Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin saivat Julia ja Vili paljastettua asukkaiden pimeät puolet.
Timolta aivan käsittämätön reaktio Viliä kohtaan. Tämä entinen alkkis on ruvennut taas juomaan, enkä pidä näkemästäni.
Joel taas esineellisti Juliaa Markon ja Timon yllytyksestä, Ei ole känni-Jopekaa niin mukava kuin selvin päin, mut paras talon jätkistä.
Paula sekosi Juliasta täysin ja munasi itsensä. Arttu ja Ella samoin Paulan puolelle asettuessaan. Arvostan, miten Julia uskalsi sanoa näille talon voimanaisille kerta toisensa jälkeen vastaa. Krisse järkiargumentein puolusti Juliaa ja keskuteli rakentavasti Vilin kanssa. Paula ja Ella toivat selvästi ilmi Krisse vihansa. Arttu on hirvee.
En olisi uskonut sanovani, mutta Krisse finaaliin. Toivottavasti Julia ja Vili saavat jäädä taloon sunnuntaina.
Joo, vaikka Ella ja Paula vihaakin Krisseä ihan avoimesti, niin tuossa tilanteessa Arttu oli pahin, sillä hän on aina esittänyt olevansa Krissen hyvä ystävä ja eilenkin sanoi, että sitten Krisse kännissä kehutaan toisiamme. Asia menikin sitten niin, että Arttu liittoutui Ellan ja Paula kanssa Krisseä vastaan. Teki niin pahaa katsoa, kun Krisse istui makkarin toisessa päässsä ja puhui täysin asiaa, että vitsi on mennyt liian pitkälle ja että ymmärtää Juliaa, niin Paula kun oikein sanallisesti hyökkäsi Krissen kimppuun ja matki Krissen puhetyyliä lapsellisesti naamaa väännellen, niin Arttu isoon ääneen komppasi vierellä ja huus Krisselle, että mä oon Paulan puolella, että puolustan Paulaa viimeiseen asti ja että kukaan ei tuu Paulalle länkyttään kun mä oon tässä. Oli siinä Krissellä vähän epäuskoinen ilme kun paljastui mikä Arttu lopulta on ja Krisse myöhemmin sanoikin Arttua selkäänpuukottajaksi, mutta se vaan nauratti Arttua.
En voi sanoin kuvailla mitä inhon tunteita tuo nivalalainen juntti minussa aiheuttaa.
Sama! En koskaan tykännyt Artusta alunperinkään kun oli niin laiska ja makoili vaan keittiössä, mutta nyt Arttu on muuttunut niin vastenmieliseksi etten kestä katsoa telkkaria kun Arttu on siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarapara kirjoitti:
Krisse haukkui hänen "faninsa" eilen pystyyn vessassa. Naureskeli sitä miten jotku idiootit häntä fanittaa tai äänestää kun häntä itseä ei kiinnosta mikään. Näytti keskisormea kameraan päin ja F U ja räkätti Artun kanssa räkäset naurut päälle.
Ja täällä te I tosiaan ihailette jotain teinityttöä joka on niin jätkää että.
... ja juuri TUON takia mä sitä muijaa niin rakastankin!
No sittenhän Krisse oli oikeassa ethä olet idiootti.
No hei, äänestä mut ulos *pusipusi*
Se keskustelu yöllä Timon ja Vilin välillä, ainut ajatus mitä mulla pyöri päässä oli että hyi hel*etti tuo Vili on myrkyllinen ihminen. Syytti siinä keskustelussa Timoa koko aja siitä mitä itse teki, just oman huutamisensa jälkeen syyttää Timoa "sinä just huusit tossa mulle...". Tuli mieleen kaikki ne keskustelut narsisteista (huom en häntä sano sellaiseksi todelakaan yhen keskustelun perusteella) riitatilanteessa parisuhteessa, gaslighting. Toxic toxic toxic.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävää että kun kaikkien pitäisi siivota osa vaan makoilee.
