Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Mä mietin sitä, että meneekö juuri nuo BB-asukkaiden pesemät vaatteet todellakin sinne asunnottomien yöhön lahjoitettavaksi ja onko ne erityisesti valikoitu sinne vai onko tuossa vain satunnainen otos Emmyn myyntiartikkeleista?
Ei muuten kiinnosta, mutta mietin, että kuka asunnoton sen morsiuspuvun pukee ylleen? Joo, tiedän, totta kai heilläkin on oikeus pukeutua upeaksi, jos siihen on tilaisuus, symppaan kyllä heitä. Olisin vain itse jotenkin toivonut, että lahjoitetuissa olisi enemmän käytännönläheisempiä vaatteita, jos asunnottomat joutuvat edelleen viettämään öitään myös sillä kaikkein surullisimmalla tavalla, eli oikeasti jossakin taivasalla tai missälie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persepano.
Paskanhaju.
Lerssi.
Nivalan häpeä.Hihii. Hihihii. Hihii. Kauheeta. Yök yök yök. Hihii. Yök.
Kuulostat hyvin paljon bb Ropsulilta.
Ja sinä kuulostat hieman yksinkertaiselta. Tuossa pilkataan ihan selkeästi tämän palstan taivastelijoita ja trollaajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo pyykin käsin kuivaksi vääntäminen on kyllä ihan vihoviimeistä hommaa. Kädet tulee hemmetin kipeiksi.
Vahvistaa ranteita, hyvää rannetreeniä T. eräs nyrkkipyykkääjä
Olkoon vain hyvää rannetreeniä, mutta minulla ainakin tuossa kipeytyy kämmenet ja sormet.
miksi nykyajan miehiä kiinnostaa niin paljo ruskea reikä? Siitä puhutaan jo enemmän kuin p*llusta. OP ja Sami varmaan ainot miehet tuolla joilla ei ole jotain fiksaatiota perärööreihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo pyykin käsin kuivaksi vääntäminen on kyllä ihan vihoviimeistä hommaa. Kädet tulee hemmetin kipeiksi.
Olkoon vain hyvää rannetreeniä, mutta minulla ainakin tuossa kipeytyy kämmenet ja sormet.
Ella-poika treenaa taas yöllä rannetta. vatkaa arttua..
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin sitä, että meneekö juuri nuo BB-asukkaiden pesemät vaatteet todellakin sinne asunnottomien yöhön lahjoitettavaksi ja onko ne erityisesti valikoitu sinne vai onko tuossa vain satunnainen otos Emmyn myyntiartikkeleista?
Ei muuten kiinnosta, mutta mietin, että kuka asunnoton sen morsiuspuvun pukee ylleen? Joo, tiedän, totta kai heilläkin on oikeus pukeutua upeaksi, jos siihen on tilaisuus, symppaan kyllä heitä. Olisin vain itse jotenkin toivonut, että lahjoitetuissa olisi enemmän käytännönläheisempiä vaatteita, jos asunnottomat joutuvat edelleen viettämään öitään myös sillä kaikkein surullisimmalla tavalla, eli oikeasti jossakin taivasalla tai missälie.
Samaa minä kysyin tuolla muutama sivu sitten, että mahtaapa ilahduttaa jotakuta koditonta joku gaalamekko. Tuollahan on tosi paljon juhlavaatteita ja kesämekkoja.
Roopella on elämässä paljon oppimista. Aina ei ITSE voi olla huomion keskipiste. Miten lapsellista. No, ehkä kasvaa vielä aikuiseksi. Jo käytös kertoo kaiken häädön jälkeen kertoo kaiken.
Vierailija kirjoitti:
BB:n sivuilta:
"Artun lukemassa kirjeessä kerrotaan, että BB-asukkaiden viikkotehtävänä on pestä, silittää, viikata, lajitella ja pakata 1000 kilogrammaa kierrätykseen jätettyjä vaatteita. Kaikki nämä vaatteet menevät Vailla vakinaista asuntoa ry:lle, joka jakaa vaatteet eteenpäin osana lauantaina 17.10. vietettävää Asunnottomien yötä. Vaatteita toimitetaan asunnottomien päiväkeskuksiin, hätämajoituksiin ja tuetun asumisen asumisyksiköihin."
Kyllä tehtävässä kyse on nimenomaan määrästä eikä mistään aikakausiin eläytymisestä.
Tuon tehtävän nimi on kuitenkin Pyykinpesun evoluutio, joten luulen, että saavat uudempia metodeita käyttöön. Eihän tuo muuten mitenkään onnistuisi ja jäisivät kodittomat ilman vaatteita. Ei riittäisi kuivatustila, jos siellä on paljon pestäviä vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
miksi nykyajan miehiä kiinnostaa niin paljo ruskea reikä? Siitä puhutaan jo enemmän kuin p*llusta. OP ja Sami varmaan ainot miehet tuolla joilla ei ole jotain fiksaatiota perärööreihin.
Sinä olet varmaankin itse palstalla paras vastaamaan tähän kysymykseesi. Miksi se siis kiinnostaa sinua noin paljon, että jaksat tätä näin paljon jankuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Onko persiissä käyty jo?
SIltä se pahasti näytti viime yönä. Ehkä siitä on epäsoveliasta puhua suorissa lähetyksissä kun ei ole heterojuttuja tuollaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttävät vaatteet olevan secondhandshop -Emmyn lahjoittamia, eli eivät mistään keräilylaatikoista. Ludehuolet voitaneen unohtaa.
Voi pyhä yksinkertaisuus?! Siis millä logiikalla se luderiski on kadonnut? Just sen takia niitä luteita on kun ihmiset on niin himputin tyhmiä eikä tajua miten ne leviää!!
