Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
24741/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en uskaltas panna tota kristiinaa.

Taitaa olla aikamoinen komentelija ja besserwisseri.

Näyttää ihan siltä että harrastaa bondagea tai s&m juttuja. Vois tulla alistamaan mua.

Minä alistaisin ja viskoisin tuota kääpiötä eri asentoihin, mutta en uskalla siksi, että näyttää lapselta. pitäisi näyttää syntymätodistus ja passi.

Muuten kyllä tota vihapanisin, jos siis oisin mies.

Olet kyllä ihan tarpeeksi mies, kun puhut tuollaisia juttuja.

Vierailija
24742/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä näitä Sasan vihaajia. Hän on minun lemppari ja jättäisi todella ison kolon taloon jos joutuisi ulos. Ei ehkä voittajamatskua kummiskaan mutta aidoin ja inhimillisin. Oli ihana kuinka hän sanoi Kristiinallekin esim että ei se piereskely haittaa kaikki me sitä täällä tehdään. Todella lohduttava ja selkeästi porukan liima. Sasa ja Marko ovat kuin sama ihminen eri sukupuolissa. Ja se hänen ääni ja nauru mitä on paljon parjattu, minusta päinvastoin ovat aivan ihanat! Todella näyttävä ja elämäniloinen ihana nuori nainen.

Tykkään myös Sasasta. Hän on todella söpön oloinen ilopilleri. Ainoa mikä häiritsee on se että ahdistelee Joelia hieman liian paljon. Kuitenkin Joel näyttäisi tykkäävän Sasasta kun joskus ihan omasta halustaan ottaa Sasan kainaloon. Sasa ei tässä vaiheessa ole vielä lempparini, mutta naisista ykkössuosikkini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24743/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en uskaltas panna tota kristiinaa.

Taitaa olla aikamoinen komentelija ja besserwisseri.

Näyttää ihan siltä että harrastaa bondagea tai s&m juttuja. Vois tulla alistamaan mua.

Minä alistaisin ja viskoisin tuota kääpiötä eri asentoihin, mutta en uskalla siksi, että näyttää lapselta. pitäisi näyttää syntymätodistus ja passi.

Muuten kyllä tota vihapanisin, jos siis oisin mies.

Sillä välin me Markon kanssa rakastelisimme hitaasti pinkin kylpyhuoneen ammeessa, laseissa kuohuvaa ja mansikoita.

Vierailija
24744/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hank3 kirjoitti:

Kalja on elintarvike. Viina on kunnon ryyppäys juomaa !! Leijonaa, kossua ja tapioo !!

Vasaraviinaa

Rähinä viinaa taloon. Ja rytmihäiriö soimaan..

Vierailija
24745/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisse ja Ella on ennenkin tehneet sushia.

Vierailija
24746/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krissen motto taitaa olla, että jos alapää on paljaana niin pitää olla pitkähihanen paita, ja jos on pitkäpunttiset housut, pitää olla tissiliivit tai ei mitään yläosaa.

Seuratkaapa.

Vierailija
24747/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heittäsin ton bambumaton helkkariin ja käärisin käsin.

Vierailija
24748/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että Op, Kessu ja Sami osallistuu sushin tekoon. Arttu makaa sohvalla, kuten viimeiset kolme viikkoo.

Vierailija
24749/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa päivää Joppe kertoi itsestään? Vaikea löytää kelaamalla oikea kohta.

Kyllä se kertoi itsestään. En muista ajankohtaa. Olisko pari kolme tuntia sitten.

Vierailija
24750/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä verran saivat juomisia ? pari per naama vai enemmän tänään?

Noin seitsemän alkoholiannosta. Ei sillä kuuhun mennä.

Ei niin. Kalja on elintarvike. Viina on ryyppäysjuomaa..

Kyllähän keskioluellakin känniin pääsee. Täytyy tosin vain juoda useamman päivän suurimman osan vuorokaudesta ja suht lyhyillä unilla. Viikonloppu tuppaa olemaan siihen tosin liian lyhyt. Itsehän tykkään ostaa viikonlopulle 1L ja 0,75L vodka-/ viinapullon jolla perustan rungon juomisille. Siihen sitten vielä runsaasti olutta päälle niin viikonloppu on turvattu. :).

Vierailija
24751/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliks Krisselle kuuma tuolla keittiössä kun se hilluu pelkissä rintsikoissa tuolla, vai joko se tuli känniin?

Se on toppi – niin kuin on siinä promokuvassakin, kun joku täällä eilen puhui jostain ihme "seksihepenistä".

Nytkin sillä on tissiliivit vaan päällä.

Ihan sama millä sanoilla noita kutsuu, näkeehän sen sokea elsakin mikä on seksihepene ja mikä ei.

Vierailija
24752/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

""Miksi pitää juoda alkoholia varsinkin kun on MS tauti??? Itse en oo ottanut pisaaraakaan tänä vuonna. Ei oo mitään sairautta.""

Miksi et voi juoda ihan kaksin käsin alkoholia harvase päivä, varsinkin jos ei ole mitään sairautta?

Oon puhelias ja alkoholia ottaessani hiljenen. 😂😂 ei huva.

Vierailija
24753/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krissen motto taitaa olla, että jos alapää on paljaana niin pitää olla pitkähihanen paita, ja jos on pitkäpunttiset housut, pitää olla tissiliivit tai ei mitään yläosaa.

Seuratkaapa.

Sehän on ihan perusjuttua, että on pitkät lahkeet–lyhyet hihat ja lyhyet lahkeet–pitkät hihat.

Alapää- ja alusvaatefiksaatio on ihan omasi.

Vierailija
24754/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin Ellan kiusaajat katosi? Ainoa ahkera ihminen tuola tällä hetkellä

Se on varmaan yksi ja sama henkilö joka vihoissaan täällä riehuu välillä. Taitaa olla tällä hetkellä tauolla mut eiköhän se kohta ilmesty taas spämmäämään.

Vierailija
24755/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa sellainen viikko, jolloin kukaan ei meikkaa ja peilaile tuntikausia. Kaikki mikit kerättäisiin pois.  Ja päivittäinen keittiövuoro noille jätkille, jotka vaan makaa sohvalla/sängyssä/pihalla. 

Ihan kun tuo Kessu olisi jo pienesti känässä.

Vierailija
24756/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuratkaapa.

Sehän on ihan perusjuttua, että on pitkät lahkeet–lyhyet hihat ja lyhyet lahkeet–pitkät hihat.

Alapää- ja alusvaatefiksaatio on ihan omasi.

Hyvä kun muutkin huomaa, äsken hänelle kävi keittiössä moka kun oli alapää paljaana ja hetken tissiliivit yläosana kun "tuli kuuma".

Vierailija
24757/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monelta Joel ja Sasa kertoivat itsestään ja oliko mitään mielenkiintoista?

Joel määki M. A. Nummisen äänellä jotain yhdentekevää, ei mitään henkilökohtaista. Sasa ei puhunut ahmimishäiriöstään, mutta kertoi kärsineensä Amsterdamissa burn outin ja sillä oikeutti itsensä takertumaan puolta tuntia myöhemmin makkarissa Joeliin, suorastaan hyppäsi sen päälle ja liimautui iholle. 

Vierailija
24758/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa päivää Joppe kertoi itsestään? Vaikea löytää kelaamalla oikea kohta.

Oli ensimmäinen tai toinen, joka kertoi

Vierailija
24759/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisse hyvin opastaa sushinteossa, kivaa katsottavaa

Vierailija
24760/104451 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä nyt kävihän arttu äsken puskalvieressä tupakalla kaljan voimin

Ketju on lukittu.