Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Olipa ylläri että Marko taas ajautuu tehtävän johtajaksi ja organisaattoriksi.
Ja tää ei siis ollut mikään negatiivinen kommentti, todella hyvä että joku ottaa ohjat silläkin uhalla että saa siitä kakkaa niskaan ja pomottelija maineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko nyt tulla heittämään tällänen yksittäinen kommentti tähän väliin.
Mä en ymmärrä niitä kommentoijia, jotka ovat ottaneet asiakseen Ellan (tai jonkun muun) dissaamisen. Mikä ongelma teillä ihan oikeasti on sen kanssa, miten ihminen määrittelee oman identiteettinsä? Monia tuntuu ahdistavan tämä asia nyt aivan liikaa, rauhottukaa.
Täällä on yksi trolli joka laittelee jatkuvasti transfobisia kommentteja Ellasta. Hänet tunnistaa kommenttien tyylistä. Kutsuu Ellaa Eetuksi ja on sairaalloisen kiinnostunut hänen genitaaleistaan. Kyttää Ellan suihkukäyntejä ja innoissaan raportoi kun jotain vilahtaa. Kannattaa vain ohittaa tämän trollin viestit.
Täällä on kyllä useampikin henkilö (minä mukaanluettuna), joka kutsuu Ellaa Eetuksi eli hänen omalla ei-fantasianimellään. Hänen genitaaleistaan en kyllä ole puhunut enkä ole suihkussakäyntejään nähnyt enkä haluakaan nähdä.
Mistä te olette tämän Eetu nimen repineet, kun tietääkseni hän ei ole sitä paljastanut? Kutsutteko myös muita nimensä vaihtaneita alkuperäisellä nimellään? Esim Nikokaan ei ole alunperin Niko. Miksette sitä kaiva esille ja kutsu sillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marko ei selvästi tajua naisista mitään, pitää kaikkia naisia pinnallisina ja tyhminä, huomaa jutuista. Mitä enemmän kuuntelen tota, sen vähemmän tykkään siitä. Tollanen holhoaja, ihan kuin itse tietäisi kaiken paremmin kuin muut, muut ovat avuttomia lapsia.
Ainoahan se noista miehistä on, joka naisten päälle ymmärtää.
On siellä myös OP, hetero. Muut onkin miehiä.
Harmi että Marko paljastunut iljettäväksi sovinistiksi.
Ja kyllähän toi markokin panisi miehiä.
OP on ainoa oikea heteromies tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marko ei selvästi tajua naisista mitään, pitää kaikkia naisia pinnallisina ja tyhminä, huomaa jutuista. Mitä enemmän kuuntelen tota, sen vähemmän tykkään siitä. Tollanen holhoaja, ihan kuin itse tietäisi kaiken paremmin kuin muut, muut ovat avuttomia lapsia.
Ja kyllähän toi markokin panisi miehiä.OP on ainoa oikea heteromies tuolla.
Siis piti sanoa että muut onkin miehistä pitäviä miehiä. Op ainoa kunnon mies tuolla.
Jaahas, toinen kamera seuraa taas pelkästään norppaliveä, haluisin nähdä keittiön juttujakin.
Vierailija kirjoitti:
Paulalla on aina niin hölmistynyt ilme naamalla. Ihan kuin ei ymmärtäisi melkein mitään asioita. Monesti kyseleekin moneen kertaan ihan yksinkertasia juttuja ja käsittää väärin.
Entäs Timo sitten? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä niitä kommentoijia, jotka ovat ottaneet asiakseen Ellan (tai jonkun muun) dissaamisen. Mikä ongelma teillä ihan oikeasti on sen kanssa, miten ihminen määrittelee oman identiteettinsä? Monia tuntuu ahdistavan tämä asia nyt aivan liikaa, rauhottukaa.
Täällä on yksi trolli joka laittelee jatkuvasti transfobisia kommentteja Ellasta. Hänet tunnistaa kommenttien tyylistä. Kutsuu Ellaa Eetuksi ja on sairaalloisen kiinnostunut hänen genitaaleistaan. Kyttää Ellan suihkukäyntejä ja innoissaan raportoi kun jotain vilahtaa. Kannattaa vain ohittaa tämän trollin viestit.
