Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Little Brother kirjoitti:
Kiinnostaako BB jotakin ihan aikuisten oikeasti ?
Ei kyllä juuri ole unisempaa formaattia.
Ei helvetti :)
Ugh, olen puhunut.
Vierailija kirjoitti:
Little Brother kirjoitti:
Kiinnostaako BB jotakin ihan aikuisten oikeasti ?
Ei kyllä juuri ole unisempaa formaattia.
Ei helvetti :)Ugh, olen puhunut.
Kummasti kuitenkin sen verran kiinnostaa, että keskustelun jaksaa avata ja vielä viestinkin kirjoittaa. :D Iltapäivälehtien BB-uutisetkin näitä ”KETÄ KIINNOSTAA??” -sankareita täynnä.
Ja millainen on itse BB? Ei se tietenkään niin hyvä ole kuin Aussien Goldman joka kettuilee asukkaille ihan huolella. Mut kunhan nyt olisi supliikki jonka kanssa asukkaat haluaisi keskustella, koska se voi parhaimmillaan auttaa asukkaiden koti-ikävän helpottamisessa. Jotenkin vaan pelkään että tämäkin BB-kausi on tylsä. Sanoma tuntuu tekevän vain tylsiä versiointeja näistä "kaappamistaan" suosikki-ohjelmista.
Ihanaa, tänään se alkaa. Pitää tehdä viimehetken hankinnat iltaa varten, ruutu+ hommattu, kaikki valmiina 🤗
Leikkimielinen suosikkikysely, valise numero 1-16 ja siinä on sinun fanitettava olipa kuka hyvänsä 😅
Mun valinta on nro.7
Vierailija kirjoitti:
Leikkimielinen suosikkikysely, valise numero 1-16 ja siinä on sinun fanitettava olipa kuka hyvänsä 😅
Mun valinta on nro.7
Hauska :D
11
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun valinta on nro.7Hauska :D
11
Mä otan myös loppupäästä. 13.
Mitä herkkuja teillä on suunnitteilla iltaa varten?
Mun tekee ainakin nyt mieli hedelmiä ja smoothieta. Jotain suolaista tekee mieli vielä illalla varmaan.
Mitä muita valmisteluja teette?
Vierailija kirjoitti:
Mun valinta on nro.7
Valitsen ykkösen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun valinta on nro.7Hauska :D
11
Mä otan myös loppupäästä. 13.
Mulle numero 2.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, tänään se alkaa. Pitää tehdä viimehetken hankinnat iltaa varten, ruutu+ hommattu, kaikki valmiina 🤗
Kisakatsomo? Mulla seesamnäkkileipää, juustoa, ananasta, karpalomehua ja viinirypäleitä. 🍇🍍
Onhan kaikilla jo ilmainen Ruutu+:?
https://kauppa.ruutu.fi/lahjakortti
Tuonne esim. koodi GIGANTTI2020
Tilauksen voi perua heti, niin se katkeaa automaattisesti kuukauden päästä eikä veloita korttia.
Toivottavasti mukana on joku Villen kaltainen uskonnollinen, lihaksikas ja komea mies <3
Tällä kaudella myös tavalliset katsojat voi päästä telkkariin kertomaan mielipiteensä ohjelmasta. :D
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/big-brother-suomi/2148697-hae-mukaan-bi…
"Sinun ei tarvitse olla esiintymisen ammattilainen, psykologi tai koomikko. Riittää, että olet aidosti kiinnostunut talon tapahtumista ja uskallat esittää mielipiteesi suorassa lähetyksessä. Lähetykseen voit osallistua omalta kotisohvaltasi etäyhdeyden avulla mistä tahansa päin maailmaa."
Valitettavasti ei ole kovin kummoisempaa evästä, kun toivun mahataudista. Mutta syöpötelkää tekin minun edestä kaikkea hyvää😉
TJ 9 Beebeeseen, pian astelee joukko eriskummallinen teeveeseen
ja saa mahtavia kokemuksia ceeveeseen
Siis TJ0!!! Kirjoitusvirheitä taas tänää t. 277
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha varmaan odottaa asukasvaihtoa tai uusia asukkaita kesken kauden koronan takia. Ja taas pitää sietää Vehviläisen turpaa muutaman kuukauden, en tiedä mikä siinä miehessä ärsyttää.
Vehviläinen on ok, jos enne haastiksia ottanut selvää mitä talossa on tapahtunut eikä ole pihalla, mutta Alma Hätönen.... viime vuonna se oli niin vaivaannuttava katsoa niitä haastiksia. :O
Vehviläinenhän ei tunnistanut edes asukkaita joita talossa on. Kerran koosteen lopussa näytetiin kun Jukka ja Milla nukkuivat lusikassa. Jokainen sarjaa seurannut tajusi kuka siinä oli vaikka olikin hämärävalaistus, mutta Vehviläinen ja vieras pohtivat, että siinähän taisi olla Jukka ja Kevin lämpimässä syleilyssä.
Jees, Kimmo oli nolosti hukassa koko kauden.
Luulisi, että juontajana sitä seuraisi edes niitä koosteita, jos ei aikataulut anna periksi 24/7, mutta tuntui olevan kaikesta ihan ulapalla. Ohjelmakin kesti kuukausia eikä siinä ajassa tapahtunut minkäänlaista "tason nostoa" suorista pätkistä selviämisen suhteen. Vanha koira ei opi uusia temppuja?
Mä aina huvittuneena oikeen odotin, kun joka kerta Kimmo aloitti, että "huhhuhh, olipahan taas jakso, kun talossa ei ollut tapahtunut muuta kuin velttoilua. Meinaan, että olis kiva, ettei myöskään juontajat teeskentelisi.
Joka kerta ottanut tuon 24/7 nyt taitaa jäädä väliin..
Pitää käydä täällä tiiviisti lukemassa😁
Tuo Kimmo on niin nolo että taitaa tehdä tuota ilmaiseksi siksi tuotanto ei vaihda sitä,
eipä tuo eukkokaan ole ajan tasalla...
Tänään se alkaa. Tänään on vihdoin vuoden paras televisioviihdepäivä!
Ruutu+ on ostettu ja kaupasta käyn hakemassa iltaa varten herkkuja.