Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Eetu aiemmin ts pojaksi syntynyt ts syntynyt väärään kehoon. Eli haluaa olla nainen ja ei oo ottanut hormonihoitoja sun muuta. Onko virallisesti Ella ? Vai BB Ella?
12 aikuista ihmistä, eikä kukaan tiedä välimatkaa naapurimaahan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä gluteenittomana ihmisenä en kahtelis tommosta minun ruokien ahmimista, söisin vehnätortillan ja ripuloisin syyllisen sänkyyn!
haloo talitintti, sillä ei ole keliakia
Vierailija kirjoitti:
Montako oot jo uinna?
Yhen.
Mulla on jo kaks. Pitäskö vetäistä voikkaleippää saran päässä vai vasta kierroksen lopuksi?
Sasaaa! Kehtootko heettee meitä toastilla?
Khiihihihiihiihiiii, ai kun te sit ootte nii kauheit
Kyllä nyt maestuu, puol tuntia ruuvatta, ihan kaaheta. Onko kahenlaesta juustoa?
On ja yhenlaista jyystöö. Eiköhän vetäistä taas kierros.
Mulla hiastoo vähän vaahtia nämä sohvanrihmat selässä.
Niin hiastaakin.
Mutta vielä yks ja piästään makkoomaan.
Niin piästäänki.
Kiitos! :D Tämmöset tapaukset varmaan Peteliusta ja kumppaneitakin on aikoinaan inspiroinut. Ella ja Roope siihen päälle, niin olisi jo kunnon sketsihahmot kasassa uutta sarjaa varten.
Vierailija kirjoitti:
12 aikuista ihmistä, eikä kukaan tiedä välimatkaa naapurimaahan.
Paljon se välimatka mielestäsi on esim. Ruotsiin? Tai Venäjälle? Tai Norjaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa mullakin menee hermot kun näitä trànsuja on alkanut olemaan jo niin hemmetisti. Aina joku vaihtaa nimeä ja auta armias kun vahingossa kutsut tätä ihmistä hänen entisellä nimellä!!!
Älä jaksa. Kukaan ei ole varmasti kutsunut häntä tässä mitenkään vahingossa Eetuksi. Häntä ei ole talossa kutsuttu Eetuksi ja kaikki katsojat varmasti muistavat, että hänellä oli naisen nimi, joten on todella säälittävää selitellä, että "ihan vahingossa" kutsutte häntä Eetuksi. Ei kukaan Timoakaan "vahingossa" kutsu Tiinaksi vaan kyllä sellainen olisi nimenomaan tietoinen valinta.
Miksi Timoa pitäisi kutsua Tiinaksi? Timo on mies, näyttää mieheltä eikä teeskentele olevansa mitään muuta kuin mitä on eli mies. Ella taas on naista larppaava mies ja hänen kutsumisensa naiseksi on vain typerää hyvesignalointia.
Koska ellalta leikataan kassit ja muna ?
Koska sinulle on tehty lobotomia? Vai mikä muu syy on sille, että et muista spämmänneesi tätä samaa jaskaa jo monen viestin verran?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Eetu ottanut tuonne taloon vahingossa siskonsa matkalaukun kun pelkkiä naisten vaatteita mukana?
Olisko kaverit tehnyt käytännön pilan?
Näyttää vaikeelta tuo kun Ellan pitää aina tunkea pen*ksensä pyllyn väliin. :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meillä on oikeus loukkaantua tuollasesta homopojasta, joka väittää olevansa nainen. Tossa ei ole mitään naisellista eikä naiseutta eikä tule olemaankaan. On todella iljettävää ja perin loukkaavaa, että hänet ihan mediassa ja bb-palstoillakin liitetään naisiin, häntä pitää ylistää "kauniina naisena", tai sinut poistetaan esim bb- ryhmästä facessa tai sitten tulee joku kaltaisesi toteamaan että antaa hänen määritellä itse identiteettinsä.
Ellalta voisi kysellä kuukautis- ja synnytyskivuista, kookkaiden rintojen aiheuttamista niska- ja selkäsäryistä sekä e-pillereiden haittavaikutuksista. Onhan hän nainen eli asiantuntija mitä suurimmassa määrin. Tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko nyt tulla heittämään tällänen yksittäinen kommentti tähän väliin.
