Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7

Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
49801/104451 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä Ellaa mitä se tuosta saa itse kun r unkkaa Arttua? En tajua 667

Läheisyyttä Artulta.

Eikö läheisyyttä voi olla ilman yksipuolista käteen vetoakin?

Voi varmasti, mutta tuskin Arttu sitä kaipaa.

Miten niin ei kaipaa? Nehän pötköttävät aamua iltaa sylikkäin ja Arttu hipsuttaa Ellaa.

Vierailija
49802/104451 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lanttupää on varma että bileet huomenna muotinäytöksen ansiosta kun Paulan kanssa omasta mielestään voitti toiset.

Jokainen kilpailija toivoo aina omaa voittoa, eipä Ella ole poikkaus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49803/104451 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei ole ollenkaan kiva ajatella että kaikki asukkaat eivät saa juhlia noin rankan työviikon jälkeen kun edellisistä juhlistakin on jo monta viikkoa.

Kaksi kumminkin lähtee su, antaisivat nyt vielä tälle vanhalle porukalle yhteiset juhlat ennenkuin uudet tulee.

Tämähän se vasta hauskaa onkin - haistan jo draaman tuoksun perjantaisessa syysillassa!

Vierailija
49804/104451 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa, kun eivät mene jo kauppaan.

Vierailija
49805/104451 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ella on luonnonlapsi.

Niin on

Ella on luonnoton.

Onneton oletettu, mutta se ei oikeuta kiusaamiseen.

Näin on. Täällä tykitetään todella julmaa tekstiä Ellasta, vaikka hänellä on rohkeutta olla sellainen kuin haluaa.

Minäkin näytin tuolta kymmenen vuotta sitten kun olin epävarma teini, käytin epävarmuudessani mahdollisimman näyttäviä juttuja peittääkseni itseni nyt kun jälkeenpäoin ajattelen. Niistä sain jonkin laista turvaa vaikka olinkin "näyttävä". Pidennykset täytyi olla hiuksissa mahd pitkät, kynnet ja ripset, pakkelia käytin itse aivan järkyttävät määrät ja kulmat vasta olivatkin kuin tukkimiehen tukit, luomivärit kuin sirkuspellellä itselläni.. epävarmuutta. ei rohkeutta olla sellainen kun olen. en ollut tyytyäinen itseeni.. haaveilin myös kauneusleikkauksista, aivan kuten ella. Onneksi kasvoin, kavoin henkisesti ja itsevarmuuteni kasvoi kaikilta osin ja tulin sinuksi itseni kanssa että en tarvi sellaisia juttuja että voisin näyttää hyvältä ja hyväksyttävältä. Kyllä tuollaisella meikkikerroksella ja feikkaudella aina jtn peitetään, kokemuksella sanon.

-N27

Käsi sydämellä: miehet pitivät enemmän entisestä sinusta? Luonnollista ja oikein.

Vierailija
49806/104451 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolen yön jälkeen oli vielä märkiä pyykkejä tulossa jotka olisi pitänyt laittaa kuivumaan. Kristiina oli jo 5t taukoamatta tehnyt niska limassa töitä eestaas rampaten kuivaushuonesta talon huoneisiin. Kuivauskoneet oli pyörimässä ja Krisse sanoi Katille, Paulalle, Ellalle että hän näyttää missä vaiheessa kuivaukset on. Vanavedessä jonossa kulkivat kohti kuivaushuonetta kun Ella sano Paulalle odota.... Krisse ja Kati jatkoi kuivaushuoneeseen. Ella sanoi Paulalle odota voitko auttaa näissä viikkauksissa olohuoneessa ja alkoi sättiä Krisseä Paulalle että Krisse istui tuolissa kun hän viikkasi päivällä eikä auttanu häntä jne että häntä niin ärsyttää Krisse. Yhdessä Paulan kanssa muutaman kuivan viikkasivat ja menivätkin nukkumaan eikä auttamassa pyykkien laittamisessa kuivumaan vaikka Krisse pyysi apua. Sillä Marko toi sinne Päivän illan aikana 5 pesupussillista pyykkejä ulkopesukoneesta kuivaushuoneeseen. Krisse ressu oli valtavan pyykkivuoren edessä mihin ne saa kuivumaan. Onneksi Kati auttoi. Ja Katinkin mentyä nukkuun Marko halusi kuivausrumpuun parit koneelliset ja sit kuivauskaappiin. Krisse tiesi ettei ne kuivu ja lopulta Markokin sen tajusi kun kokeili pyörittää rummussa. Krisse ei päässyt nukkuun kuin vaille 3 kun muut nukkui. Marko ja Krisse nuo pyykit pelasti. Mytyssä märkinä ne ois olleet entiset pyykit. Minua harmittaa tuo Että nuo haahkat aliarvioi Krisseä. Seurasin hänen työtään, askeleet ja kädet kävi vikkelään vaikka pieni onkin. Märkien pyykkien pelastus kuivumaan olisi ollut tärkeämpää kuin muutaman rätin viikkaus kuten Ella itseään kehui niin ahkerana että kun häntä suututtaa hän on nopea jne. Varmasti taas Ella missaa Krisseä tupakkiringissä. Hän on kade kun Krisse on niin hyvä tässä tehtävässä ja pitää langat käsissä ja osaa. Paula on kuin mömmö mummo silmät selällään suu auki ja kulkee kuin tahdoton ja hidastetussa filmissä ja tottelee liero Ellaa