MIkä ihme tota Krisseäkin väsyttää, ei edes oikein juonut mitään ja on ihan vetämättömissä, niin kuin aina.
Ei osallistunu siivoukseen ollenkaan, krapulaisetkin teki hommia ja toi pentu vaan makaa, haukottelee ja äimistelee.
Vierailija kirjoitti:
Nyt jos nuo ois järkeviä niin seuraavissa nimeämisissä antaisivat ääniä Timolle, Jopelle, Markolle jne. Niille jotka oli saanu vähiten ääniä viime viikon äänestyksessä. Koska ne on niitä pahimpia vastuksia mitä pidemmälle tässä mennään.
Mut sit vaarana on että olet itse jotain suosittua vastaan äänestyksessä, ja ite lähet veks
Marjatan ruskea reikä 🤣 okei. Ellalla on selkeä pakkomielle alapääjuttuihin
Toivottavasti Kristiina ei voita... eilen kieltäytyi pussaamasta ketään, kun ulkopuolella mies. Ei ollut pelkästään uskollisuutta vaan mietti koko ajan miltä näyttää ulkoapäin ja pidättelee itseään. Taipuu konflikteissa kiltteyttään. Tuntuu, että nuoriso fanittaa tätä kun on talon nuorin. Mitään yllättävää kontettia ei mielestäni anna. Ei varsinkaan tilanteissa, joissa pitäisi pistää vastaan tai pitää oma päänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Vili tuo vähä säpäkkyyttä taloon, nii en voi sietää tollasia ihmisiä jotka tahalleen haluaa aiheuttaa eripuraa ja riitaa kesken hyvien bileiden.
Vois selvin päin keskustella nuo asiat Timon ja Markon kansJep, jos Vili on niin hyvä ja innokas keskustelija, voisiko sitten selvinpäinkin yrittää saada tuollaista keskustelua aikaan? Nythän tuo sen jankkaaminen meni ihan vaan provoamisen ja riidan haastamisen puolelle. Ylipäätään ärsyttää tuollaiset ihmiset, jotka haluaa aina kännissä "keskustella". Mitään järkevää asiaa ei saa muodostettua, kumpikin keskustelija puhuu epäselvästi, ymmärretään väärin (tai ei ollenkaan) mitä toinen tarkoittaa jne. Mitä keskustelua se on?
Onhan hän aloittanut keskusteluja koko viikon ajan siellä "ilmalaivassa". Juu, on voimakasta provoamista, mutta on kyllä ihan tervetullutta tässä vaiheessa. Vanhat asukkaat ovat niin tolloja, etteivät yhtään tajua, että niistä vilin provokaatioista saisi aika paljon irti tietoja ulkomaailmasta ja voisi käyttää niitä hyödykseen. Nyt ainoa reaktio on vain iso vastarinta. Lits läts ja kyykäärmejutut on vain hiljaa hyväksytty ja hymistelty talossa. Eihän niissä periaatteessa ole mitään pahaa, mutta kyllä pitäisi olla oikeus ärsyyntyä myös näistä asioista eikä pelkästään hammaskiskoista.
Sarapara kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarapara kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Video, kun Vili käyttäytyy Timoa kohtaan asiattomasti https://www.youtube.com/watch?v=inpg-7HL-YY
Rasittava tapaus toi Timo, en ite jaksais tollasta ääliöö.
Niinpä. Vili sanoi asiattomasti siitä, että Timo puhuu koko ajan käärmeistä ja Afrikasta, mutta kaikki muu oli ihan asiaa ja Timohan tuossa veti ihan hirveät kierrokset ihan turhasta vaikka väittää, että häntä ei kiinnosta ja hän on ihan rauhallinen. "Ai sää vedät ton 6 viikkoo -kortin tähän, ai sulla meni tunteisiin, ai sä oot funtsinut tuota koko päivän, mä unohdin sen jo." Ehkä tuo joillekin menee läpi, mutta kyllähän Timo tuossa oli nolo.
Onko Timo edes puhunut Vilin kuullen talossa käärmeistä ja Afrikasta, vai puhuiko Vili nyt ohi suunsa paljastamalla, mitä on telkkarista nähnyt?
