Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
NO MITES NYT KRISTIINA FANIT JOKO OTATTE SISNISET LASIT PÄÄSTÄ POIS:
.
Ei todellakaan.
.
Kehoitin kommenteissa toimttajaa seuraamaan 24/7 ja kirjoittamaan seuraavaksi koulu-työpaikkakiusaajajengistä.
.
Toivottavasti kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt Kristiina, Joel, Arttu ja Timo olohuoneessa, missä muut? (läyhääjät)
Käänsin kakkoselle niin siellä viisi henkilöä haukkuu Kristiinaa!!! Että näin.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ois tuollainen kuin Marko, se ois kaikkien mielestä varmaan tosi ärsyttävä.
Jep, naisen pitäisi olla hiljainen ja kohtelias ja kysyä kiertäen ja kaartaen kaikki ettei vain loukkaisi ketään lumihiutaletta. Minä olen oman elämäni Marko ja luultavasti monet pitävät minua epäkohteliaana ja päällepäsmärinä. Ihan sama, itsetuntoni kestää sen. En tylytä ketään mutta voin esittää suoria kysymyksiä ja toimia ilman nöyristelyä. Ärsyttäää kaikenmoinen kiertely, kaartelu ja turhanaikainen kursailu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Roope sanoi olleensa hammaspesulla odottamassa suihkuvuoroa, kun Kristiina käveli hänen ohitseen vapaana olleeseen suihkuun."
Normaalijärkinen tajuaa ongelman tässä lauseessa. Jos suihku on vapaa, miten Roope muka odotti vuoroaan.
Normaalijärkisenä kysytään "oletko sä menossa?"
Ihan niin kuin tavallisessa elämässäkin.Roope olis voinut sanoa, että on menossa suihkuun. Aivan sama kuin jos Roope olisi ollut hampaita harjaamassa ja Krisse olis tullut vessaan ja mennyt suoraan paskalle. Jos paskattaa mennään sinne paskalle eikä pestä hampaita tai jos on menossa suihkuun, menee sinne heti kun edellinen on suihkusta poistunut ja harjaa vaikka hampaansa sen jälkeen. Roope on täys pelle ja selän takana läyhäävä pahanilmanlintu.
Eikös tuolla normaalisti varata suihkuvuorot tyyliin "mä meen tänään ekana, "mä meen sit sun jälkeen" jne koska siellä tulee vain vähän aikaa kuumaa vettä aamuisin. Jos et ole varannut vuoroa niin on kohteliasta kysyä että oliko nyt joku menossa suihkuun vai voinko mennä tässä välissä.
Roope pesi hampaita ja suihku vapaa. Tottakai suihkuun voi mennä. Riope loukkaantui Krisselle ja läyhäs pojille. Vou pientä. Läyhäringissä oli myös Sami ja Op. Tuo op on kettu. Taitaa sumuttaa poikia 😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BB voisi jotenki ilmaista että Kristiina on saanut esim. pelastusääniä, voitaisiin vaikka lukea jotain "Kristiina 2 ääntä, -ei lasketa" (Selviytyjissä tapaan) tmv. tehdä asukkaille ilmi, että talon ulkopuolella hänestä pidetään --> voisi saada kiusaajat lopettamaan toimintansa.
Joskin osa asukkaista ehkä "vihaa" häntä siksi, että selvinnyt häätöäänestyksistä joa 2 vai 3 kertaa (en muista) --> katsojat pitävät hänestä, ehkä koittavat mustamaalata siksi, tai silkasta kateudestaan.
Mun mielestä on typerää paljastaa asukkaille yhtään mitään ulkomaailmasta. BB:n alkuperäinen ideahan oli eristää asukkaat täydellisesti ulkomaailmasta. Ei silloin anneta edes vihjeitä kuka mahtaa olla suosittu ulkomaailmassa. Suomen BB:n ekoilla kausilla ei ollut mitään yleisöäänestyksiä. Viime vuonna asukkaat saivat jo aikaisessa vaiheessa tietää kuka on suosikki ja jopa pudotusjärjestyksen. Ei mitään järkeä. Parasta on kun asukkaat eivät tiedä mitään kenestä tykätään ja kenestä ei. Silloin saadaan aidompia reaktioita heiltä.
Ekalla kaudella saivat vihiä suosiosta suorien lähetysten aikaan. Silloinhan yleisö sai reagoida ja esim Perttu alkoi saada valtavasti aplodeja ja jotkut asukkaat eivät yhtään. Buuaaminen oli visiin kielletty tai se ei vain sovi suomalaisille, esim. UK:ssa buuattiin.
Kyllä talolaiset näistä pystyi päättelemään kaikenlaista. Mieleen on jäänyt Perttu, joka kuunteli pää hieman kallellaan yleisön naurua, jota jatkui pitkään. Kyllä se antoi Pertulle voimia jatkaa, vaikka oli alkukauden niin täydellinen altavastaaja ja poispotkittava, 'kukaeikuulujoukkoon' - tyyppi kuin olla ja voi. Siinä alkoi muilta asukeilta ylimieliset hymyt hyytymään.
Niin että kyllä niitä vinkkejä asukkaille voi antaa monella tapaa.
Kenestä se Roope NYT läyhää (Paulalle)?
N. 16.09 alkaen kakkoskamerassa puhutaan pahaa Krissestä ja naureskellaan.
Nuo 5 plus Ella juoruaa loppuun asti Kristiinasta. Joku on aina hampaissa, kun Krisse lähtee ottavat uuden haukuttavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BB voisi jotenki ilmaista että Kristiina on saanut esim. pelastusääniä, voitaisiin vaikka lukea jotain "Kristiina 2 ääntä, -ei lasketa" (Selviytyjissä tapaan) tmv. tehdä asukkaille ilmi, että talon ulkopuolella hänestä pidetään --> voisi saada kiusaajat lopettamaan toimintansa.