Ella ei ansaitse voittoa, ulos tuo ilkeä käärme.

Taasko Marko joutui valvomaan?

Miksi muuten Kristiinaa olisi pitänyt jäädä auttamaan? Eihän muitakaan yöllä valvomaan jääneitä kukaan ole auttanut.

Eikö Timon pitänyt olla Kristiinan pari yövuorossa?

Timo ja Krisse oli pari päivätehtävässä. Silloin kun yövuoroihin jaettiin pareja, niin muistaakseni Kati ja Krisse oli pari. Sittemmin taisivat joukolla luopua ajatuksesta, että toisen yön valvominen kokonaan olisi järkevää. Kati kuitenkin melko myöhään autteli, lopulta Krisse ja Marko jäi viimeisiksi tekemään. 

Vierailija
49807/104451 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan pelkkien koosteiden katsojat lainkaan kärryillä siitä, että Ella ja Kati pitää häätää sunnuntaina. Vai onko BB onnistunut vääntämään heistä paremman kuvan koosteisiin, kuin mitä todellisuus on. Hirvittää suorastaan ettei ne tippuis.

Missä niin on päätetty vai oliko tämä vain oma toiveesi. Eiköhän jokainen äänestävä itse tiedä ketä äänestää.

Vierailija
49808/104451 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa hajoaa huomenna 😁

Harmi vain että se joka pahimmin hajoaisi eli Arttu tulee pääsemään bibiksiin. Paula saattaa vähän möksähtää mutta yleensä tokenee nopeasti vaikka ottaakin päähän. Kessu, Ella ja Marko kiroavat muutaman kerran mutta tyytyvät kohtaloonsa. Katiin tuskin vaikuttaa mitään. OP nauraa koko jutulle ja seuraa muiden humaltumista huvittuneena.

Arttu jos jäisi ilman bileitä niin alkaisi v**un hokeminen ja hajoaminen, kuinka väärin onkaan kun hän ei saanutkaan bibiksiä. Sitten ramppaisi pk-huoneessa rukoilemassa että pääsisi mukaan.

Vierailija
49809/104451 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan Markon tukijoukkoja paljon. Mutta kun Samia ja Krisseä haukutaan selän takana, kai heitä on myöskin tuettava.

Ella on pahin juonittelija. Ella pyhänä ekana ulos. Ei kiinnosta katsella tippakkaan tuota miestä.

Ella on nainen.

Transnainen. Transnainen vs nainen ovat eriasiat tälle kommentoijalle tiedoksi!!!! Viime vuoden bb kevin oli järkevä.. ella ei. Hän ei sentään väittänyt kivenkovaa olevansa NAINEN.

Eivät ole. CIS-nainen ja nainen ovat eri asia. Ella on nainen ja talon himoituin. Sekös läskitiinuja kaihertaa. "M-mä o-oon sentäs oikea nainen!".

Ella näyttää ihan jätkältä, kellä on pitkät ja vaaleeks värjätyt hiukset. "Mä oon sentäs oikea nainen"->Joo  sanoin vaan faktan sillä olen OIKEA NAINEN, TOTESIN VAIN.. ja en siittä rupee kiistelemään enkä puolustelemaan mitä olen.. en sitä puolustele vaan kerroin vaan faktan.  Mielestäni aika naurettavaa ja naisia alentavaa tulla kommentoimaan että naiseksi pukeutunut mies olisi naisellisempi kuin monet naisista,ketkä oikeasti naisia. Ja korostaa hänen naiseuttaan vaikka on mies. 