Ei oo puhunut. Kertoi että on 6 viikkoa seurannut 24/7 ja nyt tietää asukkaista ja kaikesta kaiken. Vili on tyypillinen stalkkari, varmaan seurustelun alussa ottaa kaiken selvää toisesta, stalkkaa ja arvioi. Perustaa mielipiteensä mielikuvaansa ei oikeaan kohtaamiseen ja ihmiseen. Narsisti. Kuulosti eilen ihan fanaattiselta. Muut epäili että sillä on salatehtävä mutta ei se on oikeasti tollanen.
Sanoo henkilö, joka katsoo 24/7 ja diagnosoi siellä näkemänsä ihmisen narsistiksi. :D
On kokemusta narsistista, sen nyt vaan näkee selvästi. On ottanut omat tv historia ja mallikorttinsakin jo esille itseään pönkittämään hyökkäyksensä päätteeksi.
Kuitenkin jos menisin taloon en menisi sanomaan Vilille että olet narsisti enkä jaksa kuunnella jankutustasi ellei se käyttäytyisi minua kohtaan hyökkäävästi. Antaisin oikealle kohtaamiselle mahdollisuuden toisin kun hän, hän tietää jo kaikista kaiken jopa sen maistuiko hampurilainen jonkun toisen mielestä oikeasti hyvälle vai ei...
Vaikka sinulla olisi mitä kokemusta, tai ei olisi, et voi ketään diagnisoida narsistiksi viikon katselun jälkeen. Narsisti on eri asia kuin narsistimaiset piirteet. Narsistimaista piirrettä näkyi siinä, kun Timo mustamaalasi Viliä muille tavalla, jolla teki. Se hetki ei tee kuitenkaan Timosta narsistia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut eilen Markosta eikä Joelistakaan miestä seisomaan Julian tukena, kun Paula sai hirveät uhkailukilarit makkarissa, jota vielä Arttu ja Ella komppaisivat "Go Paula! Paula on paras!" Paula uhkaili että katotaan sunnuntaina kuka lähtee ja oli todella aggressiivinen Juliaa kohtaan. Marko ja Jole luikkivat pois huoneesta.
Mutta kuka sinne jäi puolustamaan Juliaa? Krisse! Hän yritti rauhoittaa tilanteen järkiargumentin vaikka sai Paulalta myös syytesyöpyn, matkimista ja muuta uhkailua osakseen. Ei taipunut. Sanoi että ei haittaa jos tippuu tämän näkemyksensä takia, mutta ei aio taipua, tää on mennyt liian pitkälle, eikä tähän peliin pitäisi sotkea asukkaiden talon ulkopuolella olevia läheisiä.
Pakko arvostaa Krisseä. Siinä on enemmän munaa kun noissa talon jätkissä yhteensä.
Kyllä! Krisse on mahtava! Ei haittaa vaikka ei aina oo noissa taloustöissä niin ahkera, ei tämä mikä emäntäkoulu ole vaan BB-talo. Mulle tommonen henkinen selkäranka ja oikeudenmukaisuus merkkaa paljon enemmän kuin suoristetut maton hapsut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timon ja Vilin yöllinen keskustelu oli paljastava. Timo oli kakara, joka ei kyennytkään keskustelemaan. Ällöttävintä oli Timon käytös, että kun Vili lähti sohvalta syystä että Timo keskeytti kymmenennen kerran Vilin, eikä Timo kyennyt keskusteluun, esitti Timo muille tilanteen toisin. Vili pyydettiin pk-huoneeseen, sillävälin Timo läyhäsi muille kuin narsku konsanaan että Vili sanoi sitä ja tätä. Joel sanoi Timolle että "sähän tykkäät haasteista, keskusteluista" tms., Timo siihen että "joo, mutta Vili nousi vaan seisomaan ja lähti pois". Kun Timo ei pärjännyt keskustelussa Vilin kanssa, esitti Timo muille leppoista ja parempaa kuvaa itsestään, vastoin totuutta mitä hän oikeasti oli ollut tilanteessa. Kiire oli Timolla saada muita asukkaita ns. puolelleen ja viljellä Vilistä negatiivista kuvaa. Narsistimaista käytöstä.
