Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Onko siis Sini käyny inssin?
On, ja sai siitä pinssin.
Tänään olisi parempi jos tulisi äksöniä! Laitetaanko porukka vihdoin samaan tilaan? Pikku bb romanssikin voisi tulla. Nyt jutut kakka pissa tasoa.
Kuulinko ja näinkö oikein, mutta taasko Sini dissasi Minnaa ruokapöydässä äsken? Minna unohtanut liedellä lämmittää jotain tarpeeksi kuumalla tjsp, ja Sini pyöritteli Ellalle, Katille, ja Sasalle silmiään samalla jotain mutisten.
Miten noita syömisen ääniä ei edelleenkään saa hiljennettyä? Kati nakertaa jatkuvasti jotain ja porkkanan rouskutus on sietämätöntä kuultavaa. Kaiken lisäksi puhuu usein ruoka suussa.
Ootteko täydellisiä? Itse en oo kiroilen välillä ja olen jopa loukannut ja saanut miehen itkemään. En oo seonnut toisen mieheen. Suutelun asteelle on jäänyt. Toistais3ksi. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh....kyllä näillä näkymin tää on tylsin kausi ikinä....
Minä taas tykkään tästä kaudesta paljon enemmän kuin viime kaudesta.
Jaa-a, no on tää kyllä hemmetin tylsää katottavaa....
Mikä tolla Sinillä on ? Ihanne äitipuoli voi hitto.Onko hän kateellinen Minnalle vai minkä hiton takia ilkeilee.Saisi pudota.Krisulla oli omat jutut Tarinan kanssa,mutta Tarina osasi olla myös inhottava.Minna ei urputtannut Sinille.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko täydellisiä? Itse en oo kiroilen välillä ja olen jopa loukannut ja saanut miehen itkemään. En oo seonnut toisen mieheen. Suutelun asteelle on jäänyt. Toistais3ksi. 😂
Tarviiko olla täydellinen ellei petä pyhää aviolittolupausta koko kansan töllistellessä vaikka?
Jännä ilmiö, että ulkona on paljon rennommat keskutelut kuin sisällä.
Kuka siivoaa ruokailun jälkeen sotkut ja täyttää tiskikoneen.
Ketkä joutuu äänestykseen? Ja miten ne jaetaan, molemmista tiimeistä 2-3?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarviiko olla täydellinen ellei petä pyhää aviolittolupausta koko kansan töllistellessä vaikka?
Ei siinä oo mitään tapahtunut. Halipula. Miten voukaan kun kameroita joka puolella.
Vierailija kirjoitti:
Miten noita syömisen ääniä ei edelleenkään saa hiljennettyä? Kati nakertaa jatkuvasti jotain ja porkkanan rouskutus on sietämätöntä kuultavaa. Kaiken lisäksi puhuu usein ruoka suussa.
Misofonia.. Tällä kaudella on huomioitu myös trypofoobikoita eli reikäkammoisia :D
Äänestyksessä varmaan Minna, Niko, Tiia, Sasa, Kristiina.
Voi, Timo varmaan olisi surullinen laiskiaisen kuolemasta :(
Mietin Timosta myös sitä tänään, että kun täällä on kirjoitettu hänen näyttävän Tauskilta ja käärmeeltä, niin ei varmasti tarvitse miettiä kummasta noista harmistuisi.
Vierailija kirjoitti:
Äänestyksessä varmaan Minna, Niko, Tiia, Sasa, Kristiina.
Ja Sini.
Saiko ne kauppatilauksensa jo?
Se mitä se psykoterapeutti sanoi porukan tiivistymisestä yhteisen vihollisen tullen, näkyy nyt hyvin talossakin. Ovat juuri parhaillaan oikein tiiviin oloinen porukka.
Vierailija kirjoitti:
Hassua miten vime kaudella monet eivät nähneet sitä ilkeyttä ja manipulointia Kristianissa, mutta nyt näkevät sitä Sinissä. Ehkä Sini ei ole hauska, joten ne ns. hyvät puolet eivät pääse peittämään sitä nars... ilkeyttä.
Kristian ei ollut yhtään lähtökohtaisesti ilkeä mutta ilmaisi suoraan ellei pitänyt jostakusta. Hän oli rehti.
Olen itsekin samanlainen, introverttikin, enkä halua huomiota. Tarkoitin tuolla tilan viemisellä lähinnä sellaista henkisen tilan vientiä eli jos jotain esim. kysytään, olisi ihan suotavaa saada vastata ja puhua rauhassa ilman, että heti keskeytetään tai puhutaan päälle, jos on vähän rauhallisemmin keskusteleva. Ja sellainen yleinen, jatkuva älämölö asiasta kuin asiasta vie muiden energiaa valtavasti.
Ja se ilkeily, sitä en ymmärrä enkä hyväksy millään, en edes läpällä.