Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Pahoittelen Sanoma Oy:n vihanlietsontaan keskittyviä ketjuja tällä sivustolla.
Siellä on mielisairaita töissä, joten yritetään ymmärtää heitä.
Nyt on mun mieluinen porukka business-luokassa. Noi vois olla loppuun asti. (Joppe, Arttu, OP, Krisse)
Julia kapteeniksi
Se tumma uus on perämies
Arttu, Joel, OP ja Krisse VIP
Loput "rahvaita"
Tästä ei tuu mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskahan porukkaa alkaa oikeasti risoa tuo Markon jatkuva huseeraaminen?
Räkäreijo huseeraa vaikka röökireppananikoliininorja ei saa edes munaa paistettua. Mää mää ulos. ;''D
Kuka tänne ketjuun on yhtäkkiä keksinyt tulla Markoakin haukkumaan. Tosi fiksua kommenttia ainaki :D
Krissefanit ne vaan yrittävät suolata Markoa ulos talosta.
Miks pitää aina olla joko Krisse-, tai Marko-fani?
Ei pidäkkään. Itse tykkään Paulasta eniten.
Se nyt ei ole vain mikään salaisuus että Krissen fanaattiset fanit haukkuvat täällä Markoa koska hän ei pidä Krissestä. Markoa ei täällä juuri haukuttu ennenkuin Krissefanaatikot saivat tietää tämän. Sen jälkeen alkoi aggressiivinen haukkuminen ja törkykommentit. Aina kun tänne tulee paljon yltiöpositiivisia Krissekommentteja niin samalla alkaa törkyviestit Markosta. Aika läpinkyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on päättänyt, että naisellisuus on sitä, että nainen näännyttää itsensä luonnottoman laihaksi, laitattaa itselleen kaikenmaailman muovihärpäkkeet ja muut? Miksi miehet eivät pidä luonnollisista naisista? Ja nimenomaan biologisista, Ella on mies.
No, kuka on päättänyt? Joku keksi tutkia varjokuvilla minkä näköisistä naisista miehet tykkäävät ja minkä näköisistä naisista naiset luulevat, että miehet tykkäävät, niin ilmeni, että miehet tykkäävät ihan tavallisista vähän rehevämmistä naisista keskimäärin, vaikka yksilöllistä vaihtelua toki löytyy. Mutta keskimäärin ihan tavallliset naiset olivat mieleen. Naiset arvelivat, että miehet tykkäävät anorektisen laihoista naisista.
Sittenhän vaihtelua löytyy, kun moni sairaalloisen lihava on menettänyt parisuhteensa, kun on laihtunut, tai anorektikko, kun onkin tervehtinyt, mutta niinhän moni nainenkin jättää sen alkoholistimiehen, kun tämä raitistuu. :-D Että keskimäärin on tilastoa.
Ja tämä liittyy naiseuteen miten..? :D
Joku punkero yrittää todistaa olevansa viehtättävämpi, kuin hoikka mallikaunotar. Jotenkin säälittävää!
Hei hei hei, nyt putosin. Milloin aloimme puhua viehättävyydestä emmekä naiseudesta?
Krisse ihana asennemimmi, on edelleen suosikkini ja juuri muistutti miksi. :)
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä rahat kun rakkaat kyttääjät eivät tuhlaa (tarpeeksi, vaikka velaksi vippaillen) rahojaan kusetushöpöhöpöäänestyksiin (yllytyksistä viis) ja tuotannon umpinuppiturjakkeet ryyppäävät itse kaiken.
Aioo, mä unohdin, millasia nää tekijät on nykyään, sikshän nää ei saa viinaa, jos olisin verottaja laskisin joka alkoholijuoman tuolla, että paljonko on enempi ostettu. :-D Ja siksihän noi lehdistötiedotteetkin ja podcastit on mitä sattuu, eikä kukaan tuotannossa ees huomaa, että joku on tukehtumassa oksennukseen jne. Ne vaan kännää siellä kulisseissa itte. Miten mä en o tajunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Ella elimiltään nainen vain onko Arttu homoseksuaali?
Ei kumpaakaan, vaan best of the both worlds. Tajuat sitten aikuisena nämä jutut.
Ella on pelkkä yritelmä: wanna-be nainen eli harhainen, epäonnistunut mies. Arttu on homo tai bi. Tajuat sitten aikuisena nämä jutut.
Ella on enemmän nainen, kuin suurin osa cis-naisista. Arttu voi olla hyvinkin bi, jos kiksauttelee miehiäkin. Et tule koskaan tajuamaan näitä juttuja, koska vie 5min aikaa lukea mistä on kyse.
Nyt kiinnostaisi kyllä kuulla, että millä perusteella Ella on enemmän nainen kuin suurin osa biologisista naisista? Paskanvitut.
