Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
66761/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmeisesti puheääni-allergikko. Ensin ärsytti Tiian puheääni, sitten Minnan, Roopen, Katin, Marjatan, nyt Krissen. Raskasta.

Vierailija
66762/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Artun kotoa saama tervehdys, kellonaika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
66763/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille, joka ihmettelivät, mistä saisivat noron niin johan tämän kokkailu on esimerkki mahdollisesta lähteestä.

Vierailija
66764/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisse kuittailee Vilin kommenteille, hyvä.

Vierailija
66765/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paula on kyllä kuuma. Varmasti tosi estoton ja villi sänkyhommissa. 

Äijämäinen retardi joka laahustaa puoliperseessä roikkuvissa lökäreissä kaiket päivät järkyttävästi kälättäen.

Vierailija
66766/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis missä tynnyrissä tuo Julia on asunut, jos ei tiedä edes Sinkkuelämää -sarjaa eikä ole kuullutkaan Bodomjärvestä? 

Liian nuori tietääkseen.

Vierailija
66767/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi juma ku toi Krisse kailottaa.........

Ellalla on suloisen tyttömäinen puheääni.

Vierailija
66768/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ilmeisesti puheääni-allergikko. Ensin ärsytti Tiian puheääni, sitten Minnan, Roopen, Katin, Marjatan, nyt Krissen. Raskasta.

Mua on ainoastaan ärsyttänyt Sinin, Katin ja nyt Julian äänet.

Vierailija
66769/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys. Kun asukas on häätöäänestyksessä ja hän on joutunut pakkaamaan matkatavaransa.

Minne matkalaukku laitetaan häätöäänestyksen ajaksi? Ja kuka sen toimittaa häädetylle?

Ja miksi talossa ja asukkailla ole kelloja?

Vierailija
66770/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tulee vielä uusi kausi ensi syksynä niin ensimmäisenä parannuksena nykyiseen taloon tulee laittaa suihkukaapit ja enemmän wc-pönttöjä. Toki moni muukin asia kaipaa parannusta.

Enemmän vaatekaappeja. Kunnon imuri. Jokaiselle oma sänky jonka voi halutessaan siirtää kutukaverin viereen.

Nuokin ovat erittäin hyviä. Mutta lisäkaappien sijaan tuonne meniöille pitäisi olla rajoitus mukaan otettaville tavaroille. Monilla asukkailla on tuolla ihan hirveästi tavaraa mukana.

Minusta on vaikuttanut siltä että tavaraa on vähän, kun jatkuvasti samoissa rytkyissä pyörivät. Ennemminkin laittaisin kunnolla kaappitilaa ja jokaiselle määräys ottaa 2 matkalaukullista vaatteita mukaan.

Vierailija
66771/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

paistaa lihaa kirjoitti:

OP:llA on hyvä hygenia kun se tekee ruokaa. :DD

Ei pese käsiään vaikka koskee raakaan jauhelihaan.

Samoilla verilimakäsillä otti jääkaapista ruokaa.

O-P:n esiliina makaa keittiönlattialla ja Arttu käveli sen päältä.

Vierailija
66772/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauheliha ja OP. Pannun pitää olla tulikuuma kun jauhista vääntää.

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/d77ba11d-bc5c-4f81-af76-3a637…

Vierailija
66773/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krissellä verrattuna miellyttävä ääni, ei narise eikä kimitä.

Vierailija
66774/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis missä tynnyrissä tuo Julia on asunut, jos ei tiedä edes Sinkkuelämää -sarjaa eikä ole kuullutkaan Bodomjärvestä? 

Liian nuori tietääkseen.

Liian nuori tietääkseen ikonisesti tv-sarjasta ja legendaarisesta murhamysteeristä? Ei kyllä se on vain jälkeenjäänyt. Elänyt ehkä huu...elämän tms.

Vierailija
66775/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi krisse selittää aina MUKAMAS asiantuntijana m u r ha-ym.tapauksista, ja kertoo ne aivan päin perccettä. Alkaa pännimään toi idiootti, tai on pänninyt kyllä alusta asti.

Nytkin sössötti hiljakkoin kiinni jääneestä s arja mur ha  aj asta golden state killeristä joka teki tekojaan 70-luvulta lähtien, ja kertoo täysin päin peetä tarinan. "Jotain kymmenen vuotta teki... ei tappanut aina.. öö öö öö".

Pidä nyt kakara pääsi jo kiinni, draamanhakuinen tenava. Kerrot päin peetä juttusi. Ei ole äitiskään vielä syntynyt kun golden state killer alotti. "jotai kymmenen vuadda"..

Mikä tuossa meni mielestäsi päin peetä? Hän puhui kymmenistä vuosista ja että häntä etsittiin kauan. 

totesi heti alussa että "jotain kymmenen vuotta".. mutta jatkosössötys oli n iin ristiriitaista ja huteraa honotusta että ota siitä selvä. Puhui kokoajan ristiin ja pussiin.

Kuitenkin päin persettä selitti koko jutun, eikä tajua aikajanaa yhtään.

Kuuntele nyt itse uudestaan. Sanoi esimerkiksi että joskus 1995 oli tutkinta aloitettu uudestaan. Miksi ihmeessä jankkaat, että Krisse puhui vain kymmenestä vuodesta? 

Vierailija
66776/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdin Sasan äänen kokonaan, ollut pahin Tiian jälkeen. Juliasta on vaara tulla seuraava.

Ap

Vierailija
66777/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läskejä. Jos käyttää nyt muodikkaita paksuja lenkkareita niin pitää olla suht ohuen sääret.

Vierailija
66778/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vaikeaa voikaan olla pitää housut jalassa sen aikaa kun kukin kilpailija tuolla on. Sinne lähdetään tavoittelemaan isohkoa rahasummaa ja jos on yhtään edellisiä kausia seurannut, niin pitäisi tietää ettei petipuuhista ole tainnut kertaakaan seurata mitään hyvää.

Katsojat eivät ole tykänneet pariskuntien jatkuvista lemmenleikeistä ja vielä vähemmän niitä ovat arvostaneet kanssa-asukit. Lähes poikkeuksetta muut asukkaat ovat kokeneet puuhat kiusallisiksi tai vähintäänkin omia yöuniaan häiritseviksi. Pariskunnilla taas ei ole löytynyt sen vertaa itsehillintää, että puuhia olisi lopetettu muiden asukkaiden toistuvista pyynnöistäkään.

Kaikkia kausia en muista, mutta tällainen mielikuva on pariskunnista jäänyt. Ja nyt siellä on sitten taas pari, jota ei yhtään kiinnosta se kuinka inhottavalta muista tuntuu, kun toiset litisevät, lotisevat ja puuhailevat, kun he yrittävät nukkua ihan vieressä. Äärimmäisen itsekästä ja lyhytnäköistä touhua.

Vierailija
66779/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mun 19-vuotias siskokin tietää nuo jutut mitä Julia ja Krisse ei tiedä.. Iän kanssa mitään tekemistä että tietääkö jotain vai ei.

Vierailija
66780/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä Artun kotoa saama tervehdys, kellonaika.

Eilen joskus aamupäivällä?

Ketju on lukittu.