Kaiksissa ihmisissä on maskuliininen ja feminiininen puoli. Ellahan on hyvin naisellinen, ei sitä oikein voi kiistääkään.

Eihän sitä kukaan ole kiistänyt. EllaEetu on feminiininen ja tyylitajuinen, rauhallinenkin. Jos vertaa Katiin ja Paulaan ei tarvi kauan miettiä kuka heistä on "feminiinisin". Samalla EllaEetu on miehinen tavassaan olla suoraviivainen ja itsevarma, ne on hänessä luonnostaan koska hän on mies.  Naiseus on paljon muuta kuin vain kauniit liikkeet ja kauniit tavat sekä tilan antaminen muille.  Se on ennen kaikkea empaattisuutta, äidillisyyttä ja huolenpitoa. Nainen luo uutta elämää kohdustaan

. Artun käsihoidot  eivät tule naiselta vaan homomieheltä, mutta toki hyvin naiselliselta sellaiselta. Kevyt kynnys kokeilla homoutta.

Määritelmäsi mukaan kukaan talon naisista ei siis ole oikeasti nainen, kun ei ole empaattinen, äidillinen ja huoltapitävä, eikä luonut uutta elämää kohdustaan.

Naisellinen homo ella on varmaa ollut aina että. EI kovin miehiseltäkään näytä, mutta nainen hän ei ole. Miten saat ellasta naisen väännettyä? Se ei susta edes perunaa tee jos siltä tuntuu. Vaikka tuntisit ittes sillipurkiks nii sitä et ole tahdon voimalla

Vierailija
49810/104451 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole tehneet kunnon ruokaa moneen päivään. Laiskaa sakkia.

Vierailija
49811/104451 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Arttu joutuu tarjoilijaksi huomenna.

Ja Op ehdottomasti tarjoilijaksi kun niin kovin haluaa tuonne hajottavaa draamaa.

Vierailija
49812/104451 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ella on luonnonlapsi.

Niin on

Ella on luonnoton.

Näin on. Täällä tykitetään todella julmaa tekstiä Ellasta, vaikka hänellä on rohkeutta olla sellainen kuin haluaa.

Minäkin näytin tuolta kymmenen vuotta sitten kun olin epävarma teini, käytin epävarmuudessani mahdollisimman näyttäviä juttuja peittääkseni itseni nyt kun jälkeenpäoin ajattelen. Niistä sain jonkin laista turvaa vaikka olinkin "näyttävä". Pidennykset täytyi olla hiuksissa mahd pitkät, kynnet ja ripset, pakkelia käytin itse aivan järkyttävät määrät ja kulmat vasta olivatkin kuin tukkimiehen tukit, luomivärit kuin sirkuspellellä itselläni.. epävarmuutta. ei rohkeutta olla sellainen kun olen. en ollut tyytyäinen itseeni.. haaveilin myös kauneusleikkauksista, aivan kuten ella. Onneksi kasvoin, kavoin henkisesti ja itsevarmuuteni kasvoi kaikilta osin ja tulin sinuksi itseni kanssa että en tarvi sellaisia juttuja että voisin näyttää hyvältä ja hyväksyttävältä. Kyllä tuollaisella meikkikerroksella ja feikkaudella aina jtn peitetään, kokemuksella sanon.

-N27

Käsi sydämellä: miehet pitivät enemmän entisestä sinusta? Luonnollista ja oikein.

Ei pitäneet, nimenomaan nykään pitävät. Luonnottomista ei, sain jopa kommentteja että onko minulla 10kg meikkiä naamassa, ja meikkaan enemmän päivisin kuin normi muijat baariin iltaisin.. ym .. ei todellakaan en ollut suosittua kamaa feikkeudessäni.

Vierailija
49813/104451 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ella on luonnonlapsi.

Niin on

Ella on luonnoton.

-N27

En ole tuo, keltä kysyt, mutta käsi sydämellä: Lisäkkeillä ja laittautuneena sai enemmän pinnallista huomiota miehiltä yleisesti ottaen. Mutta silloin kun haluaa huomiota ja rakkautta vain siltä yhdeltä, saa huomattavasti enemmän, mitä aidompi itse on. Mitä tyytyväisempi itseensä juuri sellaisena kuin on, sitä kykenevämpi on myös tekemään toisen tyytyväiseksi ja onnelliseksi parisuhteessa. 

Vierailija
49814/104451 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä uskon, että menis tonttuki, jos on söpö.

