Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihme roskia tai likaa mm. laittialla, sohvalla ja muutenkin ympäri taloa usein näkyy? Miksi noita ei siivota? Olen useamman kerran luullut tabletillani olevan likaa ja roskaa, vaikka onkin ollut vain talossa.
Minä taas en näe tuolla mitään likaa. Henkilökohtaisen hygienian, vaatteiden ja petivaatteiden kohdalla olen kyllä ihmetellyt, miten likaista sakkia tuolla on vaikka olen itse luullut olevani melko huoleton tuollaisissa asioissa. Kukaan ei esimerkiksi pese käsiään tultuaan tupakalta, sänkyyn rojahdetaan samoilla paljailla varpailla, kuin hiippaillaan ympäri taloa ja samoilla housuilla, joilla istutaan ulkona märillä säkkituoleilla tai penkeillä. Maataan toisten sängyillä ihan rennosti, paljuun mennessä ei käydä suihkussa, pidetään saunassa pidettyjä bikineitä päivätolkulla, ei pestä hiuksia, käytetään paksua pakkelia ja hinkataan niitä sohvaan ja petivaatteisiin, kylpytakki laitetaan hikiselle iholle, mutta siihen myös kuivatellaan puhdas iho jne. Naamaa ja hampaita kyllä hinkataan tuntitolkulla, mutta millään muulla ei sitten näytäkään olevan väliä.
Itseä ällötti se mökin puolen uima-allas. Kukaan ei käynyt suihkussa ennen altaaseen menoa. Suoraan vaan vessasta tullessa uikkarit päälle altaaseen. Olis pitänyt olla sääntö että altaaseen tai paljuun mennään vain suihkun kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Kristiinalla on erikoisruokavalio, ja hän enimmäkseen kokkailee itse omat ateriansa, olisi täysin suhteetonta hyväksikäyttöä muilta pyytää häntä kokkaaamaan 'samalla' heillekin. Nuo sekasyöjät ovat enemmistö, he saavat vuorollaan laittaa ruokaa toisilleen. Silloinkin pääsee pälkähästä jokapäiväisestä kokkailusta. Toisin kuin Kristiina.
muuten:/tarjoutuiko kukaan auttamaan/leikkaamaan Kristiinan hiuksia? Ainakin minulla on hankala saada takaa suoraa linjaa, kun itse yritän tasata hiuksia.
Täälläkin läyhättiin, että "varmaan 15 minuuttia kesti, oli oikein esitys". No, minulta olisi kestänyt ainakin puoli tuntia yksin nyrhiä latvoja.
Juuri näin. Kristiinan tehtävä ruuat itsellen, eikä hänelle sopivia aineksia edes ole juurikaan saatavilla, saati sitten, että nistä tehtäisiin kaikille ruoka. Yöpartio syö öiseen aikaan senkin vähän, joka Kriselle sopii. Ei ole helppoa olla erikoisruokavalioinen "siviilissä"saati sitten tuolla.
Niinpä. Ja mikä ihmeen juttu tuokin on, että pitäisi aina ymmärtää tehdä toisillekin kananmunat, mutta eipä kukaan leivän tekijöillekään suuttunut, kun tekivät vain itselleen ja Joel oli ainoa, joka teki Katille.
On kanssa ihmetyttänyt tuo, että mikä ihmeen piika Krisse muiden mielestä on, kun hänen muka kuuluisi tehdä muillekin, vaikka ainoana joutuu aina tekemään omat ruokansa. Muut voivat vuorotella milloin tekevät ja milloin tulevat valmiiseen pöytään.
Vierailija kirjoitti:
Löytyi puolentoista minuutin klippi ellan ja artun viimeyön touhuista. Tosin sillä pätkällä arttu näytti nukkuvan ja ella sylki käteensä ja touhusi jotain peiton alla
Munat litistyksissä joten teippiä korjasi paikalleen.
Vierailija kirjoitti:
Siis harrastiko Arttu ja Eetu seksiä taas viime yönä? En jaksanut seurata 24/7.aa. Eetuhan sanoi aikaisemmin Roopelle ettei tykkää Artusta 'sillai'. Mitä ton Eetun päässäoikeen liikkuu kun kuitenkin tunkee Artun syliin lusikkaan nukkumaan joka yö ?
Se on se paljon puhuttu läheisyydenkaipuu.
Mietin miksi tällä kyseisellä palstalla lapsi Kristiina on suosittu koska on todella mitään sanomaton ja huomaamaton tuolla talossa... tulin siihen tulokseen, että tämän palstan mammat tuntee jotain äidillistä sympistelua vauvan kasvoiseen Kristiinaan.
Marko aamullakin katkera kun läyhäs munasta jota Krisse ei paistanut hänelle. 😂
Sarapara kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarapara kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marko ja Paula puhuu, kuinka Roope oli tärkeä yhdistävä tekijä talon väen ja mökin väen välillä... Jännä juttu, että Roopen lyöttäytyminen taloporukkaan nähdään näin eri lailla kuin Krissen.
