Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Arttu ja Joel olivat muita myöhemmin syömässä ja Timo istui juttelemassa heidän kanssaan ruokapöydän ääressä.
Krisse tuli paikalle, istui alas ja peilaili itseään kahdeksan minuutin ajan (kyllä, katsoin kellosta). Hän haroi hiuksiaan tuttuun tapaan, eikä sanonut sanaakaan koko aikana. Nousi sitten ylös ja lähti.
En oikeasti voi ymmärtää hänen suosiotaan.
En minäkään näe potentiaalia. Olen kyllä live elämässä nähnyt teinejä, jotka tiputtavat hiuksiaan joka puolelle ja sotkevat pyyhkeet ripsivärillä. BB voittajaksi en ole heitä ajatellut siltikään.
Vierailija kirjoitti:
Arttu ja Joel olivat muita myöhemmin syömässä ja Timo istui juttelemassa heidän kanssaan ruokapöydän ääressä.
Krisse tuli paikalle, istui alas ja peilaili itseään kahdeksan minuutin ajan (kyllä, katsoin kellosta). Hän haroi hiuksiaan tuttuun tapaan, eikä sanonut sanaakaan koko aikana. Nousi sitten ylös ja lähti.
En oikeasti voi ymmärtää hänen suosiotaan.
Eikös se laittanut siinä öljyä hiuksiinsa?
Olen nainen, ja en pidä kaikenlaisista naisista . En jaksa sellaisia yltiöpositiivisia hölöttäjiä tai Ellan, Sinin ja Sasan kaltaisia instagrampissiksiä, tällaisia persoonia on liikaa, väsyn heistä.
Kristiin puolestaan on aivan ihana nainen. Toivoisin taloon mukavia, karismaattisia naisia.
Monia harmittaa, että naisia lähtee useammin ulos kuin miehiä, mutta tämän kaudet naiset ja etenkin wannabenainen ovat olleet todella rasittavia. Paitsi Kristiina. Minna ja Tiia olivat ihan jees, vaikka Tiia oli kovaääninen.
Kivoja naisia kaivataan tuonne. Viime kauden Milla oli mukava.
Ei mitään tyhjännaurajia, turhanpäiväisistä asioista puhuvia, vaan fiksuja ja aidosti hauskoja naisia kaivataan.
Paula oli pettymys, esittelyvideo oli harhaanjohtava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai Krisse ansaitsee voittorahat.
Hän on laittanut 3500 euroa tatuointeihin, käynyt kauneusleikkauksessa ja ostanut juuri 2500 euron läppärin pelikoneeksi.
Hän on köyhä, vaatimaton tyttörukka. Puuhakas ja sosiaalinen.Eipä ainakaan laita tisseihinsä, alapäähänsä, vaatteisiin, meikkeihin kuten Eetu.
Mistä sinä tiedät laittaako silikonit tai tissien kohotuksen tulevaisuudessa tai vaikka alapään kiristyksen? Krisse tuntuu olevan erittäin kiinnostunut vartalonmuokkauksesta eikä tunnu olevan kovin korkea kynnys leikkauksiin ym. On myös useasti keskustellut Ellan ja muidenkin kanssa meikeistä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa kun Ella sanoo Kaapo?
Käsitin, että viittasi Samiin, en ole varma.
Ellahan on alusta asti harrastanut tätä, että kutsuu ihmisiä nimityksillä, "suntio", "neiti näppärä", "kaapo". Tällainen alentuvainen tapa alleviivaa sitä, että prinsessa Ella on niin paljon näiden muiden yläpuolella, ettei hän suo heille sitä kunniaa, että lausuisi heidän nimensä.
Vierailija kirjoitti:
Paniko oikeesti Arttu yöllä Eetua pyllyyn??!
Kyllä pani !! Pojat puuhaili !
Tästä oli jo paljon kommentteja eilen illalla, ja moni oli samoilla linjoilla. Mutta vielä kerran: Ella ja Kati ulos sunnuntaina kiitos. Löisin vaikka vetoa tästä, ja toivon ainakin että toteutuu. Asukkaat eivät itse ainakaan pitkään aikaan tulisi nimeämään kumpaakaan. Koska jos joku talolainen nimeää Ellan on itse muka kauhea transfoobikko iiik, ihan sama miten huonosti Ella käyttäytyy kanssaihmisiään kohtaan... Ja taas kiero Kati jotenkin luikahtelee tätä menoa finaaliin asti, voi oikeasti ei hyvä. Joten Ella ja Kati ulos sieltä asap, NYT ON TILAISUUS edes pienelle inhimillisyyden voitolle maailmassa!
Kati voi nukkua ensi yönä lattialla. Sen jälkeen voikin tunkea jekkunsa ja hattunsa hanuriinsa ennen kuin poistuu sunnuntaina.