Mä en ymmärrä niitä kommentoijia, jotka ovat ottaneet asiakseen Ellan (tai jonkun muun) dissaamisen. Mikä ongelma teillä ihan oikeasti on sen kanssa, miten ihminen määrittelee oman identiteettinsä? Monia tuntuu ahdistavan tämä asia nyt aivan liikaa, rauhottukaa.
Ongelma ei ole missään identiteetissä vaan käytöksessä. Juonittelu, selän takana puhuminen, ilkeily, jne.
Joo ymmärrän, siis hyväksyn sen että jonkun mielestä Ella on henkilönä kusipää. En itsekään ole mikään suurin fani. En kuitenkaan ymmärrä sitä, että täällä koitetaan kokoajan viedä Ellalta naisen identiteettiä. Mun mielestä vois antaa olla ja erottaa nää kaks asiaa toisistaan. Voi olla ikävä ihminen, mutta antakaa toisen olla sukupuoli-identiteetiltään mitä on.
Ei ellalle kuulu "naisen identiteetti", koska hän ei nainen ole.
Mikä tässä on vaikea transaktivistien käsittää.
Tollaset feikkinaiset ovat syöpää.
Omassa päässä jokainen olkoon vaikka sähkövatkain, mutta ei koko maailmaa voi vaatia elämään samassa fantasiassa.
Ihan tällaisena välikommenttina: Onko Ella missään vaiheessa väittänyt olevansa nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä niitä kommentoijia, jotka ovat ottaneet asiakseen Ellan (tai jonkun muun) dissaamisen. Mikä ongelma teillä ihan oikeasti on sen kanssa, miten ihminen määrittelee oman identiteettinsä? Monia tuntuu ahdistavan tämä asia nyt aivan liikaa, rauhottukaa.
Täällä on yksi trolli joka laittelee jatkuvasti transfobisia kommentteja Ellasta. Hänet tunnistaa kommenttien tyylistä. Kutsuu Ellaa Eetuksi ja on sairaalloisen kiinnostunut hänen genitaaleistaan. Kyttää Ellan suihkukäyntejä ja innoissaan raportoi kun jotain vilahtaa. Kannattaa vain ohittaa tämän trollin viestit.
Täällä on kyllä useampikin henkilö (minä mukaanluettuna), joka kutsuu Ellaa Eetuksi eli hänen omalla ei-fantasianimellään. Hänen genitaaleistaan en kyllä ole puhunut enkä ole suihkussakäyntejään nähnyt enkä haluakaan nähdä.
Mistä te olette tämän Eetu nimen repineet, kun tietääkseni hän ei ole sitä paljastanut? Kutsutteko myös muita nimensä vaihtaneita alkuperäisellä nimellään? Esim Nikokaan ei ole alunperin Niko. Miksette sitä kaiva esille ja kutsu sillä?
Eetun/Ellan vanhan instan löytää helposti kun viitsii googlata. Eetu on Ellan oikea nimi. Niko ei teeskentele olevansa nainen ja mies voi halutessaan muuttaa nimensä toiseksi miehen nimeksi mikä on ok. Ella teeskentelee olevansa nainen, vaikka on mies ja se ärsyttää ihmisiä. Miehellä ei voi virallisesti olla naisen nimeä.
Kuka hullu stalkkeri edes ottaa selvää koko asiasta? Mitä ihmeen väliä ja merkitystä sillä kenellekään on? Joku on kyllä pahasti vialla päässä jos tällaista harrastaa.
Vai että oikein stalkkeri...eipä tarvitse kuin googlettaa "BB 2020 asukkaat sometilit" niin alkaa löytyä.
Niin? Etsitkö jo osoitteetkin?
Mikä sinua oikein vaivaa? En ole kiinnostunut heidän osoitteistaan. Jos Bb-asukas ei halua ihmisten katsovan sometilejään, hän poistaa ne tai laittaa ne yksityiseksi ennen taloon menoa. Helppoa! Kuka tahansa voi katsoa henkilön julkista sometiliä, ei siinä ole mitään outoa tai stalkkaavaa.
