Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen varmaan seonnut, ellaeetu ei enää inhota minua niinkuin arttu tai krisse, jotka haluan ulos.
Ellaa olen aiemmin inhonnut, nyt hän on mulle ihan neutraali, mutta tuon krissen haluan hel vettiin tuolta ja artun, tosi teennäisiä ja ÄL LÖT TÄVIÄ PASKOJA.Juu ihan samaa mietin, mutta mielestäni nuo kaikki kolme pitäisi potkaista ulos mahdollisimman pian. Ja noiden jatkoksi vielä kieroileva, selän takana pazkaa jauhava O-P, niin avot. Etenkin Arttu ja sen hölmö mölisevä puhetyyli (jota varmaan itse pitää vitsikkäänä huoh) todellakin kyllästyttää ja ällöttää. Ella on pikku hiprakassa jotenkin inhimillisempi ja jopa mukavamman oloinen(ja ilman sitä karmeaa sotamaalausta mukavamman näköinen muutenkin), hymyilee kivasti yms, mutta sitten selvinpäin on taas se sama todella epävarman oloinen, mutta näennäisen ylimielinen yrmynaama. Kristiina taas on tylsä ja nähty tapetti, jonka toisinaan hyvin itsekäs ja lapsellinen käytös kyllästyttää.
Kaikki noi olis nätimpiä ilman meikkejä, Ella myös.
Mitä jos Artulla onkin joku sukupuolitauti, jonka on saanut Ellalta? Sen takia oli päiväkirjahuoneessa niin kauan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee törkeäksi nuo Kessu-jutut ja muutenkin Timo oli jotenki agressiivinen ja tosi ilkeä tuossa ennustaessaan.
Kessu vois kohta hakee noille syytettä julkisesta kunnianloukkauksesta
En pidä kenestäkään asukkaasta joka tuolla Kessua on halveksinut.
En muutenkaan pidä tekopyhistä ja kaksinaismoralistisista ihmisistä.
Vähän sellaiset yksinkertaisemmat ihmiset toimivat juuri noin kuten talolaiset (en väitä että Kessu olisi fiksu itse); korostetaan ensin miten suvaitsevaa ja hyvää ihmisainesta ollaan, ja lässyn lässyn. Kuitenkin kohdellaan joitakin ihmisiä ihnottavasti ja halventaen. Tuollaisille tekopyhille hyvesignaloijille on luvallisisia kohteita kiusaamiselle ja vihaamiselle kaikki sellaiset, jotka eivät julistaudu tietynlaisiksi ihmisiksi.
Jos et hihku ja rääy kurkkusuorana nautinnosta kun saat pukea pride-pellevaatteet päällesi ja heilutella tiettya lippua, jos et ääneen julistaudu ettet ole konservatiivi, jos et ääneen hauku ja halveksi perussuomalaisia, niin olet ansainnut vihan ja halveksunnan.
Sillä ei ole mitään väliä mitä ajattelet ulkomaalaisista tai seksuaalivähemmistöistä, se on ihan saman tekevää hyvesignaloijille, koska sinun täytyy KUULUA heihin ja vihata heidän mukanaan kaikkia, jotka eivät kuulu heihin ja heidän tekopyhään pellesakkiinsa.
Pidän hyvin todennäköisenä että Julia on juuri tuollainen tekopyhä hyvesignaloija.
Hänen piti insertissään saada sanoa että hän vihaa rasisteja.
Rasismi ei ole hyvä asia, mutta särähtää korvaan kun asia pitää erikseen sanoa ja ilmaista vielä niin, että rasisteja (ihmisiä) vihataan, eikä sitä itse rasismia.
En minäkään rasismista pidä, mutta en vihaa ketään, joka sortuu siihen, koska aika moni tietämättään tule siihen sortuneeksi.
Rasismia ei voi itsestään ja alitajunnastaan pois pyyhkiä sillä, että huutaa pääpunaisena julkisesti, miten vihaa rasisteja. Etenkin kun rasismi on usein tiedostamatonta.
Julia osottautui kuuluvansa tekopyhien lässyttäjien joukkoon. Ja näytti kaikille, ettei kovinkaan syvällisesti asioita mieti tai pohdi.
Tärkeintä on vaan että saa vihata toisia ihmisiä, kohteeksi valitaan, joku turvallinen kohde, joita muutkin raivopäät uskaltavat pas*ahousuisina joukkovoimansa takana rääkyvinä massana vihata, se suuremmin mitään kyseenalaistamatta.
Jos et yhtään saanut kiinni mitä tässäkin tekstissä puhuttiin, kuulunet varmaan näihin öyhökkeihin itsekin. Ja olet tietysti maalannut allekirjoittaneestakin jonkun mielikuvan pääsi sisällä.
On tässä taas kontenttia, laitetaan vaan hassunhauska velhon hattu päähän ja tehdään ennustuksia pihalla palellen. Joku ideanikkari taas ylittäny ittensä 👏
Vierailija kirjoitti:
MARKO HILJAA!!! SUN EI TARVI KOMMENTOIDA JOKA HEMMETIN ASIAAN! 😡
Taidat olla kateellinen.
