Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Marko on just kuin napuurin mies, jota olen vähän salaa ihaillut. Touhuaa kaikenlaista, tekee kotitöitä ja on mukava ja puhelias.
Markon kaltaiset miehet ovat parhaita.
Ei hitto Jeesus tullut suomen bb-taloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina ei ole lapsi mutta silti Timon koskettelu on outoa minusta, toisaalta ikäero ei ole tavaton...mutta silti.
Outoa myös se miten lämpimästi, jopa eroottisvivahteisesti, Timo puhuu käärmeistään...
Mee hoitoon, oikeesti.
Vierailija kirjoitti:
Tänään Roope lähtee kotimatkalle! Ääniä siis Kessulle koska oli nyt vikana.
Miten? Anna tarkat ohjeet kaikille mihin numeroon Kessulle?
Vierailija kirjoitti:
Ellan hampaisto järkky, öisin ku puhuvat pimeässä makkarissa niin näyttää vanhalta mummelilta, jolla tekarit jo lasissa. Nauraessaan peittää suuvärkin kädellä. Miksiköhän ei panosta hammashoitoihin.
Kun rahat eivät riitä ja Suomessa erikoisuuksia jahtaavien sugar daddyjen määrä on pieni. Ellahan voisi päättää ensimmäisen operaationsa kohteen (keinopi11u, hampaat tai aataminomena) entten tentten teelikamentten -arvonnalla.
Näinkö mä oikein että tuolla Eetulla on RINTALIIVIT? Hiuksetkin kuin naisella.
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto Jeesus tullut suomen bb-taloon.
Ja Saatanan vaatteissa :D! Mutta on lempeä ja tunnistetaan kyllä Jeesus.
Op on kyl aika fabulous tänään
Toivottavasti Jesus not left the Building- vai viimeisenä.
Häätöperusteissaan Sasa puhui, että Kristiina on pikkuinen ja söpö. Siis yritti maalata Kristiinasta kuvaa mitättömänä, pienenä, kenties vähän tyhmänäkin, joka tapauksessa epäitsenäisenä hahmona.
Sasa itse on mainostellut ”käyneensä kauppiksen”. En itse ulkomaisella kanditutkinnolla leuhaisi kauppiksen käynnistä. Siitähän saa heti käsityksen, että hällä on maisterintutkinto suomalaisesta yliopistosta.
Vierailija kirjoitti:
Ellan hampaisto järkky, öisin ku puhuvat pimeässä makkarissa niin näyttää vanhalta mummelilta, jolla tekarit jo lasissa. Nauraessaan peittää suuvärkin kädellä. Miksiköhän ei panosta hammashoitoihin.
varmaan odottaa että saa laminaatit yhteistyöllä bb:n jälkeen :DD
Vierailija kirjoitti:
Ella valehteli äsken op lle kun op kysyi laittoiko silloin Minnan hiukset kun Minna siirtyi mökille Ella sanoi että olisi kyllä halunnut mutta sasa ehti ensin.
Ella ei todellakaan halunnut laittaa Minnan hiuksia vaan kylmän koleasti kieltäytyi heti kun Minna sitä kysyi. Katse oli vielä sellainen että luuletko tosiaan että Minä Ella ensimmäinen alentuisin sukimaan jonkun suntion hiuksia.
Sini ja Ella ei vaivautuneet Minnan hiuksia laittaan mutta kylläpä Arttua ja Joelia laittoi Sini Minnan pyynnön jälkeen.
Usko ihmisiin aina romahtaa kun lukee näitä ketjuja joissa haukutaan ja ruoditaan mitä rumimmilla tavoilla ihmisten ulkonäköä. Ei ole viisautta ja kiltteyttä kaikille jaettu. En pidä Ellasta luonteensa vuoksi mutta silti suorastaan etoo osa kommenteista täällä. No, jokainen suoltaa tähän maailmaan parasta antiaan, vauva-palstalle ja muualle.
Se puhuu välillä kuin vanha mummo (hampaat jo on)
Ella sanoiko juuri makkarissa meikatessaan Sasalle, että toi Roope ei oo yhtään huomionhakuinen? Ja Sasa vastasi: Ehei.
Mitä? Kertooko tuo, että alkaa rakoilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkään, että Kristiina lähtee tänään :( Naiset äänestetetään BB:ssä aina pois, hän olisi jo neljäs talosta poistuva nainen (!). Viime hetkillä on varmasti joku muu tippumassa, jota sitten äänestetään ja Krisse unohtuu...
Itse en enää jaksaisi mm. Kessua. Tuntuu, että hän on jo nähty one trick pony.
Joka tapauksessa talosta lähtee ihminen, joka tuo sinne paljon enemmän kuin moni talolainen yhteensä. Mikä moka mökkiläisiltä äänestää toisensa häätöön!! Aargh. Timo oli talolaisista ainoa, joka käytti samaa mentaliteettia ja äänesti "omiaan". Antoi jopa Sasalle pisteen. Talossa on kyllä niin monta tylsää tapettia (OP, Arttu, Sasa, Kati...) joiden soisi lähtevän.
Ketä ne 3 muuta naista on olleet?
Sini, Minna, Tiia?
Aivan, unohdin jo Sinin olemassa olon.
Vierailija kirjoitti:
Häätöperusteissaan Sasa puhui, että Kristiina on pikkuinen ja söpö. Siis yritti maalata Kristiinasta kuvaa mitättömänä, pienenä, kenties vähän tyhmänäkin, joka tapauksessa epäitsenäisenä hahmona.
Sasa itse on mainostellut ”käyneensä kauppiksen”. En itse ulkomaisella kanditutkinnolla leuhaisi kauppiksen käynnistä. Siitähän saa heti käsityksen, että hällä on maisterintutkinto suomalaisesta yliopistosta.
Lisäksi Sasa kävi kandiksi Vesteråsissa, jossa kaikki käytännössä pääsevät opiskelemaan. Sasa varmaan hakenut kaikkiin SUomen kauppakorkeisiin muttei ole päässyt.
Kuka on voittaja-materiaalia?
T: Vain vähän BB:tä tänä vuonna katsonut
Tänään Roope lähtee kotimatkalle! Ääniä siis Kessulle koska oli nyt vikana.