Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7

Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
4481/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo Sinikään osaa puhua mistään muusta kuin joko hiivatussustaan tai jostain mällistä? Ihminen on yli 30 ja korkeakoulutettu.

Vierailija
4482/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeassa elämässä en jaksaisi Siniä, jos olisi joku läheinen. Rasittava.

Mutta BB:sdä Sini on mun ehdoton suosikkihahmo. Aiheuttaa hässäkkää, on puhelias ja touhukas, hänellä juttua riittää. Kiinnostava persoona, adhd, juristi, armeijan käynyt yms.

Mun mielestä taas ilkeydessä ei ole mitään kiinnostavaa. Sini on ilkeä koko ajan.

Esim viime vuonna en ajoittain voinut sietää Krisua. Sen kännikäytöksen takia. Selvinpäin se oli erittäinkin viihdyttävä.

Sini ei ole viihdyttävä, se on vaan yksinkertaisesti ilkeä.

Se oli hyvä vertaus. Kännikäytöksestään huolimatta Krisu oli osallistuva, tehtäville omistautuva, keskustelukykyinen ja neuvottelukykyinen. Hänellä oli kaksi puolta, pimeä ja valoisa, ja pimeäkään ei ollut jatkuvasti henkilökohtaisuuksiin menevän ilkeä. Vaikka Krisun jutut olivat todella roiseja, niissä oli oivaltavuuttakin. 

Sinin toimintamalli dominointiin ei sisällä minkäänlaista oikeasti älykästä, hän vaan painaa päälle täysillä. Voimalla ja röyhkeydellä, ei taidolla tai tyylillä. Kyllähän sitä voi silläkin tavalla ryönätä elämässä, ja varmaankin oikeussalissa ja jossain määrin muussakin lakimiehen työssä tuon asenteen voi valjastaa hyödylliseen käyttöön, mutta nähtäväksi jää onko hänessä vielä hienovaraisuuttakin. Jos Sinin show jää tuolle tasolle, niin hän ei ole niin paha vastustaja kuin voisi luulla. 

Onhan tämä ihan viihdyttävää, koska on ihan ilmeistä, että vaikka totta kai tuo on Minnalle henkisesti aika rankkaa pärjätä tuolla yksin, hän näyttää siitä selviävän. Minna on varmaankin katsellut elämää sellaisesta näkökulmasta, että häntä todella huvittaakin tuo, ainakin muutamia aika mehukkaita mikroilmeitä ja näkyvämpiäkin eleitä ja vilkaisuja on ollut. 

Toivottavasti tuolta lähtevät tällä kertaa oikeasti ne tapetit ensin. Tiia ja Kati nyt ensiksi, koska se olisi vähiten menetys siihen nähden, mitä porukan yhdistämisestä seuraa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4483/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi todella mielenkiintoista kuulla mitä mieltä Sinin työkaverit ja työyhteisö on hänestä.

Eiköhän se heidän Sinille tekemänsä KI(U)SAAJA- paita jo kerro tarpeeksi.

Taisi olla Kati jolle tuo paita tehtiin.

Vierailija
4484/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää kun porukat yhdistetään ja kovasanaiset sivaltajat pääsee vauhtiin.

Sini/Sasa erityisesti tarvitsisivat Paula/Kessu -terapiaa :D

Taidat pettyä, tullevat varmaan ihan hyvin toimeen.

Vierailija
4485/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeassa elämässä en jaksaisi Siniä, jos olisi joku läheinen. Rasittava.

Mutta BB:sdä Sini on mun ehdoton suosikkihahmo. Aiheuttaa hässäkkää, on puhelias ja touhukas, hänellä juttua riittää. Kiinnostava persoona, adhd, juristi, armeijan käynyt yms.

Mun mielestä taas ilkeydessä ei ole mitään kiinnostavaa. Sini on ilkeä koko ajan.

Esim viime vuonna en ajoittain voinut sietää Krisua. Sen kännikäytöksen takia. Selvinpäin se oli erittäinkin viihdyttävä.

Sini ei ole viihdyttävä, se on vaan yksinkertainen ilkeä.

Korjattu.

Sinistä minulla ei ole kyllä mitään hyvää sanottavaa.  Oli ihanan rauhallista seurata tuota pesuhuoneen tapahtumia ennenkuin Sini sinne saapui. Sinin puheista päätellen olen tullut siihen lopputulokseen, että sini on kaikessa viisaudessaan päättää viedä tämän Krisun lentävän lauseen "paska, pillu, tortilla" uusiin svääreihin ja pitää kahta ensimmäistä aihetta puheissaan jatkuvasti läsnä. 

Talon asukkaista teinipissikset Sini ja Sasa ulos mahdollisimman pian. Aikuistuu meno talossa kertaheitolla.

Vierailija
4486/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy ihan hirveästi sääliksi Minnaa. Hän on kuin Tuhkimo tuolla ja Sini ilkeä äitipuoli ja Sasa ja Kati/Ella? ilkeät sisarpuolet.

