Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Marko ja Roope meni yhdessä kylpyyn sunnuntaina. Puhdasta tuli.
Ellalla on joku tarve selvästi todistella että on ollu kymmenien miesten kans, hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on tuo Kristiina jooka on talon turhin tapetti. Ei voi ymmärtää hänen 'suosiotaan'. Ei tuo taloon YHTÄÄN mitään.
No, mutta keskustelupalstoille ( ja vissiin siis katsojille) paljonkin, kun joka toinen viesti koskee häntä.
Siitä häiriintynyt 'Eetun äippä' pitää huolta, suoltaa tänne Krisse-roinaa sen minkä ehtii. Seurasi Krissen aamuista makaroninkeittoakin huolella ja raportoi. Hyvin on Krisse mennyt tunteisiin ja ihon alle. Krisse on se oikea Superkati, heh.
Mutta en muista muilta kausilta, että tällainen kiltti ja tavallinen tyttö saisi näin tunteet sekä palstalla että talossa pintaa. Oli silloin se yks Johanna, mut silläkin oli tekotissit. No, ehkä ne vertautuu Krissen tatskoihin ja leikattuun nenuun.
Pientä tekotissi-Johannaa suolattiin aikoinaan talon naisten taholta todella huolellisesti. Pahimpia oli kolme keski-ikäistä ylipainoista kantturaa, joista yksi voitti täysin ansaitsemattomasti koko BB:n tuolla kaudella. Nytkin pahimmat läyhääjät ja Krissevihaajat ovat prinsessa-Roope, Eetu, Kati ja Paula. Roope yrittää levittää Krissekaunaansa myös OoPeelle, Samille ja Markolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on tuo Kristiina jooka on talon turhin tapetti. Ei voi ymmärtää hänen 'suosiotaan'. Ei tuo taloon YHTÄÄN mitään.
No, mutta keskustelupalstoille ( ja vissiin siis katsojille) paljonkin, kun joka toinen viesti koskee häntä.
Siitä häiriintynyt 'Eetun äippä' pitää huolta, suoltaa tänne Krisse-roinaa sen minkä ehtii. Seurasi Krissen aamuista makaroninkeittoakin huolella ja raportoi. Hyvin on Krisse mennyt tunteisiin ja ihon alle. Krisse on se oikea Superkati, heh.
Mutta en muista muilta kausilta, että tällainen kiltti ja tavallinen tyttö saisi näin tunteet sekä palstalla että talossa pintaa. Oli silloin se yks Johanna, mut silläkin oli tekotissit. No, ehkä ne vertautuu Krissen tatskoihin ja leikattuun nenuun.
Minä seurasin Krissen tärkeää makaroninkeittoa ja kirjoitin tänne viestin, mutta en todellakaan ole kenenkään talolaisen äiti.
Onko sulla muita harhoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä seurasin Krissen tärkeää makaroninkeittoa ja kirjoitin tänne viestin, mutta en todellakaan ole kenenkään talolaisen äiti.
Onko sulla muita harhoja?
On. Luulen Eetua mieheksi, kun se itse luulee olevansa nainen.
Vierailija kirjoitti:
BB voisi jotenki ilmaista että Kristiina on saanut esim. pelastusääniä, voitaisiin vaikka lukea jotain "Kristiina 2 ääntä, -ei lasketa" (Selviytyjissä tapaan) tmv. tehdä asukkaille ilmi, että talon ulkopuolella hänestä pidetään --> voisi saada kiusaajat lopettamaan toimintansa.
Joskin osa asukkaista ehkä "vihaa" häntä siksi, että selvinnyt häätöäänestyksistä joa 2 vai 3 kertaa (en muista) --> katsojat pitävät hänestä, ehkä koittavat mustamaalata siksi, tai silkasta kateudestaan.
Mun mielestä on typerää paljastaa asukkaille yhtään mitään ulkomaailmasta. BB:n alkuperäinen ideahan oli eristää asukkaat täydellisesti ulkomaailmasta. Ei silloin anneta edes vihjeitä kuka mahtaa olla suosittu ulkomaailmassa. Suomen BB:n ekoilla kausilla ei ollut mitään yleisöäänestyksiä. Viime vuonna asukkaat saivat jo aikaisessa vaiheessa tietää kuka on suosikki ja jopa pudotusjärjestyksen. Ei mitään järkeä. Parasta on kun asukkaat eivät tiedä mitään kenestä tykätään ja kenestä ei. Silloin saadaan aidompia reaktioita heiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla muita harhoja?On. Luulen Eetua mieheksi, kun se itse luulee olevansa nainen.
Oikeasti, miksi Ellan sukupuoli on noin ylitsepääsemätön asia, että tästä jaksetaan vouhkata viikko tolkulla monta kertaa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Ja länkytilänkyti. Keksi nyt edes jotain omaakin sanottavaa äläkä kopioi tota tuhat kertaa täällä olevaa lausetta, ei tuo taloon yhtään mitään, turhin tapetti.
Perustele edes mitä ei tuo.