Kiva kun ne nyt odottaa jännää tehtävää mutta tuleekin oso kasa vaatteita. Kristiinalla varmaan menee pölyä nenään, ettei pysty. Olisi hauska, jos kerrankin pystyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Krissen vihaajat ovat pääsääntöisesti naisia? Missä tahansa Facebookin BB-ryhmässä nämä valittajat ovat melkein poikkeuksetta naisia ja useimmat ei sieltä kauneimmasta päästä. Ovatko he kateellisia Krisselle?
Ei Krisseä kauniiksi voi sanoa mutta tosi söpöksi kylläkin. Herättänee miehissä suojelunhalua, mikä taas herättänee kateutta monissa naisissa. T: N37
Ainakin Ellassa herättää kateutta :D
Totta m*nassa, koska on itsensä täydellinen vastakohta! Myös moni nainen suorastaan vihaa tuollaisia pieniä ja hentoja naisia, joten onko ihmekään, että tämä naisen kuvatus tekee kaikkensa vaikeuttaakseen kohteensa elämää... Ikävä ihminen varmasti siviilissäkin.
Krissellä hyvin naisellinen vartalo. Painaa 45 kg. Meikä aika tankki Krissrn rinnalla elopainoa n 75 kiloa ja pituutta 168. Tyytyväinen oon.
Olet suunnilleen keskipituinen ja -painoinen, ainakin tilastojen perusteella. Suurin osa suomalaisista naisista on vähintäänkin tuon kokoisia. Krisse taas on pieni ja siro, mikä aiheuttaa monilla isompikokoisilla kateutta.
Miten tuo Krissen peilailu ja harominen eroaa Ellan peilailusta?
Sarapara kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tuossa eilistä jaksoa ja taas kerran ihmettelen mikä tekee homoista tuollaisia teatraalisia diivoja? Yleistää ei tietenkään voi, mutta ihmeen usein näitä näkee. Valaiskaa nyt joku homojen sielunmaisemaa tunteva että miksi näin. Onko se jotenkin niin hienoa olla ns. erilainen? Kyllä kai nykyään tuntuu vähemmistöltä olla ihan normaali hetero 🙄
Se on varmaan se feminiinisyys, homoilla usein on enemmän femeniinisyyttä kuin heteromiehillä ja homot kuvittelee, että sitä pitää korostaa diivailulla. Olen huomannut, että useimpien homojen kaveripiiri muodostuu lähestulkoon pelkästään naisista...
Voi hel'katti mitä typ'erää soopaa. Juu fe'miniinisyyshän se aiheuttaa di'ivailua ja draa'maqueeneilyä, totta kai.
Kaikkein suurimaan di'ivat ja draa'mailijat ynnä muut tunnemyrskyilijät istuvat vank'iloissa. Heistä valtava enemmistö on MIEHIÄ, vieläpä hete'rosellaisia (tosin vanki'lassa yks kerta ei ho'moksi tee, ja kymmenen nollaa tilanteen). Miehet ovat dra'amailleet nakkikioskijonoissa, että kuka ku'see pitemmälle ja suuremmalla volyymilla ja sitten pu'ukottelevat toisiaan hen'giltä. Naiset ei juurikaan. Miehet tap'pelevat jonkun pub'iruusun päällisistä ja toinen lautoihin ja toinen rautoihin. Naiset harvemmin. Tyytyvät yleensä vain rep'imään hiuksista ja huutamaan h'raa. Jne jne jne
Että kyllä se enneminkin tuo mask'uliinisuus on se, mikä aiheuttaa tuota ylimääräistä dra'amailua, juoruilua ja tunteiden hallitsemattomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Joel ulos. Hajuton ja mauton tyyppi. Väitti ettei Sasan takia voinut olla oma itsensä, no eipä ole muuttunut muuta kuin entistä hiljaisemmaksi ja elottomammaksi. Nyt aamupäivällä nakkasi vitsin varjolla että Arttu on pilannut hänen reissunsa, jos Arttua ei olisi niin Joel olisi enempi porukan keskellä tekemisissä. Aina syy löytyy jostakin muusta mutta peiliin ei katso vahingossakaan. Ällöttävä tyyppi
Jep. Joelia ei tuolla talossa edes huomaa. Sasa sai siihen edes vähän liikettä ja säpinää. Nyt vaan taas makaa. Sasa kyllä pilasi omat mahdollisuutensa kyhnäämällä Joelin kanssa. Oli iloinen ja osallistivainen alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Joel ulos. Hajuton ja mauton tyyppi. Väitti ettei Sasan takia voinut olla oma itsensä, no eipä ole muuttunut muuta kuin entistä hiljaisemmaksi ja elottomammaksi. Nyt aamupäivällä nakkasi vitsin varjolla että Arttu on pilannut hänen reissunsa, jos Arttua ei olisi niin Joel olisi enempi porukan keskellä tekemisissä. Aina syy löytyy jostakin muusta mutta peiliin ei katso vahingossakaan. Ällöttävä tyyppi
Joelin lakoninen huumori on ihan parasta!
