Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
37021/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jesse sentään, iltasanomat kertoo Markon Opeen ja Roopen pohtineet, että Krisse olisi rakastunut Arttuun ja sen takia välit Eetuun on jäisen hyytävät.

Olen juuri  heidän juttujaan seurannut ja Arttu on ainoita, joka yleensä viitsii Krissen kanssa jutella ja laskea leikkiä. Mutta voisiko Ella todella kuvitella jotain tuollaista?? Eiköhän kohta laittane Artulle puhekiellon Kristiinan kanssa, tai sitten pojat vain suolaa Kristiinaa (ja Ellaa).

En usko, että olisi romanssi jäänyt katsojilta huomaamatta, jos siinä mitään perää olisi.

Ihan kuin olisin nähnyt jo ennenkin tällaisen kuvion. Eikun ainiin. Ekalla viikolla Sini ja Minna. hmmm. 

Vierailija
37022/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina voisi olla innokkaampi roolissaan. 

Sasa olisi varmaan ollut tosi hyvä heittäytymään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37023/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kati on todella huono tuossa itsensä ja traumansa esittelyssä. Takeltelee, ei meinaa osata sanoa yhtään mitään.

Vierailija
37024/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Artun ex mies vai nainen?

Vierailija
37025/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkootko sinä?

Myöhän ollaan kaikki tässä makkoomassa, nääthän tuon?

Luetaanko toistemme ajatuksia?

Luetaan vaan, niin ei tartte jakkaa niitä muitten kanssa, ee ees Krissen.

....

...

No, kumman kanssa oeset mielluummin - mehtäkonneenkulettajan kansa vae kaevinkonneenkulettajan kansa?

Mehtäkonneenkulettajan.

Miks?

Sille mahtuu paremmat evväät sinne ohjaamoon.

Hyvä perustelu. Onnii näläkä. 

Kumman kansa olisit mielluummin, dobermanninkusettajan kansa vae cockerspanielinkusettajan kansa?

Cockerspanielinkusettajan kansa, mutta minähän tavallaen oon sitä ite. Aenakkii kahtojien mielestä varmmaan. Pahis.

Mittee sinä ite tuumaat?

Lähti ryhävalas kylestä ja syämmeltä. Ee tarte kannatella ennee kun ommaa ruhhoo. Siinähhii on liikoo.

Ehken sinä jo tännään pystyt sittä seisommaan suorasa, eikä tarvii aena hakkee sitä tasapainoo jalalta toeselle.

Ee kun minä oon harjotellu.

Mitä?

Kopin ottoo. Jos joku vaekka heettää lentosuukon. Tae heittää veivin. Ne on vaehtoehot minun tappauksessa,

Vierailija
37026/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko tuotanto muuttaa "tarvittaessa" äänestystuloksia?! (kun tässä muutamassa kommentissa on niin annettu ymmärtää). Kuka viittii äänestää, jos näin on? Voiko ne siis vaan päättää, ettei joku putoakaan, vaikka äänestystuloksen mukaan putoaisi? Typerää huijausta ja ihmiset syytää turhaan rahaa. 

En usko että muuttavat tuloksia, mutta vaikuttaa voi paljon myös esim. näyttämällä tietynlaisia klippejä häädössä olevista asukkaista sopivaan kohtaan. Tai nykyisinhän siellä kommenttigurut julistavat ihan suoraan, ketä heidän mielestään pitäisi äänestää.

Vierailija
37027/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makkootko sinä?

Myöhän ollaan kaikki tässä makkoomassa, nääthän tuon?

Luetaanko toistemme ajatuksia?

Luetaan vaan, niin ei tartte jakkaa niitä muitten kanssa, ee ees Krissen.

....

...

No, kumman kanssa oeset mielluummin - mehtäkonneenkulettajan kansa vae kaevinkonneenkulettajan kansa?

Mehtäkonneenkulettajan.

Miks?

Sille mahtuu paremmat evväät sinne ohjaamoon.

Hyvä perustelu. Onnii näläkä. 

Kumman kansa olisit mielluummin, dobermanninkusettajan kansa vae cockerspanielinkusettajan kansa?

Cockerspanielinkusettajan kansa, mutta minähän tavallaen oon sitä ite. Aenakkii kahtojien mielestä varmmaan. Pahis.

Mittee sinä ite tuumaat?

Lähti ryhävalas kylestä ja syämmeltä. Ee tarte kannatella ennee kun ommaa ruhhoo. Siinähhii on liikoo.

Ehken sinä jo tännään pystyt sittä seisommaan suorasa, eikä tarvii aena hakkee sitä tasapainoo jalalta toeselle.

Ee kun minä oon harjotellu.

Mitä?

Kopin ottoo. Jos joku vaekka heettää lentosuukon. Tae heittää veivin. Ne on vaehtoehot minun tappauksessa,

Muuten hyvä mutta Arttu ei puhu savoa.

Vierailija
37028/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerä tehtävä ja trauma-käsitteen trivialisoimista. Monilla ihmisillä on ihan oikeita traumoja (itseni mukaanlukien) oikeista vakavista elämäntapahtumista johtuen ja koen tällaisen traumaretriittipelleilyn loukkaavaksi.

Mikä siinä loukkaa?

