Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko mökkiläiset on muovailleet kauppalistan?
Nelisen tuntia sitten.
Jee. Löysin sen kohdan 🙂
Vierailija kirjoitti:
Miten Ella voi käyttää niin tiukkoja asuja kun pallit ja vehje litistyy.
Eiköhän se teippaa esineistönsä jemmaan. Palleroille on kropassa luonnollinen kolo, johon ne voi työntää takaisin ja sen lerpukkeen vetää taakse peppu vakoa kohti ja eikun jesarilla pakettiin.
Moni käyttää tuck-pöksyjä, stringejä, ettei teippi revi pahasti ihoa rikki.
Näin siis olen drag queeneilta kuullut ja nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Oikeassa elämässä en jaksaisi Siniä, jos olisi joku läheinen. Rasittava.
Mutta BB:sdä Sini on mun ehdoton suosikkihahmo. Aiheuttaa hässäkkää, on puhelias ja touhukas, hänellä juttua riittää. Kiinnostava persoona, adhd, juristi, armeijan käynyt yms.
Mun mielestä taas ilkeydessä ei ole mitään kiinnostavaa. Sini on ilkeä koko ajan.
Esim viime vuonna en ajoittain voinut sietää Krisua. Sen kännikäytöksen takia. Selvinpäin se oli erittäinkin viihdyttävä.
Sini ei ole viihdyttävä, se on vaan yksinkertaisesti ilkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko mökkiläiset on muovailleet kauppalistan?
Kyllä ja talolaiset katseli, että mikä saa..na tuo on jne. Ja alkoivat vähän jännätä, että mökkiläiset tulee kohta sinne.
Täytyy etsiä sekin kohta. Tää kahden porukan seuraaminen on hankalaa,kun vihdoin on jota ees tapahtunu.
Vierailija kirjoitti:
Mutta BB:sdä Sini on mun ehdoton suosikkihahmo. Aiheuttaa hässäkkää, on puhelias ja touhukas, hänellä juttua riittää. Kiinnostava persoona, adhd, juristi, armeijan käynyt yms.
Samaa mieltä. Juuri tuollaisia ei pitäis heti äänestää ulos, muuten loppukausi on tylsä jos nynnyt vaan jää.
Siellä on nyt suosikkiäänestys talon asukkaista, ja samaan aikaan häätöäänestys kaikista asukkaista bb.fi:ssa. Eli ei nimeämisiä tällä viikolla ilmeisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Juuri tuollaisia ei pitäis heti äänestää ulos, muuten loppukausi on tylsä jos nynnyt vaan jää.
Eli sun mielestäsi on olemassa vain kahdenlaisia ihmisiä: narsistisia kiusaajia ja nynnyjä?
En mä kyllä jaksais tota Paulaakaan kuunnella.. Mutta mieluummin sitä, kun Siniä.
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan kellonaikaa, mihin aikaan mökissä ja talossa on väännetty ostoslistoja?
Jostain kello 15.40 mökillä. Tarkempaa aikaa en osaa sanoa kun etsin itse tuolla 4 tuntia ohjeella.
Olisi todella mielenkiintoista kuulla mitä mieltä Sinin työkaverit ja työyhteisö on hänestä.
Roope vois mennä takaisin lastentarhaan kasvamaan.
Vierailija kirjoitti:
top 5 asukasta, jotka poistaisit nyt talosta?
Poistaisin ne joiden poissaolon huomaisin vähiten. He taitavat olla tällä hetkellä Tiia, Marko, Timo, Joel ja OP.
Jättäisin taloon mahdollisimman pitkäksi aikaa (ei- tylsällä tavalla) kivoimmat ja ärsyttävimmät. Katsojaelämys on paras, jos lopussa "paha saa palkkansa" eikä voita.
Arttu-Antelias
Sini-Sählääjä
Kati-Kovakolottaja
Ella-Esteetön
Timo-Tomera
Sasu-Sipistelijä
Sami-Säätelijä
Niko-Nuhteeton
Kristiina-Koristelija
Joel-Jupisija
Minna-Ministelijä
Roope-Röhönauraja
Marko-Mussuttelija
Paula-Ponteva
Op-Ounastelija
Tiia-Tarinatäti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä taas ilkeydessä ei ole mitään kiinnostavaa. Sini on ilkeä koko ajan.
Esim viime vuonna en ajoittain voinut sietää Krisua. Sen kännikäytöksen takia. Selvinpäin se oli erittäinkin viihdyttävä.
Sini ei ole viihdyttävä, se on vaan yksinkertaisesti ilkeä.
Mitä ihmettä, ei kyllä todellakaan ole Sini ilkeä koko ajan. Täytyy olla aika kiero mielikuvitus, jos sellaista jatkuvasti näkee.
Vierailija kirjoitti:
Olisi todella mielenkiintoista kuulla mitä mieltä Sinin työkaverit ja työyhteisö on hänestä.
Eiköhän se heidän Sinille tekemänsä KI(U)SAAJA- paita jo kerro tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Roope vois mennä takaisin lastentarhaan kasvamaan.
Bb podcastissa kertoivat tutustuneensa Roopeen joskus kolmisen vuotta sitten, kun Roope oli heillä harjoittelussa. Oli kuulema miellyttävä, kohtelias toiset huomioiva, vaikka ei ollut kai vielä kahtakymmentäkään silloin.
Vierailija kirjoitti:
Sinin työyhteisö taitaa olla oma ukko ja sini.
siis miksi Sini jää leskeksi jossain vaiheessa?
Ajatelkaa jos Big Brotherilla on maksettuja trolleja ympäri nettiä. En oikeasti ihmettelisi. :D
Olis mielenkiintoista, että talon jengi saisi yhtäkkiä tietoon sellaisen huhun, että tv-kyttääjät ovat kiinnostuneempia mökkiläisistä, kas kun eivät ollenkaan tiedä millaisia ihmisiä siellä on.