Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
42741/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34428 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanon heti kärkeen, etten ole millään tavalla transfobinen. Mutta olen seuraillut Ellan toimintaa ja on tullut mieleen, kuinkahan todellista tämä hänen tarnssukupuolisuus ja -naiseus onkaan. Vaikuttaa enemmänkin transvestiitilta kuin transnaiselta, joka olisi vakavasti menossa korjausleikkauksiin. On tullut mieleen, onko hän nyt tekaisuust tällaisen taustatarinan itselleen, jotta saisi transmyönteisten äänet. 

Olen katsonut kaikki kaudet Ruepaulin dragshowsta ja ennemmän Ella muistuttaa niitä homomiehiä ja transvestiitteja kuin varsinaisia transnaisia. Ellalla voisikin olla hyvä ura tanssitaustansa vuoksi dragqueenia.

Voi olla, että arvioni Ellasta osuu väärään, koska eihän toisen pään sisälle näe, mutta on vaikuttanut niin kierolta ja tavoitteelliselta, että syntyi sellainen tunne, että voisi hyvinkin sepittää itselleen edullisen taustatarinan ja tähdätä sen avulla BB-julkisuuteen. Ellallahan on vasta 2019 havahtunut siihen, että haluaa olla nainen, kyllä yleensä kehodysforia on jo lapsessa. No, en tiedä.

Saako ulkomailla sukupuolenkorjausleiikauksessa (kuten ella aikoo) heti Suomessa vaihdettua sukupuolensa myös juridisesti kun ei ole käyyt suomalista prosessia läpi (esim psyk. kons)? Vai onko ellalka aikomuskin pysyä juridisesti miehenä?

Ei kukaan noin tyhmästi tee. Suomessa prosessi käytävä läpi mm psykiatri. Jos todetaan ok niin KELA maksaa hoidot ja leikkaukset. Suomessa korjataan jäljet . Ei oo niin simppeliä mitä Ella luulee.

Se on todella pitkä ja monimutkainen prosessi kaikkine hormonihoitoineen jne. En jotenkin usko, että Ella on tosissaan korjaamassa sukupuoltaan, koska on niin huonosti ottanut asioista selvää. Inhoaa puheidensa mukaan läskiä ja haluaa olla laiha, joten ei kyllä pysty aloittamaan estrogeenihoitoa, koska hänestä tulee naishormonin myötä pyöreä - se on väistämätöntä. Mä en usko tätä Ellan transnaiseutta, mä luulen että se on perushomo transvestiittisvistillä.

Vierailija
42742/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yöllä tupakkipaikalla Marko,Paula,Sami ja Roope nuoleskelivat kilpaa toisiaan. Puhuivat miten meidän mökkijengi on selkeesti parempi persooniltaan kuin talonjengi.

-ottivat TAAS mökkiriidan puheeksi

-kaikki retostelivat "tää on vaan peliä!".

-Roope sanoi että sitä vtutti kun Krisse kävi riidan päätteeksi itkemään. Jalka kuulemma tärisi.

-Paula sanoi miten se ei Roopelle suuttunut yhtään riidassa, Roope on hänen SUOSIKKI.

-Riita oli TÄYSIN Krissen syy, se päätettiin kaikkien osapuolien kesken(Roope jankkasi bussin alle heittämisestä ja siitä että tottakai myhäilee mukana)

-Sami haukkui ihan Krissen: "Mitä vittua se rupes sieltä selittää että ollaan Roopen kanssa heitetty läppää yms"

-Paula ja Marko komppas.

-Samin mukaan Krisse jätti heidän ryhmän kuin hauki rannasta.

-Roope hehkutti miten Samin kanssa hän keskustelee avoimemmin kuin vaikka Ellan kanssa.

Verenpaineet nous kun katoin tota! Noi on niin sokeita omalle käytökselleen, ja kehuvat itse itsejään. Roope on tosi pitkävihainen ja vttumainen.

.

Kim Sainion korteissa Kristiinalla oli miinuksena kiltteys.

.

Sanoikin arvostelussa, että Kristiinalta puuttuu pahuus.

.

Olin kerrankin samaa mieltä Sainion kanssa.

