Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
56501/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei paremmin tietäisi, menisi kyllä täydestä Marko plus Julia; joko se oikea suhde tai sitten molemmat rakastuneet kuin salamaniskusta. Kyllähän ne niin pitkiä kaihoisia katseita toisiinsa luovat jatkuvalla tykityksellä, näyttää että haluaisivat käydä kiinni. Oon itse kokenut pari kertaa "rakkautta" ensi silmäyksellä ja luulen, että ulospäin näyttänyt juuri tuollaiselta; jotain mystistä vaain tapahtuu ja haluaa vain upota toisen silmiin ja vaipua syliin ilman mitään kontrollia.

Jos Julia ei ole avovaimo, niin luoja Markon kihlattua auttakoon kun tuon näkee =( 

Hyiiii! Miksi ihmeessä Julia kaunis nuori nainen tuollaiseen Markoon ihastuisi? Yli kymmenen vuotta vanhempi, ei minkään näköinen, fläsä ja kirnuaa räkää minkä kerkee. *puistatus*

Marko kyllä kuolaa Julian perään, mutta niinhän tuommoiset keski-ikäiset pervot tekee nuorille naisille.

No tää.

Mutta jostain syystä monilla suomalaisilla naisilla on ihan käsittämättömän huono miesmaku.

En ymmärrä mitä taikaa joku voi Markossa nähdä. Ei kyllä herätä vähäisiäkään seksuaalista himoja, päinvastoin.

Mun mielestä Marko on hyvännäköinen.

Ei hän minunkaan mielestä mikään ruma todellakaan ole.

Lisäksi itsevarma, supliikki ja huomaavainen. Sillä pääsee jo pitkälle. Lisäksi osaa tehdä käsillään ja saa aikaan. En minä sinänsä ihmettele vaikka joku ihastuukin.

Kyllä, tykkään myös noista ominaisuuksista ja hänen touhukkuudestaan ulkonäön lisäksi.

Vierailija
56502/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asukkaat on kuin seipään nielleitä - ei mitään jutustelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
56503/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi pönttö tuolla kysyy että mitä tarkoitaa perso?? voi luoja

Kuka kysyi?

Eräs joka on perso Markolle.

Vierailija
56504/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi pönttö tuolla kysyy että mitä tarkoitaa perso?? voi luoja

Kuka kysyi?

Naisen ääni se oli, mielestäni Julia.

Vierailija
56505/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä varaa Ellallakin onm haukkua köyhiä, kun itse on työtön?

Vierailija
56506/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskeuduttua pitäisi olla kunnon illanvietto. Huomenna voisi sitten olla uusi nousu taas. Jos tämä on vain tällaista koko illan että syödään nuudelia ja mietitään koordinaatteja, niin helkkarin tylsää.

Niinpä. Eihän tämä nyt voi tällaista olla koko viikon, että porukka istuu penkillä ja kaksi häseltää joidenkin kuulutusten kanssa. 

Vierailija
56507/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julia Forever kirjoitti:

Rahaa o. Tulen äänestämään Juliaa pelkästään kauniin ulkomuodon perusteella 100 eurolla sunnuntaina.

Mitä sä siitä kostut?

Vierailija
56508/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei paremmin tietäisi, menisi kyllä täydestä Marko plus Julia; joko se oikea suhde tai sitten molemmat rakastuneet kuin salamaniskusta. Kyllähän ne niin pitkiä kaihoisia katseita toisiinsa luovat jatkuvalla tykityksellä, näyttää että haluaisivat käydä kiinni. Oon itse kokenut pari kertaa "rakkautta" ensi silmäyksellä ja luulen, että ulospäin näyttänyt juuri tuollaiselta; jotain mystistä vaain tapahtuu ja haluaa vain upota toisen silmiin ja vaipua syliin ilman mitään kontrollia.

Jos Julia ei ole avovaimo, niin luoja Markon kihlattua auttakoon kun tuon näkee =( 

Hyiiii! Miksi ihmeessä Julia kaunis nuori nainen tuollaiseen Markoon ihastuisi? Yli kymmenen vuotta vanhempi, ei minkään näköinen, fläsä ja kirnuaa räkää minkä kerkee. *puistatus*

Marko kyllä kuolaa Julian perään, mutta niinhän tuommoiset keski-ikäiset pervot tekee nuorille naisille.

