Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
37101/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä vingunta Artun seksuaalisuudesta on? Ottaa Ellan kainaloon, kun lupasi kavereilleen räväyttää jotenkin. Ei kuitenkaan ole pannut tai edes pussailleet peiton alla keskenään.

Ihmiset on ihan hämillään, kun hetero koskaan transihmiseen ja pystyy olemaan tämän kanssa sujut. Siitä omasta pelostahan tässä taas on kyse.

En koe olevani lesbo, vaikka toisinaan halailen tyttökavereitani, vaikka olen miettinyt omaa seksuaalisuuttani panseksuaalisuuden suuntaan.

Ihmiset vois relata ja lopettaa tuo jatkuvan lokeroinnin. Miten pienellä saakaan suuren yleisön maailman kirjat sekaisin. :D

Niin jos Arttu toisinaan ottais kainaloon, mutta noihan hinkkaa joka yö. Nytkin makoilee päällekkäin. Kyllä toi ihan homoa touhua on.

Vierailija
37102/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopen roolisuoritus mykistää ja saa samalla nauramaan kippurassa :D Uskomattoman hyvä itseironia, josta ammentaa ton aspergermaisen, kuivan akateemisen, mutta empaattisen psykiatrin, joka samaistuu kaikkiin retriittiystäviensä tunteisiin! Myös Paula, Marko ja Roope vetää hyvin, jokseenkin Roopen saama tehtävä ylireagoida kaikkeen sattuu tärykalvoihin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37103/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Arttu sietää tota takiaista?

Vierailija
37104/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sitähän Roope puhui yölle ukkojuorukerhossa useampaankin otteeseen, että Joel ei puhu hänelle jos Arttu on lähellä. Muuten puhuu. ELi vihjasi sitä, että Arttu on sekä Krissen että Joelin vetäytyvän käytöksen takana ja että Arttu ei pidä Roopesta yhtään. 

No eihän se pidäkään, siinä Roope on oikeilla jäljillä. Mutta mielenkiintoista on seura, puhuuko Joel Ropsulle mitään kun Arttu on läsnä.

Vierailija
37105/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt TAAS aloiteta sitä transkeskustelua... Sille on miljoona keskustela tällä foorumilla, menkää jankkaajat toiseen ketjuun. Puhutaan BB:stä. 

Vierailija
37106/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel vapautui todellakin kun sai limanuljaskan irti itsestään häädön avulla. Hyvä roolissaan, Marko myös. Sasa taitaa mennä ulkomaailmassa terapiaan kun näkee ja lukee kaiken pashamyrskyn mitä touhusi talossa.

Vierailija
37107/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä vingunta Artun seksuaalisuudesta on? Ottaa Ellan kainaloon, kun lupasi kavereilleen räväyttää jotenkin. Ei kuitenkaan ole pannut tai edes pussailleet peiton alla keskenään.

Ihmiset on ihan hämillään, kun hetero koskaan transihmiseen ja pystyy olemaan tämän kanssa sujut. Siitä omasta pelostahan tässä taas on kyse.

En koe olevani lesbo, vaikka toisinaan halailen tyttökavereitani, vaikka olen miettinyt omaa seksuaalisuuttani panseksuaalisuuden suuntaan.

Ihmiset vois relata ja lopettaa tuo jatkuvan lokeroinnin. Miten pienellä saakaan suuren yleisön maailman kirjat sekaisin. :D

Niin jos Arttu toisinaan ottais kainaloon, mutta noihan hinkkaa joka yö. Nytkin makoilee päällekkäin. Kyllä toi ihan homoa touhua on.

so?

Vierailija
37108/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä vauva-palstan bb-ketju on paljon viihdyttävämpi kuin itse ohjelma. Jos joku asukas sanoo toiselle päivää, niin siitä saadaan älytön mustasukkaisuusdraama, johon liittyy ainakin viisi muutakin henkilöä. On tainnut ip-lehtien toimittajatkin viihtyä täällä, välillä on sen verran värikkäitä juttuja repäisty.

Niinhän Sini ja Sasakin totesivat talossa, että on niin tylsää, että itsellä pitää draamakin kehitellä. Mammat ottivat neuvosta vaarin.

Niin ja samalla pilasivat sekä omansa että Minnan kuin myös Joelin bbmatkan.

Vierailija
37109/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roopen ja Joelin välille voi kehittyä jotain, kun Sasa lähti.

Totta, Roope voi leikkiä nyt Sasaa.  Mutta malttaako luopua Markosta?

Vierailija
37110/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt TAAS aloiteta sitä transkeskustelua... Sille on miljoona keskustela tällä foorumilla, menkää jankkaajat toiseen ketjuun. Puhutaan BB:stä. 

Oliko tässä joku transkeskustelu muka käynnissä? Vai trollaatko sellaisen alkuun? Täällä nimittäin ei käskytyksiä katsota hyvällä

Vierailija
37111/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ellaa ja hänen luonnettaan voi mun mielestä kritisoida sillon kun on aihetta, mutta on järkkyä kuinka transfobista läyhäämistä täällä hänen persoonaansa kohdistetaan. Täällä jotkut ottaa koko ajan kantaa hänen sukupuoleensa väheksyvästi, vihamielisesti ja fobisesti. Hänen identiteettinsä on nainen ja silloin hän on nainen. Myös se että vähemmistön edustajia kohdellaan kuin heidän pitäisi edustaa mallikkaasti koko ryhmäänsä ja viitekehystään, on ihan typerä. Vähemmistöihinkin mahtuu monenlaisia ihmisiä. (Tosin ovat kyllä itse vetäneet tätä vähemmistökorttia tiuhasti esiin, joka on mielestäni myös iso virhe. Sehän johtaa juuri tällaiseen, että tulevat arvioiduksi vain ryhmänsä edustajina eivätkä yksilöinä.)