Mikä sua vaivaa kun kutsut Ellaa Eetuksi, vaikka selkeästi Ella ei halua kenenkään puhuttelevan häntä Eetuna?
Ei niin, vaan siskonmakkara-Ellana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on yksi trolli joka laittelee jatkuvasti transfobisia kommentteja Ellasta. Hänet tunnistaa kommenttien tyylistä. Kutsuu Ellaa Eetuksi ja on sairaalloisen kiinnostunut hänen genitaaleistaan. Kyttää Ellan suihkukäyntejä ja innoissaan raportoi kun jotain vilahtaa. Kannattaa vain ohittaa tämän trollin viestit.
Täällä on kyllä useampikin henkilö (minä mukaanluettuna), joka kutsuu Ellaa Eetuksi eli hänen omalla ei-fantasianimellään. Hänen genitaaleistaan en kyllä ole puhunut enkä ole suihkussakäyntejään nähnyt enkä haluakaan nähdä.
Mistä te olette tämän Eetu nimen repineet, kun tietääkseni hän ei ole sitä paljastanut? Kutsutteko myös muita nimensä vaihtaneita alkuperäisellä nimellään? Esim Nikokaan ei ole alunperin Niko. Miksette sitä kaiva esille ja kutsu sillä?
Eetun/Ellan vanhan instan löytää helposti kun viitsii googlata. Eetu on Ellan oikea nimi. Niko ei teeskentele olevansa nainen ja mies voi halutessaan muuttaa nimensä toiseksi miehen nimeksi mikä on ok. Ella teeskentelee olevansa nainen, vaikka on mies ja se ärsyttää ihmisiä. Miehellä ei voi virallisesti olla naisen nimeä.
Kuka hullu stalkkeri edes ottaa selvää koko asiasta? Mitä ihmeen väliä ja merkitystä sillä kenellekään on? Joku on kyllä pahasti vialla päässä jos tällaista harrastaa.
Vai että oikein stalkkeri...eipä tarvitse kuin googlettaa "BB 2020 asukkaat sometilit" niin alkaa löytyä.
Niin? Etsitkö jo osoitteetkin?
Mikä sinua oikein vaivaa? En ole kiinnostunut heidän osoitteistaan. Jos Bb-asukas ei halua ihmisten katsovan sometilejään, hän poistaa ne tai laittaa ne yksityiseksi ennen taloon menoa. Helppoa! Kuka tahansa voi katsoa henkilön julkista sometiliä, ei siinä ole mitään outoa tai stalkkaavaa.
Mikä sua vaivaa kun kutsut Ellaa Eetuksi, vaikka selkeästi Ella ei halua kenenkään puhuttelevan häntä Eetuna?
Koska ella leikkauttaa munansa ?
Kai sitä saa olla Ella vaikka olisi lerssi housuissa?
Onko virallisesti Ella siis sotutunnus naisen?
Sillä ei ole merkitystä onko virallista vai ei. Ella menee vähintäänkin lempinimestä.
Kyllä, saa kutsua lempinimellä, ja tietenkin myös oikealla nimellä.
Roope ja Ella ovat Kieku ja Kaiku, kiekuvat samalla möyhäämisäänellään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma ei ole missään identiteetissä vaan käytöksessä. Juonittelu, selän takana puhuminen, ilkeily, jne.
Joo ymmärrän, siis hyväksyn sen että jonkun mielestä Ella on henkilönä kusipää. En itsekään ole mikään suurin fani. En kuitenkaan ymmärrä sitä, että täällä koitetaan kokoajan viedä Ellalta naisen identiteettiä. Mun mielestä vois antaa olla ja erottaa nää kaks asiaa toisistaan. Voi olla ikävä ihminen, mutta antakaa toisen olla sukupuoli-identiteetiltään mitä on.
Ei ellalle kuulu "naisen identiteetti", koska hän ei nainen ole.
Mikä tässä on vaikea transaktivistien käsittää.
Tollaset feikkinaiset ovat syöpää.
