhteys.
Sielunsisaria. Tuntuvat ymmärtävän toisiaan jo katseestakin. Nään nämä kaksi kahdestaan bb-talon sohvalla käsi kädessä ja tulee kuulutus bb 2020 voittaja on .... ja Joppe sanoo Krisselle, että Vihdoinkin päästään itse asiaan.
Nään tän kans <3
Piut paut myrkyllisille elloille.. Huono itsetunto paistaa kauas. Krisse voittoon omana ilosena itsenään😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta Vililtä puuttuu tunneäly. Voi olla muuten ihan älykäs, mutta sosiaaliset taidot ja muitten ihmisten lukeminen on jotenki hukassa. Möläyttää asioita ilman hienosäätöä.
Näen vilis itseäni. Peittää vähän muiden provosoimalla mitä kuoren alla on..
Vili taitaa pelätä, että muut eivät tykkää hänestä, joten provosoi tahallaan, että voi edes omasta mielestään olla tilanteessa niskan päällä, "en ois halunnutkaan olla teidän kaveri".
Jep suojelee itseään.
Hei noi skandaalit kuuluu TV ssä lähetykses nyt tosi hyvin
Kristiinalla on kus noussu päähän. :/ Pöh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mun mielestä fiksua tee jos bb taloon oot päässyt?
Niinpä. Tuntuu, että ne oikeen etsivät vähemmän älykkäitä ihmisiä taloon. Ainakin tänä vuonna.
Kuka älykäs ja uraa luova ihminen lähtee BB-taloon.
Yksi kipaisi hetken, mutta lähti heti pois.
Vierailija kirjoitti:
Piut paut myrkyllisille elloille.. Huono itsetunto paistaa kauas. Krisse voittoon omana ilosena itsenään😊
Niinpä!:) Vaikka olis huono itsetunto ei oikeuta käyttäytyyn noin.. ja muita kohtaan noin.. ym seläntakana ja muutenkin... fiksu nainen ei noi käyttäydy mun mielestä jolla ikää yli 23.. ei ole aikuisen puhetta
Minä taas toivon että Krisse päättää itse saaneensa tarpeekseen kiusaamisesta, ja lähtee BB-talosta PK-huoneen kautta. Ei sanaakaan muille. BB voi lähettää kirjeen asukkaille, että Krissen ainoat lähtösanat asukkaille on: "Jokainen miettiköön omia puheitaan ja tekemisiään jos ihmetyttää miksi olen päättänyt lähteä."
Krissen lähdön jälkeen kaikki asukkaat saavat ihan itse kokea miten ilmapiiri on yhtäkkiä ah niin positiivinen ja hyvä - tai ihmetellä miksi ilmapiiri on yhä negatiivinen ja aina pahenee, Krissen lähdöstä huolimatta.
Saa nähdä tuleeko kenellekään mieleen etsiä ne todelliset ilmapiirin myrkyttäjät talosta, vai riittääkö niille käyttää Krisseä syntipukkina.
Vierailija kirjoitti:
Mää toivon että tulis joku juttu et ne jotka ei juoninut kabinetissa, sais jonku palkinnon tai edun. Ei sen ois pakko olla mitään nimeämiseen liittyvää, mut kuitenki joku sellanen et saisivat jotain ja juonijat sais tuntea nahoissaan. Ja ennen kaikkea huomata että ei kaikki ole samanlaisia juonittelijoita ja et se juonittelu ei aina kannata.
Ei BB toimi noin, tuo ei kuulu ohjelman formaattiin, BB ei ole koskaan reilu vaan ihmisiä hajoitetaan nimenomaan epäreiluudella.
