Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
5381/104451 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi he eivät voi olla omanlaisiaan ilman että pitää viedä tila kaikilta muilta ja päsmäröidä ja jättää hiljaisemmat huomiotta? Saa sitä kälättää ja höseltää, mutta kyllä muidenkin on saatava olla sellaisia kuin ovat, ei se ole näiltä yltiöekstroverteilta pois. Tuo on vallalla ihan joka puolella, työelämässäkin.

Nimenomaan pitää antaa jokaisen olla oma itsensä, myös rauhallisempien persoonien. Minä en hiljaisena halua huomiota yhtä paljon kuin muut. On hyvä että rohkeammat ottavat kontaktia, mutta pitää olla sen verran tilannetajua, että huomaa jos toinen ei jaksa olla sosiaalinen. Minulta saa ihan vapaasti "viedä tilan", osaan kyllä itse päättää paljonko olen esillä enkä tarvitse muita painostamaan minua sosiaalisuuteen. Tuskin Minnakaan sellaista haluaa. Kaikki hiljaiset eivät koe olevansa muiden tahallaan syrjäyttämiä.

Olen itsekin samanlainen, introverttikin, enkä halua huomiota. Tarkoitin tuolla tilan viemisellä lähinnä sellaista henkisen tilan vientiä eli jos jotain esim. kysytään, olisi ihan suotavaa saada vastata ja puhua rauhassa ilman, että heti keskeytetään tai puhutaan päälle, jos on vähän rauhallisemmin keskusteleva. Ja sellainen yleinen, jatkuva älämölö asiasta kuin asiasta vie muiden energiaa valtavasti.

Ja se ilkeily, sitä en ymmärrä enkä hyväksy millään, en edes läpällä.

Vierailija
5382/104451 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siis Sini käyny inssin?

On, ja sai siitä pinssin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5383/104451 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olisi parempi jos tulisi äksöniä! Laitetaanko porukka vihdoin samaan tilaan? Pikku bb romanssikin voisi tulla. Nyt jutut kakka pissa tasoa.

Vierailija
5384/104451 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulinko ja näinkö oikein, mutta taasko Sini dissasi Minnaa ruokapöydässä äsken? Minna unohtanut liedellä lämmittää jotain tarpeeksi kuumalla tjsp, ja Sini pyöritteli Ellalle, Katille, ja Sasalle silmiään samalla jotain mutisten. 

Vierailija
5385/104451 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noita syömisen ääniä ei edelleenkään saa hiljennettyä? Kati nakertaa jatkuvasti jotain ja porkkanan rouskutus on sietämätöntä kuultavaa. Kaiken lisäksi puhuu usein ruoka suussa.

Vierailija
5386/104451 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko täydellisiä? Itse en oo kiroilen välillä ja olen jopa loukannut ja saanut miehen itkemään. En oo seonnut toisen mieheen. Suutelun asteelle on jäänyt. Toistais3ksi. 😂

Vierailija
5387/104451 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh....kyllä näillä näkymin tää on tylsin kausi ikinä.... 

Minä taas tykkään tästä kaudesta paljon enemmän kuin viime kaudesta. 

Jaa-a, no on tää kyllä hemmetin tylsää katottavaa....

Vierailija
5388/104451 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tolla Sinillä on ? Ihanne äitipuoli voi hitto.Onko hän kateellinen Minnalle vai minkä hiton takia ilkeilee.Saisi pudota.Krisulla oli omat jutut Tarinan kanssa,mutta Tarina osasi olla myös inhottava.Minna ei urputtannut Sinille.

Vierailija
5389/104451 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko täydellisiä? Itse en oo kiroilen välillä ja olen jopa loukannut ja saanut miehen itkemään. En oo seonnut toisen mieheen. Suutelun asteelle on jäänyt. Toistais3ksi. 😂

Tarviiko olla täydellinen ellei petä pyhää aviolittolupausta koko kansan töllistellessä vaikka?

Vierailija
5390/104451 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä ilmiö, että ulkona on paljon rennommat keskutelut kuin sisällä.

Vierailija
5391/104451 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka siivoaa ruokailun jälkeen sotkut ja täyttää tiskikoneen.

Vierailija
5392/104451 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä joutuu äänestykseen? Ja miten ne jaetaan, molemmista tiimeistä 2-3?

Vierailija
5393/104451 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko olla täydellinen ellei petä pyhää aviolittolupausta koko kansan töllistellessä vaikka?

Ei siinä oo mitään tapahtunut. Halipula. Miten voukaan kun kameroita joka puolella.

Vierailija
5394/104451 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten noita syömisen ääniä ei edelleenkään saa hiljennettyä? Kati nakertaa jatkuvasti jotain ja porkkanan rouskutus on sietämätöntä kuultavaa. Kaiken lisäksi puhuu usein ruoka suussa.

Misofonia.. Tällä kaudella on huomioitu myös trypofoobikoita eli reikäkammoisia :D

Vierailija
5395/104451 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestyksessä varmaan Minna, Niko, Tiia, Sasa, Kristiina.

Vierailija
5396/104451 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, Timo varmaan olisi surullinen laiskiaisen kuolemasta :(

Mietin Timosta myös sitä tänään, että kun täällä on kirjoitettu hänen näyttävän Tauskilta ja käärmeeltä, niin ei varmasti tarvitse miettiä kummasta noista harmistuisi.

Vierailija
5397/104451 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestyksessä varmaan Minna, Niko, Tiia, Sasa, Kristiina.

Ja Sini.

Vierailija
5398/104451 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko ne kauppatilauksensa jo?

Vierailija
5399/104451 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä se psykoterapeutti sanoi porukan tiivistymisestä yhteisen vihollisen tullen, näkyy nyt hyvin talossakin. Ovat juuri parhaillaan oikein tiiviin oloinen porukka.

Vierailija
5400/104451 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua miten vime kaudella monet eivät nähneet sitä ilkeyttä ja manipulointia Kristianissa, mutta nyt näkevät sitä Sinissä. Ehkä Sini ei ole hauska, joten ne ns. hyvät puolet eivät pääse peittämään sitä nars... ilkeyttä.

Kristian ei ollut yhtään lähtökohtaisesti ilkeä mutta ilmaisi suoraan ellei pitänyt jostakusta. Hän oli rehti.

Ketju on lukittu.