Kati on kyllä feikkien feikki, oli tehnyt jo ennen taloon tuloa Herra Siilille oman instagram-tilin jota hänen joku kaveri ylläpiti. Ei vaan toi homma ihan lähtenyt käyntiin kun saivat tässä viikkojen aikana vain kolme seuraajaa tälle tilille.
Ankeuttaja se yhdistää USAn pressanvaalitkin munan pois leikkaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
On tässä taas kontenttia, laitetaan vaan hassunhauska velhon hattu päähän ja tehdään ennustuksia pihalla palellen. Joku ideanikkari taas ylittäny ittensä 👏
Vähän väsynyttä läppää.
Kauhee kun noilla on kylmä tuolla!! Jotkut haalarit käyttöön nyt, hus hus BB ostoksille ja ostamaan noille kunnon lämmintä vaatetta. Varsinkin nuo naisten Luhdan takit on ihan liruja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on kullein hemmo talossa? Omasta mielestäni Krisse.
Ella on kullein hemmo koko talossa. Jestas hän on niin kaunis ja söpö ihminen.
Kyllä vain, Ella on kullein samaten Krisse myös, siinä kullein kaksikko. Kummatkin ovat kauniita sanon myös. Oletteko muuten huomanneet että maalaavat itsensä samaan tyyliin? Eli kummallakin muuten on silmien yläpuolet lautettu samaan tyyliin.
Ella pyytänyt Krisseä meikkaamaan.
Kun Krisse ekaa kertaa leikkasi ne Ellan silmät, joku kehui että "onpas sun silmät nyt upeasti meikattu".
On varmaan kaksijakoinen fiilis, kun haluaisi näyttää nätiltä, mutta että joutuu siihen pyytämään avuksi Krisseä...
Vierailija kirjoitti:
Cristal Snow Ja Virtanen yhdistneet molempien yhden aivosolun.
Julian takki jo rikki vetoketju levinnyt ei mene hampaat yhteen, lol Luhta häpeä.
Mä jännitän nyt sitä, onko Arttu ihastunut Ellaan oikeasti. Luulen että Ella on siihen.
Ja ehkä ei vielä itsekään tiiä onko tai myöntänyt itelleen..
Vierailija kirjoitti:
Mitähän artun isälle ja äidille kuuluu ? Surullista että oma poika heidät noin nolasi ja häpäisi.
Erittäin mukavanoloiset vanhemmat, eikä pojassa ole mitään hävettävää.
Alkoi teillä pätkiä Ruutu kun Nona alkoi povaamisen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markohan on ollut kokoajan tuollanen joka paikan häsläri, touhuttaa ja höpöttää joka paikassa. Miten se nyt yhtäkkiä olisi jotenki erilaista tai nuoleskelua?
No minua on ärsyttänyt Marko alusta asti, mutta muita enemmän ärsyttäviä on ollut talossa jotka olen halunnut pois. Olen pitänyt Markoa harmittomana ärsyttävänä joka on aina pienempi paha kuin muut, mutta nyt kun se on koko ajan äänessä ja räkimässä, niin alkaa malja jo täyttyä.
Oli aika suosittu äänestyksessä, joten et taida päästä ihan heti eroon... 🤔 ite tykkään markosta! Oon monta viikkoa inhonnu syvästi arttua. Olisin katellu katiakin talossa mielummin... 😅 tosin ymmärrän tavallaan että hänet nyt äänestettiin ulos, kun ei olisi joutunut häätöön asukkaiden nimeämänä...
Vierailija kirjoitti:
Julian takki jo rikki vetoketju levinnyt ei mene hampaat yhteen, lol Luhta häpeä.
Ei ihme kun liian pieni takki. On varmaan ilmoittanut vaatekokonsa aikaisemmin. Oli huomattavasti hoikempi esittelyvideollaan. Olisko tullut koronakiloja sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Joel: onko pakko osallistua jos ei halua 😁 Ei kannata artun homoilua
Homoilua? Siksi, kun on miehenä kiinnostunut Ellasta? Moniko teistä heteronaisista on kiinnostuneita Ellasta? Jos hän kerran on mies niin kai nyt joku on?!
Vierailija kirjoitti:
Roskaväellä ei näytä täällä olevan muuta tekemistä kuin puhua Ellan alapäästä.
Tuskin siitä täällä keskusteltaisiin ilman Ellan omaa aloitetta. Olisin pärjännyt vallan mainiosti ilman sitä kaikkea tarinaa mitä hänellä on esimerkiksi peräsuoliosastolta riittänyt.
Keskustelu kuin keskustelu, niin Ella itse sen vei alapääosastolle. Nyt uusien tulo on ilmeisesti hetkellisesti hieman hillinnyt tuota törkyjuttujen tonavaa?
Vieläkikö se hönö uskoo tuohon?