Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
57841/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs Arttua vaivaa taas vaihteeksi? :D

Vierailija
57842/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu sanoi Markolle olevansa ajatuksissaan. Olisiko sittenkin uusien häätöäänestys käynnissä, tosin toivon että Arttu häipyisi nolaamista itseään enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
57843/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joel ei osaa seistä paikalla. Aina seisoessa heiluu ja tanssahtelee jaloillaan puolelta toiselle. Miksiköhän... onkohan toinen jalka toista lyhyempi.

Autismikirjolla, minulla on tuttu joka tekee myös noin.

Vierailija
57844/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä tätä yleistä asennetta täällä transihmisiä kohtaan. (Onks se omasta naisellisuudesta jotenkin pois tai onko Ella trans viehättävämpi/kauniimpi kuin sinä ”oikeana” naisena)

Itsellä tuttava kuin Ella ja täysin naiseksi hänet miellän kuin Ellankin.

Paljon maskuliinisempia naisiakin tavannut kuin Ella luonteelta kuin ulkonäöltä.

Toivottavasti Artun näköinen mies rikkois tabuja ja olis rohkeasti ihastunut, jos siltä vaan tuntuu.

Artusta kyllä huokuukin, ettei anna pikku kylän tai muiden mielipiteiden tohon väliin tulla.

Pidän peukkuja heidän romanssille, mun sydäntä lämmittää!

Naiseus on paljon muutakin kuin itsensä laittamista barbienuken näköiseksi. Me naiseksi syntyneet menemme sillä vartalolla ja ulkonäöllä, jonka Luoja ja geenit meille antoivat. Ilman leikkauksia ja miehelle ominaisia piirteitä kuten pitkät hoikat sääret ja kapea lantio, vaikka vaatteet sellaisessa vartalossa istuvat kivasti. On myös kaikenlaista hormonitoimintaa, raskauksia ja sen sellaista.

Jokainen saa olla sellainen kuin itse haluaa, mutta naisena olemisesta naiseksi pukeutuva mies ei tiedä mitään.

Vierailija
57845/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä tätä yleistä asennetta täällä transihmisiä kohtaan. (Onks se omasta naisellisuudesta jotenkin pois tai onko Ella trans viehättävämpi/kauniimpi kuin sinä ”oikeana” naisena)

Itsellä tuttava kuin Ella ja täysin naiseksi hänet miellän kuin Ellankin.

Paljon maskuliinisempia naisiakin tavannut kuin Ella luonteelta kuin ulkonäöltä.

Toivottavasti Artun näköinen mies rikkois tabuja ja olis rohkeasti ihastunut, jos siltä vaan tuntuu.

Artusta kyllä huokuukin, ettei anna pikku kylän tai muiden mielipiteiden tohon väliin tulla.

Pidän peukkuja heidän romanssille, mun sydäntä lämmittää!

Kiitos! Just näin. 

Vierailija
57846/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että Arttu sai huonoja uutisia. Esim. sukulainen kuoli. Toivottavasti oon väärässä. 

Vierailija
57847/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu huokailee sen oloisena ja tuijottaa yhteen kohtaan, että kohta vaan ottaa ja lähtee...

Vierailija
57848/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttua vaivaa nyt oikeasti jokin, onkohan lähdössä oma-aloitteisesti

Vierailija
57849/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu "The viikinki" hajoaa kun ei pääse makaamaan ja tupakoimaan.

Vierailija
57850/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu sanoi jotenkin että selviää kun kaikki käyneet PK-huoneessa... Häh??

Vierailija
57851/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttua saattaa myös vituttaa kun ei pääse omaan rauhaan. Tiedän miltä tuntuu kun tulee mitta täyteen muiden kälätystä/seuraa.

Vierailija
57852/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset, hävetkää s**tana! Menkää itse esiintymään kaikelle idioottikansalle. Saisitte itse sitä mitä suustanne  ulostuu.

Vierailija
57853/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko on jotenkin todella takakireä ja näyttää siltä, että voisi räjähtää todella ikävin seurauksin.

Vierailija
57854/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt enää tiedä millä kriteerillä tässä mennään. Viihdeohjelmahan tää on. Nikon olis pitäny olla kauemmin. Ella on hauska myrkynkeittäjä, varsinkin kun ärsyttää kaikkia transvastaisia ihmisiä. Joel vois mun puolesta voittaa. Timo on OK, mutta on jo viestinsä Suomen kansalle antanut. Kristiina on hyvä, kun jatkaa viikosta viikkoon, vaikka on häätöäänestyksessä. Arttu on osoittanut, että perus suomalainen mies on valmis seksiin transnaisen kanssa - iconic! Arttu on hyvä esimerkki terveestä miehisestä itsetunnosta. 

Miksi tästä pitää ikuisesti vääntää? En ole transvastainen mutta inhoan Ellan ilkeää luonnetta ja moukkamaista ja huonoa käytöstä. Mitään hauskaa tuossa tyypissä ei ole, päinvastoin. On ankeuttanut koko talon ilmapiirin

Eilisessä koosteessa oikein hieroivat käsiään, että Ella on upea ja nyt saadaan taas kunnon säpinää taloon ja BB- tuotantohan saoo viimeisen sanan. Toisaalta me katsojatkin voidaan valita, onneksi.

Vierailija
57855/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MARKO OLE HILJAA, EI TARVI AINA OLLA ÄÄNESSSÄ JA HUOMIONKIPEÄ! Marko ulos!

Mielistelijä! 😡

Taidat olla kateellinen.

Vierailija
57856/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuo OP:n vitsit hauskoja? Onneks Marjatalla on mainio huumorintaju.

Vierailija
57857/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu, että Arttu sai huonoja uutisia. Esim. sukulainen kuoli. Toivottavasti oon väärässä. 

Artun jälkeen kutsuttiin Krisse ja oli kans pitkään. Krissen jälkeen kutsuttiin Timo. Olisko niillä joku psykologin jututuskierros kuten joku jo epäili. Ehkä on keskustelussa noussut pintaan ajatuksia, jotka nyt vaivaa Arttua?

Vierailija
57858/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nuo OP:n vitsit hauskoja? Onneks Marjatalla on mainio huumorintaju.

On, OP on huippu! :D

Vierailija
57859/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristina viipyi myös pitkään pk ssa, samoin Timo.

Onko huonoja uutisia kaikille? 678

Vierailija
57860/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa nämä ketkä väittää että Juliasta ei pidetä vaan koska on kaunis ja sille ollaan kateellisia. Miksi sitten Krissestä pidetään vaikka sekin on nuori ja nätti, mittikääpä sitä. 

Krisse on vain sellainen pieni söpöliini, kuin orava. Ei kovin naisellinen tai viehättävä, toki luonteeltaan viehättävä. Julia vähän naisellisempi ja ekstrovertimpi tapaus, kauniimpi hymy ja kauniit lempeät silmät loistaa paljon. Kauniimpi ilme naamalla kuin Krissellä.

Ei yhtään naisellinen. 

Ketju on lukittu.