Op voisi näyttää niiin komealta jos sen parta trimmattaisiin ja hiukset laitettaisiin myös kuntoon
Nyt Kristiina, Joel, Arttu ja Timo olohuoneessa, missä muut? (läyhääjät)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla muita harhoja?On. Luulen Eetua mieheksi, kun se itse luulee olevansa nainen.
Oikeasti, miksi Ellan sukupuoli on noin ylitsepääsemätön asia, että tästä jaksetaan vouhkata viikko tolkulla monta kertaa päivässä.
Koska jotkut harhaiset kuvittelee, että naiseksi muuttuminen on ilmoitusasia.
Uskon miäs, päiväkodista. Voiko joku pliis tehä tosta meemin ja taustalla messun kieli pelleily kuva😂😂😂
Widu kun sillä Krissellä on miehinen ammatti. Kyllähän minäkin mutta pelkele kun ei koulu maittanut. Nytkö ne pijat Marko ja kumpp on läyhääjiä 😂😂😂😂😂😂 Krisse finaaliin. Jes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BB voisi jotenki ilmaista että Kristiina on saanut esim. pelastusääniä, voitaisiin vaikka lukea jotain "Kristiina 2 ääntä, -ei lasketa" (Selviytyjissä tapaan) tmv. tehdä asukkaille ilmi, että talon ulkopuolella hänestä pidetään --> voisi saada kiusaajat lopettamaan toimintansa.
Joskin osa asukkaista ehkä "vihaa" häntä siksi, että selvinnyt häätöäänestyksistä joa 2 vai 3 kertaa (en muista) --> katsojat pitävät hänestä, ehkä koittavat mustamaalata siksi, tai silkasta kateudestaan.
Mun mielestä on typerää paljastaa asukkaille yhtään mitään ulkomaailmasta. BB:n alkuperäinen ideahan oli eristää asukkaat täydellisesti ulkomaailmasta. Ei silloin anneta edes vihjeitä kuka mahtaa olla suosittu ulkomaailmassa. Suomen BB:n ekoilla kausilla ei ollut mitään yleisöäänestyksiä. Viime vuonna asukkaat saivat jo aikaisessa vaiheessa tietää kuka on suosikki ja jopa pudotusjärjestyksen. Ei mitään järkeä. Parasta on kun asukkaat eivät tiedä mitään kenestä tykätään ja kenestä ei. Silloin saadaan aidompia reaktioita heiltä.
Miten niin ei ollut? Tottakai oli yleisöäänestys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse sanoisin, että tällä hetkellä turhin henkilö on Sami. Viikkotehtävässäkin vain möllöttää hiljaa. Hänen juttunsa on jo niin nähty eikä kukaan enää jaksa väitelläkään hänen kanssaan.
Joo, alkuun tykkäsin Samista, mutta vähitellen tuntuu, että hänen jutut on jo nähty ja kuultu. One trick pony, ei jatkoon.
Samoin. Mut joo sami on jo niin nähty. Keksittyine juttuineen ja jatkuvaa valehtelua.
Nää alkaa jo kaikki olee niin nähtyjä. Tulis jo finaaliviikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Roope sanoi olleensa hammaspesulla odottamassa suihkuvuoroa, kun Kristiina käveli hänen ohitseen vapaana olleeseen suihkuun."
Normaalijärkinen tajuaa ongelman tässä lauseessa. Jos suihku on vapaa, miten Roope muka odotti vuoroaan.
Normaalijärkisenä kysytään "oletko sä menossa?"
Ihan niin kuin tavallisessa elämässäkin.Roope olis voinut sanoa, että on menossa suihkuun. Aivan sama kuin jos Roope olisi ollut hampaita harjaamassa ja Krisse olis tullut vessaan ja mennyt suoraan paskalle. Jos paskattaa mennään sinne paskalle eikä pestä hampaita tai jos on menossa suihkuun, menee sinne heti kun edellinen on suihkusta poistunut ja harjaa vaikka hampaansa sen jälkeen. Roope on täys pelle ja selän takana läyhäävä pahanilmanlintu.
Eikös tuolla normaalisti varata suihkuvuorot tyyliin "mä meen tänään ekana, "mä meen sit sun jälkeen" jne koska siellä tulee vain vähän aikaa kuumaa vettä aamuisin. Jos et ole varannut vuoroa niin on kohteliasta kysyä että oliko nyt joku menossa suihkuun vai voinko mennä tässä välissä.
Eiiii, toivottavasti Joel vaihtaa pian huonetta pois tuon puuuuuuuduttavan tylsän Ellan läheltä. Yleensä poistuu melko nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska jotkut harhaiset kuvittelee, että naiseksi muuttuminen on ilmoitusasia.
Ja kuvittelet, että tämä lapsellinen jankutuksesi muuttaa jotain?
Tuo että Krisse ei huomioi muita ruuanlaitossa, olisihan Krissellekin voitu tehdä gluteiinittomia sämpylöitä "siinä sivussa"?
Kuitenkin juttunsa saavat paljon yläpeukkuja. Kyllä näitä lapsellisia kiusaajia löytyy pilvin pimein.