Täällä on kyllä useampikin henkilö (minä mukaanluettuna), joka kutsuu Ellaa Eetuksi eli hänen omalla ei-fantasianimellään. Hänen genitaaleistaan en kyllä ole puhunut enkä ole suihkussakäyntejään nähnyt enkä haluakaan nähdä.
Mistä te olette tämän Eetu nimen repineet, kun tietääkseni hän ei ole sitä paljastanut? Kutsutteko myös muita nimensä vaihtaneita alkuperäisellä nimellään? Esim Nikokaan ei ole alunperin Niko. Miksette sitä kaiva esille ja kutsu sillä?
Niinpä. Minä en ymmärrä, minkä takia häntä pitää väkisin kutsua Eetuksi, kun hänet tunnetaan talossa Ellana. Tuohon on yksi ainoa syy ja se ei kerro tämän nimen käyttäjästä kovin hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma ei ole missään identiteetissä vaan käytöksessä. Juonittelu, selän takana puhuminen, ilkeily, jne.
Joo ymmärrän, siis hyväksyn sen että jonkun mielestä Ella on henkilönä kusipää. En itsekään ole mikään suurin fani. En kuitenkaan ymmärrä sitä, että täällä koitetaan kokoajan viedä Ellalta naisen identiteettiä. Mun mielestä vois antaa olla ja erottaa nää kaks asiaa toisistaan. Voi olla ikävä ihminen, mutta antakaa toisen olla sukupuoli-identiteetiltään mitä on.
Miksi miehellä pitäisi olla naisen identiteetti?
Miksi kiistät sen tosiasian, että osa ihmisistä tässä maailmassa syntyy väärään kehoon, eli kehoon, joka ei vastaa omaa sukupuolikokemusta? Sille ei voi mitään ja sitä tapahtuu sinun mielipitestäsi riippumatta. Mitä odotat transsukupuolisten tekevän, kun he näkevät kommenttisi? "Tulevan järkiinsä" ja korjaavansa sukupuolen takaisin syntymäsukupuoleensa? Transihmisten syrjintä ei poista heidän olemassaoloaan, vaan lisää heidän kärsimystään elämässä.
Olet tietenkin trolli, mutta voisit vääntää edgyjä vitsejäsi jostain muusta kuin tällaisesta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä pidä piitata, on Ellalle Jungner, joka kerää kannatusta.
Ilman Markoo ois taas kussu tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tässä on (vähintään) kaksi intressiä vastakkain. 1. Joitain ahdistaa, kun Ellalla on naisen sukupuoli-identiteetti, vaikka on biologisesti mies. Normaalisti ei pitäis toisten (tuntemattomien) ihmisten asiat kiinnostaa näin paljon. 2. Ellalle tuo on ainoa tapa elää ja olla olemassa, naisena. Hän on ilmeisen onnellinen näin.
Eli mun mielestä Ellalla (ja kaikilla muillakin) on suurempi oikeus määritellä itsensä, kun mitä ulkopuolisilla ihmisillä. Jos tää aiheuttaa kauheaa ahdistusta niin älä katso sitä BB:tä ja jatka omaa elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
En ole seurannut, mutta odotan innolla kun joku harrastaa yhdyntää sen transnaisen kanssa. Vai onko joku harrastanut sen kanssa yhdyntää?
Ei ole vielä kukaan harrastanut yhdyntää sen kanssa.
Kukaan ei vielä ole harrastanut tuolla yhdyntää.
Marko ei vielä ole harrastanut yhdyntää Katin ja Paulan ja Roopen kanssa.
Arttu ei vielä ole harrastanut yhdyntää Joelin kanssa
Sasa ei vielä ole harrastanut yhdyntää Joelin kanssa.
Timo ei vielä ole harrastanut yhdyntää Joelin kanssa.