Roope oli kokoajan mökkiporukankin kanssa hengaamassa. Pissis Krisse eristäytyi kokonaan muista paitsi Joelista ja Artusta kun on niin otettu kun ihailemansa Arttu sanoi jossain vaiheessa että jos Kristiina voi tulla seuraan juttelemaan. Nyt on kuin liima seuraamassa Arttua ja Joelia joka paikkaan eikä edes juuri puhu mökkiläisille. Naurettava lapsi.
Roope-käärme makeili kaikille edessäpäin ja sitten kipitti naureskelemaan tai läyhäämään selän takana. Siinä sen anti. Krisse on ainakin rehellisesti mitä on ja kulkee omaa tietään, piittaamatta siitä, mitä muut mahtaa miettiä.
"kulkee omaa tietään" seuraa itseään vanhempia miehiä kuin liima. Eikä anna tuolla talossa itsestään yhtään mitään. Komppaa muiden mielipiteitä kun itsellä ei vielä elämänkokemusta löydy juurikaan mistään asiasta.
Voi mennä kotiin olemaan itsensä. Tämä on viihdeohjelma ja Kristiinassa, ei ole mitään viihdyttävää tai värikästä.
Krissessä on 'viihdyttävää ja värikästä' RÄIKEÄ kontrasti talon käärmeisiin nähden. Oletko itse tunnevammainen kun et asiaa tajua? Krisse poikkeaa kaikista tuolla. Täydellinen vastakohta on Ella, joka on mairea edessä päin (uusi strategia kun huomasi että Krisse saattaakin olla katsojien suosikki) ja totaalinen biatz selän takana. Kyseessä on Krissen taistelu tietämättään tuulimyllyjä vastaan. Muut, miinus Timo, Joel ja Arttu puhuu p@skaa Krissestä lapsellisesti selän takana aina kun silmä välttää, ei oo munaa sanoa päin näköä talon pienimmälle ja nuorimmalle asukkaalle.
Sarapara kirjoitti:
Mietin miksi tällä kyseisellä palstalla lapsi Kristiina on suosittu koska on todella mitään sanomaton ja huomaamaton tuolla talossa... tulin siihen tulokseen, että tämän palstan mammat tuntee jotain äidillistä sympistelua vauvan kasvoiseen Kristiinaan.
Kun tällä(kin) palstalla on miljoona kertaa jo selitetty, miksi #teamkrisse, niin eikö sulla riitä lukutaito vai ymmärrys? Nyt kun käärmekaksikosta toinen on pois, Krissen suosio alkaa laskea, koska valtaosa siitä on ollut vastareaktiota valheelliseen suolaukseen. Täysin sama kuin Minnan kanssa, eka viikolla suursuosikki, toka viikolla pois.
Siis luoja!! Arttu ulos talosta sunnuntaina! Se olisi todella monen asukkaan kohdalla käänteen tekevää. Ja minä en jaksa henk.koht sitä tyyppiä yhtään! Vaikka Roopesta en niin välittänyt mutta tuossa asiassa oli oikeassa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Kristiinalla on erikoisruokavalio, ja hän enimmäkseen kokkailee itse omat ateriansa, olisi täysin suhteetonta hyväksikäyttöä muilta pyytää häntä kokkaaamaan 'samalla' heillekin. Nuo sekasyöjät ovat enemmistö, he saavat vuorollaan laittaa ruokaa toisilleen. Silloinkin pääsee pälkähästä jokapäiväisestä kokkailusta. Toisin kuin Kristiina.
muuten:/tarjoutuiko kukaan auttamaan/leikkaamaan Kristiinan hiuksia? Ainakin minulla on hankala saada takaa suoraa linjaa, kun itse yritän tasata hiuksia.
Täälläkin läyhättiin, että "varmaan 15 minuuttia kesti, oli oikein esitys". No, minulta olisi kestänyt ainakin puoli tuntia yksin nyrhiä latvoja.
Juuri näin. Kristiinan tehtävä ruuat itsellen, eikä hänelle sopivia aineksia edes ole juurikaan saatavilla, saati sitten, että nistä tehtäisiin kaikille ruoka. Yöpartio syö öiseen aikaan senkin vähän, joka Kriselle sopii. Ei ole helppoa olla erikoisruokavalioinen "siviilissä"saati sitten tuolla.
Viime yönäkin yöpartio kävi syömässä ja hetken päästä Sami sanoi, että varmaan pitää sitten syödä. Toisetkin ihmetteli, että taasko se Sami syö. Ja Samikin on itkenyt, miten Krissen syömiset vie koko ruokabudjetin, kun ovat erikoisruokavalioita.
Antaisivat nyt noille ruokaa vaikka ylenmäärin, ettei siitä tarvitsisi riidellä, on niin vastenmielistä kuunnellakin. Olisi hauska seurata, kun eivät sovi loppukaudesta vaatteisiinsa ahneimmat.