Katsijat ja äänestäjät mittaavat sen lopullisen reiluuden ja siihen kokonaisuuteen ei tuo vaikuta mitenkään koska nuo juonittelut ei vaikuta lopullisiin äänestyksiin yhtään mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaas mielenkiinnosta pätkä Krissen Paulan artun ja ellan kabinetista tältä päivältä, illalta tarkemmin. Mitä helvettoo? Krisse tokas jtn kun sivu korvalla kuuntelin että kyllä ne on erityisiä ja normaalia ihmisiä fiksumpia kun ovat bb taloon päässeet?! Öö
Ei puhunut fiksuudesta yhtään mitään, vaan jostain että erikoisempia ja kyllähän se pitää paikkansa, ei tuolla ihan tavallisia ihmisiä ole, ainahan nuo on jollain lailla friikkejä johonkin suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näin epäreilua. Op:sta tehdään oikein kunnon läyhävideo ja ella/Artulta siloteltua sheissea. Pitäisiköhän lopettaa bb:n katsominen, kun on näin epäreilua tuotannon puolelta.
Ei mun mielestä Arttu ole hirveästi läyhännyt, ei kuulunut siihen Kessurinkiinkään. Alkuviikothan ne makaili makkarissa Joelin ja Krissen kanssa juttelemassa omiaan. Toiset luuli, että läyhäävät. Katiki kävi oven takana usein kuuntelemassa.
Näinhän se on ja tämä tuntuu nyt unohtuvan. Arttu ja Joppe vanhoina hyvinä aikoina ei juurikaan puhunut kenestäkään paha, analysoivat kyllä esim. uusia, mutta mitään paskanjauhantaa ei ollut. Vasta - yllätys, yllätys, vai pitäisikö tosiaan sanoa ellatus, ellatus - Ellan kanssa hengaaminen on saanut Artusta esiin ikäviä puolia. Niitä on silloin paljon vähemmän, kun Arttu on Joelin tai Krissen tai jopa OP:N kanssa.
Ella on rikkinäinen ihminen ja Ankeuttaja. Vie kaiken läheltään siihen negatiivisuuteen ja katkeruuteen joka hänessä on. Takertuu kuin hukkuva Narttuunsa.
Ihanaa, Ella saa nukkua Vilin kanssa. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä tuo Krisse sutii tuota tukkaansa toiselle puolelle koko ajan ottais tyvi kohotuksen!!
Monilla meistä on maneereja, hoetaan samoja asioita ja nyplätään mitä milloinkin. Timo nyppii karvoja sukistaan, Paula pyörittelee silmiään, Marko räkii, Vili sukii partaansa ja Kristiina hiuksiaan, mitä väliä. Ovat sentään ihmisiä.
Ei mulle ainakaan jäänyt mitään mieleen viime vuoden asukkaista tälläsiä mieleenpainuvia ja häiritseviä ”tapoja” kyllä kenestäkään. Niin ompas ”kummallista”.. nyt on kunnon porukka valittu🤘🏿
Viime kaudelta helmeri ei tehnyt mitään ärsyttävää? Ei kyllä anukaan? Tai krisu? Eikä Mira muuta kun vähän puhelias?
OP vois itse nyt marssia ovesta ulos. Kukaan ei kaipais. Vastenmielisin asukas.
eeei miksi toi näytettiin!!!!
Vierailija kirjoitti:
Miten hemmetissä Arttu ja Ella edes saa niin tajuttoman äänekästä lotinaa kuulumaan suutelemisesta?
Täytyy olla tahallista.
Lähteehän siitä ääntä, kun kunnon kielimoukkuja vetelee. Ja kun tuolla muut eivät ole tuolla lailla hiljaisessa makuuhuoneessa imutelleet, niin eivät ehkä ihan oikeasti älyä, miltä se muiden sänkyihin kuulostaa. Joidenkin pitäisi demonstroida noille tuo ääntely.
Immuniteetit paljastettiin.
Ellaa otti koville tuo immuniteettiuutinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mun mielestä fiksua tee jos bb taloon oot päässyt?
Niinpä. Tuntuu, että ne oikeen etsivät vähemmän älykkäitä ihmisiä taloon. Ainakin tänä vuonna.
Kuka älykäs ja uraa luova ihminen lähtee BB-taloon.
Yksi kipaisi hetken, mutta lähti heti pois.
Tarkoitatko sitä hirviötä, jonka mies uskalsi ottaa eron vasta kun matami oli matkoilla?
Noi ellan jutut TV ssä😂😃 Marko sanonut ettei juonittele et paskan marjat. Kuka ei juonittelis. Nii i