Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Top 3 asukasta, joihin samaistutte vähiten tai ette pysty heidän ajatuksen juoksuaan ymmärtämään?
1. Ella
2. Paula
3. Arttu
Nyt Roope valittaa että oli pelkkä täytehahmo stoorissa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti se Teuvo Hakkarainen ei peruuta huomenna sitä bibisten isännöintiä.
Olis kyllä hirvee pettymys.
Miten voi inhottaa joku täysin random tyyppi? Mua inhottaa Ella niin paljon että veri ei kohta kierrä. Ei noin ilkeitä ja v....a tyyppiä voi edes olla olemassa.
Ja tuo Roope, arghhh...
Vierailija kirjoitti:
Miks toi Marko nyt päällepäsmäröi kaikkea ja aina äänessä.
Varmaan sellainen tyyppi. Ihmiset on erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami valittaa päikyssä että Timo on äksy.
Roope valittaa. Piste.Saa kai Timollakin olla joskus känkkäränkkäpäivä.
Saa tietenkin, on se kauheaa jos joku sen huomaa ja ottaa sen puheeksi, mitä pahaa siinä sitten on? Joka asian tekin saatte negaksi käännettyä.
Ei ollut mitään negaatiivista tuossa. Lähinnä leikkisä huomio siitä, miten Timo on jatkuvasti hyväntuulinen.
Negatiivisuus oli ainoastaan sinussa.
Huomio! Se oli Marko joka päikyssä valitti että porukka on kirjeenä ja Timo äksyilee.
Mee Markolle valittaa.
Mä vaan kerroin mitä näin.
Minun puolesta kaikki saavat olla kirjeenä, jos haluavat. Sinäkin. Eikä tapoihini kuulu valittaa. Asiat voi hoitaa muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Top 3 asukasta, joihin samaistutte vähiten tai ette pysty heidän ajatuksen juoksuaan ymmärtämään?
1. Ella
2. Paula
3. Arttu
Ella, Roope, Kati
Vierailija kirjoitti:
Miten voi inhottaa joku täysin random tyyppi? Mua inhottaa Ella niin paljon että veri ei kohta kierrä. Ei noin ilkeitä ja v....a tyyppiä voi edes olla olemassa.
Ja tuo Roope, arghhh...
Et ole ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää tuo Paula jotekin todella paljon. Ylenpalttinen ilmeily ja korostettu on jotenkin outoa, vaikuttaa välillä jotenkinyksinkertaiselta valitattavasti.
Niinpä. Ja jotenkin varsinkin viime päivinä hän on alkanut kovasti mielistelemään ja yrittää jotenkin hakea hyväksyntää ja matkia muita. Esimerkiksi noita vaate- ja meikkijuttuja kyselee tosi paljon. Kauppareissustakin kun muut luettelivat omia herkkujaan, mitä tekisi mieli, hän vain kyseli, että tekisikös muiden mieli sipsejä. Ei siis sanonut omaa mielipidettään suoraan, vaan kysyy, että arvaako hän muiden mielipiteitä oikein. Hajuvedestä kysyi, pitäisikö vaihtaa toiseen, vai ostaa vielä samaa.
Tietoa hakijoista
Yhteensä 89204. Eli 7251 kuin viime vuonna.
78 % miehiä
3 % naisia
19% ei halunnut ilmoittaa sukupuoltaan
Iältään 11–97-vuotiaita, joista melkein puolet alle 18-vuotiaita
Hakijoita myös mielisairaa potilaita
Hakijoissa mm. Seksilelujen testaajia, työttömiä, koiran ruuan maistajia jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Ella
2. Kessu
3. Kati
Onkohan Artulla stondis tänä yönä🐛
Krisse kysy äsken Ellalta saako jo estrogeenihoitoa, mutta nyt Ella ei halunnut siitä puhua. Eikö olekin jo aikasemmin joidenkin muiden kanssa tuolla asiasta keskustellut ja sanonut ettei vielä ole sitä saanut? Vaikea kuvitella että tuo edes pääsisi niin pitkälle siinä prosessissa, vaikuttaa enemmän homopojalta kuin naiselta miehen kropassa.
Kuka se on se pikku venäläinen poika tuolla?
Vierailija kirjoitti:
Näyttää niinkuin Ellalla olisi viikset kun tuo ylähuuli on niin töröllä.
Olen välillä kattellut samaa, että unohtuiko huulten päältä ajelu, mutta se on niiden töröhuulten reuna.
Kristiina sai 2 pistettä miinusta äänestykseen. Näyttää olevan suosiossa. Kristiina voittoon.
Vierailija kirjoitti:
Ihana Artun ja Ellan välinen kiima.. Jotenki tosi likanen. Videolla Ella kertoo, kuinka oli yrittänyt Ellan reikään, mutta oli kädellä työntänyt pois. Löytyy mm fb. Koskakohan pääsee työntyy sisään ja runkkaan Ellaa samalla
Hyi ja tämmösellä kommentilla enemmistö upvoteja! Onpa näköjään av-mammoillakin fantasiat, ihme hommaa. No mikäpä siinä.
2 jälkeen yöllä 1stream Sani, OP ja Roope läyhäävät nimeämisistä, ketä häätävät jne n. 5min ajan. 02.15 asti. Laittaisivat isoveli tuon kolmikon häätöäänestykseen.
Vierailija kirjoitti:
2 jälkeen yöllä 1stream Sani, OP ja Roope läyhäävät nimeämisistä, ketä häätävät jne n. 5min ajan. 02.15 asti. Laittaisivat isoveli tuon kolmikon häätöäänestykseen.
Sami, Roope ja Op siis.
Huomio! Se oli Marko joka päikyssä valitti että porukka on kirjeenä ja Timo äksyilee.
Mee Markolle valittaa.
Mä vaan kerroin mitä näin.