Joskin osa asukkaista ehkä "vihaa" häntä siksi, että selvinnyt häätöäänestyksistä joa 2 vai 3 kertaa (en muista) --> katsojat pitävät hänestä, ehkä koittavat mustamaalata siksi, tai silkasta kateudestaan.
Mun mielestä on typerää paljastaa asukkaille yhtään mitään ulkomaailmasta. BB:n alkuperäinen ideahan oli eristää asukkaat täydellisesti ulkomaailmasta. Ei silloin anneta edes vihjeitä kuka mahtaa olla suosittu ulkomaailmassa. Suomen BB:n ekoilla kausilla ei ollut mitään yleisöäänestyksiä. Viime vuonna asukkaat saivat jo aikaisessa vaiheessa tietää kuka on suosikki ja jopa pudotusjärjestyksen. Ei mitään järkeä. Parasta on kun asukkaat eivät tiedä mitään kenestä tykätään ja kenestä ei. Silloin saadaan aidompia reaktioita heiltä.
Miten niin ei ollut? Tottakai oli yleisöäänestys.
No tottakai oli häätöäänestys mutta ei ollut näitä missä yleisö saa äänestää jonkun asukkaan joka saa kivan palkinnon tai yleisö saa päättää ketkä ovat turvassa häätöäänestykseltä ja järjestys tietenkin kerrottiin myös asukkaille jotka tajusivat heti ketkä ovat yleisön suosikkeja ja kenestä ei pidetty.
Vierailija kirjoitti:
Nyt Kristiina, Joel, Arttu ja Timo olohuoneessa, missä muut? (läyhääjät)
Päivätöissään eli läyhäämässä selän takana Kristiinasta.
Siis mistä Roope ja Paula puhuvat 2 streamissa? Markostako?
Läyhääjiä ja lahnoja talo täynnä 🤣
Vierailija kirjoitti:
Siis mistä Roope ja Paula puhuvat 2 streamissa? Markostako?
Markosta kai, vai Ellasta? ohjaaja oli taas myöhässä.
Missä Söpö-Krisse on kun sitä ei näytetä kameroissa?
Siis oikeasti nuo sanovat, että Krisse hylkäsi HEIDÄT?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on tuo Kristiina jooka on talon turhin tapetti. Ei voi ymmärtää hänen 'suosiotaan'. Ei tuo taloon YHTÄÄN mitään.
No, mutta keskustelupalstoille ( ja vissiin siis katsojille) paljonkin, kun joka toinen viesti koskee häntä.
Siitä häiriintynyt 'Eetun äippä' pitää huolta, suoltaa tänne Krisse-roinaa sen minkä ehtii. Seurasi Krissen aamuista makaroninkeittoakin huolella ja raportoi. Hyvin on Krisse mennyt tunteisiin ja ihon alle. Krisse on se oikea Superkati, heh.
Mutta en muista muilta kausilta, että tällainen kiltti ja tavallinen tyttö saisi näin tunteet sekä palstalla että talossa pintaa. Oli silloin se yks Johanna, mut silläkin oli tekotissit. No, ehkä ne vertautuu Krissen tatskoihin ja leikattuun nenuun.
Minä seurasin Krissen tärkeää makaroninkeittoa ja kirjoitin tänne viestin, mutta en todellakaan ole kenenkään talolaisen äiti.
Onko sulla muita harhoja?On. Luulen Eetua mieheksi, kun se itse luulee olevansa nainen.
Oikeasti, miksi Ellan sukupuoli on noin ylitsepääsemätön asia, että tästä jaksetaan vouhkata viikko tolkulla monta kertaa päivässä.
Krissa erottuu tossa porukassa edukseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Roope sanoi olleensa hammaspesulla odottamassa suihkuvuoroa, kun Kristiina käveli hänen ohitseen vapaana olleeseen suihkuun."
Normaalijärkinen tajuaa ongelman tässä lauseessa. Jos suihku on vapaa, miten Roope muka odotti vuoroaan.
Normaalijärkisenä kysytään "oletko sä menossa?"
Ihan niin kuin tavallisessa elämässäkin.Roope olis voinut sanoa, että on menossa suihkuun. Aivan sama kuin jos Roope olisi ollut hampaita harjaamassa ja Krisse olis tullut vessaan ja mennyt suoraan paskalle. Jos paskattaa mennään sinne paskalle eikä pestä hampaita tai jos on menossa suihkuun, menee sinne heti kun edellinen on suihkusta poistunut ja harjaa vaikka hampaansa sen jälkeen. Roope on täys pelle ja selän takana läyhäävä pahanilmanlintu.
Eikös tuolla normaalisti varata suihkuvuorot tyyliin "mä meen tänään ekana, "mä meen sit sun jälkeen" jne koska siellä tulee vain vähän aikaa kuumaa vettä aamuisin. Jos et ole varannut vuoroa niin on kohteliasta kysyä että oliko nyt joku menossa suihkuun vai voinko mennä tässä välissä.
Paitsi Kristiina menee silloin kun haluaa 😁😁
Krisse on talon kuumin tyty 😘
Jokaisen Suomalaisen joka vastustaa kiusausta pitäis kyl äänestää Kristiinaa jatkoon että Roope ja muut saa näpäytyksen
Minä ainakin äänestän Kristiinaa jatkoon.Vaikka on hiljainen osaa keskustella ja eikä puhu pas¤% selän takana.En tule antaa yhtään ääntä Ellalle.Miksi äänestäisin ihmistä joka on ilkeä ?