Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
37041/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisse kuulostaa ihan siltä gurulta.

Vierailija
37042/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiina voisi olla innokkaampi roolissaan. 

Sasa olisi varmaan ollut tosi hyvä heittäytymään

oo ny sasa jo hiljaa.

Toi voi kostautuu sulle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37043/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roope esittää itseään.

Myös Kati esittää tasan itseään.

Krisse myös esittää itseään.

Vierailija
37044/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murtuukohan Kati tämän tehtävän aikana

Vierailija
37045/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kessu: millaisia tunteita trauma teissä herättää ja kuvattiin selkää, jossa näkyi puvun läpi paitateksti #tunnettakehiin. Repesin tuosta ajoituksesta :D

Vierailija
37046/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel on kyllä ihan huippu tässä tehtävässä

Vierailija
37047/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tykännyr Krissestä, mutta eilisilta laski pisteet. Muilla oli hauskaa kun Kessu sai vegeviikkonsa päätökseen. Big Brotherkin osallistui lähtolaskentaan kun Kessu odotti pääsevänsä nötköttileipien kimppuun. Koko muu porukka oli kokoontunut keittiöön kannustamaan, mutta Krisse ja Joel olivat eristäytyneet makkariin. Ei kiinnostanut muiden seura. Nyt ymmärrän miksi muut nimeävät Krisseä.

En enää halua Krisseä finaaliin. En myöskään halua Joelia sinne. En jaksa katsoa finaalia joka vietetään makkarissa makoillen.

Olin positiivisesti yllätynyt että Arttu osallistui hauskanpitoon muiden kanssa eikä eristäytynyt tällä kertaa.

Tiedätkö mitä tarkoittaa sana : Introvertti.

Tiedän, koska olen itse sellainen. Introvertin paikka ei vain ole BB talossa, jollei hän ole valmis kokeilemaan rajojaan. Itse tiedän että en pystyisi osallistumaan BB:hen.

Aijaa? Olen introvertti enkä pidä kuin harvojen ihmisten seurasta. Olen kuitenkin samalla sopeutuvainen ja sanavalmis, varsinkin ärsytettynä. En tiedä mikä piirre minussa tekisi sen, etten VOI mennä bb taloon. Aivan hyvin pystyisin mennä. Tosin en haluaisi että seiska alkaisi kaivella tietoja nuoruusvuosistani, ulosottoveloistani jne. kuten sillä on ollut tapana. Ensimmäisten juhlien jälkeen voisin joutua miettimään kannattaako minun jäädä taloon vai poistua itse, mutta introverttiyteni ei liittyisi siihen kuitenkaan.

Ei kai tässä kukaan sanonutkaan, että et VOI mennä bb-taloon. Pointti on se, että kukaan ei jaksa sinua katsella eikä se sinulle itsellesikään ole kovin mukavaa, eli miksi ihmeessä menisit. 

KYLLÄ JAKSAA. Kyllä introverttikin saa mennä tuonne. Muistatteko vielä ESA A ? oli rauhallinen ja hiljainen. PIDIN TODELLA. Ei kaikki tykkää niistä riehuja höslääjistä.

Esa A ei eristäytynytkään muista johonkin makkariin koko ajan. Hän oli introvertti joka osallistui ja oli viihdyttävä. Näitä nykyisiä makkarilahnoja ei voi verratakkaan Esaan.

Esa A osallistui vaikka talossa ei ollut yhtään samanhenkisiä kavereita hänelle. Joku joka vähän tykkäsi keskustella taisi olla, muuten hän oli todella yksin siellä.

Vierailija
37048/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisse vois vettää sellasta jack sparrow roolia

Vierailija
37049/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vissiin joillakin tempparit liikaa mielessä, kun kuvitellaan, että parisuhteessa oleva on heti pettämässä, kun tilaisuus tulee... Loukkaavaa iltasanomilta vihjata tällaisia, varsinkin, kun juttu on vahvasti väritetty.

Vierailija
37050/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artun ex on nainen, jossain vaiheessa puhui hänestä ja selvästi mainitsi jotain naiseen viittaavaa, en muista yksityiskohtia.

Vierailija
37051/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jesse sentään, iltasanomat kertoo Markon Opeen ja Roopen pohtineet, että Krisse olisi rakastunut Arttuun ja sen takia välit Eetuun on jäisen hyytävät.

Olen juuri  heidän juttujaan seurannut ja Arttu on ainoita, joka yleensä viitsii Krissen kanssa jutella ja laskea leikkiä. Mutta voisiko Ella todella kuvitella jotain tuollaista?? Eiköhän kohta laittane Artulle puhekiellon Kristiinan kanssa, tai sitten pojat vain suolaa Kristiinaa (ja Ellaa).

En usko, että olisi romanssi jäänyt katsojilta huomaamatta, jos siinä mitään perää olisi.

Joel puhui tänään pitkään Krissrn kanssa aamupvllä. Kyllä Krisse pärjää.

Vierailija
37052/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kati huomautti ettei saa nukkua (J ja K ).

Krisse: ”nukkuminen on kielletty mutta silmien kiinnipitäminen ei. Meditoidessakin pidetään silmiä kiinni.”

Kati selvästi tympääntyneellä äänellä: no nukkukaa sitte, antaa mennä vaan... hetken päästä sanoi että ”en mitään pahaa tarkoittanu mutta..”

Alkaa kasetti hajoon supernaisellakin.

No joo, ihan asiasta Kati sanoi ja Krisse sen jälkeen piti kyllä silmiään auki, toisin kuin Joel ( tai Sami, joka kuitenkin itse mainitsi Krisselle saivartelusta )

Mutta tuokin oikeasti on tilanne, jota me varmaan ylitulkitsemme ruudun takana.

