Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Hirveä talo. En kestäis päivää
Samaa olen ajatellut monena vuonna. Hirveän tummia ja räikeitä värejä käytetään usein. tuo kylppärikin on suoraan jostain painajaisesta.
Ensimmäinen, jolla valtavasti tatuointeja.
Twitteriä ei tarvitse näyttää ruudussa, eihän vauvapalstan kommenttejakaan näytetä.
Kunhan ei nussittaisi tänä vuonna ja voisi vaan keskittyä muuten sosiaalisen kokeen katsomiseen!
Montako minuuttia BBn mainoskatkot kestää?
Kati - ei jatkoon... Ihan jo senkin takia että sanoo joka toisena sanana ”tosiaan” ja siihen toi tekopirteys ja ”aitous” päälle 🙄
Vierailija kirjoitti:
Kunhan ei nussittaisi tänä vuonna ja voisi vaan keskittyä muuten sosiaalisen kokeen katsomiseen!
Taatusti nusutellaan
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko kenellekään muulle päiväkirjahuoneen seinässä olevista putkista ällöttävä olo?
Todellakin reikäkammoiselle. Hyii.. Amatöörit pistetty asialle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olis mukava nähdä vähän nussintatouhuja
Aika pirtsakka tää ensimmäinen. Mielenkiintoista nähdä, tuoko sairauttaan jotenkin enemmän esille tai näkyykö se hänessä.
Itkee kun pääsee 32 vuotiaana Bb-taloon. Mulla ei meekään niin huonosti kun jollain...
Aika tylsä tapaus Kati. Ei vaikuta kovinkaan mielenkiintoiselta asukkaalta. Varmaan omasta mielestä räväkkä tatuointeineen.
Ei Katilla mitää sairautta oo..vai menikö multa jotain ohi
No tuo Kati on ainakin ansainnut talo paikan sen verran kova mamma tekee hommia että kyllä tuli fiilis että olenpa laiska...
Ketjun alussa mä lupasin fanittaa nro 2. Jännittää mikä tapaus sieltä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Ei Katilla mitää sairautta oo..vai menikö multa jotain ohi
MS
Vierailija kirjoitti:
No tuo Kati on ainakin ansainnut talo paikan sen verran kova mamma tekee hommia että kyllä tuli fiilis että olenpa laiska...
Mutta kuitenkin vaikutti ihan "normaalilta" ihmiseltä minkä lasken plussaksi asukkaissa
Tatuoinnit iso miinus