Tämä piirre on tullut Timosta paljastavasti esiin kun on alkanut taas dokata. Yritti sillä "oho! joo!" - roolilla hämätä muita, mutta itse en ole uskonut siihen ukkeliin vaan nähnyt tämän puolen PK-huoneessa nimeämistilanteissa sekä satunnaisina äkäilyinä ja tiuskimisina. Viime bileissä ja nyt on kyllä paljastanut todelliset kasvonsa. Lapsellinen mies.
Onneks nää löytyy youtubesta. Suolaa suolaa enemmän suolaa. Vilihän on ihan hirvee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävää että kun kaikkien pitäisi siivota osa vaan makoilee.
MIkä ihme tota Krisseäkin väsyttää, ei edes oikein juonut mitään ja on ihan vetämättömissä, niin kuin aina.
Ei osallistunu siivoukseen ollenkaan, krapulaisetkin teki hommia ja toi pentu vaan makaa, haukottelee ja äimistelee.
Krisseä varmaan ärsyttää jo koko poppoo, porukka kävi porukalla hänen kimppuunsa ja koko ajan on häätöäänestyksessä. Toivottavasti Krisse ymmärtää nähnyt millaisia k u s i p ä i t ä tämä Arttu-Ella-Paula poppoo ovat ja haistattaa kaikelle paskat. On kuitenkin niin suosittu ettei tartte miettiä vaikka sais kuinka nimeämispisteitä.
Eli ei siis sopeudu joukkoon, kun ei kestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timolta aivan käsittämätön reaktio Viliä kohtaan. Tämä entinen alkkis on ruvennut taas juomaan, enkä pidä näkemästäni.
Joel taas esineellisti Juliaa Markon ja Timon yllytyksestä, Ei ole känni-Jopekaa niin mukava kuin selvin päin, mut paras talon jätkistä.
Paula sekosi Juliasta täysin ja munasi itsensä. Arttu ja Ella samoin Paulan puolelle asettuessaan. Arvostan, miten Julia uskalsi sanoa näille talon voimanaisille kerta toisensa jälkeen vastaa. Krisse järkiargumentein puolusti Juliaa ja keskuteli rakentavasti Vilin kanssa. Paula ja Ella toivat selvästi ilmi Krisse vihansa. Arttu on hirvee.
En olisi uskonut sanovani, mutta Krisse finaaliin. Toivottavasti Julia ja Vili saavat jäädä taloon sunnuntaina.
Joo, vaikka Ella ja Paula vihaakin Krisseä ihan avoimesti, niin tuossa tilanteessa Arttu oli pahin, sillä hän on aina esittänyt olevansa Krissen hyvä ystävä ja eilenkin sanoi, että sitten Krisse kännissä kehutaan toisiamme. Asia menikin sitten niin, että Arttu liittoutui Ellan ja Paula kanssa Krisseä vastaan. Teki niin pahaa katsoa, kun Krisse istui makkarin toisessa päässsä ja puhui täysin asiaa, että vitsi on mennyt liian pitkälle ja että ymmärtää Juliaa, niin Paula kun oikein sanallisesti hyökkäsi Krissen kimppuun ja matki Krissen puhetyyliä lapsellisesti naamaa väännellen, niin Arttu isoon ääneen komppasi vierellä ja huus Krisselle, että mä oon Paulan puolella, että puolustan Paulaa viimeiseen asti ja että kukaan ei tuu Paulalle länkyttään kun mä oon tässä. Oli siinä Krissellä vähän epäuskoinen ilme kun paljastui mikä Arttu lopulta on ja Krisse myöhemmin sanoikin Arttua selkäänpuukottajaksi, mutta se vaan nauratti Arttua.
