Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Sasaa vihataan? Siis vain siksi, koska on pyöreä? Aika outoa kyllä, että ihmistä vihataan puhtaasti pelkän ulkonäön takia. Tiian vihaamisen ymmärrän, aivan psykopaatin oloinen kylmä kiusaaja-akka, mutta sitä en ymmärrä, että miksi häntä haukutaan läskiksi? Eihän sillä taida olla kiloakaan ylipainoa.
Naiset vihaa kaikkia ei-hoikkia ja ei-pienirintaisia. Automaattisesti.
Ei mua Sasassa ulkonäkö häiritse, ihan on nätti tyttö. Se mikä siinä häiritsee on tuo juoruämmäily.
Vierailija kirjoitti:
Ämmä tekee pahantahtoisesti! Siinä katsos merkittävä ero jos draamaa* tehtäs hyväntahtoisesti!
Iso kyynel, yhyyyyy.
Miksi badass femme fatale tekisi hyväntahtoisen ihmiskokeen, mitä hittoa selität.
Sini on badass, paha tyttö, femme fatale.
Ehkä on parasta että katselet vain pikku kakkosta, ettei tule traumoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen katsoin talon puolta ja niin alkoi ahdistaa, että tästä lähtien katson vaan mökin puolta. Mulla on kokemusta siitä, että meikittömänä ikipissikset kiusaa ja vähättelee. No mä kuitenkin sain sen oman "Artun", hevarin jota akat tavoitteli ja "Joelin" parhaaksi kaveriksi. Sääli, että näillä talon miehillä ei ole rohkeutta asettua räväkkää tätiä vastaan.
Mä olen aina varonnut ja pelännyt tuollaisia pissiksiä. Tuli jo heti heistä huonot fiilikset, kun näin esittelyt. Miesten kanssa tykkään enemmän olla kavereina, kun ne ei yleensä ole noin ilkeitä. Pissikset pilkkaa usein vähemmän kauniita ihmisiä (heidän mielestään vähemmän kauniita) tai luonnollisia naisia.
T. N23
Mistä kohtaa nuo kaks sini ja sasa ovat kauniita? Ei ulkoisesti eikä todellakaan sisäisesti, tajuavat sen kyllä jollakin tasolla itsekin.
Minna on sen näkönen että oikean stalistin laittamana pesisi nuo kaks lyytiä mennen tullen ja palatessa mutta kun Minnan indressit ovat ihan muualla kuin pintamuodissa niin ei koe tarvetta moiseen meikkikikkailuun ja vaatteilla koreiluun.
Sinin kaltaisille ihmisille pitää puhua nopeasti, selkeästi ja tiivistetysti. Minnan hitaus ehtii ikävystyttämään tuollaisen kärsimättömän noidan sekunneissa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä Inezin koulukiusaajanarsisti-Sinin haastattelu.
Kohdasta 6.20 alkaen puhuu silkkaa tuubaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauva.fi mainittu, Sini ei kuulemma tule tänne ja suomi24 lukemaan "paskakommentteja" kun lähtee talosta. :D
Sini tulee tänne ihan tasan tarkkaan lukemaan kommentteja.
Moi Sini, oot ihanan badass!!!
No niin, Sini sai minkä halusi. Pääsivät Sasan kanssa Joelin ja Artun messiin ja nyt puuhailevat yhdessä ruokaa siellä. Ei tarvitse enää mustasukkaisena läyhätä sohvalla kuinka Minna on aina siellä missä pojatkin.
Bb sivuilla voi äänestää suosikki asukasta molemmista porukoista. Äänestys aikaa huomiseen klo 15. Äänet meni Roopelle ja Minnalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen katsoin talon puolta ja niin alkoi ahdistaa, että tästä lähtien katson vaan mökin puolta. Mulla on kokemusta siitä, että meikittömänä ikipissikset kiusaa ja vähättelee. No mä kuitenkin sain sen oman "Artun", hevarin jota akat tavoitteli ja "Joelin" parhaaksi kaveriksi. Sääli, että näillä talon miehillä ei ole rohkeutta asettua räväkkää tätiä vastaan.
Mä olen aina varonnut ja pelännyt tuollaisia pissiksiä. Tuli jo heti heistä huonot fiilikset, kun näin esittelyt. Miesten kanssa tykkään enemmän olla kavereina, kun ne ei yleensä ole noin ilkeitä. Pissikset pilkkaa usein vähemmän kauniita ihmisiä (heidän mielestään vähemmän kauniita) tai luonnollisia naisia.
T. N23
Mistä kohtaa nuo kaks sini ja sasa ovat kauniita? Ei ulkoisesti eikä todellakaan sisäisesti, tajuavat sen kyllä jollakin tasolla itsekin.
Minna on sen näkönen että oikean stalistin laittamana pesisi nuo kaks lyytiä mennen tullen ja palatessa mutta kun Minnan indressit ovat ihan muualla kuin pintamuodissa niin ei koe tarvetta moiseen meikkikikkailuun ja vaatteilla koreiluun.