Mä en usko, että Minna kaipaa sinunlaistesi sääliä. Eiköhän hän klaaraa kuspäiden ja säälittelijöiden keskellä ihan hyvin. Mukavat ihmiset ovat aina vähemmistössä, tuolla taitaa mukavin olla Ella, mutta voi toki hänestäkin kuspiä kehkeytyä. 

Vierailija
4487/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joutuivatko mökkiläiset oikeasti tekemään ostoksensa muovailuvahasta? :D Vai mitä ihmettä nuo vilahtaneet purnukat ovat?

Vierailija
4488/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sini hörötti että kun hänestä tulee leski niin sokka irtoaa ja alkaa oikein halu-helenaksi.

Vierailija
4489/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis joutuivatko mökkiläiset oikeasti tekemään ostoksensa muovailuvahasta? :D Vai mitä ihmettä nuo vilahtaneet purnukat ovat?

Joo ostoslista muovaillen.

Vierailija
4490/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki täällä haukkuu, että Sini näyttää ikäistään vanhemmalta, mutta entä sitten Arttu? Se on vasta 26v, mutta olisin oikeasti veikannut sitä Sinin ikäiseksi tai jopa vanhemmaksi. Toivottavasti en itse ole noin vanhan näköinen 5 vuoden päästä..

N21

Vierailija
4491/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä ihan järkyttävän ilkeää kommentointia asukkaista. Ok, olen katsonut vain nuo 3 jaksoa ja nyt katsoin kick offin. Minusta kaikki vaikuttavat ihan ok tyypeiltä, myös Sini, vaikka hän onkin ihan erilainen kuin minä. Olisin ehkä Minnan ja Paulan yhdistelmä. X) Ulkonäön suhteen muuten huomaa, että vahva meikki ja laittautuminen ei nuorenna, vaan vanhentaa kuten esim. Paulasta nyt kick offissa huomasi. :)

Vierailija
4492/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, Sini on ollut böndeoikiksessa kun rahkeet eivät ilmeisesti riittäneet Helsinkiin. Eipä yllätä.

Vierailija
4493/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teistäkin Tiialla ja Sinillä vähän samanlainen ääni?

Vierailija
4494/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arttu-Antelias

Sini-Sählääjä

Kati-Kovakolottaja

Ella-Esteetön

Timo-Tomera

Sasu-Sipistelijä

Sami-Säätelijä

Niko-Nuhteeton

Kristiina-Koristelija

Joel-Jupisija

Minna-Ministelijä

Roope-Röhönauraja

Marko-Mussuttelija

Paula-Ponteva

Op-Ounastelija

Tiia-Tarinatäti

Kiitos. :D

Vierailija
4495/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo Sinikään osaa puhua mistään muusta kuin joko hiivatussustaan tai jostain mällistä? Ihminen on yli 30 ja korkeakoulutettu.

Jotkut ihmiset luulee, että härskeillä estottomilla jutuilla vaikuttaa rennolta ja hauskalta tyypiltä. Sellaiselta joka uskaltaa sanoa ja tehdä mitä vaan. Oikeasti vaan peittävät tällä omaa epävarmuuttaan ja persoonattomuuttaan.

Oikeasti avoimet ja estottomat ihmiset voi kyllä puhua pillusta ja panojutuista, mutta heillä ei ole tarvetta korostaa itseään tälläisillä puheilla ja osaavat puhua muistakin asioista sujuvasti.

Vierailija
4496/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis mielenkiintoista nähdä, miten Sasa/ ryhmädynamiikka muuttuis, jos Sini poistuis tilaa viemästä..

Vierailija
4497/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmahan on kokonaisuudessaan ihan hirveää tuotesijoittelua. Näin on toki ollut aikaisempinakin vuosina. Kuitenkin inhottavaa, että opiskelijoita on laitettu tekemään talon tilasuunnittelua ja ties mitä muuta "näkyvyyden ja kokemuksen hankkimisen" nimissä, vaikka todellisuudessa tavoitteena lienee ollut päästä pienemmillä kustannuksilla. Lisäksi varmasti on ollut kovaakin kilpailua siitä, kuka opiskelijoista tähän "projektiin" pääseekään mukaan.

Vierailija
4498/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä ihan järkyttävän ilkeää kommentointia asukkaista. Ok, olen katsonut vain nuo 3 jaksoa ja nyt katsoin kick offin. Minusta kaikki vaikuttavat ihan ok tyypeiltä, myös Sini, vaikka hän onkin ihan erilainen kuin minä. Olisin ehkä Minnan ja Paulan yhdistelmä. X) Ulkonäön suhteen muuten huomaa, että vahva meikki ja laittautuminen ei nuorenna, vaan vanhentaa kuten esim. Paulasta nyt kick offissa huomasi. :)

Jos et katso liveä, sulta jää 90% tapahtumista näkemättä. Tuotanto päättä mitä jaksoissa näytetään ja silloin asukkaista voi saada ihan erilaisen kuvan kuin millaisia he ovat oikeasti.

Vierailija
4499/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis miksi Sini jää leskeksi jossain vaiheessa?

Porissa räjähtää vene.

Mustat lesket toimii inspiraationa

Vierailija
4500/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin meni kaupassa käynti :D

Sini onnistui hajoittamaan tietokoneen.

Ketju on lukittu.