Tuo on niin totta, onneksi emme itse näe kaikkia katseita, mitä meihin jonkun teon tai sanomisen jälkeen luodaan tai vaikka kadulla joku perässä kulkija voi ilmehtiä muistellessaan ammuista riitaa puolison kanssa. Välttämättä takana ei ole mitään vihaamista tai muuta vastaavaa. Onneksi ei ole silmiä selässä. Mutta kyllä tosiaan ihmetyttää joskus, minkälaisia tulkintoja tehdään ihan jonnin joutavista eleistä tai siitä vaikka, että ei nyt satu olemaan jossain paikassa tiettyyn aikaan.

Kun tuolta talosta nuo ihmiset häädetään, niin huomataan, että ihan tavallisia mukavia ihmisiä ne kuitenkin on.

Vierailija
37053/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisse vois vettää sellasta jack sparrow roolia

Kunhan nyt vetäis edes jonkinlaista merikarhun roolia. Onkohan se unohtanut ne ohjeet.

Vierailija
37054/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Artun ex on nainen, jossain vaiheessa puhui hänestä ja selvästi mainitsi jotain naiseen viittaavaa, en muista yksityiskohtia.

Tämän vuoden tanmikuussa ero ja ex on nainen.

Vierailija
37055/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kati narisee omana itsenään. Surkein. Ella myös surkea. Joel ja Paula parhaat.

Vierailija
37056/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä vingunta Artun seksuaalisuudesta on? Ottaa Ellan kainaloon, kun lupasi kavereilleen räväyttää jotenkin. Ei kuitenkaan ole pannut tai edes pussailleet peiton alla keskenään.

Vierailija
37057/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tykännyr Krissestä, mutta eilisilta laski pisteet. Muilla oli hauskaa kun Kessu sai vegeviikkonsa päätökseen. Big Brotherkin osallistui lähtolaskentaan kun Kessu odotti pääsevänsä nötköttileipien kimppuun. Koko muu porukka oli kokoontunut keittiöön kannustamaan, mutta Krisse ja Joel olivat eristäytyneet makkariin. Ei kiinnostanut muiden seura. Nyt ymmärrän miksi muut nimeävät Krisseä.

En enää halua Krisseä finaaliin. En myöskään halua Joelia sinne. En jaksa katsoa finaalia joka vietetään makkarissa makoillen.

Olin positiivisesti yllätynyt että Arttu osallistui hauskanpitoon muiden kanssa eikä eristäytynyt tällä kertaa.

Tiedätkö mitä tarkoittaa sana : Introvertti.

Tiedän, koska olen itse sellainen. Introvertin paikka ei vain ole BB talossa, jollei hän ole valmis kokeilemaan rajojaan. Itse tiedän että en pystyisi osallistumaan BB:hen.

Aijaa? Olen introvertti enkä pidä kuin harvojen ihmisten seurasta. Olen kuitenkin samalla sopeutuvainen ja sanavalmis, varsinkin ärsytettynä. En tiedä mikä piirre minussa tekisi sen, etten VOI mennä bb taloon. Aivan hyvin pystyisin mennä. Tosin en haluaisi että seiska alkaisi kaivella tietoja nuoruusvuosistani, ulosottoveloistani jne. kuten sillä on ollut tapana. Ensimmäisten juhlien jälkeen voisin joutua miettimään kannattaako minun jäädä taloon vai poistua itse, mutta introverttiyteni ei liittyisi siihen kuitenkaan.

Ei kai tässä kukaan sanonutkaan, että et VOI mennä bb-taloon. Pointti on se, että kukaan ei jaksa sinua katsella eikä se sinulle itsellesikään ole kovin mukavaa, eli miksi ihmeessä menisit. 

KYLLÄ JAKSAA. Kyllä introverttikin saa mennä tuonne. Muistatteko vielä ESA A ? oli rauhallinen ja hiljainen. PIDIN TODELLA. Ei kaikki tykkää niistä riehuja höslääjistä.

Esa A ei eristäytynytkään muista johonkin makkariin koko ajan. Hän oli introvertti joka osallistui ja oli viihdyttävä. Näitä nykyisiä makkarilahnoja ei voi verratakkaan Esaan.

Esa A osallistui vaikka talossa ei ollut yhtään samanhenkisiä kavereita hänelle. Joku joka vähän tykkäsi keskustella taisi olla, muuten hän oli todella yksin siellä.

Nykyään koulutus. Tekniikan tohtori. Silloin olu teekkari.

Vierailija
37058/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö noilla ole muuta juteltavaa kun munat tai persreiät. Olen kaksi kertaa avannut tänään 24/7 ja aina Roope on ollut naureskelemassa että hän on laittanut jo kaksi munaa suuhun tänään. heh heh. Ja Ellan elämä tuntuu pyörivän persreiän ympärillä kun ei mistään muusta tunnu puhuvan.

Eikö tuotanto voisi sanoa että kuukauteen ei puhuta k.llista eikä p.llusta, joita esim eetu käyttää?

Eetu on rivo.

Ja sitten kuvittelee varmaan olevansa tasokas ja hieno nainen vaikka jutut on kuin pahimman rääväsuun ja pervon äijän jutut...

Biologisilta miehiltä naisena (medioissa esiintyvät) puuttuu naisen haavoittuvuus. Kivan räväkkää tyyliä, mutta se ei ole aivan naisellista.

Vierailija
37059/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel on söpö tohtori 😍

Vierailija
37060/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

O-P näyttää ihan village people hahmolta.

Ketju on lukittu.