Miksi kiltteys olisi miinusta? Eikö se ole kanssaihmisille positiivista.

Ja pahuutta on jo liikaakin maailmassa, meidän maassa ja kaupungeissa sekä kylissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42743/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yöllä tupakkipaikalla Marko,Paula,Sami ja Roope nuoleskelivat kilpaa toisiaan. Puhuivat miten meidän mökkijengi on selkeesti parempi persooniltaan kuin talonjengi.

-Roope sanoi että sitä vtutti kun Krisse kävi riidan päätteeksi itkemään. Jalka kuulemma tärisi.

-Paula sanoi miten se ei Roopelle suuttunut yhtään riidassa, Roope on hänen SUOSIKKI.

-Riita oli TÄYSIN Krissen syy, se päätettiin kaikkien osapuolien kesken(Roope jankkasi bussin alle heittämisestä ja siitä että tottakai myhäilee mukana)

-Sami haukkui ihan Krissen: "Mitä vittua se rupes sieltä selittää että ollaan Roopen kanssa heitetty läppää yms"

-Paula ja Marko komppas.

-Roope hehkutti miten Samin kanssa hän keskustelee avoimemmin kuin vaikka Ellan kanssa.

Verenpaineet nous kun katoin tota! Noi on niin sokeita omalle käytökselleen, ja kehuvat itse itsejään. Roope on tosi pitkävihainen ja vttumainen.

.

.

.

Tyhjä kortti.

Kristiinahan aiheuttaa vauvalla verenpainetta😂 ja talossa läyhäreille😂 ei oo tyhjä kortti.

Krisse voittoon.

Vierailija
42744/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Paula ja Marko komppas.

.

.

.

Miksi kiltteys olisi miinusta? Eikö se ole kanssaihmisille positiivista.

Ja pahuutta on jo liikaakin maailmassa, meidän maassa ja kaupungeissa sekä kylissä.

Kiltteys on erittäin epämääräinen käsite. Jos kiltillä tarkoitetaan epävarmaa, muita miellyttävää ja kynnysmattona olevaa henkilöä, joka ei siis osaa vetää itselleen ja muille rajoja, niin silloin se ei ole kenenkään kannalta hyvä juttu.

Vierailija
42745/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ens viikolla katsojat saavat äänestää.

Haluat siis, että Kristiina lähtee? Näinhän siinä käy, jos katsojat nimeävät ja asukkaat häätävät, sieltä lähtee jokaviikkoinen ääniharava Kristiina tai Sami (jos ei putoa jo tällä viikolla).

Vierailija
42746/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Paula ja Marko komppas.

.

.

.

Ilmankos Sainio haluaisi Krissen ulos talosta. Herra "Jumalan ruoska" ei voi käsittää sitä, että jotkut ihmiset pitävät kiltteydestä. Mielenkiintoista sisältöä voi luoda olematta paha. 

Eikös sekin ollut Sainion kausi, kun se kaikkein häijyin läyhääjä Teija voitti? 

Kristiina olisi hyvä pitää talossa. Sopivasti särmää tuova henkilö. Lisäksi naisia on enää vähän talossa.

Vierailija
42747/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kati jo hieroi Kessua vähän harteista jos joutuu talosta ettei saa häädetyn herjaa 😂😂

Kessu on kehunut Katia. Kati antoi taas yhden pinnan Kessulle.

Vierailija
42748/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luetelkaa perusteita minkä takia Kristiina ansaitsisi voiton?

Vierailija
42749/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole törkeää, kun on niin monta henkeä häätöäänestyksessä. Hieman rahastuksen makua, mutta jostain se 30 000 on kaivettava.

Vierailija
42750/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Paula ja Marko komppas.

.

.

.

Tyhjä kortti.

Kristiinahan aiheuttaa vauvalla verenpainetta😂 ja talossa läyhäreille😂 ei oo tyhjä kortti.

Krisse voittoon.

Ei todellakaan ole tyhjä kortti. Fiksu ja muut huomioon ottava nuori nainen. Tämmöisiä lisää olisi taloon kaivattu.

Krisse voittoon todellakin!

Vierailija
42751/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Paula ja Marko komppas.

.

.

.

Tyhjä kortti.