En voi sanoin kuvailla mitä inhon tunteita tuo nivalalainen juntti minussa aiheuttaa.
Todellakin! Arttu on parin viime päivän aikana näyttänyt todella vastenmielisiä puolia itsestään. Taisi hänellä mennä pasmat pahasti sekaisin, kun sai muistutuksen, että talon ulkopuolella hän ei olekaan samanlainen kuningas kuin talossa. Eihän Krisse tehnyt tuossakaan mitään muuta kuin puhui asiaa, mutta nuo kolme käyttäytyivät todella oksettavasti ikään kuin Krisse olisi täysi sekopää.
Vaarallinen koostumus. Varattu mies, kaunis nuori nainen vapaa ja mustasukkainen vanhempi nainen . Eilinen näytelmä. Talon ulkopuolella se Oikea nainen kihlattu. Ei hätää Marko kiinnostunut vain ja ainoastaan omasta rakkaasta kihlatusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä olla eri mieltä asioista. Mitä sellaisesta avioliitostakaan tulisi, jos pitäisi erota joka kerran, kun toisen mielipide vituttaa-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen ilta. Toisaalta harmittaa, että ei ollut niin hyvätuulista meininkiä kuin edellisissä bileissä, mutta toisaalta mahtavaa, että se vanha dynamiikka ravistettiin päälaelleen. Vili on ihan oikea mies tuolla, kun ensimmäisenä kyseenalaistaa Timon, Ellan ja Artun yliaseman tuolla talossa. Paula, Ella ja Arttu nolasivat itsensä täysin ja toivottavasti edes katsojat miettivät tätä dynamiikkaa uudestaan. Mielenkiintoista on myös se, että huomasin, miten paljon Nona nuoleskelee Ellaa. Oli eilen vielä minusta jatkoainesta, mutta nyt heittäisin hänet luiskaan. Juliasta paljastui ihan fiksu puoli, vaikka en ole hänestä pitänyt aiemmin yhtään.
Mikä se Julian fiksu puoli on? Ai se että meni varatun miehen sänkyyn kikattelemaan ja heittämään lisää vettä myllyyn ja näyttämään keskisormea Markon kihlatulle? Nainen on naiselle susi, se on totta kyllä.
Se, että perusteli oman kantansa ja pyysi Paulalta perusteluja omalle käytökselleen. Ei pahemmin provosoitunutkaan. Pari kertaa joutui korottamaan ääntään, kun Paulaa huusi niin kovaa ja kerran näytti keskisormea. Poistui kuitenkin lopulta paikalta, kun tajusi, että Paulan kanssa keskustelu ei johda mihinkään. Julia ei myöskään ollut Markoa kohtaan kännissä yhtään niin takertuva ja iilimatomainen kuin etukäteen oletin.
Mutta kun niillä Julian puheilla ei ollut mitään merkitystä enää sen jälkeen kun hän meni Markon sänkyyn nukkumaan. Oli ensin niin vihainen Paulalle niistä puheista ja hui kauheeta mitä seurustelukumppanit nyt sanoo kun ne vedetään tähän juttuun mukaan. Kuitenkin jän jatkoi iilimatoiluaan loppuyön ja itse vielä lisäsi vettä myllyyn. Ihan potaskaa oli se hänen loukkaantumisensa Paulan puheista kun itse pisti pahemmaksi. Ei kovin fiksua.
ella kertoi miten mies ei saa nussia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OP melkoinen liero. Nukkui Paulan kanssa lusikassa halaillen vaikka hänellä on avovaimo.
Oli kaukana kaikki romanttisuus tuosta tai edes seksuaalisuus... kyllä kaverin kanssa voi nukkua lähekkäin ja halailla.
No olet sitten harvinaisen suvaitseva jos sulle on ok että sun mies nukkuu toisen naisen kanssa lusikassa ja pussailee. OP pussasi myös Paulaa.
Tuossa vaiheessa yritetään jo niin paljon miellyttää muita asukkaita, ettei se oma nimi nousisi nimeämisissä näiden mieleen. Pyritään sisäpiiriin.
