Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Mihin aikaan suunnilleen tippuja sanotaan?
Kympin maissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellahan loukkaantui selvästi eilen kun Kristiina sanoi makuuhuoneen seksitapakeskustelussa, että uskoo Ellan olevan top. Varmaan koska yleensä top ja bottom termeillä viitataan kahden miehen väliseen seksiin. Sanoi sitten että joo tykkään mä ratsastaa päällä. Mutta jos hänellä on vielä miesten vehkeet niin eihän tuon pitäisi olla mikään loukkaus
On vähän erikoista, jos Ellasta täytyisi puhua kuin hänellä olisi vagina. Miten munalla ratsastetaan päällä?
Varmaan niin kuin BB-Janin perusanaalissa.
Jos ensi viikolla Arttu ja Joel ei joudu BB:n jonkun juuri keksityn säännön mukaan olemaan edes työpäivän verran pystyasennossa ja kaksi metriä kauempana toisistaan, lopetan katsomisen!
Roope: "Kunhan meidän nelikko pysyis täällä niin!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellahan loukkaantui selvästi eilen kun Kristiina sanoi makuuhuoneen seksitapakeskustelussa, että uskoo Ellan olevan top. Varmaan koska yleensä top ja bottom termeillä viitataan kahden miehen väliseen seksiin. Sanoi sitten että joo tykkään mä ratsastaa päällä. Mutta jos hänellä on vielä miesten vehkeet niin eihän tuon pitäisi olla mikään loukkaus
On vähän erikoista, jos Ellasta täytyisi puhua kuin hänellä olisi vagina. Miten munalla ratsastetaan päällä?
heh, sinä se et taida seksistä paljon tietää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo BB Suomi (24/7) siis kyseessä.
Menkääpä kokeilemaan kauanko saatte kommentoida, jos kerrotte oikean mielipiteenne Ellasta, joka siis ei ole ellan perseennuolentaa ja kutsumista "kauniiksi naiseksi".
Ja tämä modepimu laittaa sitten kuukauden bannit... Näin suvaitsevainen hän on.Oletko kommentoinut mitään muuta kuin hänen ulkonäköään tai sukupuoltaan? MInä olen jossain bb-fb-ryhmässä ja kyllä siellä ainakin kritisoidaan ihan avoimesti ellan käytöstä.
Mahtavaa, jos Facebookista löytyy tuollainen ryhmä! En itse enää ole Facessa, meni maku kun koko sisältö siellä tuntui olevan silkkaa hyvesignalointia joka suunnalta. Hienoa, jos ihmiset uskaltavat omalla profiilillaan sanoa, että eivät hyväksy rumaa käytöstä, vaikka tekijä olisi vähemmistöä.
Mitä kuulinkaan, oliko se Ella vai Roope, kun just sanoi: kunhan meidän nelikkö pysyy talossa.
Vierailija kirjoitti:
Ketä tarkoitti?
Sasa-Ella-Kati-Roope ajo?
Vierailija kirjoitti:
Makkootko sinä?
En makkoo.
Makkootpas. Ei mittää järrkee.
Nyt tulloo se Marko tähän taas.
Niin tulloo. Se väsyttää jo pelekästään kahtoo kun se on niin enerkinen
Niin västyttääki.
Perkele kun se kuorsoo niin kovvaa ettei pysty makkoomaan makkarissa
Ei pystykkään. Paitsi minä nukuin kun tukki tai parru Paulan kylessa.
Saetko sinä eelen.
En suanna. Saetko sinä.
Lämmintä kättä. Nyt tulloo se Kessu. Ee olla moksiskaan.
Minä en vaan vielläkkkää tiiä, että onko se ihan tosissaan.
En tiiä minäkkään. Ja nyt tulloo se musta mies, helevetti.
Jos se vettää turphaan, kun se on niin temperamenttinen.
Niin ja nii vahva, helevetti kun tuo raapasee seinään, niin siinä makkoot sitten.
Niin makkooki.
Jorttu <3
Vierailija kirjoitti:
Tuo BB Suomi (24/7) siis kyseessä.
Menkääpä kokeilemaan kauanko saatte kommentoida, jos kerrotte oikean mielipiteenne Ellasta, joka siis ei ole ellan perseennuolentaa ja kutsumista "kauniiksi naiseksi".
Ja tämä modepimu laittaa sitten kuukauden bannit... Näin suvaitsevainen hän on.
Juu ei noissa ryhmissä voi hirveästi kommentoida ilman transfoobikko-leimaa otsassa. Toisessa FB-ryhmässä joku Ellan pakkomielteinen superfani (nimikirjaimet V.S.) puolustelee jatkuvasti tämän tekemisiä ja selittelee kaiken parhain päin. Juuri osui silmään kommentti tältä henkilöltä koskien Ellan ja Roopen läyhäämistä Kristiinasta, jossa totesi Ellan vain ”uskaltavan sanoa ääneen sen mitä kaikki ajattelevat”. Joo, OP:kin uskalsi sanoa ääneen sen, mitä kaikki ajattelivat kuullessaan Ellan möreän äänen (”sillä on miehen ääni” tms.), mutta se olikin sitten aivan eri asia ja todella loukkaavaa :-D Sen sijaan Ellan heitto siitä, että Kristiinan ”päteminen” ei ole luonteenpiirre, vaan vamma, on täysin ok.
Sairaan kaksinaismoralistista touhua.
Nikon pierukakka musta huumori ja googlekäsikirja ja mökötys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä tarkoitti?
Sasa-Ella-Kati-Roope ajo?
No eipä siinä huoneessa ja sängyllä muita silloin ollut. Eli selvät ovat sävelet ja helppo tie finaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on jo 5 numeroinen summa varmistamaan Nikon BB-voitto. Viime vuonna suotiin voitto Kristianille, nyt Nikolle. Älkää yllättykö kun Niko nähdään finaalissa.
-rahamiehet
Todellakin yllätyn. Millä perusteella manimiehet Nikon taakse menis?
Katin mikki tai minni asu on todella persoonallinen ja kuvastaa hänen persoonaansa.
:D
Onks tuolla raskaanaolevakin??
Mulla menny täysin maku Katiinkin. Mua ärsyttää jopa sen ääni ja puhetyyli.
Asukkaat menee ihan hysteeriseksi kun Elina puhuu heille.
Vierailija kirjoitti:
Sanokaas joku nainen joka vetäisi kaikkien miesten huomion jos saapuisi taloon? Joku oikeas nainen siis.
Kristiina on jo tehnyt sen. Hän on täydellinen nainen.
Arttu on muistanut pukeutua ja nyt valmistautuu kysymyksiin.
selkä alla olevaan ja annelilla