Krisse voittoon.

Luusereiden voittaja.

Vierailija
42752/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttaa, eikö Ella vielä aloittanut meikkausta ja illan asuvalintaa :D

Vierailija
42753/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu sanoo että turha tulla ihmisten kyselemään että nähdäänkö jos ei ole ennen BB:tänään nähnyt. Veikkaan ettei halua nähdä edes kaverit enää narttua.

Vierailija
42754/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luetelkaa perusteita minkä takia Kristiina ansaitsisi voiton?

Hauskat jutut poikien kanssa makkarissa. Ei läyhää. Tekee myös kotipuuhia, vaikka monet eivät suostu näkemään, kuin ne hetket makkarissa. Ei vaan ärsytä olemuksellaan, tuntuu niinkuin eläisi tuolla normaalisti eikä miettisi koko ajan katsojia ja miten saisi suosiota.

Vierailija
42755/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yllättynyt tätä keskustelua seuranneena että niin monella on hirveä tarve survoa jokainen johonkin ehdottomaan laatikkoon. Ihmisiä on erilaisia, ja jokaisella on oikeus olla sellainen kuin on, eikä hänen tarvitse muiden ihmisten vuoksi tehdä päätöstä millainen on sukupuoleltaan tai suuntaumukseltaan ja sitten pitää se päätös koko loppuelämän.

Ei ole vain mustaa ja valkoista, vaan loputtomasti harmaan sävyjä, ja ihmisellä oikeus myös muuttua matkan varrella suuntaan jos toiseenkin.

Olen ehkä elänyt jossain kuplassa kun on olen kuvitellut nykymaailman olevan jo suvaitsevampi.

Vierailija
42756/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minusta tuo käsityyydys ei ollut mitään kaunista . Miks tää Arttu ei tyydyttänyt Eetua? Oli vaan ja nautti kun Eetu runkkasi. Eivät suudelleet tai mitään rakkauden osoitusta . Kunhan vaan käsi kävi. Minusta on kylmäävää kyytiä.

Rakkaus on paljon muuta kun siemesyöksy.

Ei kai kukaan mistään rakkaudesta ole puhunutkaan? Seksi voi olla kaunista ilman rakkauttakin. Ja minusta se Ellan heitto oli muutenkin vain huumoria.

Vierailija
42757/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ens viikolla katsojat saavat äänestää.

Haluat siis, että Kristiina lähtee? Näinhän siinä käy, jos katsojat nimeävät ja asukkaat häätävät, sieltä lähtee jokaviikkoinen ääniharava Kristiina tai Sami (jos ei putoa jo tällä viikolla).

Ei katsojat äänestäisi krisseä häätöön. Katsojat äänestäisivät ellan, Roopen ja Katin. Talolaiset sitten Äänestäisivät Katin ulos.

Mulle riittäisi jo sekin näpäytys noille läyhäpäille, Ellalle ja roopelle että niistä ei tykätä.

Vierailija
42758/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Comfy porukka makkarissa <3

Vierailija
42759/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä töitä Kristiina on tehnyt? Paula pyyhki sentään pöydät. Ai niin JOS Joel putoaisi niin kenen kanssa Kristiina juttelisi?

Marttakerhoilla on niitä pöydänpyyhkimiskilpailuja. Kyllä Krisse on osansa ainkin siivouspäivinä tehnyt. Mieten tuolla yleensä riittäisi kymmenelle ihmisille jotain pöydänpyyhintää 24/7 ?

Katsotko oikeasti koko ajan sitä streamiä missä Kristiina on ja kellotat kaikki pöydänpesemiset ja sillä perusteella valitse voittajan.

Ja vielä on pitkä matka voittoon, mielellään näkisi tuolla finaalia odotellessa muutakin kuin äijien klikkiytymistä ja toisiaan takanapäin haukkumista.

Vierailija
42760/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä töitä Kristiina on tehnyt? Paula pyyhki sentään pöydät. Ai niin JOS Joel putoaisi niin kenen kanssa Kristiina juttelisi?

Anteeksi vaan mutta ei silmämeikki itsestään tule, ei ole aikaa pyyhkiä pöytiä.

Ketju on lukittu.