Omassa päässä jokainen olkoon vaikka sähkövatkain, mutta ei koko maailmaa voi vaatia elämään samassa fantasiassa.Ihan tällaisena välikommenttina: Onko Ella missään vaiheessa väittänyt olevansa nainen?
Sehän tästä vielä puuttuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, minäkin kutsun tota eetuksi, koska olisi loukkaus oikeita elloja ja naisia kohtaan kutsua tollasta rääväsuista kuminaamamiestä ellaksi.
Ella (ja Roope) on tollainen ihminen jolle kaikki muut on ilmaa paitsi itseä rumemmat naiset ja hyvännäköiset miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä gluteenittomana ihmisenä en kahtelis tommosta minun ruokien ahmimista, söisin vehnätortillan ja ripuloisin syyllisen sänkyyn!
haloo talitintti, sillä ei ole keliakia
Entäs sitten? On kuitenkin gluteeniyliherkkyys tai ärtyvä suoli joka ei kestä gluteiinia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meillä on oikeus loukkaantua tuollasesta homopojasta, joka väittää olevansa nainen. Tossa ei ole mitään naisellista eikä naiseutta eikä tule olemaankaan. On todella iljettävää ja perin loukkaavaa, että hänet ihan mediassa ja bb-palstoillakin liitetään naisiin, häntä pitää ylistää "kauniina naisena", tai sinut poistetaan esim bb- ryhmästä facessa tai sitten tulee joku kaltaisesi toteamaan että antaa hänen määritellä itse identiteettinsä.
Ellalta voisi kysellä kuukautis- ja synnytyskivuista, kookkaiden rintojen aiheuttamista niska- ja selkäsäryistä sekä e-pillereiden haittavaikutuksista. Onhan hän nainen eli asiantuntija mitä suurimmassa määrin. Tai sitten ei.
No sinähän kortteja vetelet. Mä olen ollut virallisesti nainen koko ikäni, enkä tiedä henkilökohtaisesti mitään synnytyskivuista, e-pillereiden haittavaikutuksista enkä rintojen aiheuttamista kivuista. En ole siis asiantuntjian näissä, mutta olen nainen silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun kyse olisikin vain siitä, nyt meitä muita pakotetaan nielemään tuo hänen "identiteettinsä naisena", mikä ei miltään osin vastaa todellisuutta.
Tuollasia feikkinaisia ei yksinkertaisesti vain pidä suvaita, koska ne vievät oikeiden naisten asemaa alas.Eetu on saanut onneksi monet heräämään, mistä transliikkeessä on kyse. Eikä siinä ole mitään hienoa, mistä siinä on kyse, alusta loppuun kipeää toimintaa.
Eetu on ilkeä homopoika, ei nainen.
Ja hyvinhän se onnistuu meikkaus ja naaman piikittely ihan munienkin kanssa, kuten olemme huomanneet, ei veronmaksajien tule osallistua tuon pojan genitaalien leikkaamisen yms . pöpitouhuihin.
Kaikenlisäksi ilmeisesti myös myy itseään bling blingin toivossa, hieno esikuva nuorille.
Siis kenellä "meillä"? Pitäisikö minunkin naisena loukkaantua ja miksi ihmeessä? Olenko minä jotenkin huono nainen, kun en jaksa olla mustasukkainen omasta sukupuolestani? Tuollaisia pinnallisia ja häijyjä ihmisiä on kyllä ihan naisissakin. Pitäisikö heidätkin nimetä miehiksi vai mitä ihmettä? En ole kyllä koskaan ajatellut, että sukupuoli pitäisi jotenkin ansaita tai että on minulta pois, jos joku haluaa esittää naista.
MInä en ole hänen kauneuttaan ja ihanuuttaan missään ylistänyt enkä itsekään haluaisi olla hänen näköisensä. Ei minulla silti ole tässä mitään hätää enkä koe tulleeni syrjityksi tämän mielipiteeni takia yhtään missään.
Jäikö miehesi kiinni Ellalle r*nkkaamisesta, vai miksi hänen naiseutensa on sinulle noin suuri loukkaus (rivien välistä luettuna uhka)?