Cis-nainen vain syntyy cis-naiseksi. Kyllä tuollaiset Ellat saa tapella ihan joka päivä oikeuttaakseen olemassaolonsa kaltaisiesi feminazzien kanssa. Lue nyt vaikka tätäkin ketjua. Panostaa huomattavasti enemmän naiseuteensa mitä muut talon naiset jne. Miten ihmeessä koko Ella on niin iso juttu juuri naisille? Harmittaako "oikeita" naisia kun jäävät kakkosiksi jopa Ellalle. Kannattaisi varmaan "hieman" panostaa naiseuteensa syntymän jälkeenkin. Ota oppia lattareista, Aasiasta, Venäjän vaimokouluista jne. Eivät jää pallittarille kakkoseksi.
Voitko vielä selittää, mitä se naiseus sitten on, mihin minun pitäisi panostaa? Minä olen synnyttänyt, imettänyt ja hoivannut ja kasvattanut kaksi lasta ja ollut uskollinen rakastaja miehelleni. Mitä muuta naiseuteen kuuluu?
Käydä sunnuntaisin kirkossa miehesi ylpeytenä. Eipä juuri muuta. 99% suominaisista, eivät ole kaltaisiasi vaan ties mitä hepsankeikkoja ilman lapsia, vakaita parisuhteita jne. Nämä epänaiset sitten kertovat naiseudestaan jollain kromosomitasolla kun syntyvyyskin alle nälkävuosien. Ei näin. Ei ihme, että evoluutio iskee Ellan kaltaisilla ilmestyksillä, kun naiset vastenmielisiä ja äänekkäitä tatuoituja paksukaisia. Synnytyskin sujuu ties millä putkivirityksillä ja sektioilla. Seksinukeissa on tulevaisuus mitä kylillä tanttoja katselee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julia on tällä hetkellä ehdottomasti talon kaunein nainen, vaikka kulkee meikittä.
Ellalla jäätävä pakkelikerros naamassa, koska uudet naiset saapuivat taloon. On koko ajan kiinni Artussa ja sivelee tätä korppikotkan elkein tekokynsillään. Mummelilta tullut oikein hyvää juttua pitkin päivää - superKati vaihtui superMarjattaan! Vili ei vakuuta eikä liiemmin Nonakaan. Jälkimmäinen häärännyt puolet päivästä köökin puolella, mikä kyllä on silmiinpistävän ilahduttavaa, kun porukka tuolla on muuten niin sottaista.Ps. Mitä on tapahtunut Timolle? Ollut jotenkin täysin näkymätön perjantain bibisten jälkeen.
Timo on ollut hiljainen perjantain jälkeen, koska tajuaa mokanneensa ja paljastaneensa pelinsä ja juonittelunsa. Hömpän eläintenhoitajan rooli ei ole enää särötön.
Mitäs Timolta on lipsahtanut? Itse en ole koko aikaa seurannut, joten tuo on jäänyt huomaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Tää transjuttu vaikuttaa vain yhdeltä uudelta tavalta alistaa naisia ja erittäin naisvihamieliseltä touhulta.
T. Feministi 70-luvulta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt riittää kyllä jo kaksi kautta tätä transnaissiedätystä. Miksi siitä pitäisi yrittää tehdä normaalia, kun se ei sitä ole?
Miksei talossa ole yhtään naista, joka muocaa itseäänkin mieheksi? Miksi? Varmasti oli hakijoissa näitäkin. Tai tasa-arvin nimissä olisi voinut vaikka Meri Aallon kutsua.
Krissen hakuvideon hengessä sanoisin, että kun tiede ei ole vielä varmuudella perillä transiuden juurisyissä, niin annetaan asialle aikaa. Sillä välin voi keskittyä perustellisesti ja asiallisesti argumentoimaan sen puolesta, että keskeneräisen asian tiimoilta ei päästetä läpi lakia, joka on täynnä ongelmia.
Mut ei käydä sitä translakikeskustelua tässä ketjussa, eikä käydä suvaitsevaisuuskeskusteluakaan sen enempää. Sen kuitenkin sanon, tolkun ihmisenä, joka ei hauku asiattomuuksilla kanssaihmisiä, että tuollainen termien ja ihmisten sukupuolen, seksuaalisen suuntautumisen ym. hämmentäminen, sotkeminen, asiavirheet ja suoranaiset loukkaukset eivät ainakaan auta sen ihan tarpeellisen kriittisen keskustelun käymistä, joten lopeta pliis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Ella elimiltään nainen vain onko Arttu homoseksuaali?
Ei kumpaakaan, vaan best of the both worlds. Tajuat sitten aikuisena nämä jutut.
Ella on pelkkä yritelmä: wanna-be nainen eli harhainen, epäonnistunut mies. Arttu on homo tai bi. Tajuat sitten aikuisena nämä jutut.
