Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7

Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
281/104451 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkimielinen suosikkikysely, valise numero 1-16 ja siinä on sinun fanitettava olipa kuka hyvänsä 😅

Mun valinta on nro.7

Hauska :) Otan nron 5, onnennumeroni, katsotaan millaisen suosikkityypin saan...

Vierailija
282/104451 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä kaudella myös tavalliset katsojat voi päästä telkkariin kertomaan mielipiteensä ohjelmasta. :D

https://www.nelonen.fi/ohjelmat/big-brother-suomi/2148697-hae-mukaan-bi…

"Sinun ei tarvitse olla esiintymisen ammattilainen, psykologi tai koomikko. Riittää, että olet aidosti kiinnostunut talon tapahtumista ja uskallat esittää mielipiteesi suorassa lähetyksessä. Lähetykseen voit osallistua omalta kotisohvaltasi etäyhdeyden avulla mistä tahansa päin maailmaa."

Parempihan se on että kommentoijina on ohjelmaa tiiviisti seuraavat tavikset kuin ohjelmasta mitään tietämättömät julkkikset jotka ei oo edes ohjelmaa katsoneet. Ihan urpoa kutsua niitä Sanoma-julkkuja sinne kertomaan mutu-juttuja kun eivät edes ohjelmaa katso. Joten erittäin hyvä että fanit ja ohjelmaa seuraavat pääsevät kertomaan mielipiteensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/104451 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkimielinen suosikkikysely, valise numero 1-16 ja siinä on sinun fanitettava olipa kuka hyvänsä 😅

Mun valinta on nro.7

Intuitioni ohjaa ajattelemaan numero kolmosta, mutta hän onkin vähän tylsä, kuitenkin miellyttävällä tavalla. Hänen jälkeensä tulee räikeämpi henkilö, ehkä vähän ADHD:htava. En osaa sanoa olisiko kumpikaan noista suosikkini, mutta saa nähdä miten hyvin arvasin oikein.

Vierailija
284/104451 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkapelaajat, rahat vaan kiinni sille juntille öykkärille/persulle/alkoholisoituneelle dorkalle, joka taloon astuu. Suomalainen äänestää aina juntin voittoon. 

Vierailija
285/104451 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun valinta on nro.7

Jees! Oma suosikkini eli numero 5.

Vierailija
286/104451 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun valinta on nro.7

Intuitioni ohjaa ajattelemaan numero kolmosta, mutta hän onkin vähän tylsä, kuitenkin miellyttävällä tavalla. Hänen jälkeensä tulee räikeämpi henkilö, ehkä vähän ADHD:htava. En osaa sanoa olisiko kumpikaan noista suosikkini, mutta saa nähdä miten hyvin arvasin oikein.

Seuraamme ennustustasi mielenkiinnolla!

Vierailija
287/104451 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistäkää naru kaulaan ja ottakaa suuri askel ihmiskunnan ja palstan hyväksi.

Kai nyt sinä voisit ensin näyttää mallia. ;)

Vierailija
288/104451 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun valinta on nro.7

Mä valitsen nro.13

Vierailija
289/104451 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uhkapelaajat, rahat vaan kiinni sille juntille öykkärille/persulle/alkoholisoituneelle dorkalle, joka taloon astuu. Suomalainen äänestää aina juntin voittoon. 

Niin kuin sinäkin.

Vierailija
290/104451 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen valmistautunut oikeen huolella 😅 Parveke laitettu syyskuntoon, isompi siivous tehty, petivaatteet ja pyyhkeet vaihdettu, pyykit pesty, kaupassa käyty, kauneudenhoidolliset puunaukset suoritettu, että voisi sanoa minun olevan todella ready 🤣

Iltaa varten kahvia, poppareita, colaa, vaniljajugurttia ja pensasmustikoita. Eiköhän noilla pärjää. 👍

Vierailija
291/104451 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on valmiina kuoharia, olutta ja ehkä voisi jonkun marjaherkun tehdä, kun on noita marjoja tullut poimittua.

Vierailija
292/104451 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun valinta on nro.7

Mä valitsen nro.13

Sama.

Vierailija
293/104451 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on valmiina kuoharia, olutta ja ehkä voisi jonkun marjaherkun tehdä, kun on noita marjoja tullut poimittua.

Itse ajattelin tehdä illaksi vielä mustikka- ja omenapiirakat! Kyytipojaksi lisätään kahvia, vaniljajäätelöä sekä vaniljakastiketta. Näillä onkin syksynomainen tunnelma taattu. :)

Vierailija
294/104451 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppareissut voisi toteuttaa niin että tabletilla tehdään verkkokauppaan tilaus. Ei noita voi kauppaan päästää ettei tuo coronaa bb-taloon. Johan ne on joutuneet olemaan karanteenissa jo 2vk ennen taloon astumista. Miksi pitäisi päästää tieten tahtoen altistamaan itseään kauppaan?

Vierailija
295/104451 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppareissut voisi toteuttaa niin että tabletilla tehdään verkkokauppaan tilaus. Ei noita voi kauppaan päästää ettei tuo coronaa bb-taloon. Johan ne on joutuneet olemaan karanteenissa jo 2vk ennen taloon astumista. Miksi pitäisi päästää tieten tahtoen altistamaan itseään kauppaan?

Ilmeisesti niillä on joku äppi/lista käytössä koska kauppaan niitä ei päästetä tänä vuonna. 

Vierailija
296/104451 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan alkuun olisi hauskaa, että kerrottais vaan mitä kaikkia ammatteja on mukana, mutta ei enempää ja saisivat itse (ja me) pikkuhiljaa päätellä kuka mitäkin on.

Vierailija
297/104451 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 2!

Illaksi nachopeltiä kanalla ja jotain makeaa, ehkä suklaata kaveriksi.

Toivottavasti tulee mielenkiintoinen kausi 🙂

Vierailija
298/104451 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan alkuun olisi hauskaa, että kerrottais vaan mitä kaikkia ammatteja on mukana, mutta ei enempää ja saisivat itse (ja me) pikkuhiljaa päätellä kuka mitäkin on.

Tämä olis erittäin mielenkiintoista! Vaikka vain nimi ja ikä julki, sen jälkeen kaikki muu tieto olisi poimittavissa asukkaiden välisistä keskusteluista. Lisäisi heti koukuttavuutta.

Vierailija
299/104451 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 11. Terveisiä sinne hotellikaranteeniin asukkaille! Kohta pärähtää, tsemppiä ja zeniä.💪🤩

Vierailija
300/104451 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti niillä on joku äppi/lista käytössä koska kauppaan niitä ei päästetä tänä vuonna. 

Niin tylsää. Se talon oma kauppa olis ollut helppo rakentaa esim. siihen lisähuoneeseen mikä viime kaudellakin oli vaan paristi käytössä. Tommonen älylaitteen naputtelu on tylsää ja nähty jo aikaisemmin. 

Ketju on lukittu.