Omasta mielestään ovat kauniita
Kenestä noi äskön puhui? Minna, Sasa ym. että voiko kaikki jutut pitää paikkaansa vai näytteleekö se?
Sini on päässyt nyt Artun kainaloon, joten nyt voi hymyillä voittajana. Minna tosin tuskin oli sinne kainaloon kyöhnäämään pyrkimässäkään, mutta Sinille on pääasia että hän voitti. Hän on nyt talon kuningatar, jonka perässä pojat laahustaa, ihan kuin jossain yläasteella.
Vierailija kirjoitti:
Kenestä noi äskön puhui? Minna, Sasa ym. että voiko kaikki jutut pitää paikkaansa vai näytteleekö se?
Timosta? Ainakin aiemmin Sasa, Sini ja Ella on jo läyhännyt Timostakin seläntakana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiusaamiselle nollatoleranssi!
Minna huomannut jo että kuppikuntaa on.
Sini ei.
Kumpi on älykäs .
Minna ja lisäksi käytöstavat ja sydämellinen.Lisäksi Minna näyttää 30, vaikka on 39,
Sini taas vasta 32 mutta näyttää 46.
Minnalla sutjakka vartalo.
Sinillä riippurinnat jo tuossa iässä, synnyttämättömällä ihmisellä.Miten meni noin omasta mielestä :D
LOL, silakat on aina niin kaksinaamaisia tuossa kiihkossaan.
"Vastustan kiusaamista, hyi vttu mikä läski riippurinta"
Hahhahahaha.
Vierailija kirjoitti:
Bb sivuilla voi äänestää suosikki asukasta molemmista porukoista. Äänestys aikaa huomiseen klo 15. Äänet meni Roopelle ja Minnalle.
Ettei kävisi niin että suosikit vaihtaa paikkaa?
Millastahan musiikkia toi Kati kuuntelee. Ulkonäöstä voisi päätellä että jotain skeittirokpunkkia, mutta nykyään iskelmän kuuntelijatkin voi näyttää rokeilta. Että luultavasti kuuntelee jotain suvi teräsniskaa ja antti tuiskua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiusaamiselle nollatoleranssi!
Minna huomannut jo että kuppikuntaa on.
Sini ei.
Kumpi on älykäs .
Minna ja lisäksi käytöstavat ja sydämellinen.Lisäksi Minna näyttää 30, vaikka on 39,
Sini taas vasta 32 mutta näyttää 46.
Minnalla sutjakka vartalo.
Sinillä riippurinnat jo tuossa iässä, synnyttämättömällä ihmisellä.Miten meni noin omasta mielestä :D
LOL, silakat on aina niin kaksinaamaisia tuossa kiihkossaan.
"Vastustan kiusaamista, hyi vttu mikä läski riippurinta"Hahhahahaha.
Tämä. Ja kuinkakohan monella hiukankaan isorintaisella muka oikeasti on terhakat tissit? Minulla on 12v asti ollut isot rinnat eli siitä asti ne myös ovat roikkuneet, enkä todellakaan ole mikään luonnonoikku vaan aikuisviihde ja sosiaalinen media on vääristänyt ihmisiä siitä millainen naisen kropan kuuluisi olla. Ja vaikka en Sinistä pidä niin ihan samalla tasolla hänen kanssaan ovat he, jotka hänen ulkonäköään arvostelevat.
N21
Ulkonäön arvostelijat voi jättää omaan arvoonsa. Tässä ei ole kyse kenenkään ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Timosta puhuivat.
Vierailija kirjoitti:
No niin, Sini sai minkä halusi. Pääsivät Sasan kanssa Joelin ja Artun messiin ja nyt puuhailevat yhdessä ruokaa siellä. Ei tarvitse enää mustasukkaisena läyhätä sohvalla kuinka Minna on aina siellä missä pojatkin.
Illalla katselin tunnin 24/7 talosta ja voi, että mua alko inhottaa koko hemmetin Sini.
Aivan raivostuttavaa käytöstä aikuiselta naiselta. Kikattaa suu apposen auki ja kiehnää Artun kainalossa, roikkuu siinä kaksin käsin. Naimisissa oleva nainen.
Puhuu paskaa ja oikein vääntää juttua.. "huomasitko? Huomasitko?"
Ei ole opiskelut ja ikä sivistystä tuonut.
Onneksi Arttu sano, että Sinin käytös on todella läpinäkyvää, eikä ollenkaan hieno varaista.
Miksei Minna saa poikien mukana kulkea? Rauhallisia jässiköitä, jotka kuuntelee. Oikeasti kuuntelee ja keskustelee kiireettömästi.
Toisin kuin tuo tosi kreisi kanalauma. Tyhjäpäitä tyhjän kikattajia.
Turhauttaa todella paljon katsella Siniä seuraajineen, kun ei pääse edes sanomaan asiasta suoraan.
Sasa vaikuttaa vähän yksinkertaiselta. Hyväntahtoiselta toisaalta, mutta ihan kuin ei tajuaisi yhtään Sinin puuhia ja tarkoitusperiä.