Mutta koska ella-poika leikkauttaa munansa ?

Miksi tää kiinnostaa sua noin paljon?

-eri

Vierailija
37112/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markon ja Roopen hahmot parhaita. Ihan kuin jostain Vintiöistä tai Kummelista.

Vierailija
37113/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuo eivät voi olla rooleissa koko päivää? Oman ohjelmansa saisi ruuanlaitosta, kun roolien mukaan sekin tehtävä.

Vierailija
37114/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellaa ja hänen luonnettaan voi mun mielestä kritisoida sillon kun on aihetta, mutta on järkkyä kuinka transfobista läyhäämistä täällä hänen persoonaansa kohdistetaan. Täällä jotkut ottaa koko ajan kantaa hänen sukupuoleensa väheksyvästi, vihamielisesti ja fobisesti. Hänen identiteettinsä on nainen ja silloin hän on nainen. Myös se että vähemmistön edustajia kohdellaan kuin heidän pitäisi edustaa mallikkaasti koko ryhmäänsä ja viitekehystään, on ihan typerä. Vähemmistöihinkin mahtuu monenlaisia ihmisiä. (Tosin ovat kyllä itse vetäneet tätä vähemmistökorttia tiuhasti esiin, joka on mielestäni myös iso virhe. Sehän johtaa juuri tällaiseen, että tulevat arvioiduksi vain ryhmänsä edustajina eivätkä yksilöinä.)

Kuule. Leimataanko minut nyt sitten transfoobiseksi, kun ilmaisen mielipiteenäni, että Ella on harvinaisen hölmö, narsistinen ja huonokäytöksinen ihminen, jopa ikäisekseen. Nou laik.

Vierailija
37115/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänen sosiaalinen sukupuolensa on nainen. Hänen biologinen sukupuolensa on mies. Fakta ei ole vihapuhetta, ei fobiaa eikä väheksyntää. 

Häh,eikö se olekaan leikannut jälki väliänsä?? Siis ilman mitään sarvia ja hampaita tämä kysymys. Katsoin yksi päivä ,kun oli suihkussa mustissa pitsipöksyissä eikä sillä kyllä mitään mies osia näkynyt?

Vierailija
37116/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänen sosiaalinen sukupuolensa on nainen. Hänen biologinen sukupuolensa on mies. Fakta ei ole vihapuhetta, ei fobiaa eikä väheksyntää. 

Häh,eikö se olekaan leikannut jälki väliänsä?? Siis ilman mitään sarvia ja hampaita tämä kysymys. Katsoin yksi päivä ,kun oli suihkussa mustissa pitsipöksyissä eikä sillä kyllä mitään mies osia näkynyt?

Siis jalko väliänsä

-sama-

Vierailija
37117/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä halaile naisrna naista vaakatasolla. Ei mitään tarvetta . Nyt korona aikana ei halata kun nähdään. En edes täysi-ikäistä lasta.

Vierailija
37118/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä foobikoita monta tarvita, kun ahkerasti kirjoittelee. Suurin osa varmastikin osaa arvostella Ellaa ihan tekojen ja puheiden mukaan. Alussahan tälläkin palstalla kaikki ihastelivat Roopen hauskuutta ja luonnetta ihan ilman fobioita, mutta hänellä (kuten ei heteroillakaan tuolla talossa) ole pää kestänyt tuota sisään sulkemista vieraiden kanssa.

Vierailija
37119/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jesse sentään, iltasanomat kertoo Markon Opeen ja Roopen pohtineet, että Krisse olisi rakastunut Arttuun ja sen takia välit Eetuun on jäisen hyytävät.

Olen juuri  heidän juttujaan seurannut ja Arttu on ainoita, joka yleensä viitsii Krissen kanssa jutella ja laskea leikkiä. Mutta voisiko Ella todella kuvitella jotain tuollaista?? Eiköhän kohta laittane Artulle puhekiellon Kristiinan kanssa, tai sitten pojat vain suolaa Kristiinaa (ja Ellaa).

En usko, että olisi romanssi jäänyt katsojilta huomaamatta, jos siinä mitään perää olisi.

Jaksaisko joku ottaa yhteyttä IS:n ja/tai tuotantoon. Saiaivat oikaista siltä osin, että Kristiina ei ole kenenkään kainaloissa pyörinyt.

Laitoin itse palautteen, kun vihdoin pääsin koneen ääreen. Toivottavasti joku muukin laittaa, koska alkaa mennä vähän liian pitkälle tämä uutisen vääntäminen. Liian pitkälle menemisellä tarkoitan suoranaista valehtelua. 

Vierailija
37120/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jalko väliänsä

-sama-

Transnainen . Seksuaali identiteetti naisen.

Ketju on lukittu.