Lähinnä se, että esim. Markon roolihahmo kärsii traumasta (kyyläfobia) pubivisaharastuksensa takia, koska on joutunut varomaan lunttaajia. OP:n poliisihahmo taas pelkää ovia koska on satuttanut jalkansa monesti niitä aukipotkiessaan uransa aikana. Tällaiset älyttömyydet trivialisoivat trauma- ja fobia-käsitteitä ja voivat saada monet ajattelemaan, että kyseessä on oikeassa elämässäkin jotain hassua ja harmitonta, joka on aiheutunut jostain triviaalista asiasta. Ymmärrän, että kyseessä on viihdeohjelma ja tätä ei ole tarkoitus ottaa hirveän vakavasti, mutta itse koen tehtävän loukkaavana. En ole yleensä ottaen mikään mielensäpahoittaja, mutta tämä tehtävä menee vähän ihon alle valitettavasti.

En kyllä osaa kuvitella, että kukaan uskoisi traumojen muodostuvan noin helposti. Yleisestikin puheessa saatetaan mainita, että traumatisoituu jostain hölmöstä asiasta, ihan vaan vitsailun vuoksi. Vitsi piilee juuri siinä, että reagointi on ylimitoitettua. Eihän se muuten olisi hauskaa. Kuulijan oletetaan ymmärtävän, että oikeat traumat eivät synny noin yksinkertaisista asioista.  Sitä tässä bb:ssäkin on haettu.

Toki ei varmaan ole tarkoitus ketään loukata. 

Minäkään en usko, että tuotannon on tarkoitus loukata ketään, ajattelemattomuus tässä taitaa vain olla taustalla.

Vierailija
37029/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo näyttää siltä että se on jo murhannut jonkun.

Vierailija
37030/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täällä nyt on haukuttu monet muut jo niin eipä tuo Kristiinakaan kovin hyvin tuohon viikkotehtävään eläydy. Hänen pitäisi olla paha suustaan, mutta ei oikein onnistu. Kiroilisi nyt oikein kunnolla. Puhuu myös hiljaisella äänellä, ei tule ollenkaan merikapteeni mieleen.

Vierailija
37031/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinkohan se murha-jutun selvittäminen alkaa? Alkaakohan jo tänään vai vasta huomenna? Voiskohan veikata että tehtävä on vähän samantapainen kuin 2014 vuoden tehtävä vai murhataanko se Guru ja sitä lähdetään sitten selvittämään.

Häädetyn herjalla voi myös olla suuri merkitys tai sitten ei

Vierailija
37032/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö noilla ole muuta juteltavaa kun munat tai persreiät. Olen kaksi kertaa avannut tänään 24/7 ja aina Roope on ollut naureskelemassa että hän on laittanut jo kaksi munaa suuhun tänään. heh heh. Ja Ellan elämä tuntuu pyörivän persreiän ympärillä kun ei mistään muusta tunnu puhuvan.

Eikö tuotanto voisi sanoa että kuukauteen ei puhuta k.llista eikä p.llusta, joita esim eetu käyttää?

Eetu on rivo.

Ja sitten kuvittelee varmaan olevansa tasokas ja hieno nainen vaikka jutut on kuin pahimman rääväsuun ja pervon äijän jutut...

Vierailija
37033/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on niin myötähäpeää aiheuttavaa settiä että.... :D

Vierailija
37034/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina voisi olla innokkaampi roolissaan. 

Sasa olisi varmaan ollut tosi hyvä heittäytymään

oo ny sasa jo hiljaa.

Vierailija
37035/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vauva-palstan bb-ketju on paljon viihdyttävämpi kuin itse ohjelma. Jos joku asukas sanoo toiselle päivää, niin siitä saadaan älytön mustasukkaisuusdraama, johon liittyy ainakin viisi muutakin henkilöä. On tainnut ip-lehtien toimittajatkin viihtyä täällä, välillä on sen verran värikkäitä juttuja repäisty.

Vierailija
37036/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel, Marko, Roope, --> best :D

Vierailija
37037/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roope esittää itseään.

Myös Kati esittää tasan itseään.

Vierailija
37038/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina prrrrkele, kiroilua kehiin nyt! Arrrrr.

Vierailija
37039/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jesse sentään, iltasanomat kertoo Markon Opeen ja Roopen pohtineet, että Krisse olisi rakastunut Arttuun ja sen takia välit Eetuun on jäisen hyytävät.

Olen juuri  heidän juttujaan seurannut ja Arttu on ainoita, joka yleensä viitsii Krissen kanssa jutella ja laskea leikkiä. Mutta voisiko Ella todella kuvitella jotain tuollaista?? Eiköhän kohta laittane Artulle puhekiellon Kristiinan kanssa, tai sitten pojat vain suolaa Kristiinaa (ja Ellaa).

En usko, että olisi romanssi jäänyt katsojilta huomaamatta, jos siinä mitään perää olisi.

Jaksaisko joku ottaa yhteyttä IS:n ja/tai tuotantoon. Saiaivat oikaista siltä osin, että Kristiina ei ole kenenkään kainaloissa pyörinyt.

Vierailija
37040/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel -- vastakohta itsestään

Arttu -- vastakohta itsestään

OP -- vastakohta itsestään

Kati -- liioiteltu oma itsensä

Roope - liioiteltu oma itsensä

Ketju on lukittu.