No tää.

Mutta jostain syystä monilla suomalaisilla naisilla on ihan käsittämättömän huono miesmaku.

En ymmärrä mitä taikaa joku voi Markossa nähdä. Ei kyllä herätä vähäisiäkään seksuaalista himoja, päinvastoin.

Lisäksi itsevarma, supliikki ja huomaavainen. Sillä pääsee jo pitkälle. Lisäksi osaa tehdä käsillään ja saa aikaan. En minä sinänsä ihmettele vaikka joku ihastuukin.

Olen samaa mieltä noiden perustelujen kanssa, tuollainen Marko on. Olisi varmaan kiva esim. työkaverina tai pomona. Mutta Markossa on myös jotain epämiellyttävää mitä en osaa pukea sanoiksi. Siksi en osaa nähdä seksuaalisesti kiinnostavana yhtään.

Vierailija
56509/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä varaa Ellallakin onm haukkua köyhiä, kun itse on työtön?

Kyllä Suomesta löytyy varakkaita fetissimiehiä jotka maksaa ihan hyvin kun ei tarvitse edes Thaimaahan lähteä.

Vierailija
56510/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muidenkin pitäisi heittäytyä nyt täysillä, erityisesti koska hybridi-tv:n omistavat katsojat päättää onnistumisesta. Varmaan noiden tekis mieli ostaa loppuviikosta jo kunnon ruokaa ton idioottimaisen herkkumenun jälkeen.

Vierailija
56511/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun tuo julia koko ajan sukii itseään ja kikattaa

Vierailija
56512/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panostettiinko ennen näihin tehtävien järjestelyihin enemmän vai kuvittelenko vaan?

Vierailija
56513/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tää.

Olen samaa mieltä noiden perustelujen kanssa, tuollainen Marko on. Olisi varmaan kiva esim. työkaverina tai pomona. Mutta Markossa on myös jotain epämiellyttävää mitä en osaa pukea sanoiksi. Siksi en osaa nähdä seksuaalisesti kiinnostavana yhtään.

Mä voin pukea sen sulle sanoiksi, se on RÄKÄ.

Vierailija
56514/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kessu takas hämmentämään. Tuotanto ei mitenkään olisi selvinnyt kolmen läyhääjäsuosikkinsa peräkkäisistä häädöistä: siis Roope, Kati ja Eetu eivät vaan voineet pudota. Virtaselta olisi tullut itku. Siksi Kessu heitettiin luiskaan. Tänään vielä helmihetki telkussa, Krisu💘ja Kessu❤️ ja Vehviläinen prkle. Ei imeläalmaa!!

Vierailija
56515/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto miten kuvottava ihminen toi Ella. Miten voi pilkata köyhiä noin paljon? Ja muut vaan nauraa. Miksi kukaan ei puutu tohon?

Vierailija
56516/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vili kuulostaa nuuskamuikkusen ääneltä joka on muumipeikko ja pyrstötähti leffassa.

Vierailija
56517/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto miten kuvottava ihminen toi Ella. Miten voi pilkata köyhiä noin paljon? Ja muut vaan nauraa. Miksi kukaan ei puutu tohon?

Voi sua sehän on ellueetun vitsiä, tartte noin vakavasti ottaa. Köyhä se on itsekin. "Miksi kukaan ei puutu tuohon" ahhahahahahha;D 

Vierailija
56518/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä Ellalla tekorinnat vai ei?

pojan rintavarustus. 247 näin kun puseroa vaihtoi. Rintaliivit paksummat.

Vierailija
56519/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kausi on ollut niin tylsä, voisivat kakki poistua sunnuntaina, ikävä viime kauden kristiania, helmeriä, kimmoa ja kumppaneita, tack och adjö.

Vierailija
56520/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sua sehän on ellueetun vitsiä, tartte noin vakavasti ottaa. Köyhä se on itsekin. "Miksi kukaan ei puutu tuohon" ahhahahahahha;D 

Tosi köyhä kun on kilokaupalla kalliita vaatteita mukana, tonnin hiukset ja kalliit huulitäytteet.

Ketju on lukittu.