Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Katsoitteko te edes tuota keittiökohtausta?
Siellä oli ennestään kolme ihmistä, kun Krisse meni paistamaan munia. Kati huhuili eteisestä, mikä on ruokapolitiikka. "Help yourself", vastasi Krisse. Joel kiiruhti kysymään Katin toivetta.
Sen jälkeen Krisseltä kysyttiin, voisiko hän paistaa kaikille. Vastaus oli "En mä halua".
Krisse laittoi itselleen kaksi ja Artulle yhden munan. OP paistoi loput koko porukalle.
Krisse palvelutti itseään. Joel haki hänelle lautasen ja Roope antoi kasvismakkaraa.
Ei ole läyhäämistä, jos ärsyyntyy epäkohteliaasta käytöksestä. Krisse on välillä kuin itsekäs murrosikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisselle kantsis sanoo siinä hetkessä kun on jotain sanottavaa eikä pyöritellä vaan silmiään ja mutistaan sitten porukalla selän takana. Ehkä parantais tapoja. Tossa on tollanen kiusaamisen ilmapiiri, otetaan yksi silmätikuksi ja vahdataan sen tekemisiä ja raportoidaan niistä aina muulle porukalle
Just perus läyhäämistä. Keksitään valheita ja läyhätään selän takana. Krisse sanoo naamatusten jos asiaa on, ei läyhää selän takana.
Ja sitten kun sanoo suoraan esimerkiksi puolustaessaan Timon kauramaitoja, niin aloitetaan läyhääminen siitäkin. Kyllähän se nyt taitaa olla niin, ettei Krisse voi tehdä mitään oikein tuon tietyn porukan silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailsija kirjoitti:
Hyi, joku makaa takapuoli paljaana sohvalla.
Ihoahan ne pyllynposketkin on vai onko sulla tapan levitellä kakat iholle?
Hyi kaikkea. Oon kotona joutunut sanomaan eräälle mun ystävälle että laita jo vaatteet ylle. Mun sohvalla ei istuta alushousuissa. Enkä itse istu kenenkään sohvalla alushousuissa.
Vierailija kirjoitti:
Seurusteleeko Kati miehen vai naisen kanssa? Käyttää aina termiä ” kumppani”, ” toinen puoli”
Tästäkin puhuttu usein täällä joka viikko. Miehen kanssa elää ja on miehestä usein puhunut. Maskuliininen ulkomuoto ei tarkoita, että on lesbo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailsija kirjoitti:
Hyi, joku makaa takapuoli paljaana sohvalla.
Ihoahan ne pyllynposketkin on vai onko sulla tapan levitellä kakat iholle?
Hyi kaikkea. Oon kotona joutunut sanomaan eräälle mun ystävälle että laita jo vaatteet ylle. Mun sohvalla ei istuta alushousuissa. Enkä itse istu kenenkään sohvalla alushousuissa.
Mikä siinä pyllyn ihossa on niin likaista?
Krisselle voisi sanoa päin naamaa, mutta ymmärrän että kun on kyse toistuvasta muiden huomioon ottamatta jättämisestä, niin minkäs teet. Kristiinalta on pyydetty, että voitko tehdä muille jne.. Kristiina kieltäytyy, mitä pitäisi tehdä kun on sanottu? Korostaa että ei tykätä susta koska kieltäydyt pyydettäessäkin tekemästä.
Kukaan ei jaksaisi tuollaista normaalissa elämässä. Ja ihan jokainen alkais purkamaan sitä toisille, jos yksi ei vaan halua tehdä mitään.
Ihmettelen kuinka nämä vanhemmat ja ”ikäistään vanhemmat” viitsivät ja kehtaavat läyhätä selän takana tähän malliin. Krissestä täytyy kyllä sanoa, että mahtavan viileä pokka ja hyvä itsetunto ikäisekseen naiseksi. Ei voi olla huomaamatta tota muiden ilkeilyä ja huomiotta jättämistä.
On ihan sama,mitä talossa tapahtuu.
Krissellä on faneja, jotka vääntävät kaiken oman mielensä mukaiseksi.
Totuudella ei ole mitään väliä.
Ollaanhan tuolla koko päivä kylpytakissa, paidatta keittiössä, korviin asti vedetyissä alushousuissa keittiössä jne miksi niihin ei läyhääjät puutu?
Viime vuonna Krisu sanoi suoraan ja tämä teki hänestä pahemman luokan kiusaajan. Koittakaa nyt päättää, että mikä on oikea tapa. Ei kaikkea tarvitse aina sanoa päin naamaa, sekin on kiusaamista. "Selän takana puhuminen" usein estää pahimmat riidat, kun höyryt saa sillä tavalla purettua.
Älytöntä tuotannolta ettei anneta alkoholia ja bibiksiä. Se kuuluu BB-taloon.
Kristiina sanoi vähän ton "Help yourself" kommentin jälkeen, ettei muistanut, että Kati ei saa tulla keittiöön. Eli ei siis ihan puhtaasti ilkeyttään sitä kommenttia sanonut.
Roopen kotiinlähtöön n. 8h aikaa 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Älytöntä tuotannolta ettei anneta alkoholia ja bibiksiä. Se kuuluu BB-taloon.
Ei kuulu uuden tuotannon mukaan. Viime kaudellakin oli aika nihkeää ja jo etukäteen sanottu, että tällä kaudella vielä valvotumpaa.
Kessu mouhottaa, että Kessu-show on jo käsite! Eipä kyllä haittaisi, vaikka tuo öyhö tuolta lähtisi tänään, vaikka veikkankin, että lähtijä on Marko.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kuinka nämä vanhemmat ja ”ikäistään vanhemmat” viitsivät ja kehtaavat läyhätä selän takana tähän malliin. Krissestä täytyy kyllä sanoa, että mahtavan viileä pokka ja hyvä itsetunto ikäisekseen naiseksi. Ei voi olla huomaamatta tota muiden ilkeilyä ja huomiotta jättämistä.
Joo, olen samaa mieltä et selän takana puhuminen on kiusaamista. Sille pitäis sanoo suoraan että sä paistat nyt kaikille, tai itket ja paistat.
Ellalla taas prinsessaleikki näköjään menossa... No, johan edellisestä taitaa olla kaksi viikkoa.
Striimeissä 1 ja 2 Ella, toisessa Ella edestä, toisessa Ella takaa. Sit hetken molemmissa Ella edestä, sitten taas...
Laitoin kiinni.
Kiitos tuotanto, ajattelette katsojien terveyttä. Voin nyt poistua lenkille.
Vierailija kirjoitti:
Marko puhuu Krisestä ihan suoraan pissaliisana... Miksi nuo ei voi sanoa noita itseään vaivaavia asioita suoraan, vaan pitää selän takana läyhätä?
Jep, Marko kyllä laskee pisteitään oikein urakalla. Sitä ollaan (myös muut, OP, Sami) niin suorapuheista ja äijää, mutta auta armias kun pitäisi sanoa "olisi kiva, jos paistaisit samalla pari munaa myös muille" niin sitä suuta ei saada auki. Tuo nimittely menee jo ala-arvoiseksi.
Roope toki selän takana pahan puhumisen kuningas.
Aina naisia haukutaan "juoruamisesta" jne, no katsokaapa BB-talon porukkaa... "Äijät" siellä rivissä haukkumassa parikymppistä tyttöä, jolle eivät suoraan voi sanoa mitään.
Just perus läyhäämistä. Keksitään valheita ja läyhätään selän takana. Krisse sanoo naamatusten jos asiaa on, ei läyhää selän takana.