Ella on enemmän nainen, kuin suurin osa cis-naisista. Arttu voi olla hyvinkin bi, jos kiksauttelee miehiäkin. Et tule koskaan tajuamaan näitä juttuja, koska vie 5min aikaa lukea mistä on kyse.
Nyt kiinnostaisi kyllä kuulla, että millä perusteella Ella on enemmän nainen kuin suurin osa biologisista naisista? Paskanvitut.
Cis-nainen vain syntyy cis-naiseksi. Kyllä tuollaiset Ellat saa tapella ihan joka päivä oikeuttaakseen olemassaolonsa kaltaisiesi feminazzien kanssa. Lue nyt vaikka tätäkin ketjua. Panostaa huomattavasti enemmän naiseuteensa mitä muut talon naiset jne. Miten ihmeessä koko Ella on niin iso juttu juuri naisille? Harmittaako "oikeita" naisia kun jäävät kakkosiksi jopa Ellalle. Kannattaisi varmaan "hieman" panostaa naiseuteensa syntymän jälkeenkin. Ota oppia lattareista, Aasiasta, Venäjän vaimokouluista jne. Eivät jää pallittarille kakkoseksi.
Voitko vielä selittää, mitä se naiseus sitten on, mihin minun pitäisi panostaa? Minä olen synnyttänyt, imettänyt ja hoivannut ja kasvattanut kaksi lasta ja ollut uskollinen rakastaja miehelleni. Mitä muuta naiseuteen kuuluu?
Käydä sunnuntaisin kirkossa miehesi ylpeytenä. Eipä juuri muuta. 99% suominaisista, eivät ole kaltaisiasi vaan ties mitä hepsankeikkoja ilman lapsia, vakaita parisuhteita jne. Nämä epänaiset sitten kertovat naiseudestaan jollain kromosomitasolla kun syntyvyyskin alle nälkävuosien. Ei näin. Ei ihme, että evoluutio iskee Ellan kaltaisilla ilmestyksillä, kun naiset vastenmielisiä ja äänekkäitä tatuoituja paksukaisia. Synnytyskin sujuu ties millä putkivirityksillä ja sektioilla. Seksinukeissa on tulevaisuus mitä kylillä tanttoja katselee.
Miten Ella siis korjaa tämän tilanteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskahan porukkaa alkaa oikeasti risoa tuo Markon jatkuva huseeraaminen?
Räkäreijo huseeraa vaikka röökireppananikoliininorja ei saa edes munaa paistettua. Mää mää ulos. ;''D
Kuka tänne ketjuun on yhtäkkiä keksinyt tulla Markoakin haukkumaan. Tosi fiksua kommenttia ainaki :D
Krissefanit ne vaan yrittävät suolata Markoa ulos talosta.
Miks pitää aina olla joko Krisse-, tai Marko-fani?
Ei pidäkkään. Itse tykkään Paulasta eniten.
Se nyt ei ole vain mikään salaisuus että Krissen fanaattiset fanit haukkuvat täällä Markoa koska hän ei pidä Krissestä. Markoa ei täällä juuri haukuttu ennenkuin Krissefanaatikot saivat tietää tämän. Sen jälkeen alkoi aggressiivinen haukkuminen ja törkykommentit. Aina kun tänne tulee paljon yltiöpositiivisia Krissekommentteja niin samalla alkaa törkyviestit Markosta. Aika läpinkyvää.
Itse täällä olet ainoa törkyturpa ja käyt dialogia itsesi kanssa krissepakkomielteisenä. Sinä olet läpinäkyvä. Mene hoitoon. Jos Krisse herättää sinussa syvää inhoa ja mielleyhtymiä johonkin kiellettyyn, älä jankkaa sitä täällä. Mene terapiaan, hanki lääkkeitä.
Jännää kun haukutaan miten Paula huono kapteeni.Paula yritti kaikensa ja mitä täältä sohvalta katsoi niin ei ihan helppo tehtävä.Paula osasi ihan hyvin laulaa joten pisteet siitä.Vili on kyllä hiljainen ,mutta kun hyppäsi lavalle niin kyllä paljon Antti Ketosen näköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää transjuttu vaikuttaa vain yhdeltä uudelta tavalta alistaa naisia ja erittäin naisvihamieliseltä touhulta.
T. Feministi 70-luvulta.
Eetuellan viha naisia kohtaan on käsinkosketeltavaa, kaikessa toimissaan hän halventaa naista. Minua naisena ihmetyttää, kuinka moista BB-tuotannon taholtakin lietsotaan ja kuvotukseen kannustetaan.
Nyt riittää kyllä jo kaksi kautta tätä transnaissiedätystä. Miksi siitä pitäisi yrittää tehdä normaalia, kun se ei sitä ole?
Miksei talossa ole yhtään naista, joka muocaa itseäänkin mieheksi? Miksi? Varmasti oli hakijoissa näitäkin. Tai tasa-arvin nimissä olisi voinut vaikka Meri Aallon kutsua.