Vierailija
49815/104451 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö bb hakijoissa ollut hetero sinkkunaisia jotka kauniita eikä mitään äijämäisen lihaksikkaita tai transuja tai muovibotoxnaisia. Semmoisia luonnonkauniita. Muodokkaita, naisellisia, ilman keinokrääsää.

Ei kai kukaan terveellä järjellä varustettu BB:hen (tai muihinkaan käsikirjoittuihin "tosi tv-ohjelmiin) hae?

Vierailija
49816/104451 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas mukavaa katsoa kun Krisse teki kaikille sipsejä ja oli kivaa läpänheittoa miesten kesken. Krissen sipsit voitti maultaan Jopen air fryer -sipsit, mutta molemmat varmasti maistuu.

Saivat kirjeen viikkobudjetista ja siitä, että huomenna on juhlat. Melkein (huom. melkein) säälittää, että kaikilla on niin kovat odotukset ja sitten juhlat on vain neljälle. Toivon, että voittaja (Joel, Krisse tai Timo?) ei heittäydy niin kiltiksi ja empaattiseksi, että valitsee juhliin lähimpien asukkaiden sijasta ne, jotka juhlia on odottaneet kaikkein eniten ja valmistautuneet (meikit ja vaatteet) hartaudella jo aamusta asti. Koska eniten juhlia ja alkoa on odottanut varmaan Ella, OP, Arttu ja Paula.

Vierailija
49817/104451 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuatteko että tällä palstalla on juuri samanlainen meininki ku talossa tuon p*skanpuhumisen suhteen.

Otan nyt esimerkiksi Markon, ihan vaan siksi ku se ei talossa ole kuitenkaan mitenkään vihattu.

Muutamat keskustelijat kommentoivat jatkuvasti kaikkia Markon negatiivisia asioita ja puolia, kuten sen että ärsyyntyy Krissen neuvomisesta. Muut alkavat myös etsiä virheitä Markosta ja hänen tekemisistään, ja vain nämä negatiiviset asiat kommentoidaan tänne. Näin ihmisestä saadaan kokonaisuudessa tosi negatiivinen ja vääristynyt kuva. Asioita aletaan myös vääristelemään, ja nämä uppoavat palstalaisiin samalla tavalla kuin Ellan vääristelyt Krissestä muille. Tulee myös yhä enemmän ihan selkeää haukkuistrollit, jotka on ihan täyttä valetta, mutta saa epäilyksen aikaan lukijoissa.

Tästä tulee kierre, joka syvenee ja syvenee. Mitään positiivisia asioita ei enää nähdä, tai nekin nähdään negatiivisisuuden kautta.

Osa seuraavista on vain tämän palstan ja koosteiden varassa, joten väärinymmärrys on varmaa.

Tän takia mä en juuri jaksa kommentoida mitään tänne palstalle. Ei jaksa olla oikomassa kokoajan vääristelyitä ja turhaa haukkumista.

Tää koskee kyllä käytännössä jokaista talon asukasta, muutamilla asukkailla tosin on sinnikkäitä faneja, jotka jaksavat oikoa lempiasukkaasta sepitettyjä vääristelyitä ja valheita.

Vierailija
49818/104451 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis onko toi paula tyhmä, aina pitää selittää

On se. Jösses sentään, selkeällä suomen kielellä lapussa lukee, että bibikset on huomenna ja tämä miettii, että voi mennä iltapesuille ja nukkumaan ja sitten herätä bibiksiin, jos ne alkaa. 

Vierailija
49819/104451 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ella luulee pääsevänsä heittämään huomisissa bibiksissä p*rseet olalle ja tissit tiskii... :D Nyt niitä ääniä Joppelle ettei tule tapahtumaan!

Kunhan ette äänestä Ellaa. Haluan nähdä miten Arttu vetää kuivana edestä päin peppuun.

Vierailija
49820/104451 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bileisiin olisi kiva OP ja Paula, koska ne vilpittömästi haluaa juoda ja osaa juhlia.

Sitten Sami, koska se käyttäytyy muutenkin välillä hullusti ja humalassa estojen kadotessa se korostuu.

Neljänneks vaikka Ella tai Krisse, koska niillä nousee päähän pienempikin määrä ja kaikki olisi mahdollista.

Kati ei ees haluu juoda, Timoakaan ei haittaa olla ilman, Joel on ihan yhtä väsynyt humalassa ja selvinpäin, Artulla ei nouse päähän tai sit se on muuten vaan tylsä humalassa. Olis kiva nähdä kunnon actionia bileissä.

Ketju on lukittu.