Arttu on alkanut tympiä minua, jo kaksi kertaa oksennellut ja ällöttävä touhu Ellan kanssa siihen päälle.
Arttu-poika ei yhtään ajattele, miltä Nivalan vanhemmista tuntuu katsella tuota touhua ja kuunnella ehkä naapureiden tuomioita kotikylillä. Hyi että. Poika ruotuun ja häätöön ! Joku voisi leikata tuon kummallisen kampauksen Artulta ihmismäisemmäksi ja pukea päälle muuta kuin kylpytakin. Ryhtiä nyt aikuinen mies!
Ella myös häätöön. On pohjimmiltaan pervo, vaikka esittää 'tyylikästä'. Vaatteet eivät tee miehestä naista, eikä muutenkaan ihmisestä fiksua. Ellalla on miehen luonne, koska heti meni kertomaan Roopelle hänen yötouhuista Artun kanssa. Oikea nainen olisi hiljaa noista jutuista. Muutenkin Ellan jutut ovat ronskeja kuten miehellä. Syntymässä saatua sukupuolta ei voi muuttaa, se paistaa aina läpi, botoxista ja meikistä huolimatta. Olisi parempi olla rehellisesti mies-homo, kuin teennäisesti trans. Ellan huuletkin oli paremmat luomuna, kun hän oli Eetu.
Haluaisin että JOEL voittaa. Häntä vaan ei näytetä koosteissa tarpeeksi ja siksi vaikuttaa tapetilta. Huumorimies läpikotaisin. Ehkä Joel makoilee makuuhuoneessa niin paljon, koska talossa on monta selkäänpuukottajaa, eikä hän halua osallistua siihen. Joelilla on luonteessa rehtiyttä, eikä hän siksi käyttänyt Sasaa hyväkseen, vaikka oli tilaisuus. Hatunnosto - hyvä Joel !
Tänään vuonna ei kukaan juuri aiheuta MITÄÄN tunteita BB-talossa. Ainut joka on suorastaan pelottava on Paula, siitä tulee negatiiviset vibat. Ja ainut jolle voiton ehkä soisi on Timo.
EllaEetu jota parjataan, on aika taattua BB-laatua, pinnallinen , muotitietoinen ja aiheuttaa (ilmeisesti) vähän draamaa, en tosin ole ymmärtänyt millä lailla, koska kauniista asuista huolimatta on hyvin tapetti-tyyppi. Ei ärsytä, ei ihastuta.
Toivotaan että uusissa asukkaissa on säpinää.
Nyt sitten Kristiinalle häätöääniä, jotta putoaisi. Jatkossa omilla suosikeilla olisi paremmat mahdollisuudet selvitä häätöäänestyksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyi puolentoista minuutin klippi ellan ja artun viimeyön touhuista. Tosin sillä pätkällä arttu näytti nukkuvan ja ella sylki käteensä ja touhusi jotain peiton alla
Munat litistyksissä joten teippiä korjasi paikalleen.
Eikö se kiihotu ja seiso ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Valitse yksi keneltä et ostaisi käytettyä autoa.
Katilta en ostaisi mitään. 😂
Se piilottaisi autosta takapenkit ennen luovutusta.
Jopelle oli niin rankka yks korkkikisa, että piti päästä äkkiä vaakatasoon
Jodelissa väitetään että Paula käytti mökillä vessassa puhelinta ja päivitti instagramin fanikäyttäjää, samoin Markolla on kuulemma salaa puhelin mukana talossa. Ei kai tämmöinen nyt voi olla mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella ulos ensi sunnuntaina, niin voi taas katsoakin tätä ohjelmaa.
Tämä onnistuu nyt, koska saa äänestää INHOKKIA!
Ei missään nimessä ulos, eihän tuolla juuri kukaan muu aiheuta tunteita. Ei tosin ellueetukaan kuin katsojissa kun on aika vaisu persoona.
Kaija kirjoitti:
Nyt on hyvä tilaisuus äänestää Ella ja Kati ulos. Tällä viikolla häädetään kaksi ja tulee neljä uutta asukasta, tapahtumia on paljon tällää viikolla. Nyt on parasta kun äänestetään sitä kenet haluaa ulos, ei tarvitse puhelinlaskua kerryttää niin paljon kuin eilen.
Niin että pelkät äijät jää sitten taloon. Itse en laittaisi rahaa jonku äijien ylläpitoon talossa äänestämällä mutta jos äänestäisin niin ehdottomasti mahallaan makaava mato Joel ulos, lieruletti kaveri Arttunsa kanssa. Ehkä Krisse aktivoituisi taas jos ne lähtis, kun Krisse itseä ei ulos tuolta saa kun äidit täällä laittaa kelan rahoja hänelle.
Sitä ennen oli pitkän aikaa Ella työnnellyt peräpuoltaan Arttua vasten. Jatkui myös samanlaisena, eli Arttu melko liikkumatta ja Ella heijaa edestakaisin. En sitten tiedä, hieroiko Arttua kädellä ja itseään siinä samalla, vai mitä tapahtui.