Ja hyi hele, vieläkin makkari ihan täynnä noita likasia vaatteita ja siellä sängyissä noi yhet seassa lepäilee. Yök yök yök!
Eihän ole. Sängyllä olevat vaatteet olivat puhtaita ja ainoastaan säkeissä oli likaisia, jotka menivät pesuun.
Ne on lahjoitettuja vaatteita jotka on saattaneet tulla kenen tahansa kodista, minkälaisista oloista tahansa. Miten sinä voit olla niin varma että niissä ei ole luteita? Osa oli uusia, eli ei ikinä pestyjä. Minkälaisissa oloissa niitä on säilytetty? Osa ehkä tuoksuu puhtaalta tai näyttää puhtaalta, mutta ei se tarkoita että niitä ei ole lutikka-kodissa säilytetty tai että ne olisi pesty ludet tappavassa lämmössä!
Niin, eli mistä tulee oletus, että nämä vaatteet ovat tulleet suoraan niistä kodeista, eikä niitä ole käsitelty tässä välissä missään muualla?
Miten luulet että ne on käsitelty?
No vaikkapa pakastettu ja jo kertaalleen pesty? Onhan ne joka tapauksessa tuonne jollain vietykin ja välissä ne on myös pakattu pesulan pussiin? Sattumaako?
Missään kirppiksillä tai vaatteiden lahjoituspisteissä ei ole käytäntönä pakastaa vaatteita. Tuskinpa siis noitakaan pakastettu.
Ja jos vaatteessa on hintalappu, ei sitä varmaankaan ole pesty. Lisäksi monia vaatteita ei voi konepestä, varsinkaan vaadittavalla ohjelmalla, eli luteista ei eroon edes pääsisi.
Et sitten yhtään tiedä mistä juttelet?
Miten niin? Valitettavasti olen joutunut luteet kokemaan ja just siksi toi kauhistuttaakin.
Vierailija kirjoitti:
Paulan käytös Krisseä kohtaan on kyllä aika jäätävää. Ei minkäänlaista kontaktia vaikka syövät vierekkäin.
Onhan se kova isku, kun on veikannut väärää hevosta (Ropsua).
Oliko tuossa yhdessä vaatteessa nuppineuloja? Joel esitteli pesemäänsä märkää paitaa ja sanoi tässä on vielä nuppineuloilla saumakiinni. Joku meinannut vissiin korjata mutta lintannut sitten kuitenkin kierrätykseen nuppineuloineen päivineen. Törkeää kun niitä kierrättäjät joutuvat käsittelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet varmaankin itse palstalla paras vastaamaan tähän kysymykseesi. Miksi se siis kiinnostaa sinua noin paljon, että jaksat tätä näin paljon jankuttaa?
Minä en jankuta, olen tasan tuon yhden viestin asiasta kirjoittanut kun alkaa ärsyttää se ettei tuolla melkein mistään muusta puhuta. Aina jos puhuvat seksistä, niin juttu koskee a-naalia. Ei kaikkia kiinnosta kuunnella mistään b-rapun rassauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BB:n sivuilta:
"Artun lukemassa kirjeessä kerrotaan, että BB-asukkaiden viikkotehtävänä on pestä, silittää, viikata, lajitella ja pakata 1000 kilogrammaa kierrätykseen jätettyjä vaatteita. Kaikki nämä vaatteet menevät Vailla vakinaista asuntoa ry:lle, joka jakaa vaatteet eteenpäin osana lauantaina 17.10. vietettävää Asunnottomien yötä. Vaatteita toimitetaan asunnottomien päiväkeskuksiin, hätämajoituksiin ja tuetun asumisen asumisyksiköihin."
Kyllä tehtävässä kyse on nimenomaan määrästä eikä mistään aikakausiin eläytymisestä.
Tuon tehtävän nimi on kuitenkin Pyykinpesun evoluutio, joten luulen, että saavat uudempia metodeita käyttöön. Eihän tuo muuten mitenkään onnistuisi ja jäisivät kodittomat ilman vaatteita. Ei riittäisi kuivatustila, jos siellä on paljon pestäviä vaatteita.
Edelleen, kun ongelma ei ole nyt metodi, vaan kuivatustila ja bb:n selkeä arviointivirhe. Nuohan pesisivät vaikka miten paljon vielä tänäänkin, mutta kun ei ole tilaa.
käärme-ella kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella-poika treenaa taas yöllä rannetta. vatkaa arttua..
Niillä kahdella on vispilänkauppaa keskenään...
Vierailija kirjoitti:
Ella ja Arttu pökkimään Nivalaan. Ei tuollaista tarvitse maksavien katsojien katsella, iljettävää kerta kaikkiaan.
Kyllä te olette hauskoja, taitaa harmittaa, kun sieltä peiton alta ei näy mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en jankuta, olen tasan tuon yhden viestin asiasta kirjoittanut kun alkaa ärsyttää se ettei tuolla melkein mistään muusta puhuta. Aina jos puhuvat seksistä, niin juttu koskee a-naalia. Ei kaikkia kiinnosta kuunnella mistään b-rapun rassauksesta.
No sinä tuon kysymyksen kuitenkin esitit. Tälläkään hetkellä tuolla ei kukaan puhu ruskeasta reiästä, mutta sinä päätit tällaisen kysymyksen heittää ilmoitlle.
Niin? Tämän päivän osalta kuitenkin homma kusee bb:n järjestelyiden takia ja viikkotehtävässä määrä on ilmoitettu. Siitä nyt ei päästä mihinkään, vaikka jonain toisena päivänä olisikin eri menetelmät.