Sami ei vielä ole harrastanut yhdyntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eetun/Ellan vanhan instan löytää helposti kun viitsii googlata. Eetu on Ellan oikea nimi. Niko ei teeskentele olevansa nainen ja mies voi halutessaan muuttaa nimensä toiseksi miehen nimeksi mikä on ok. Ella teeskentelee olevansa nainen, vaikka on mies ja se ärsyttää ihmisiä. Miehellä ei voi virallisesti olla naisen nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kyllähän toi markokin panisi miehiä.OP on ainoa oikea heteromies tuolla.
Siis piti sanoa että muut onkin miehistä pitäviä miehiä. Op ainoa kunnon mies tuolla.
Aika naivia kuvitella, että jos pystyy miestenkin kans olemaan läheisissä väleissä ois heti h*mo.
Vierailija kirjoitti:
kuka ne kristiinan gluteenittomat söi? nyt ne on lopussa.
Norpat söi yöllä sipsit ja Ella kuulemma leivät.
Vierailija kirjoitti:
Olipa ylläri että Marko taas ajautuu tehtävän johtajaksi ja organisaattoriksi.
Ja tää ei siis ollut mikään negatiivinen kommentti, todella hyvä että joku ottaa ohjat silläkin uhalla että saa siitä kakkaa niskaan ja pomottelija maineen.
Niimpä, ja karu faktahan on se että se joukkue tai ryhmä on aina pärjännyt missä Marko on ollut mukana.
Kaikki muistaa viikkokisan grande finaalin mökkiläisten osalta, ku ne suhmuroi Samin johdolla kilpailun miten sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma ei ole missään identiteetissä vaan käytöksessä. Juonittelu, selän takana puhuminen, ilkeily, jne.
Joo ymmärrän, siis hyväksyn sen että jonkun mielestä Ella on henkilönä kusipää. En itsekään ole mikään suurin fani. En kuitenkaan ymmärrä sitä, että täällä koitetaan kokoajan viedä Ellalta naisen identiteettiä. Mun mielestä vois antaa olla ja erottaa nää kaks asiaa toisistaan. Voi olla ikävä ihminen, mutta antakaa toisen olla sukupuoli-identiteetiltään mitä on.
Miksi miehellä pitäisi olla naisen identiteetti?
Miksi kiistät sen tosiasian, että osa ihmisistä tässä maailmassa syntyy väärään kehoon, eli kehoon, joka ei vastaa omaa sukupuolikokemusta? Sille ei voi mitään ja sitä tapahtuu sinun mielipitestäsi riippumatta. Mitä odotat transsukupuolisten tekevän, kun he näkevät kommenttisi? "Tulevan järkiinsä" ja korjaavansa sukupuolen takaisin syntymäsukupuoleensa? Transihmisten syrjintä ei poista heidän olemassaoloaan, vaan lisää heidän kärsimystään elämässä.
Olet tietenkin trolli, mutta voisit vääntää edgyjä vitsejäsi jostain muusta kuin tällaisesta asiasta.
Kehodysforiahan on oikeasti psykiatrinen ongelma, joka ei poistu itseään leikkelemällä vaan pitkällä, perusteellisella terapialla. Maailmalla on lukemattomia tapauksia, joissa sukupuolenkorjausleikkauksen läpikäynyt henkilö katuu syvästi mitä on mennyt tekemään kun ei se paha olo poistunutkaan. Tästähän oli kotimainenkin esimerkki hiljattain julkisuudessa.
Minkä takia kameran pitää aina olla Ellassa tai Roopessa 😠 Roopen esittämistä ei pysty katsomaan mut tuotanto tekee kaikkensa, että Roope tai Ella on kamerassa ja sitä ”ihanaa sateenkaarta” edustamassa. Tosin Roope ja Ella on noloa ja huonoa mainetta. Ihmettelen vaan kuka vähemmistön porukasta antaa ääniä noille tai ihailee näitä bimboja ja Roopen kanahomoilua. 😤
AINA rouskuttamassa milloin mitäkin. AARRGHH