"Kun mä täältä talosta lähden, menen heti piiloon ja kosken kaikkiin kameroihin..."
Vierailija kirjoitti:
Tästä oli jo paljon kommentteja eilen illalla, ja moni oli samoilla linjoilla. Mutta vielä kerran: Ella ja Kati ulos sunnuntaina kiitos. Löisin vaikka vetoa tästä, ja toivon ainakin että toteutuu. Asukkaat eivät itse ainakaan pitkään aikaan tulisi nimeämään kumpaakaan. Koska jos joku talolainen nimeää Ellan on itse muka kauhea transfoobikko iiik, ihan sama miten huonosti Ella käyttäytyy kanssaihmisiään kohtaan... Ja taas kiero Kati jotenkin luikahtelee tätä menoa finaaliin asti, voi oikeasti ei hyvä. Joten Ella ja Kati ulos sieltä asap, NYT ON TILAISUUS edes pienelle inhimillisyyden voitolle maailmassa!
Minä olen kyllä melko varma, että Ella on toinen lähtijöistä. Katista en tiedä. Toiseksi lähtijäksi veikkaan Samia.
Sarapara kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Krissen vihaajat ovat pääsääntöisesti naisia? Missä tahansa Facebookin BB-ryhmässä nämä valittajat ovat melkein poikkeuksetta naisia ja useimmat ei sieltä kauneimmasta päästä. Ovatko he kateellisia Krisselle?
En ole nainen. Enkä nyt varsinaisesti vihaa Krisseä. Mutta en kyllä vapaaehtoisesti halua enkä jaksa katsoa enkä kuunnella häntä. Hänessä ja hänen toiminnassaan/käytöksessään on aivan liian monta erilaista ärsyttävää piirrettä joista joku aina pomppaa esille kun vain hetkenkin vilahtaa kuvissa. Kauneudesta vielä senverran että liiallisella määrällä lihaleimoja ei naiselle ainakaan minulta pinnoja heru. Päinvastoin.
Krisse on pieni "minä minä" ihminen. Itsekkyys siinä ärsyttää. Jos olisin samassa talossa niin ei todennäköisesti olisi mitään keskusteltavaa hänen kanssaan. Kertaakaan en ole kuullut että Krisse olisi heittänyt jotain hyvää läppää tuolla tai sanonut mitään muutakaan hauskaa tai mielenkiintoista. On vaan ja möllöttää, myötäilee, rasvaa naamaa ja tekee itselleen ruokaa. Siinä hänen anti katsojille.
Olet katsonut väärää streamia, talon hauskimmat jutut kuulee siellä makkarissa Krissen, JOelin ja Artun kesken. Välillä on muitakin osallistujia.
Nuorihan Krisse on, niinkuin herrat SAmi ja Marko suutuspäissään sanoivat. Siksi pitäisi heidän pikkupiiakseen ruveta munia paistamaankin herroille. Kukapa hänelle ruokaa tekisi, jos ei itse. Pässinpäät eivät antaisi edes ostaa gluteenitona ruokaa. Onneksi talo tarjoaa edes jauhoja.
Martat tietysti suitsait huolehtisivat sekä talon, että tuotännon pöytään tasapainoiset ateriat 6 kertaa viikossa. Sepä olisikin kiinnostavaa katsottavaa.
Eivät syö kaikki pöydän ääressä. Tuossa hellapöydällä. Helmerihän istu monasti kylpytakki päällä hellan lähellä. 😂
Onko tuo lasagnea. Itse syön haarukka veitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikeasti voi ymmärtää hänen suosiotaan.Eikös se laittanut siinä öljyä hiuksiinsa?
Ruokapöydässä, missä toiset on syömässä? Ei kai nyt sentään.
Kristiina on ihana. Ei tuolla ole mitään sääntöä missä oleskelee. Jos tykkää olla makuuhuoneessa niin mikäs siinä.
En ymmärrä Artun ja Eetun välistä seksiä. Eetu kokee olevansa nainen, mutta sillä on miehen vehkeet. Sit ne tyydyttää toisiaan munista. Yäk. Siis ei lähelläkään mitään naista.
Eli Artulle voi olla vaikka sian kärsä mikä runkkaa sitä.
Tulisipa nyt taloon oikein kunnon fiksuja naisia. Oikein sellaisia mistä Ella tulisi kateelliseksi.
Anniinahan voitti yhden kauden, vaikka tuli kisaan mukaan puolivälissä. Eli kyllä uusillakin on mahdollisuus voittaa, jos vanhoista asukkaista ei löydy voittaja-aineista.