No sitäpä se OP on kyllä yrittänyt ihan koko ajan, mutta yllättävää, jos se tosiaan on totta, että on pussaillut ja nukkunut Paulan kanssa lusikassa. En jaksanut enää puoli kahden jälkeen katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Sarapara kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarapara kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Video, kun Vili käyttäytyy Timoa kohtaan asiattomasti https://www.youtube.com/watch?v=inpg-7HL-YY
Rasittava tapaus toi Timo, en ite jaksais tollasta ääliöö.
Niinpä. Vili sanoi asiattomasti siitä, että Timo puhuu koko ajan käärmeistä ja Afrikasta, mutta kaikki muu oli ihan asiaa ja Timohan tuossa veti ihan hirveät kierrokset ihan turhasta vaikka väittää, että häntä ei kiinnosta ja hän on ihan rauhallinen. "Ai sää vedät ton 6 viikkoo -kortin tähän, ai sulla meni tunteisiin, ai sä oot funtsinut tuota koko päivän, mä unohdin sen jo." Ehkä tuo joillekin menee läpi, mutta kyllähän Timo tuossa oli nolo.
Onko Timo edes puhunut Vilin kuullen talossa käärmeistä ja Afrikasta, vai puhuiko Vili nyt ohi suunsa paljastamalla, mitä on telkkarista nähnyt?
Ei oo puhunut. Kertoi että on 6 viikkoa seurannut 24/7 ja nyt tietää asukkaista ja kaikesta kaiken. Vili on tyypillinen stalkkari, varmaan seurustelun alussa ottaa kaiken selvää toisesta, stalkkaa ja arvioi. Perustaa mielipiteensä mielikuvaansa ei oikeaan kohtaamiseen ja ihmiseen. Narsisti. Kuulosti eilen ihan fanaattiselta. Muut epäili että sillä on salatehtävä mutta ei se on oikeasti tollanen.
Sanoo henkilö, joka katsoo 24/7 ja diagnosoi siellä näkemänsä ihmisen narsistiksi. :D
On kokemusta narsistista, sen nyt vaan näkee selvästi. On ottanut omat tv historia ja mallikorttinsakin jo esille itseään pönkittämään hyökkäyksensä päätteeksi.
Kuitenkin jos menisin taloon en menisi sanomaan Vilille että olet narsisti enkä jaksa kuunnella jankutustasi ellei se käyttäytyisi minua kohtaan hyökkäävästi. Antaisin oikealle kohtaamiselle mahdollisuuden toisin kun hän, hän tietää jo kaikista kaiken jopa sen maistuiko hampurilainen jonkun toisen mielestä oikeasti hyvälle vai ei...Vaikka sinulla olisi mitä kokemusta, tai ei olisi, et voi ketään diagnisoida narsistiksi viikon katselun jälkeen. Narsisti on eri asia kuin narsistimaiset piirteet. Narsistimaista piirrettä näkyi siinä, kun Timo mustamaalasi Viliä muille tavalla, jolla teki. Se hetki ei tee kuitenkaan Timosta narsistia.
Ei siinä ollut vain narsistisia piirteitä vaan täysin narsistinen toiminta ja keskustelu taito. Se jo, että käy keskustelua niin että laittaa toiset heti puolustuskannalle on täysin narsistinen ominaisuus. En näe mitään aitoa tossa Vilissä tai hänen kommunikoinnissaan muiden kanssa.
Toivottavasti, et oikeassa elämässä vastaavaa kohtaa. Siinä ei ole mitään kummankin puoleista, on vain Vilin näkemys oli asia mikä hyvänsä.
Miten niin moni tykkää tosta Paulasta? Todella epämiellyttävä ihminen kännissä, eikä mitenkään erityisen mukava selvinpäinkään.
Timonkin suosiota ihmettelen, jotenkin siellä pinnan alla kytee sellanen hemmetin hermeheikko että huhhuh... Välillä aina pulpahtelee pintaan, ja sitä on todella epämiellyttävää katsella.